Ga nou maar gameplayvideo's kijken, dan zie je dat het constant 1080p 60fps is en het er geweldig uitziet.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou, je hebt hem nog nog niet eens aangeraakt man
Gewoon niets meer dan fanboy talk dit.
Wacht nou maar af, deze game heeft veel te veel hype er omheen om aan de verwachtingen te voldoen (oh en hoe ik dat weet?? MGS staat hier al sinds maandag op kantoor te draaien en persoonlijk vond ik het in de tijd dat ik het speelde verre van een 10/10 game)
gameplay videos kijken?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:26 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ga nou maar gameplayvideo's kijken, dan zie je dat het constant 1080p 60fps is en het er geweldig uitziet.
Maar hoe speelt het, hoe reageert de besturing? En hoe vrij is het qua keuzes? En hoe leuk blijft het over langere tijd dan een kleine week?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:26 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ga nou maar gameplayvideo's kijken, dan zie je dat het constant 1080p 60fps is en het er geweldig uitziet.
Ik las dat de meesten het einde helemaal niet hebben gezien, maar goed.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:18 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Correctie: 4/5 dagen en 8 uur per dag. Vele journalisten hebben het verhaal gewoon uitgespeeld.
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:20 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ze zijn al in maart bezig geweest met debuggen en optimaliseren. De game speelt geweldig en speelt vloeiend. Ga voortaan ff checken voordat je iets stoms zegt.
sowieso, rocket leaguequote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar hoe speelt het, hoe reageert de besturing? En hoe vrij is het qua keuzes? En hoe leuk blijft het over langere tijd dan een kleine week?
ga ik niet na een weekje terug naar Rocket League?
Ligt eraan. Ik weet al zeker dat ik honderden uren in dit spel ga steken. Dit spel heeft 50 main missions, 157 side missions, allerlei open world activities en MGO dat in oktober komt. Hier ben ik heel lang zoet mee.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar hoe speelt het, hoe reageert de besturing? En hoe vrij is het qua keuzes? En hoe leuk blijft het over langere tijd dan een kleine week?
ga ik niet na een weekje terug naar Rocket League?
Denk dat dat wel mee zal vallen, de enige voelt super solide aan (ground zeroes) en volgens mij staat de Foxengine ook helemaal niet bekend om z'n bugs. Denk eerder dat FA4 een bugfest galore gaat wordenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
bitch please, die nieuwe mgs is niets meer dan hype. over 2 weken hoor je alleen nog maar gejank er over en boehoe wat valt ie tegen en boehoe waren er maar meer patches voor de vele bugs enzo
He, ik oordeel niet over dat jij de game tof gaat vinden. Ik hoop het voor je, niets mooiers dan eindelijk de game spelen waar je naar uit kijkt. Ik oordeel over de cijfers die nu gegeven worden op basis van heel weinig tijd en een besloten ruimte (en natuurlijk gepamperd worden met snacks, avondeten, drank, etc). Het geeft geen eerlijk beeld van hoe ik het als speler ga ervaren. De vorige MGS-delen speelde ik met plezier, en het komt vast ooit in huis, maar nu even nietquote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:34 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ligt eraan. Ik weet al zeker dat ik honderden uren in dit spel ga steken. Dit spel heeft 50 main missions, 157 side missions, allerlei open world activities en MGO dat in oktober komt. Hier ben ik heel lang zoet mee.
Ik denk te hard na: FA4? (ik wacht op de oh ja in mijn hoofd).quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:37 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Denk dat dat wel mee zal vallen, de enige voelt super solide aan (ground zeroes) en volgens mij staat die engine ook helemaal niet bekend om z'n bugs. Denk eerder dat FA4 een bugfest galore gaat worden
Volgens mij wel, het online gedeelte van Motherbase (de FOB's) kan je versnellen via microtransactions, maar je kan het ook gewoon in game verdienen. Vind het persoonlijk niet echt chill want ik heb geen behoefte aan PvP tegen een Pay to win speler.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ook is er nog niets bekend over hoe de microtransacties werken bijvoorbeeld..
Als de map je enige klacht is dan zul je The Phantom Pain geweldig vinden, aangezien de core gameplay hetzelfde is maar dan op een gigantische mapquote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:41 schreef mtchel112 het volgende:
Twijfel of ik de nieuwe mgs ga halen, ik vond ground zeroes erg tegenvallen maar dat komt denk ik omdat je eigenlijk zat opgesloten op 1 plek. Gameplay etc. vind ik wel fantastisch.
bronquote:Gamespot posted an article following the review that the PVP (FOB) mode in MGSV TPP will be restricted behind a micro-transaction paywall and that is simply not true. The FOB mode will be fully accessible at launch and the micro-transaction layer to that specific feature in the game primarily acts as an accelerator. We'll have more details at launch, but we did try and clear these rumours up when they started circulating during E3. We even addressed this in our official E3 2015 demo when it went live during that show.
To clarify, the initial FOB, which includes the FOB command platform and all sub-platforms, is not behind a Mother Base coin paywall. Maintaining other FOBs past the initial set of FOB platforms can be purchased with Mother Base coins. More information regarding the payment model for FOB will be provided closer to launch.
Het zit dus niet achter een paywall maar het PVP gedeelte is wel pay to win als ik het goed interpreteer (accelerator). Ik ga mijn FOB met met soldiers en verzamelde apparatuur echt niet blootstellen aan mensen die een stuk krachtiger zijn dan ik omdat ze microtransactions hebben gebruikt. Of er moet een matching-systeem komen dat dat niet het geval kan zijn.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:45 schreef 2dope het volgende:
Eurogamer had daar een stukje over
[..]
bron
Het einde van de Ground Zeroes missie was echt vrij shocking. Nu ik ook wat moeite heb gestoken in het verhaal vind ik de cutscene's niet hinderlijk meer maar interessant.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:54 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik was Ground Zeroes al zat voor het introfilmpje was afgelopen.
Daarom MGS nooit leuk gevonden ook, dat belachelijke verhaal wat door je strot wordt geduwd met uren aan cutscenes. Schijnt in V wel minder te zijn maar toch.
Topgames. In ieder geval 1 en 2.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:08 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Dat Broken sword nog bestaat joh... die ken ik nog van de PC van vroegah.
Dan moet de echte fun nog beginnen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:14 schreef MMaRsu het volgende:
Ik zit bij Chapter 3 in Until DawnBazengame.
Nonsense voor jou, logisch voor mij.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:20 schreef MMaRsu het volgende:
Wat een fucking nonsense. Wat voor gekkigheid gebeurd er in dat introfilmpje waardoor je zou stoppen? Helemaal niks dude. Er schijnt helemaal geen belachelijk plot in te zitten dit keer, juist veel grimmiger en donker.
Maargoed vooral niet spelen
Aha, de Call of Duty generatie!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:54 schreef PBateman1978 het volgende:
Daarom MGS nooit leuk gevonden ook, dat belachelijke verhaal wat door je strot wordt geduwd met uren aan cutscenes. Schijnt in V wel minder te zijn maar toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |