Net m'n anus gebleekt.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:44 schreef RockNijntje het volgende:
Dag schatjes, hoe staat het met de make-upjes?
Helemaal mee eensquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:43 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik vind het vooral belangrijk dat eten niet te droog is
ik hou niet van een droge aardappel, groente zonder saus en vlees die droog is.
Kruiden en sauzen is beter.
ben wings aan het oefenen met mn eye linerquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:44 schreef RockNijntje het volgende:
Dag schatjes, hoe staat het met de make-upjes?
Je moet een lepel gebruikenquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben wings aan het oefenen met mn eye liner
Ik ben graag semi-mysterieus om enigszins interessant over te komen terwijl ik geen idee heb wat ik ermee bedoel. Beetje mijn ISIS imago onderhouden.quote:
Dit weten maakt jou een enge manquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben wings aan het oefenen met mn eye liner
Wij lijken veel.quote:
nu pasquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit weten maakt jou een enge man
alsof jij dat nog niet van mij dachtquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij lijkt me zo iemand die naar 13 jarige 'murican beautybloggers kijkt op youtube. Die zo quirky en interessant doen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die neven van je hebben vandaag nog de Baalshamin temple kapot gemaakt.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ben graag semi-mysterieus om enigszins interessant over te komen terwijl ik geen idee heb wat ik ermee bedoel. Beetje mijn ISIS imago onderhouden.
wat?quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:48 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Je moet een lepel gebruiken
Je mot er in gaan rochelequote:Op maandag 24 augustus 2015 18:43 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik vind het vooral belangrijk dat eten niet te droog is
ik hou niet van een droge aardappel, groente zonder saus en vlees die droog is.
Kruiden en sauzen is beter.
Zo zou Allah het vast gewild hebben.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die neven van je hebben vandaag nog de Baalshamin temple kapot gemaakt.
Nee heb het warm Krioquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Kan je het nog een beetje handelen?
Mooi geloof.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Zo zou Allah het vast gewild hebben.
hee, teske is gewoon een nederlandse hoorquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Hij lijkt me zo iemand die naar 13 jarige 'murican beautybloggers kijkt op youtube. Die zo quirky en interessant doen.
ahhh.....Eerst fijn malen/ afkoelen in de mond en helemaal door mengen met spuug en dan aan de baby voeren.quote:
Oh ja die heb ik wel eens bij fail compilations langs zien komen. Helemaal moeilijk en fancy doen en dan hebben ze na een kwartier het resultaat van een video: concealer en rode lippenstift opquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Hij lijkt me zo iemand die naar 13 jarige 'murican beautybloggers kijkt op youtube. Die zo quirky en interessant doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |