WIJFquote:
iedere keer als ik naar het dierenasiel ga krijg ik bakken met pussyquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Meer pussy gehad dan jij ooit zult krijgen, gayboi
Samequote:
wtf :squote:
Wtf waaromquote:
HOMOquote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
iedere keer als ik naar het dierenasiel ga krijg ik bakken met pussy
Fuck julliequote:
quote:
Ik had je toch al eens gezegd dat ik dat een heel erg leuke foto vindquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
wtf :s
[..]
Wtf waarom
[..]
HOMO
[..]
[..]
Fuck jullie
Oh ja, een van de 200x dat je me poogde te hosselenquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:50 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik had je toch al eens gezegd dat ik dat een heel erg leuke foto vind
....quote:
Ga niet op whatsapp tegen me praten, autism can't handelquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh ja, een van de 200x dat je me poogde te hosselen
Jij prat tegen mij stoepsnolquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:51 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ga niet op whatsapp tegen me praten, autism can't handel
Maar wel op mijn foto zitten soppenquote:
Doei lieverdquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:51 schreef Der_Mann het volgende:
helaas moet ik jullie op dit moment verlaten
ik zie jullie later vrienden, vijanden en frenemies
xoxo
Je daagde me uitquote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maar wel op mijn foto zitten soppen
ltr hermannquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:51 schreef Der_Mann het volgende:
helaas moet ik jullie op dit moment verlaten
ik zie jullie later vrienden, vijanden en frenemies
xoxo
Lamaquote:
Eetsequote:
Herman ;pquote:
aitquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:54 schreef Willoow het volgende:
[..]
Herman ;p
Nee, restjes Door elkaar.
ik jaag mensen weg met me aanwezigheid.quote:
Allang gedaan. Nederland loopt massaal achter op mij.quote:
17:10 uur hierquote:
Heb m'n zooi al naar binnen gewerkt en zit uit te buiken, zo die klote afwas.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, kom je net terug van je kantoorslaafbaan dan heb je het niet zo snel klaar.
Ik weet nog steeds niet wat ik ga eten ;/quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, kom je net terug van je kantoorslaafbaan dan heb je het niet zo snel klaar.
je moet meteen erna afwassen luiequote:Op maandag 24 augustus 2015 18:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb m'n zooi al naar binnen gewerkt en zit uit te buiken, zo die klote afwas.
Ik doe de afwas wel voor je, geen probleem.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb m'n zooi al naar binnen gewerkt en zit uit te buiken, zo die klote afwas.
Nee dankje.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:11 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik doe de afwas wel voor je, geen probleem.
Mister independent, Mister self-sufficient.quote:
Pls, laat geen vreemden aan m'n servies zitten.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:17 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Mister independent, Mister self-sufficient.
wil wel aan je servies zittenquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Pls, laat geen vreemden aan m'n servies zitten.
Dat is risico van het vak en ik heb sowieso 2 linker handen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Pls, laat geen vreemden aan m'n servies zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |