wat?quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:48 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Je moet een lepel gebruiken
Je mot er in gaan rochelequote:Op maandag 24 augustus 2015 18:43 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik vind het vooral belangrijk dat eten niet te droog is
ik hou niet van een droge aardappel, groente zonder saus en vlees die droog is.
Kruiden en sauzen is beter.
Zo zou Allah het vast gewild hebben.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die neven van je hebben vandaag nog de Baalshamin temple kapot gemaakt.
Nee heb het warm Krioquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Kan je het nog een beetje handelen?
Mooi geloof.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Zo zou Allah het vast gewild hebben.
hee, teske is gewoon een nederlandse hoorquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Hij lijkt me zo iemand die naar 13 jarige 'murican beautybloggers kijkt op youtube. Die zo quirky en interessant doen.
ahhh.....Eerst fijn malen/ afkoelen in de mond en helemaal door mengen met spuug en dan aan de baby voeren.quote:
Oh ja die heb ik wel eens bij fail compilations langs zien komen. Helemaal moeilijk en fancy doen en dan hebben ze na een kwartier het resultaat van een video: concealer en rode lippenstift opquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Hij lijkt me zo iemand die naar 13 jarige 'murican beautybloggers kijkt op youtube. Die zo quirky en interessant doen.
Boeie. Je kwam uit haar kut.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:52 schreef Neverknown het volgende:
[..]
ahhh.....Eerst fijn malen/ afkoelen in de mond en helemaal door mengen met spuug en dan aan de baby voeren.
Gadverdamme hoeveel moeders doen dit? alle of zo..
hoeveel cm heb je?quote:
Heb het over geloof in generaal, die hardcore christenen mogen van mijn part ook kapot vallen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Als ISIS het voorbeeld is inderdaad ja.
ik heb best een treurigs iets....quote:
inb4 daddy issues.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:55 schreef Neverknown het volgende:
[..]
ik heb best een treurigs iets....
op de een of ander manier ben ik viezer van m'n moeder dan van mijn vader.
Schaam je pannekoekquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:55 schreef Neverknown het volgende:
[..]
ik heb best een treurigs iets....
op de een of ander manier ben ik viezer van m'n moeder dan van mijn vader.
Laat ze maar vrezen dat je elk moment kaboem kan gaan.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ben graag semi-mysterieus om enigszins interessant over te komen terwijl ik geen idee heb wat ik ermee bedoel. Beetje mijn ISIS imago onderhouden.
Is heel raar heb ook veel hoge verdraaggrens bij mijn vader. Terwijl mijn moeder veel meer voor mij doet in vergelijking.quote:
Waar gekocht? Die is uit de winkel gehaald bij ons.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:52 schreef Neverknown het volgende:
[ afbeelding ]
deze chips is stiekem best lekker.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:56 schreef McNulty het volgende:
[..]
Laat ze maar vrezen dat je elk moment kaboem kan gaan.
Iedereen die doordraait in alles mag kapot vallen. Soms heb je van die gekke cults.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb het over geloof in generaal, die hardcore christenen mogen van mijn part ook kapot vallen.
Hoe kan ik daar iets aan doen, is gewoon gevoel. Als ik mijn vader zie eten vind ik het altijd schattig of zo en bij mijn moeder soms ''vies'' hoe ze eet.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Schaam je pannekoek
DE HEMEL LIGT ONDER DE VOETEN VAN JE MOEDER
quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:56 schreef McNulty het volgende:
[..]
Laat ze maar vrezen dat je elk moment kaboem kan gaan.
Doe HIIT naar de supermarkt.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:57 schreef Stimorol- het volgende:
Hey t regent en ik moet naar de super. Zal ik lopen? Is best ff lopen.
Ja en maak ook even meteen een regendansje goed voor je mentale conditie.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:57 schreef Stimorol- het volgende:
Hey t regent en ik moet naar de super. Zal ik lopen? Is best ff lopen.
Tijd om een spaceship te maken, ik ga wel naar kepler.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Iedereen die doordraait in alles mag kapot vallen. Soms heb je van die gekke cults.
Gewoon je eigen ding doen/geloven en ieder voor zich laten beslissen, dan zou de wereld wel leuk zijn.
Neverknown, dit is het begin van een mooie FOK!-vriendschap.quote:
Ja, eigenlijk wel raar, erg verslavend als je bent begonnen met etenquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:52 schreef Neverknown het volgende:
[ afbeelding ]
deze chips is stiekem best lekker.
Dat heb ik ook, maar dat komt doordat mijn vader altijd netjes vraagt van "wil je dit even doen?" en mijn moeder meteen schreeuwt "DOE DIT DOE DAT EN ANDERS GEBEURT ER DIT". Mensen die niet snappen dat rustig doen meer effect heeftquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:57 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Is heel raar heb ook veel hoge verdraaggrens bij mijn vader. Terwijl mijn moeder veel meer voor mij doet in vergelijking.
Daar krijg je mooie wing-vormen meequote:
Gewoon vluchten naar een van die underground Illuminati bunkers.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Tijd om een spaceship te maken, ik ga wel naar kepler.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:00 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Neverknown, dit is het begin van een mooie FOK!-vriendschap.
Kom je uit Noord-, Midden- of Zuid-Limburg?
Gewoon LSD verslaafde worden en sippen van onze zorgstaats tiet. *kuch kuch half fok*quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Gewoon vluchten naar een van die underground Illuminati bunkers.
Mooie badtripbob referencequote:Op maandag 24 augustus 2015 19:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon LSD verslaafde worden en sippen van onze zorgstaats tiet. *kuch kuch half fok*
Jamanquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:01 schreef Neverknown het volgende:
[..]samen roddelen
Ik kom uit Midden-Limburg en jij?
Daar woon ik ook.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:03 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Jaman
Ik kom uit Zuid-Limburg, Kerkrade-City
Dacht dat jij op vakantie was ;squote:Op maandag 24 augustus 2015 19:03 schreef RockNijntje het volgende:
"Kom je uit Noord-, Midden- of Zuid-Limburg?" - KLB SC 2015
ben ik ook :s wachten op freek:squote:Op maandag 24 augustus 2015 19:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dacht dat jij op vakantie was ;s
Dat meen je niet?!quote:
Mmmm dat valt bij mij juist mee ik ben zelf juist meer een bitch die niets kan hebben bij mijn moeder.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, maar dat komt doordat mijn vader altijd netjes vraagt van "wil je dit even doen?" en mijn moeder meteen schreeuwt "DOE DIT DOE DAT EN ANDERS GEBEURT ER DIT". Mensen die niet snappen dat rustig doen meer effect heeft.
yep meetje doenquote:
Is toch leuk?quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:03 schreef RockNijntje het volgende:
"Kom je uit Noord-, Midden- of Zuid-Limburg?" - KLB SC 2015
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |