Kinderlijfje, oepsquote:
Het is gewoon een filmpje met random dingen, weet niet waar je nou weer aanstoot aan moet nemen en op jezelf projecteert?quote:
Waar kwam dat opeens vandaan?quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is gewoon een filmpje met random dingen, weet niet waar je nou weer aanstoot aan moet nemen en op jezelf projecteert?
quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:38 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Beste drank ooit18 en al in de spermaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tfoe
Dat was een aanname, snapte je citaat niet en al je posts gaan hier zoveel mogelijk over jezelf.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:55 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Waar kwam dat opeens vandaan?
Ik vond het gewoon grappig dat hij eerst "kinderlijfje" zei en een halve minuut daarna dat ze goede tieten moet hebben en een goede kont
Het was ook een stom grapjequote:
je bent zelf een grapjequote:Op maandag 24 augustus 2015 19:58 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Het was ook een stom grapje
Worden daar mbo'ers aangenomen?quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:57 schreef IfImJamesDean het volgende:
Minimaal hbo neuk- en denkniveau
Oh, sorry.. Ik was ook wel onduidelijk in die postquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat was een aanname, snapte je citaat niet en al je posts gaan hier zoveel mogelijk over jezelf.
En ja hij spreekt zichzelf meerdere keren tegen, dat is de garp hahaha.
Ik zou zeggen, probeer het eensquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Worden daar mbo'ers aangenomen?
Gelukkig geen stom grapjequote:
Doe normaalquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:44 schreef Chai het volgende:
[..]
En in sperma zit ook lekker veel vocht.
Lekker alcoholvrij shotje sperma tijdens het uitgaan, lekker springen hihihi jeeej![]()
Weet niet of ze me daar wel willen hebben met mijn universitaire achtergrond, straks ben ik slimmer dan alle leerlingen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:00 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, probeer het eens
Als hij minimaal hbo denk- en neukniveau zoekt, zit dat gedeelte wel snor. Zou alleen niet weten of je ook hbo neukniveau hebtquote:Op maandag 24 augustus 2015 20:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weet niet of ze me daar wel willen hebben met mijn universitaire achtergrond, straks ben ik slimmer dan alle leerlingen.
waar de fack gaat dit overquote:Op maandag 24 augustus 2015 20:04 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Als hij minimaal hbo denk- en neukniveau zoekt, zit dat gedeelte wel snor. Zou alleen niet weten of je ook hbo neukniveau hebt![]()
Je kunt z'n vriendin nog worden
quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:04 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Als hij minimaal hbo denk- en neukniveau zoekt, zit dat gedeelte wel snor. Zou alleen niet weten of je ook hbo neukniveau hebt![]()
Je kunt z'n vriendin nog worden
Over dat filmpje van chai. Die meneer zei dat hij minimaal hbo denk- en neukniveau wilde voor z'n vriendinquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |