Dadelijk kennen we elkaar ook nog eensquote:
hij is nog bezig met z'n make-up? ;squote:Op maandag 24 augustus 2015 19:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
ben ik ook :s wachten op freek:s
Nicequote:Op maandag 24 augustus 2015 19:03 schrga eef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Jaman
Ik kom uit Zuid-Limburg, Kerkrade-City
Wow daar was ik vorige week nog.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:07 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Nicemet nieuwjaar uitgeweest daar in club Kingdom.
kom je daar wel eens? heb er nog muntjes van liggen als goed is.
Paraplu.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:57 schreef Stimorol- het volgende:
Hey t regent en ik moet naar de super. Zal ik lopen? Is best ff lopen.
quote:
lul nietquote:
dat is de homiequote:
Yea hij kan geen goede Teske tutorial vinden voor foundationquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
hij is nog bezig met z'n make-up? ;s
Doet hij z'n kin ook waxen?quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Yea hij kan geen goede Teske tutorial vinden voor foundation
Ik ken je niet van gezicht iig.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:06 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Dadelijk kennen we elkaar ook nog eens
als hij lepra heeft kan hij een lepel gebruiken voor z'n winged eyelinerquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Yea hij kan geen goede Teske tutorial vinden voor foundation
Waar in Rotterdam woon jequote:
was je de enige blanke?quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:07 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Laat hem niet schrikken anders verpest je zijn wing. ;squote:Op maandag 24 augustus 2015 19:11 schreef RockNijntje het volgende:
Pls stop ik zit hem hier zo hard uit te lachen door jullie en hij heeft geen idee
wel grappig als ze dat zeggenquote:
wow hij maakt zich mooi voor jou en jij doet lullig ;squote:Op maandag 24 augustus 2015 19:11 schreef RockNijntje het volgende:
Pls stop ik zit hem hier zo hard uit te lachen door jullie en hij heeft geen idee
Haha why? kom je der ook.quote:
kut streekquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
wow hij maakt zich mooi voor jou en jij doet lullig ;s
Nog erger; ik ga nooit uit omdat ik de muziek niet leuk vindquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:07 schreef Neverknown het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |