is gewapt.quote:
quote:Toet, toet, boing, boing, hakken en zagen, zagen en hakken
Hoor je die base?
Ik voel me wappie, pijn in m'n koppie
Da's lekker wreed man, ben jij al geweest?
Surprise bitch, look who's backquote:
is dat geval: leugens, laster, smaad enzovoorts.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:32 schreef Neverknown het volgende:
[..]
http://www.betekenis-definitie.nl/wappie
Zelf koken dan.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:33 schreef Neverknown het volgende:
Net avond gegeten nu weer ff snacken.
Ik kan me niet volduwen aan een soort eten wat ik matig vind...
Dat heb ik ook. Het leven is te kort om slecht voedsel te etenquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:33 schreef Neverknown het volgende:
Net avond gegeten nu weer ff snacken.
Ik kan me niet volduwen aan een soort eten wat ik matig vind...
Ja als ik op mezelf woon sws.quote:
Ja vind ik ook! en beter verwend dan verwaarloosd.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:34 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Het leven is te kort om slecht voedsel te eten
word echt heet van deze gif van obamaquote:
Weet ik.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
word echt heet van deze gif van obama
bikini gurlquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:33 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Surprise bitch, look who's back
Qua eten ben ik echt verwend... Voor de rest denk ik ook welquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:35 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja vind ik ook! en beter verwend dan verwaarloosd.
Ja zou ze wel fijn vinden als dat uit handen zou worden genomen af en toe.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Thuis koken is het beste, altijd alle shit op voorraad + je maakt je ma happy.
Heyy. M'n fanquote:
Boefje.quote:
Wat is moeilijk aan kokenquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je dan nog moet leren koken ben je een beetje te laat
dat lijkt me wel belangrijkquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:40 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Wat is moeilijk aan kokenkijk ik kan idd nog niet echt moeilijke gerechten bereiden maar eten maken kan elke halve garen . Of het te vreten is, is soms dan weer de vraag
.
Ik vind het vooral belangrijk dat eten niet te droog isquote:
Net m'n anus gebleekt.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:44 schreef RockNijntje het volgende:
Dag schatjes, hoe staat het met de make-upjes?
Helemaal mee eensquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:43 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik vind het vooral belangrijk dat eten niet te droog is
ik hou niet van een droge aardappel, groente zonder saus en vlees die droog is.
Kruiden en sauzen is beter.
ben wings aan het oefenen met mn eye linerquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:44 schreef RockNijntje het volgende:
Dag schatjes, hoe staat het met de make-upjes?
Je moet een lepel gebruikenquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben wings aan het oefenen met mn eye liner
Ik ben graag semi-mysterieus om enigszins interessant over te komen terwijl ik geen idee heb wat ik ermee bedoel. Beetje mijn ISIS imago onderhouden.quote:
Dit weten maakt jou een enge manquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben wings aan het oefenen met mn eye liner
Wij lijken veel.quote:
nu pasquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit weten maakt jou een enge man
alsof jij dat nog niet van mij dachtquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij lijkt me zo iemand die naar 13 jarige 'murican beautybloggers kijkt op youtube. Die zo quirky en interessant doen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die neven van je hebben vandaag nog de Baalshamin temple kapot gemaakt.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ben graag semi-mysterieus om enigszins interessant over te komen terwijl ik geen idee heb wat ik ermee bedoel. Beetje mijn ISIS imago onderhouden.
wat?quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:48 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Je moet een lepel gebruiken
Je mot er in gaan rochelequote:Op maandag 24 augustus 2015 18:43 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik vind het vooral belangrijk dat eten niet te droog is
ik hou niet van een droge aardappel, groente zonder saus en vlees die droog is.
Kruiden en sauzen is beter.
Zo zou Allah het vast gewild hebben.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die neven van je hebben vandaag nog de Baalshamin temple kapot gemaakt.
Nee heb het warm Krioquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Kan je het nog een beetje handelen?
Mooi geloof.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Zo zou Allah het vast gewild hebben.
hee, teske is gewoon een nederlandse hoorquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Hij lijkt me zo iemand die naar 13 jarige 'murican beautybloggers kijkt op youtube. Die zo quirky en interessant doen.
ahhh.....Eerst fijn malen/ afkoelen in de mond en helemaal door mengen met spuug en dan aan de baby voeren.quote:
Oh ja die heb ik wel eens bij fail compilations langs zien komen. Helemaal moeilijk en fancy doen en dan hebben ze na een kwartier het resultaat van een video: concealer en rode lippenstift opquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Hij lijkt me zo iemand die naar 13 jarige 'murican beautybloggers kijkt op youtube. Die zo quirky en interessant doen.
Boeie. Je kwam uit haar kut.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:52 schreef Neverknown het volgende:
[..]
ahhh.....Eerst fijn malen/ afkoelen in de mond en helemaal door mengen met spuug en dan aan de baby voeren.
Gadverdamme hoeveel moeders doen dit? alle of zo..
hoeveel cm heb je?quote:
Heb het over geloof in generaal, die hardcore christenen mogen van mijn part ook kapot vallen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Als ISIS het voorbeeld is inderdaad ja.
ik heb best een treurigs iets....quote:
inb4 daddy issues.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:55 schreef Neverknown het volgende:
[..]
ik heb best een treurigs iets....
op de een of ander manier ben ik viezer van m'n moeder dan van mijn vader.
Schaam je pannekoekquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:55 schreef Neverknown het volgende:
[..]
ik heb best een treurigs iets....
op de een of ander manier ben ik viezer van m'n moeder dan van mijn vader.
Laat ze maar vrezen dat je elk moment kaboem kan gaan.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ben graag semi-mysterieus om enigszins interessant over te komen terwijl ik geen idee heb wat ik ermee bedoel. Beetje mijn ISIS imago onderhouden.
Is heel raar heb ook veel hoge verdraaggrens bij mijn vader. Terwijl mijn moeder veel meer voor mij doet in vergelijking.quote:
Waar gekocht? Die is uit de winkel gehaald bij ons.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:52 schreef Neverknown het volgende:
[ afbeelding ]
deze chips is stiekem best lekker.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:56 schreef McNulty het volgende:
[..]
Laat ze maar vrezen dat je elk moment kaboem kan gaan.
Iedereen die doordraait in alles mag kapot vallen. Soms heb je van die gekke cults.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb het over geloof in generaal, die hardcore christenen mogen van mijn part ook kapot vallen.
Hoe kan ik daar iets aan doen, is gewoon gevoel. Als ik mijn vader zie eten vind ik het altijd schattig of zo en bij mijn moeder soms ''vies'' hoe ze eet.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Schaam je pannekoek
DE HEMEL LIGT ONDER DE VOETEN VAN JE MOEDER
quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:56 schreef McNulty het volgende:
[..]
Laat ze maar vrezen dat je elk moment kaboem kan gaan.
Doe HIIT naar de supermarkt.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:57 schreef Stimorol- het volgende:
Hey t regent en ik moet naar de super. Zal ik lopen? Is best ff lopen.
Ja en maak ook even meteen een regendansje goed voor je mentale conditie.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:57 schreef Stimorol- het volgende:
Tijd om een spaceship te maken, ik ga wel naar kepler.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Iedereen die doordraait in alles mag kapot vallen. Soms heb je van die gekke cults.
Gewoon je eigen ding doen/geloven en ieder voor zich laten beslissen, dan zou de wereld wel leuk zijn.
Neverknown, dit is het begin van een mooie FOK!-vriendschap.quote:
Ja, eigenlijk wel raar, erg verslavend als je bent begonnen met etenquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:52 schreef Neverknown het volgende:
[ afbeelding ]
deze chips is stiekem best lekker.
Dat heb ik ook, maar dat komt doordat mijn vader altijd netjes vraagt van "wil je dit even doen?" en mijn moeder meteen schreeuwt "DOE DIT DOE DAT EN ANDERS GEBEURT ER DIT". Mensen die niet snappen dat rustig doen meer effect heeftquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:57 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Is heel raar heb ook veel hoge verdraaggrens bij mijn vader. Terwijl mijn moeder veel meer voor mij doet in vergelijking.
Daar krijg je mooie wing-vormen meequote:
Gewoon vluchten naar een van die underground Illuminati bunkers.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Tijd om een spaceship te maken, ik ga wel naar kepler.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:00 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Neverknown, dit is het begin van een mooie FOK!-vriendschap.
Kom je uit Noord-, Midden- of Zuid-Limburg?
Gewoon LSD verslaafde worden en sippen van onze zorgstaats tiet. *kuch kuch half fok*quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Gewoon vluchten naar een van die underground Illuminati bunkers.
Mooie badtripbob referencequote:Op maandag 24 augustus 2015 19:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon LSD verslaafde worden en sippen van onze zorgstaats tiet. *kuch kuch half fok*
Jamanquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:01 schreef Neverknown het volgende:
[..]samen roddelen
Ik kom uit Midden-Limburg en jij?
Daar woon ik ook.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:03 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Jaman
Ik kom uit Zuid-Limburg, Kerkrade-City
Dacht dat jij op vakantie was ;squote:Op maandag 24 augustus 2015 19:03 schreef RockNijntje het volgende:
"Kom je uit Noord-, Midden- of Zuid-Limburg?" - KLB SC 2015
ben ik ook :s wachten op freek:squote:Op maandag 24 augustus 2015 19:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dacht dat jij op vakantie was ;s
Dat meen je niet?!quote:
Mmmm dat valt bij mij juist mee ik ben zelf juist meer een bitch die niets kan hebben bij mijn moeder.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, maar dat komt doordat mijn vader altijd netjes vraagt van "wil je dit even doen?" en mijn moeder meteen schreeuwt "DOE DIT DOE DAT EN ANDERS GEBEURT ER DIT". Mensen die niet snappen dat rustig doen meer effect heeft.
yep meetje doenquote:
Is toch leuk?quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:03 schreef RockNijntje het volgende:
"Kom je uit Noord-, Midden- of Zuid-Limburg?" - KLB SC 2015
Dadelijk kennen we elkaar ook nog eensquote:
hij is nog bezig met z'n make-up? ;squote:Op maandag 24 augustus 2015 19:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
ben ik ook :s wachten op freek:s
Nicequote:Op maandag 24 augustus 2015 19:03 schrga eef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Jaman
Ik kom uit Zuid-Limburg, Kerkrade-City
Wow daar was ik vorige week nog.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:07 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Nicemet nieuwjaar uitgeweest daar in club Kingdom.
kom je daar wel eens? heb er nog muntjes van liggen als goed is.
Paraplu.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:57 schreef Stimorol- het volgende:
quote:
lul nietquote:
dat is de homiequote:
Yea hij kan geen goede Teske tutorial vinden voor foundationquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
hij is nog bezig met z'n make-up? ;s
Doet hij z'n kin ook waxen?quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Yea hij kan geen goede Teske tutorial vinden voor foundation
Ik ken je niet van gezicht iig.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:06 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Dadelijk kennen we elkaar ook nog eens
als hij lepra heeft kan hij een lepel gebruiken voor z'n winged eyelinerquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Yea hij kan geen goede Teske tutorial vinden voor foundation
Waar in Rotterdam woon jequote:
was je de enige blanke?quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:07 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Laat hem niet schrikken anders verpest je zijn wing. ;squote:Op maandag 24 augustus 2015 19:11 schreef RockNijntje het volgende:
Pls stop ik zit hem hier zo hard uit te lachen door jullie en hij heeft geen idee
wel grappig als ze dat zeggenquote:
wow hij maakt zich mooi voor jou en jij doet lullig ;squote:Op maandag 24 augustus 2015 19:11 schreef RockNijntje het volgende:
Pls stop ik zit hem hier zo hard uit te lachen door jullie en hij heeft geen idee
Haha why? kom je der ook.quote:
kut streekquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
wow hij maakt zich mooi voor jou en jij doet lullig ;s
Nog erger; ik ga nooit uit omdat ik de muziek niet leuk vindquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:07 schreef Neverknown het volgende:
[..]
sinds het kingdom club heet eigenlijk nooit meer geweest.daarvoor alleen als er hardstyle of hardcore feesten warenquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:13 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Haha why? kom je der ook.
Nee waren genoeg blanke ook, boven bij RNB wel wat meer buitenlanders. Maar das altijd.
Ik woon niet in Rotterdam. Anders had het ook niet onderweg hoeven zijn.quote:
Hou je van Chinees?quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:11 schreef Crip het volgende:
[..]
moet nog even mn hoofddoek doen zie je zo daar
maak niet uit kom keer chille in de clupquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:13 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Nog erger; ik ga nooit uit omdat ik de muziek niet leuk vind
haha ik ga ook bijna nooit uit... maar als ik dronken ben dan wil ik zowat trouwen met elk liedje wat komt.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:13 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Wat grappig eigenlijk... Ik woon bij de dierentuin in de buurtquote:
Ja want overal is de muziek hetzelfde.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:13 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Daar boven bij de rnb voelde jij je vast thuis.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:13 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Haha why? kom je der ook.
Nee waren genoeg blanke ook, boven bij RNB wel wat meer buitenlanders. Maar das altijd.
Ja ik ken het van ervoor niet. Komt sowieso nooit in Kerkrade.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sinds het kingdom club heet eigenlijk nooit meer geweest.daarvoor alleen als er hardstyle of hardcore feesten waren
Kan je beter vragen of ze netflix wil komen kijken, meer kans op sex dan in een club.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:14 schreef McNulty het volgende:
[..]
maak niet uit kom keer chille in de clup
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boven was muziek beter, onder was techno krijg daar hoofdpijn van.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:15 schreef Matip het volgende:
[..]
Daar boven bij de rnb voelde jij je vast thuis.
ja, waar ga je etennquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik woon niet in Rotterdam. Anders had het ook niet onderweg hoeven zijn.
[..]
Hou je van Chinees?
De enige metalclub is dicht gegaanquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja want overal is de muziek hetzelfde.
Beetje geschuurd worden.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:16 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Boven was muziek beter, onder was techno krijg daar hoofdpijn van.
In limburg wel, die draaien nog de megamix uit 96'.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja want overal is de muziek hetzelfde.
Ojee, dan kan ik het NOG erger maken; ik lust geen alcoholquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:14 schreef Neverknown het volgende:
[..]
haha ik ga ook bijna nooit uit... maar als ik dronken ben dan wil ik zowat trouwen met elk liedje wat komt.![]()
Je moet gewoon aangeschoten zijn......
jij bent vast leuk op feestjesquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:17 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ojee, dan kan ik het NOG erger maken; ik lust geen alcohol
Dus? Je kan in heel NL uitgaan als je OV hebt.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:17 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
De enige metalclub is dicht gegaan
nee hoor, de rockfabrik is gewoon nog openquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:17 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
De enige metalclub is dicht gegaan
FOK!-club-meet dan?quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:14 schreef McNulty het volgende:
[..]
maak niet uit kom keer chille in de clup
Omg meid, dat MEEN je nietquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:17 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Laatste keer wel eens geschuurd geworden maar jongens doen dat kk sneaky. Heb me meteen een ander plekje uitgezochtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 oktober 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten
doet ie niet voor anderen maar voor zichzelf weetje toch :squote:Op maandag 24 augustus 2015 19:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
wow hij maakt zich mooi voor jou en jij doet lullig ;s
Dat heb ik niet..quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus? Je kan in heel NL uitgaan als je OV hebt.
Ik ook niet, maar ik hou gewoon mn neus dicht en giet me vol.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:17 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:19 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Laatste keer wel eens geschuurd geworden maar jongens doen dat kk sneaky. Heb me meteen een ander plekje uitgezochtJij denkt ik ben buitenlanders-sletje, maar je hebt mis ik kan op alles vallen in principe als maar 37 graden is.
Ah, alles met een hartslag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
[..]
Laatste keer wel eens geschuurd geworden maar jongens doen dat kk sneaky. Heb me meteen een ander plekje uitgezochtJij denkt ik ben buitenlanders-sletje, maar je hebt mis ik kan op alles vallen in principe als maar 37 graden is.
Aids gekregen van deze anekdote.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
ja, zeker omdat je het ook nog zo zegt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben zo'n springerig meisje, heb geen alcohol nodigquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
jij bent vast leuk op feestjes
Werk jij bij de NS of wat.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Je kan altijd met korting reizen met iemand anders mee...
ihihihiquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:19 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik ben zo'n springerig meisje, heb geen alcohol nodig
Ben jij dan ook zo iemand die dan dat ook constant moet zeggen, bla bla high on life tihi xdddquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:19 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Limburgers zijn ook buitenlanders he.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, zeker omdat je het ook nog zo zegt..
Ik probeer die Limbo gewoon eens uit haar comfortzone te krijgen. Ze vindt het al bijzonder als ze in haar eentje buiten de provincie komt.quote:
Ik vind bier bitterquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:19 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik hou gewoon mn neus dicht en giet me vol.
Het gaat om het effect dat je krijgt.
1-op-1 meetquote:
ben 100% fun met 0% alcohol!!quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ben jij dan ook zo iemand die dan dat ook constant moet zeggen, bla bla high on life tihi xddd
haha echt super leukquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:19 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
binnen limburg niet..quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:20 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Limburgers zijn ook buitenlanders he.
Ik vind ook echt vies. Maar geloof me mojito is best lekker... en als je eenmaal zat bent dan ben je zat dan drink je alles.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:21 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik vind bier bitter
Wijn ook
Champagne ook
RADLER OOK
quote:
Och, mevrouw is ook een keer van de boerderij af geweest hoor.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik probeer die Limbo gewoon eens uit haar comfortzone te krijgen. Ze vindt het al bijzonder als ze in haar eentje buiten de provincie komt.
Ik ben wel eens op een studenten borrel geweest van een vriend van me. Dat was wel grappig, want ik had het me heel anders voorgesteldquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Je kan altijd met korting reizen met iemand anders mee...
Wat?quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ben jij dan ook zo iemand die dan dat ook constant moet zeggen, bla bla high on life tihi xddd
je had best dick kunnen vinden daarquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:23 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik ben wel eens op een studenten borrel geweest van een vriend van me. Dat was wel grappig, want ik had het me heel anders voorgesteld
Kan ookquote:
Zo doe ik wel eens in de spiegel hihihiquote:
Haha, zou zomaar kunnen. Ik heb nog nooit een heel glas leeg gekregen. Kun je nagaanquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:22 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik vind ook echt vies. Maar geloof me mojito is best lekker... en als je eenmaal zat bent dan ben je zat dan drink je alles.
drugs> alcoholquote:
Alcohol is drugs mutsquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:26 schreef Neverknown het volgende:
[..]
drugs> alcohol
kan niet vaak genoeg zeggen
keep it together girlquote:
Waaromquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:23 schreef McNulty het volgende:
[..]
je had best dick kunnen vinden daar
koetjie koetjiequote:
oke soort van idd.quote:
BAR LE DUQ 4 LIFE YOquote:
Drugs gebruiken als je neurologisch sws al flink beschadigd bent.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:28 schreef Neverknown het volgende:
moet ik zeggen dat ik op de vorige hasj ook weer ff parra werd.
Ja maar ik trap er altijd in, omdat als de hasj is uitgewerkt me herboren voel omdat ik uit die badtrip ben en dan ben ik god des te dankbaarder voor mijn leven.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Drugs gebruiken als je hersenen als je neurologisch sws al flink beschadigd bent.
Kerkraads kraanwaterquote:
Trippen op hasj?quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:30 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja maar ik trap er altijd in, omdat als de hasj is uitgewerkt me herboren voel omdat ik uit die badtrip ben en dan ben ik god des te dankbaarder voor mijn leven.
Als ik sex onbelangrijk zou vinden, was ik geen maagd meerquote:
Jawel als je het doet met mensen die misschien niet te vertrouwen zijn.quote:
waaaaaaht.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:32 schreef Chai het volgende:
[..]
badtripmeloewa
Dadelijk treft ze origami aan op haar bed
Je doet me echt denken aan iemand waar ik vroeger mee omging.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:32 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Jawel als je het doet met mensen die misschien niet te vertrouwen zijn.
Doorgesnoven pepschep junkie, np betaal ik wel voor.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en andere vage shit die die btb zich inbeeldde.
wanneer weer skaffa worden babyquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:30 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja maar ik trap er altijd in, omdat als de hasj is uitgewerkt me herboren voel omdat ik uit die badtrip ben en dan ben ik god des te dankbaarder voor mijn leven.
Hoe is je kip in filo?quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:29 schreef Stimorol- het volgende:
Omg die ISis mongolenop beeld bij Canvas, zou bijna mijn eetlust kwijtraken.
Bijna.
Is dat een luier?quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:34 schreef Chai het volgende:
R&P / Stalker doet origami terwijl ik slaap.
Voor de grap een keer ammoniak mixen met gootsteen ontstopper.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:35 schreef Neverknown het volgende:
Maar juist door die nare ervaring. Voel ik me hartstikke goed?
Sinds die dag waardeer ik mijn leven weer helemaal en benut meer kansen dan ooit van te voren.
Wat een trauma leek te worden, werd een les van god.
quote:
Nee ik blijf der nu vanaf.quote:
ben je gek geworden.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Voor de grap een keer ammoniak mixen met gootsteen ontstopper.
Whutquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:34 schreef Chai het volgende:
Dit was vorige week, ben er hartstikke goed aan toe nu.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee, ik ben oplossings-gericht aan het denken, een betere toekomst begint bij jezelf, ja tohg
quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:34 schreef Chai het volgende:
huh heb je nou wel of geen D gehad.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:32 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Als ik sex onbelangrijk zou vinden, was ik geen maagd meer
Ik weet niet, heb al zo'n uur lang cringe itches.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:38 schreef Crip het volgende:
Goed moment om positiviteit op te zoeken.
Beste drank ooitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 15 september 2015 @ 16:45 schreef Toto69 het volgende;
Er is maar één user hier die nooit werk van IfImJamesDean zou maken en dat is deadprez. Die jongen en werk gaat niet samen
Ik ben maagdquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:38 schreef McNulty het volgende:
[..]
huh heb je nou wel of geen D gehad.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:38 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Beste drank ooitjesus christ houd gewoon je smoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Me too, me too. Daarom ga ik nu wat anders doen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik weet niet, heb al zo'n uur lang cringe itches.
[..]
Beste drank ooitheb je wel eens bukkake meegemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Goed idee, doei.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Me too, me too. Daarom ga ik nu wat anders doen.
Op FOK! kan ik puberaal doenquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
jesus christ houd gewoon je smoel
Pls helpquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
jesus christ houd gewoon je smoel
Wat is mis met jouquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:40 schreef McNulty het volgende:
[..]
heb je wel eens bukkake meegemaakt?
dm haarquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:40 schreef McNulty het volgende:
[..]
heb je wel eens bukkake meegemaakt?
Je houdt van sperma. Dus ja.. just connecting the dots.quote:
[..]
Beste drank ooitEensch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
En in sperma zit ook lekker veel vocht.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:43 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je houdt van sperma. Dus ja.. just connecting the dots.
Dan moet ik je teleurstellenquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:43 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je houdt van sperma. Dus ja.. just connecting the dots.
chai pls stahpquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:44 schreef Chai het volgende:
[..]
En in sperma zit ook lekker veel vocht.
Lekker alcoholvrij shotje sperma tijdens het uitgaan, lekker springen hihihi jeeej![]()
Ze hebben hier een cocktail genaamd Jizzy Orgazm of zo en het ziet eruit als spermaquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Lekker alcoholvrij shotje sperma tijdens het uitgaan, lekker springen hihihi jeeej![]()
Kinderlijfje, oepsquote:
Het is gewoon een filmpje met random dingen, weet niet waar je nou weer aanstoot aan moet nemen en op jezelf projecteert?quote:
Waar kwam dat opeens vandaan?quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is gewoon een filmpje met random dingen, weet niet waar je nou weer aanstoot aan moet nemen en op jezelf projecteert?
[..]
Beste drank ooit18 en al in de spermaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tfoe
Dat was een aanname, snapte je citaat niet en al je posts gaan hier zoveel mogelijk over jezelf.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:55 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Waar kwam dat opeens vandaan?
Ik vond het gewoon grappig dat hij eerst "kinderlijfje" zei en een halve minuut daarna dat ze goede tieten moet hebben en een goede kont
Het was ook een stom grapjequote:
je bent zelf een grapjequote:Op maandag 24 augustus 2015 19:58 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Het was ook een stom grapje
Worden daar mbo'ers aangenomen?quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:57 schreef IfImJamesDean het volgende:
Minimaal hbo neuk- en denkniveau
Oh, sorry.. Ik was ook wel onduidelijk in die postquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat was een aanname, snapte je citaat niet en al je posts gaan hier zoveel mogelijk over jezelf.
En ja hij spreekt zichzelf meerdere keren tegen, dat is de garp hahaha.
Ik zou zeggen, probeer het eensquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Worden daar mbo'ers aangenomen?
Gelukkig geen stom grapjequote:
Doe normaalquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet niet of ze me daar wel willen hebben met mijn universitaire achtergrond, straks ben ik slimmer dan alle leerlingen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:00 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, probeer het eens
Als hij minimaal hbo denk- en neukniveau zoekt, zit dat gedeelte wel snor. Zou alleen niet weten of je ook hbo neukniveau hebtquote:Op maandag 24 augustus 2015 20:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weet niet of ze me daar wel willen hebben met mijn universitaire achtergrond, straks ben ik slimmer dan alle leerlingen.
waar de fack gaat dit overquote:Op maandag 24 augustus 2015 20:04 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Als hij minimaal hbo denk- en neukniveau zoekt, zit dat gedeelte wel snor. Zou alleen niet weten of je ook hbo neukniveau hebt![]()
Je kunt z'n vriendin nog worden
quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:04 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Als hij minimaal hbo denk- en neukniveau zoekt, zit dat gedeelte wel snor. Zou alleen niet weten of je ook hbo neukniveau hebt![]()
Over dat filmpje van chai. Die meneer zei dat hij minimaal hbo denk- en neukniveau wilde voor z'n vriendinquote:
Dacht dat ze nog maagd was vijf minuten geleden.quote:
Iflm heeft meer mannen gedaan dan er leven op aardequote:Op maandag 24 augustus 2015 20:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dacht dat ze nog maagd wat vijf minuten geleden.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:04 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Woooo IfIm doet butchy lesbo'squote:Op maandag 24 augustus 2015 20:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Iflm heeft meer mannen gedaan dan er leven op aarde
Frass tochquote:Op maandag 24 augustus 2015 20:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Iflm heeft meer mannen gedaan dan er leven op aarde
quote:
Jij hebt wel minimaal hbo-neukniveau toch?quote:
Jij bent niet prominent, wat weet jij daar nou van.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:14 schreef krioro het volgende:
Universitair neukniveau, van die kaktrutjessex, nee dank je.
Hoewel, van die strakke mantelpakjessex.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:14 schreef krioro het volgende:
Universitair neukniveau, van die kaktrutjessex, nee dank je.
Nee bij mij werkt alles nog goed gelukkig hahahaha.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent niet prominent, wat weet jij daar nou van.
Ben slimmer in neuken dan jouw leerlingen met mavo-neukniveau.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij hebt wel minimaal hbo-neukniveau toch?
Zwaartekracht komt zo..quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:15 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee bij mij werkt alles nog goed gelukkig hahahaha.
Dat is een illusiequote:Op maandag 24 augustus 2015 20:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Hoewel, van die strakke mantelpakjessex.
Mijn leerlingen mogen nog helemaal niet aan neuken denken.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ben slimmer in neuken dan jouw leerlingen met mavo-neukniveau.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |