quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:19 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Laatste keer wel eens geschuurd geworden maar jongens doen dat kk sneaky. Heb me meteen een ander plekje uitgezochtJij denkt ik ben buitenlanders-sletje, maar je hebt mis ik kan op alles vallen in principe als maar 37 graden is.
Ah, alles met een hartslag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
[..]
Laatste keer wel eens geschuurd geworden maar jongens doen dat kk sneaky. Heb me meteen een ander plekje uitgezochtJij denkt ik ben buitenlanders-sletje, maar je hebt mis ik kan op alles vallen in principe als maar 37 graden is.
Aids gekregen van deze anekdote.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
ja, zeker omdat je het ook nog zo zegt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben zo'n springerig meisje, heb geen alcohol nodigquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
jij bent vast leuk op feestjes
Werk jij bij de NS of wat.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Je kan altijd met korting reizen met iemand anders mee...
ihihihiquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:19 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik ben zo'n springerig meisje, heb geen alcohol nodig
Ben jij dan ook zo iemand die dan dat ook constant moet zeggen, bla bla high on life tihi xdddquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:19 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Limburgers zijn ook buitenlanders he.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, zeker omdat je het ook nog zo zegt..
Ik probeer die Limbo gewoon eens uit haar comfortzone te krijgen. Ze vindt het al bijzonder als ze in haar eentje buiten de provincie komt.quote:
Ik vind bier bitterquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:19 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik hou gewoon mn neus dicht en giet me vol.
Het gaat om het effect dat je krijgt.
1-op-1 meetquote:
ben 100% fun met 0% alcohol!!quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ben jij dan ook zo iemand die dan dat ook constant moet zeggen, bla bla high on life tihi xddd
haha echt super leukquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:19 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
binnen limburg niet..quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:20 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Limburgers zijn ook buitenlanders he.
Ik vind ook echt vies. Maar geloof me mojito is best lekker... en als je eenmaal zat bent dan ben je zat dan drink je alles.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:21 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik vind bier bitter
Wijn ook
Champagne ook
RADLER OOK
quote:
Och, mevrouw is ook een keer van de boerderij af geweest hoor.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik probeer die Limbo gewoon eens uit haar comfortzone te krijgen. Ze vindt het al bijzonder als ze in haar eentje buiten de provincie komt.
Ik ben wel eens op een studenten borrel geweest van een vriend van me. Dat was wel grappig, want ik had het me heel anders voorgesteldquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Je kan altijd met korting reizen met iemand anders mee...
Wat?quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ben jij dan ook zo iemand die dan dat ook constant moet zeggen, bla bla high on life tihi xddd
je had best dick kunnen vinden daarquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:23 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik ben wel eens op een studenten borrel geweest van een vriend van me. Dat was wel grappig, want ik had het me heel anders voorgesteld
Kan ookquote:
Zo doe ik wel eens in de spiegel hihihiquote:
Haha, zou zomaar kunnen. Ik heb nog nooit een heel glas leeg gekregen. Kun je nagaanquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:22 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik vind ook echt vies. Maar geloof me mojito is best lekker... en als je eenmaal zat bent dan ben je zat dan drink je alles.
drugs> alcoholquote:
Alcohol is drugs mutsquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:26 schreef Neverknown het volgende:
[..]
drugs> alcohol
kan niet vaak genoeg zeggen
keep it together girlquote:
Waaromquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:23 schreef McNulty het volgende:
[..]
je had best dick kunnen vinden daar
koetjie koetjiequote:
oke soort van idd.quote:
BAR LE DUQ 4 LIFE YOquote:
Drugs gebruiken als je neurologisch sws al flink beschadigd bent.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:28 schreef Neverknown het volgende:
moet ik zeggen dat ik op de vorige hasj ook weer ff parra werd.
Ja maar ik trap er altijd in, omdat als de hasj is uitgewerkt me herboren voel omdat ik uit die badtrip ben en dan ben ik god des te dankbaarder voor mijn leven.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Drugs gebruiken als je hersenen als je neurologisch sws al flink beschadigd bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |