Kerkraads kraanwaterquote:
Trippen op hasj?quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:30 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja maar ik trap er altijd in, omdat als de hasj is uitgewerkt me herboren voel omdat ik uit die badtrip ben en dan ben ik god des te dankbaarder voor mijn leven.
Als ik sex onbelangrijk zou vinden, was ik geen maagd meerquote:
Jawel als je het doet met mensen die misschien niet te vertrouwen zijn.quote:
waaaaaaht.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:32 schreef Chai het volgende:
[..]
badtripmeloewa
Dadelijk treft ze origami aan op haar bed
Je doet me echt denken aan iemand waar ik vroeger mee omging.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:32 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Jawel als je het doet met mensen die misschien niet te vertrouwen zijn.
Doorgesnoven pepschep junkie, np betaal ik wel voor.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en andere vage shit die die btb zich inbeeldde.
wanneer weer skaffa worden babyquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:30 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja maar ik trap er altijd in, omdat als de hasj is uitgewerkt me herboren voel omdat ik uit die badtrip ben en dan ben ik god des te dankbaarder voor mijn leven.
Hoe is je kip in filo?quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:29 schreef Stimorol- het volgende:
Omg die ISis mongolenop beeld bij Canvas, zou bijna mijn eetlust kwijtraken.
Bijna.
Is dat een luier?quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:34 schreef Chai het volgende:
R&P / Stalker doet origami terwijl ik slaap.
Voor de grap een keer ammoniak mixen met gootsteen ontstopper.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:35 schreef Neverknown het volgende:
Maar juist door die nare ervaring. Voel ik me hartstikke goed?
Sinds die dag waardeer ik mijn leven weer helemaal en benut meer kansen dan ooit van te voren.
Wat een trauma leek te worden, werd een les van god.
quote:
Nee ik blijf der nu vanaf.quote:
ben je gek geworden.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Voor de grap een keer ammoniak mixen met gootsteen ontstopper.
Whutquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:34 schreef Chai het volgende:
Dit was vorige week, ben er hartstikke goed aan toe nu.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee, ik ben oplossings-gericht aan het denken, een betere toekomst begint bij jezelf, ja tohg
quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:34 schreef Chai het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |