vertaal je post in het spaans en hang pamfletten op in de buurtquote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:36 schreef badtripbob het volgende:
Nu wil ik degene die dit gedaan heeft ontmoeten
Maar hoe kom ik erachter wie het is
Hang een camera opquote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:36 schreef badtripbob het volgende:
Van je volgende fapdoekje origami je een boodschap en zo kunnen jullie met elkaar converseren.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:36 schreef badtripbob het volgende:
Whahahaha.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Van je volgende fapdoekje origami je een boodschap en zo kunnen jullie met elkaar converseren.
23 groen tekno is bob zijn religiequote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:42 schreef Voxs het volgende:
Mij intrigeren de "herhalende tijden met betekenis".
Leg eens uit?
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:40 schreef IngloriousKnaak het volgende:
[..]
Badtripbobwanksandgetsorigamivisitorstalkerinhissleep.mov
Illuminatiequote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:42 schreef Voxs het volgende:
Leg eens uit?
Als ik kom dan sws als verrassing.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:39 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Jij zit nog in Nederland en komt pas later op bezoek.
Maar natuurlijkquote:
Bijvoorbeeld 23 heel vaak. Dat zie je bij de freepartyscene heel veel. En ik kijk dan precies op die tijd naar mijn telefoon. 13:12 gebeurd ook wel vaak. Staat voor acab (all Cops are basterds) met letter volgorde van het alfabet.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:42 schreef Voxs het volgende:
Leg eens uit?
Lolquote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:46 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld 23 heel vaak. Dat zie je bij de freepartyscene heel veel. En ik kijk dan precies op die tijd naar mijn telefoon. 13:12 gebeurd ook wel vaak. Staat voor acab (all Cops are basterds) met letter volgorde van het alfabet.
Meerdere uren achter elkaar dat ik enkel op 23 over op mijn telefoon kijk.
http://en.m.wikipedia.org/wiki/23_enigmaquote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:46 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld 23 heel vaak. Dat zie je bij de freepartyscene heel veel. En ik kijk dan precies op die tijd naar mijn telefoon. 13:12 gebeurd ook wel vaak. Staat voor acab (all Cops are basterds) met letter volgorde van het alfabet.
Meerdere uren achter elkaar dat ik enkel op 23 over op mijn telefoon kijk.
Jup weet het. Daar heeft network23 het ook vandaan.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 12:10 schreef richolio het volgende:
[..]
http://en.m.wikipedia.org/wiki/23_enigma
Lees ik nu goed dat jij je kwakdoek in eerste instantie al in bed hebt laten liggen? Ransbak.quote:Daarna vind ik het stuk keukenrol waarin ik gefapt had voor ik ging slapen dat nog in mijn bed lag... Alleen is er dus een hart met een pijl van gemaakt terwijl ik lag te slapen..
Ik was uitgegaan en in slaap gevallen en vergeten hem op te ruimen. Normaal netjes weggooien ja.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 12:20 schreef Terecht het volgende:
[..]
Lees ik nu goed dat jij je kwakdoek in eerste instantie al in bed hebt laten liggen? Ransbak.
Oké, de kans is dus groot dat je onbewust in slaap dat ding hebt verfrommeld of dat dit jouw manier van slaapwandelen is: origami plegen met je kwakdoek.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 12:23 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik was uitgegaan en in slaap gevallen en vergeten hem op te ruimen. Normaal netjes weggooien ja.
Ik kan geeneens origami en dat ding is zo precies.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 12:25 schreef Terecht het volgende:
[..]
Oké, de kans is dus groot dat je onbewust in slaap dat ding hebt verfrommeld of dat dit jouw manier van slaapwandelen is: origami plegen met je kwakdoek.
Gefeliciteerd, je hebt een verborgen talent.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 12:26 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik kan geeneens origami en dat ding is zo precies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |