Jamanquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:01 schreef Neverknown het volgende:
[..]samen roddelen
Ik kom uit Midden-Limburg en jij?
Daar woon ik ook.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:03 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Jaman
Ik kom uit Zuid-Limburg, Kerkrade-City
Dacht dat jij op vakantie was ;squote:Op maandag 24 augustus 2015 19:03 schreef RockNijntje het volgende:
"Kom je uit Noord-, Midden- of Zuid-Limburg?" - KLB SC 2015
ben ik ook :s wachten op freek:squote:Op maandag 24 augustus 2015 19:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dacht dat jij op vakantie was ;s
Dat meen je niet?!quote:
Mmmm dat valt bij mij juist mee ik ben zelf juist meer een bitch die niets kan hebben bij mijn moeder.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, maar dat komt doordat mijn vader altijd netjes vraagt van "wil je dit even doen?" en mijn moeder meteen schreeuwt "DOE DIT DOE DAT EN ANDERS GEBEURT ER DIT". Mensen die niet snappen dat rustig doen meer effect heeft.
yep meetje doenquote:
Is toch leuk?quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:03 schreef RockNijntje het volgende:
"Kom je uit Noord-, Midden- of Zuid-Limburg?" - KLB SC 2015
Dadelijk kennen we elkaar ook nog eensquote:
hij is nog bezig met z'n make-up? ;squote:Op maandag 24 augustus 2015 19:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
ben ik ook :s wachten op freek:s
Nicequote:Op maandag 24 augustus 2015 19:03 schrga eef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Jaman
Ik kom uit Zuid-Limburg, Kerkrade-City
Wow daar was ik vorige week nog.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:07 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Nicemet nieuwjaar uitgeweest daar in club Kingdom.
kom je daar wel eens? heb er nog muntjes van liggen als goed is.
Paraplu.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:57 schreef Stimorol- het volgende:
Hey t regent en ik moet naar de super. Zal ik lopen? Is best ff lopen.
quote:
lul nietquote:
dat is de homiequote:
Yea hij kan geen goede Teske tutorial vinden voor foundationquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
hij is nog bezig met z'n make-up? ;s
Doet hij z'n kin ook waxen?quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Yea hij kan geen goede Teske tutorial vinden voor foundation
Ik ken je niet van gezicht iig.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:06 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Dadelijk kennen we elkaar ook nog eens
als hij lepra heeft kan hij een lepel gebruiken voor z'n winged eyelinerquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Yea hij kan geen goede Teske tutorial vinden voor foundation
Waar in Rotterdam woon jequote:
was je de enige blanke?quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:07 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Nicemet nieuwjaar uitgeweest daar in club Kingdom.
kom je daar wel eens? heb er nog muntjes van liggen als goed is.
Laat hem niet schrikken anders verpest je zijn wing. ;squote:Op maandag 24 augustus 2015 19:11 schreef RockNijntje het volgende:
Pls stop ik zit hem hier zo hard uit te lachen door jullie en hij heeft geen idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |