Dadelijk kennen we elkaar ook nog eensquote:
hij is nog bezig met z'n make-up? ;squote:Op maandag 24 augustus 2015 19:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
ben ik ook :s wachten op freek:s
Nicequote:Op maandag 24 augustus 2015 19:03 schrga eef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Jaman
Ik kom uit Zuid-Limburg, Kerkrade-City
Wow daar was ik vorige week nog.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:07 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Nicemet nieuwjaar uitgeweest daar in club Kingdom.
kom je daar wel eens? heb er nog muntjes van liggen als goed is.
Paraplu.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:57 schreef Stimorol- het volgende:
Hey t regent en ik moet naar de super. Zal ik lopen? Is best ff lopen.
quote:
lul nietquote:
dat is de homiequote:
Yea hij kan geen goede Teske tutorial vinden voor foundationquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
hij is nog bezig met z'n make-up? ;s
Doet hij z'n kin ook waxen?quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Yea hij kan geen goede Teske tutorial vinden voor foundation
Ik ken je niet van gezicht iig.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:06 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Dadelijk kennen we elkaar ook nog eens
als hij lepra heeft kan hij een lepel gebruiken voor z'n winged eyelinerquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Yea hij kan geen goede Teske tutorial vinden voor foundation
Waar in Rotterdam woon jequote:
was je de enige blanke?quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:07 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Laat hem niet schrikken anders verpest je zijn wing. ;squote:Op maandag 24 augustus 2015 19:11 schreef RockNijntje het volgende:
Pls stop ik zit hem hier zo hard uit te lachen door jullie en hij heeft geen idee
wel grappig als ze dat zeggenquote:
wow hij maakt zich mooi voor jou en jij doet lullig ;squote:Op maandag 24 augustus 2015 19:11 schreef RockNijntje het volgende:
Pls stop ik zit hem hier zo hard uit te lachen door jullie en hij heeft geen idee
Haha why? kom je der ook.quote:
kut streekquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
wow hij maakt zich mooi voor jou en jij doet lullig ;s
Nog erger; ik ga nooit uit omdat ik de muziek niet leuk vindquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:07 schreef Neverknown het volgende:
[..]
sinds het kingdom club heet eigenlijk nooit meer geweest.daarvoor alleen als er hardstyle of hardcore feesten warenquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:13 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Haha why? kom je der ook.
Nee waren genoeg blanke ook, boven bij RNB wel wat meer buitenlanders. Maar das altijd.
Ik woon niet in Rotterdam. Anders had het ook niet onderweg hoeven zijn.quote:
Hou je van Chinees?quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:11 schreef Crip het volgende:
[..]
moet nog even mn hoofddoek doen zie je zo daar
maak niet uit kom keer chille in de clupquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:13 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Nog erger; ik ga nooit uit omdat ik de muziek niet leuk vind
haha ik ga ook bijna nooit uit... maar als ik dronken ben dan wil ik zowat trouwen met elk liedje wat komt.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:13 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Wat grappig eigenlijk... Ik woon bij de dierentuin in de buurtquote:
Ja want overal is de muziek hetzelfde.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:13 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Daar boven bij de rnb voelde jij je vast thuis.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:13 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Haha why? kom je der ook.
Nee waren genoeg blanke ook, boven bij RNB wel wat meer buitenlanders. Maar das altijd.
Ja ik ken het van ervoor niet. Komt sowieso nooit in Kerkrade.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sinds het kingdom club heet eigenlijk nooit meer geweest.daarvoor alleen als er hardstyle of hardcore feesten waren
Kan je beter vragen of ze netflix wil komen kijken, meer kans op sex dan in een club.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:14 schreef McNulty het volgende:
[..]
maak niet uit kom keer chille in de clup
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boven was muziek beter, onder was techno krijg daar hoofdpijn van.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:15 schreef Matip het volgende:
[..]
Daar boven bij de rnb voelde jij je vast thuis.
ja, waar ga je etennquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik woon niet in Rotterdam. Anders had het ook niet onderweg hoeven zijn.
[..]
Hou je van Chinees?
De enige metalclub is dicht gegaanquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja want overal is de muziek hetzelfde.
Beetje geschuurd worden.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:16 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Boven was muziek beter, onder was techno krijg daar hoofdpijn van.
In limburg wel, die draaien nog de megamix uit 96'.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja want overal is de muziek hetzelfde.
Ojee, dan kan ik het NOG erger maken; ik lust geen alcoholquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:14 schreef Neverknown het volgende:
[..]
haha ik ga ook bijna nooit uit... maar als ik dronken ben dan wil ik zowat trouwen met elk liedje wat komt.![]()
Je moet gewoon aangeschoten zijn......
jij bent vast leuk op feestjesquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:17 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ojee, dan kan ik het NOG erger maken; ik lust geen alcohol
Dus? Je kan in heel NL uitgaan als je OV hebt.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:17 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
De enige metalclub is dicht gegaan
nee hoor, de rockfabrik is gewoon nog openquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:17 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
De enige metalclub is dicht gegaan
FOK!-club-meet dan?quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:14 schreef McNulty het volgende:
[..]
maak niet uit kom keer chille in de clup
Omg meid, dat MEEN je nietquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:17 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Laatste keer wel eens geschuurd geworden maar jongens doen dat kk sneaky. Heb me meteen een ander plekje uitgezochtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 oktober 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten
doet ie niet voor anderen maar voor zichzelf weetje toch :squote:Op maandag 24 augustus 2015 19:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
wow hij maakt zich mooi voor jou en jij doet lullig ;s
Dat heb ik niet..quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus? Je kan in heel NL uitgaan als je OV hebt.
Ik ook niet, maar ik hou gewoon mn neus dicht en giet me vol.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:17 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |