Waar dat? Voor 3 euro is het niet miss iddquote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Net de game gegaald en de extended was 3e duurderdus waarom ook niet.
Bart smitquote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:03 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Waar dat? Voor 3 euro is het niet miss idd
Is met een extra stukje gameplay.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:51 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ik zie dat er een extended edition is. Is dat een must, of zoiets van "meh dat extra geld is het niet waard"?
Er zit een stuk DLC bij. Het heeft niets met het hoofdverhaal te maken. Dat is wat ik weet, we kregen geen extended versie om ons om te kopenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:51 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ik zie dat er een extended edition is. Is dat een must, of zoiets van "meh dat extra geld is het niet waard"?
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zit een stuk DLC bij. Het heeft niets met het hoofdverhaal te maken. Dat is wat ik weet, we kregen geen extended versie om ons om te kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.
Dan koop ik teveelquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:01 schreef Jimbo het volgende:
Ik hoop dat het volgende week 3=2 bij mediamarkt is, until dawn zit echt gigantisch te kriebelen om te halen, maar heb dan liever een actie
ik kan moeilijk nee zeggen tegen 3 games voor de prijs van 2quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dan koop ik teveelik kan beter 1 game komen dan 3
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]Zou kunnen, de producer verzekerde in ieder geval dat je deze DLC niet nodig had om het verhaal te begrijpen en dat het niets in dit hoofdverhaal verklaart of zo. Ook geen "en later..."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Moet je in de winkel zijn en niet onlinequote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:06 schreef PBateman1978 het volgende:
Die 3=2 actie is vaak al uitverkocht voor ie begint.
Nee het lijkt me een vrij irrelevant stukje verder voor het verhaal.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zou kunnen, de producer verzekerde in ieder geval dat je deze DLC niet nodig had om het verhaal te begrijpen en dat het niets in dit hoofdverhaal verklaart of zo. Ook geen "en later..."
Ik was de vorige keer de eerste avond in de winkel en alle nieuwe en/of populaire games waren al uitverkocht.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Moet je in de winkel zijn en niet online
Buiten komenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Moet je in de winkel zijn en niet online
nog een nadeel aan werken, je mist alle leuke dealquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee het lijkt me een vrij irrelevant stukje verder voor het verhaal.
[..]
Ik was de vorige keer de eerste avond in de winkel en alle nieuwe en/of populaire games waren al uitverkocht.
Of je gaat niet naar de grote MM's. Voor wat dan ook of welke winkel dan ook. idem met die Amiibo-craze, ik kon diegene die ik wilde, hoe zeldzaam ook, gewoon kopen in de winkel. Preorderenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nog een nadeel aan werken, je mist alle leuke deal
lastig als je in rotterdam woontquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of je gaat niet naar de grote MM's. Voor wat dan ook of welke winkel dan ook. idem met die Amiibo-craze, ik kon diegene die ik wilde, hoe zeldzaam ook, gewoon kopen in de winkel. Preorderen
Daar zijn wel meer winkelsquote:
nog te duur helaasquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:22 schreef PBateman1978 het volgende:
Rory McIlroy PGA Tour nu al deal of the week. (44,99 ipv 69,99)
maar alleen maar grote mediamarkten (voor die 3=2 als we het daar nog over hebben)quote:
Wat je voorkeur heeft?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:52 schreef Rijst het volgende:
Traditional of motion controls bij until dawn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |