Je bent al uitgedaagd. Mentaal.quote:
Oke.quote:
Ga maar weer weg danquote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ga maar weer weg dandat is ook een dikke mongool.
Meh. Ik heb mezelf goed ondercontrole tegenwoordig.quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je bent al uitgedaagd. Mentaal.
[..]
Oke.
Is goed, meid.quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:16 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Meh. Ik heb mezelf goed ondercontrole tegenwoordig.
goed zoquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:16 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Meh. Ik heb mezelf goed ondercontrole tegenwoordig.
Wat bedoel je met ook?quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ga maar weer weg dandat is ook een dikke mongool.
Oke kerel.quote:
Thanks (k)quote:
Denk maar even naquote:
Kom dan.quote:
Loop eens even niet zo bijdehand te bitchen.quote:
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:18 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Loop eens even niet zo bijdehand te bitchen.
geen ideequote:Op maandag 24 augustus 2015 13:20 schreef Neverknown het volgende:
Waar is Chai... Zonder haar is er geen feestje'
Ik vind jullie gewoon mongolen. Sorry voor de waarheid.quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:20 schreef McNulty het volgende:
2teelballen moest even zijn territoriale plasje doen.
Je moet wat als dertiger op een forum. En het is maandag, meneer zit weer op kantoor met een maandag-humeur.quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:20 schreef McNulty het volgende:
2teelballen moest even zijn territoriale plasje doen.
stoerquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vind jullie gewoon mongolen. Sorry voor de waarheid.
Is hij zo fokking oud?quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:21 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Je moet wat als dertiger op een forum. En het is maandag, meneer zit weer op kantoor met een maandag-humeur.
Weet ik, geen dank.quote:
Zit je al in je midlife crisis?quote:
Ben geen 30er en dit is een leuke verklaring, ja. maar ik ben nooit aardig tegen mensen die ik debiel vind eigenlijk... helemaal op een forum.quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:21 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Je moet wat als dertiger op een forum. En het is maandag, meneer zit weer op kantoor met een maandag-humeur.
niet zo gemeen jaquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:21 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Seksueel gefrustreerde mannen.. des te ouder des te zuurder.quote:
Je bent sowieso wel bijna 30. Is het niet?quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben geen 30er en dit is een leuke verklaring, ja. maar ik ben nooit aardig tegen mensen die ik debiel vind eigenlijk... helemaal op een forum.
hoe oud ben jij?quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:25 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Je bent sowieso wel bijna 30. Is het niet?
Je snapt er weer niks van. Mannen worden vaak steeds aantrekkelijker naarmate ze ouder worden. Bij al die turken en maroccies die jou enslaven zie je dat nooit echt maar bij gezonde westerse mannen wel.quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:24 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Seksueel gefrustreerde mannen.. des te ouder des te zuurder.
Of ook wel... Hoe zuurder ze zijn des te ouder ze zijn.
Misschien wel, misschien niet. Maar wat doet dat er toe? dat is je enige troef om mij 'belachelijk' te maken?quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:25 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Je bent sowieso wel bijna 30. Is het niet?
nou enquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:28 schreef Neverknown het volgende:
Ff research gedaan... In 2012 was 2nutz 27 jaar dat betekent dat ie elk moment 30 kan worden.
Life sucks.
Jij kan het weten met al die ellende die je jezelf en anderen je aan doen.quote:
Happie in m'n appelflappie.quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Misschien wel, misschien niet. Maar wat doet dat er toe? dat is je enige troef om mij 'belachelijk' te maken?![]()
net als van die mensen die je willen insulten omdat je een pet draagt ofzo
De tranen druipen er gewoon vanaf.
Je bent al kapotquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:30 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Happie in m'n appelflappie.
Ik ga kapot.
Valt mee. De succesvolste mensen hebben dieptepunten gekend.quote:
En jij bent super succesvolquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:31 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Valt mee. De succesvolste mensen hebben dieptepunten gekend.
Nah laten we niet overdrijven.quote:
Ik ga wel op je schoot zitten.quote:
het heeft een zusje?quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
Ben je nu al wel uit de schaduw van je zusje gekropen meloe?
dan wordt je neit meer trug gevondequote:
Ehmquote:
nicequote:Op maandag 24 augustus 2015 13:35 schreef McNulty het volgende:
[..]
dan wordt je neit meer trug gevonde
neequote:Op maandag 24 augustus 2015 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ehmje weet niet van haar tweelingzusje? die wel een opleiding afmaakt en gewoon een relatie kan onderhouden?
Nou die heeft ze dus... zien er bijna hetzelfde uit maar van binnen dus compleet anders. De ene is gewoon gezond en de andere is op alle vlakken mentaal insecuur.quote:
hmm, twinsquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou die heeft ze dus... zien er bijna hetzelfde uit maar van binnen dus compleet anders. De ene is gewoon gezond en de andere is op alle vlakken mentaal insecuur.
Yesquote:
Ik hoorde dat je was begonnen met rijlessen. Lukt het een beetje of ben je de vrouwelijke Braddie?quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:35 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik ga wel op je schoot zitten.
ik las uit elkaar getrokkenquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Yeshaar zusje is de goeie, die word ook altijd voorgetrokken door haar moeder
Ehmm... oke? :s apart.quote:
begrijpelijk.quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Yeshaar zusje is de goeie, die word ook altijd voorgetrokken door haar moeder
je zit 6 jaar op fok.quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:39 schreef McNulty het volgende:
Ik volg al deze controversie omtrent ene meloewa niet. Ben te nieuw hier.
Die waren er wel... misschien vragen aan iemand die al die shit bewaard. Zijn er vast genoeg van hier op FOK!quote:
Wou net zeggen, iedereen weet van meloewaquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je zit 6 jaar op fok.
don't act dumb, boy
Over rijlessen gesproken. Ik moet me aankleden want ik moet zo beginnen!quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:38 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je was begonnen met rijlessen. Lukt het een beetje of ben je de vrouwelijke Braddie?
Weer geen school of werk dit jaar?quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:41 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Over rijlessen gesproken. Ik moet me aankleden want ik moet zo beginnen!
( zou straks misschien mijn rijles evalueren op de schaal van braddie)
adios amigos
Als je nog praktische tips nodig hebt, stuur me maar een DM.quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:41 schreef Neverknown het volgende:
[..]
adios amigos
braddie heeft zn eerst crash al gebouwd las ikquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:41 schreef Neverknown het volgende:
[..]
adios amigos
Klopt ja, was inderdaad triest maar ben daar wel in veranderd en ben nog steeds geen 30 dus nog tijd zat om te leren van m'n fouten.quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wou net zeggen, iedereen weet van meloewadie schreeuwde echt alles van de daken... best zielig.
Denken dat ik alle drama hier op fok meekrijg. Deze slowchat volg ik pas na 6 jaar.quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je zit 6 jaar op fok.
don't act dumb, boy
We zullen zienquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:43 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Klopt ja, was inderdaad triest maar ben daar wel in veranderd en ben nog steeds geen 30 dus nog tijd zat om te leren van m'n fouten.
meloewa maakte wel leukere topicsquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:43 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Klopt ja, was inderdaad triest maar ben daar wel in veranderd en ben nog steeds geen 30 dus nog tijd zat om te leren van m'n fouten.
Vond haar inktvisch periode wel leukquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
meloewa maakte wel leukere topics
hmm, zegt me even niksquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vond haar inktvisch periode wel leuk
Mag ik ook op de jouwe zitten?quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:35 schreef McNulty het volgende:
[..]
dan wordt je neit meer trug gevonde
Ik niet hoor.quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wou net zeggen, iedereen weet van meloewadie schreeuwde echt alles van de daken... best zielig.
crip plsquote:
Nee, newbies niet idd.quote:
Zorg jij voor de melk?quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nice
wel die koekjes van laatst meenemen
pls doe niet piemel destroyerquote:
ik zou je dick destroyen je zou willen dat je mij mocht krijgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:52 schreef Crip het volgende:
[..]
ik zou je dick destroyen je zou willen dat je mij mocht krijgen
maar je bent beneden mijn lvlwowowowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
maar je bent beneden mijn lvlWat een vertoning was dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van gelijk niveau als die msmessy woede uitbarsting.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
[..]
maar je bent beneden mijn lvlJij had toch een vriend?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Je had een zak met snoephartjes gekregen?quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Who knows, ik zei dat het goed ging in de luv.
crip, kun jij hier iets mee: FHF / Arabisch zinnetje vertalenquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Who knows, ik zei dat het goed ging in de luv.
Heb je jessicanl even een berichtje gestuurd dat je haar wel kan helpen?quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
crip, kun jij hier iets mee: FHF / Arabisch zinnetje vertalen
elke dag is een stap dichter bij de doodquote:
nieuwe users kunnen nog helemaal niet dm'en.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je jessicanl even een berichtje gestuurd dat je haar wel kan helpen?
wauw, wat naarquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:01 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
elke dag is een stap dichter bij de dood
Dus je hebt het toch geprobeerd?quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nieuwe users kunnen nog helemaal niet dm'en.
maar leuk geprobeerd
[..]
wauw, wat naar
Neen, ik kies ervoor om hier niet over mn luvlife te praten. Normaal tochquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je had een zak met snoephartjes gekregen?
neequote:Op maandag 24 augustus 2015 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus je hebt het toch geprobeerd?
Wist ik niet btw.
Het is ook alleen JA of NEE, verder geen details hoor. Dus OF je hebt niemand OF je bent gewoon zo 1 die de rest van de aandacht van de nerdmaagdjes hier kan waarderen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Neen, ik kies ervoor om hier niet over mn luvlife te praten. Normaal toch
Wat als ik he tnog niet wil labelen?quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is ook alleen JA of NEE, verder geen details hoor. Dus OF je hebt niemand OF je bent gewoon zo 1 die de rest van de aandacht van de nerdmaagdjes hier kan waarderen.
Its allgood
Dan ben je aan het rondscharrelen ook goed. Is dat wel haram?quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat als ik he tnog niet wil labelen?
quote:
Niet?quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
Die paint van remqo in moemoe haar fobo is niet al te best, Remqo![]()
Heb je die gezien?quote:
Echt?quote:
Moet je nog optelsommetjes maken lol.quote:
Was het maar zo'n feest.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:19 schreef McNulty het volgende:
[..]
Moet je nog optelsommetjes maken lol.
Hoe heet die chick van je UI ook al weer?quote:
Ja maar, ja maar... Make-up staat me raarquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:15 schreef 2NutZ het volgende:
uahahuahu ben ni gek ben vlegtuijg woessjjja ahahah
Emma Stonequote:Op maandag 24 augustus 2015 14:25 schreef McNulty het volgende:
[..]
Hoe heet die chick van je UI ook al weer?
Ja, die.quote:
Hoi, jij leeft ook nog?quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:26 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar... Make-up staat me raar
Hoi JimmyDean, ik heb je gemist en allesquote:
Lief, maar ongetwijfeld gelogen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:34 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Hoi JimmyDean, ik heb je gemist en alles
Waar zie je me toch voor aanquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lief, maar ongetwijfeld gelogen.
Ging meer over die andere limburgerquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:26 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar... Make-up staat me raar
We datenquote:
Ik wilde nog een reactie geven over het vorige topic, maar dat gaat niet zo gemakkelijk op je mobiel.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ging meer over die andere limburger
Zuipen en werken.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:36 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Waar zie je me toch voor aan
Waar was je
Bedankt voor je reactie.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:38 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik wilde nog een reactie geven over het vorige topic, maar dat gaat niet zo gemakkelijk op je mobiel.
Dus dat was m'n reactie
Oooh, ik had je al een tijdje niet meer gezien..quote:
Je zei nog iets in de trant van; dan moet je make-up op doen.quote:
Jij hebt me nog helemaal nooit gezien voor zover ik weetquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:40 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Oooh, ik had je al een tijdje niet meer gezien..
Altijd schattig, die provinciaaltjes die de hoofdstad aandoen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:40 schreef Crip het volgende:
Als ik in A'dam ben ga ik denk ik Urban Decay Electric palette halen.Die oogschaduw kleurtjes zijn mooi.
Oja om die jochie te laten zien dat je er wel bentquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:40 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Je zei nog iets in de trant van; dan moet je make-up op doen.
uhm, okequote:Op maandag 24 augustus 2015 14:40 schreef Crip het volgende:
Als ik in A'dam ben ga ik denk ik Urban Decay Electric palette halen.Die oogschaduw kleurtjes zijn mooi.
Doe ik ook altijd.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:40 schreef Crip het volgende:
Don't breathe so seriously.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zijn twee verschillende personen, nitwit.
Nee, de ene keer urban decay electric en de andere keer not so urban smokey electric.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja haal je elke keer hetzelfde palette?
Oh.. Dus zo 'speciaal' ben ik dat je m'n naam niet herkendequote:Op maandag 24 augustus 2015 14:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij hebt me nog helemaal nooit gezien voor zover ik weet
Hoe is jou vakantie trouwens?
Jaquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:43 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Oh.. Dus zo 'speciaal' ben ik dat je m'n naam niet herkende
Of je bedoelde "zien" als in echt zien... Laat maar
Ga ik niet zeggenquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:42 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat studeer je dan.
[..]
Ok jou kan ik niet meer serieus nemen.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, de ene keer urban decay electric en de andere keer not so urban smokey electric.
Ja precies. Jurkje aan, haartjes los, make-up op en gaaaanquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oja om die jochie te laten zien dat je er wel bentdat hij je wel ziet staan. Dat is je doel toch?
Die heb je niet in Limburg?quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:45 schreef IfImJamesDean het volgende:
Als ik buiten Limburg kom, verbaas ik me altijd over de winkeltjes daar.
Een hoedenwinkel...
Een zeepwinkel...
JD, dat wist ik toch niet!!quote:
je snapt het wel.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:44 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ja precies. Jurkje aan, haartjes los, make-up op en gaaaan
quote:
Wie weet wel, maar niet waar ik woon/ vaak kom. Ik ga deze week Limburg weer eens uitquote:
Ja toch? Limburg loopt ook een beetje achter op de restquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
In limburg maken ze nog hun eigen zeep en hoeden.
Ik weet niet hoe lang though, ben een beetje zat van Fok!quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:46 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
JD, dat wist ik toch niet!!
Leuk dat je er weer bent
Ben nog niet zo stom als ik er uit ziequote:
Wist niet eens dat die bestonden... Is dat niet haram?quote:
nu probeer je gewoon opzettelijk limburg zwart te maken.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:45 schreef IfImJamesDean het volgende:
Als ik buiten Limburg kom, verbaas ik me altijd over de winkeltjes daar.
Een hoedenwinkel...
Een zeepwinkel...
Jammerquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang though, ben een beetje zat van Fok!
quote:
Krijg je alsnog binnenkort dick.quote:
Ik vind haar hoofd irritant om te zien.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niet leuk dat je de persoon in mijn UI afkraakt.
Heb maar 1 helft van je gezicht gezien...quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:48 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ben nog niet zo stom als ik er uit zie
krakkakaaaaquote:
Ik houd van Limburgquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu probeer je gewoon opzettelijk limburg zwart te maken.
alsof die winkels hier niet zijn..
Goed om te wetenquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:50 schreef McNulty het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Krijg je alsnog binnenkort dick.
[..]
Ik vind haar hoofd irritant om te zien.
Grotendeels vind van wel, maar iedereen heeft een eigen mening en interpreteert dingen op een andere manier. Dus jaquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:49 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wist niet eens dat die bestonden... Is dat niet haram?
Heb al best lang niet meer de urge gevoeld om te gaan Fok!ken en dat leek me een teken van God dat ik moet stoppen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:50 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Jammer
Maar ik kan het me ook wel voorstellen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuckyes sexquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:50 schreef McNulty het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Krijg je alsnog binnenkort dick.
[..]
Ik vind haar hoofd irritant om te zien.
Niet treuriger dan een verrimpelde indonesische kerel die in een burka zich neerbuigt voor een niet bestaand figuur in zijn keuken.quote:
Niet mijn bikinifoto en jurkjes foto als achtergrond van je laptop hebbenquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb maar 1 helft van je gezicht gezien...
Dit ja, geen IfImJD fapmap hebbenquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:53 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Niet mijn bikinifoto en jurkjes foto als achtergrond van je laptop hebben
Gaaaayyyy
quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:53 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Gaaaayyyy
Deze pic bedoel je tog?quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:53 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Gaaaayyyy
quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb al best lang niet meer de urge gevoeld om te gaan Fok!ken en dat leek me een teken van God dat ik moet stoppen.
Mis alleen WCHWCH heeft nu helaas een ban.. En ik kan het me voorstellen JD, ik FOK heel erg raarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, doe niet zo lief... Zomaar weggaan zonder het me te vertellen
Op dinsdag 15 september 2015 @ 16:45 schreef Toto69 het volgende;
Er is maar één user hier die nooit werk van IfImJamesDean zou maken en dat is deadprez. Die jongen en werk gaat niet samen
Ben katholiek hequote:Op maandag 24 augustus 2015 14:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Eerst wachten tot we getrouwd zijn
WAAATTT!!!!!!!1!!1quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:55 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
WCH heeft nu helaas een ban..
Niet mijn foto's van KPD gezien hebbenquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dit ja, geen IfImJD fapmap hebben
Mag dat niet?quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:56 schreef gianni61 het volgende:
ik weet niet, maar er zijn hier toch al vaker bans gevallen voor het copy/pasten uit US?
quote:
Samen met Niels en McG... Kleine fittie gisteravondquote:
Allahverdomme! Wat is ditquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:57 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Samen met Niels en McG... Kleine fittie gisteravond
Doei privacy.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:58 schreef IfImJamesDean het volgende:
Owauw
Nou, zo zie ik er dus uit
Ik mis zequote:
Ik heb ze toch al op internet gezet, dus dat zegt niksquote:
Als ze daar om gaf had ze uberhaupt geen pic geplaatst.quote:
Nog treuriger is een zolderkamer autist op FOK! die mensen die hij niet kent of niet mee kunnen lezen bekritiseerd om te compenseren voor zijn nonexistent penis.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niet treuriger dan een verrimpelde indonesische kerel die in een burka zich neerbuigt voor een niet bestaand figuur in zijn keuken.
Meerdere fouten in deze post gevonden.quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Nog treuriger is een zolderkamer autist op FOK! die mensen die hij niet kent of niet mee kunnen lezen bekritiseerd om te compenseren voor zijn nonexistent penis.
Op je eigen pics?quote:
Fittie stelde eigenlijke niks voor... Ze noemden Niels pedo en dat was hetquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:00 schreef JimmyDean het volgende:
Ga die fitte ff teruglezen trouwens, hier moet ik meer van weten.
Echt? Dat is toch gebruikelijk?quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:01 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Fittie stelde eigenlijke niks voor... Ze noemden Niels pedo en dat was het
Daarom juist. Mag ik je DM'en?quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Echt? Dat is toch gebruikelijk?
Hoe voel je je dat een tranny moslima uit indonesie een grotere peen heeft dan jijquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Meerdere fouten in deze post gevonden.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:00 schreef Crip het volgende:
[..]
ja daarom ook in US posten als je zo veel waarde hecht aan privacy
Kom hier dan, zal ik je eens laten voelen hoe groot die is.quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Hoe voel je je dat een tranny moslima uit indonesie een grotere peen heeft dan jij
It's how it is, plaats je een foto vrijwillig op FOK! moet je niet raar opkijken als hij ergens anders ook word geplaatstquote:
Sorry als ik iets dergelijks wil voelen kietel ik mezelf wel even.quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kom hier dan, zal ik je eens laten voelen hoe groot die is.
of dat je in iemands fapmapje eindigtquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:03 schreef Crip het volgende:
[..]
It's how it is, plaats je een foto vrijwillig op FOK! moet je niet raar opkijken als hij ergens anders ook word geplaatst
Dat kan ook natuurlijk. Ik hoop dat ik in iemands fapmapje sta.quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:04 schreef McNulty het volgende:
[..]
of dat je in iemands fapmapje eindigt
Dat zeg ik zelf toch ookquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:03 schreef Crip het volgende:
[..]
It's how it is, plaats je een foto vrijwillig op FOK! moet je niet raar opkijken als hij ergens anders ook word geplaatst
Met een honkbalknuppel?quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Sorry als ik iets dergelijks wil voelen kietel ik mezelf wel even.
Dat doe ik toch niet? Ik vond het gewoon komisch dat je dat zeiquote:
Nou, heb je foto's nog eens goed gekeken en dat lijkt me eigenlijk niet.quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Sureee Jimmy, en ik ben een skinny model.
link naar je kpd materiaal in dm aubquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:06 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Dat doe ik toch niet? Ik vond het gewoon komisch dat je dat zei
quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:08 schreef JimmyDean het volgende:
Nou, heb je foto's nog eens goed gekeken en dat lijkt me eigenlijk niet.
No shit sherlock, je hebt niet eens 's hersenen om te compenseren voor je small peenquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nou, heb je foto's nog eens goed gekeken en dat lijkt me eigenlijk niet.
Pic van massive penis in DMquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:09 schreef Crip het volgende:
[..]
No shit sherlock, je hebt niet eens 's hersenen om te compenseren voor je small peen
quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:10 schreef McNulty het volgende:
crip was al sarcastisch echt dom dat hij dat niet door had
Sorry McN, ik zal beter opletten in m'n smileygebruikquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:08 schreef McNulty het volgende:
Dames ik denk dat er sprake is van een miscommunicatie vanwege verkeerd smiley gebruik.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:09 schreef Crip het volgende:
[..]
No shit sherlock, je hebt niet eens 's hersenen om te compenseren voor je small peen
Goede fokker deze.quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:11 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Sorry McN, ik zal beter opletten in m'n smileygebruik
quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:09 schreef McNulty het volgende:
[..]
link naar je kpd materiaal in dm aub
Gevoel is wederzijdsquote:
Nu gaan we hard..quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Als ik iets misvormd wil zien kijk ik wel naar de overlevende van Tsjernobyl.
Heb ik wel hoorquote:
OH SHIIIIIIIIITquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Als ik iets misvormd wil zien kijk ik wel naar de overlevende van Tsjernobyl.
Ik ook, viel tegenquote:
bij sommigen is het niet echt bewonderen hoor..quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:15 schreef Crip het volgende:
[..]
KPD toegang willen hebben om autisten naakt te bewonderen.
ga niet doen alsof je niet naar deuce zn piemol heb gekeken.quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:15 schreef Crip het volgende:
[..]
KPD toegang willen hebben om autisten naakt te bewonderen.
Heb geen toegang dus nope. Thank Allahquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:17 schreef McNulty het volgende:
[..]
ga niet doen alsof je niet naar deuce zn piemol heb gekeken.
Zo erg?quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij sommigen is het niet echt bewonderen hoor..
pornhub ken je daarentegen wel goed of noh sisquote:
Geen wonder dat je nog geen dick hebt gehad lololol.quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:18 schreef IfImJamesDean het volgende:
Hoezo kijken jullie naar de mannen? Zelf ik kijk nog naar de vrouwen in KPD
Zekerwetenquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:18 schreef McNulty het volgende:
[..]
pornhub ken je daarentegen wel goed of noh sis
tik m aan mede perv
Of dat ik een dickpic niet herkenquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:19 schreef McNulty het volgende:
[..]
Geen wonder dat je nog geen dick hebt gehad lololol.
Je hersenen zijn gewoon nog niet ingesteld op sex. Lekker jong, naïef en onschuldig ben je nog.quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:20 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Of dat ik een dickpic niet herken
favoriete subcategorie?quote:
Denken dat ik naïef en onschuldig benquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:22 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je hersenen zijn gewoon nog niet ingesteld op sex. Lekker jong, naïef en onschuldig ben je nog.
Tot een een gladde regelneef je in bed lult.
Dan is het weer afgelopen.
Ja. rip homie van cripquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:56 schreef gianni61 het volgende:
ik weet niet, maar er zijn hier toch al vaker bans gevallen voor het copy/pasten uit US?
Weer gemistquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:58 schreef IfImJamesDean het volgende:
Owauw
Nou, zo zie ik er dus uit
Ja tog? Anders maak ik het uit...quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:24 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Denken dat ik naïef en onschuldig ben
McN, nog zo onwetend... Wat cute
Weer mijn foto's gemist?! NutZ, echtquote:
But bby,I only read pornquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja tog? Anders maak ik het uit...
Ja, srsquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:25 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Weer mijn foto's gemist?! NutZ, echt
porno kijk jequote:
Wat voor stoute dingen heb je gedaan dan?quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:24 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Denken dat ik naïef en onschuldig ben
McN, nog zo onwetend... Wat cute
Wat een faalquote:
Fap zequote:Op maandag 24 augustus 2015 15:27 schreef JimmyDean het volgende:
Lieve groetjes iedereen!
Behalve Crip want zij is gemeen tegen mij geweest.
Nee, alleen je halve face fotoquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:28 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Wat een faal
Echt... Het waren ook nog eens foto's waar je m'n lichaam op kon zien (een beetje)
M'n bikinifoto had je toch wel al eens gezien?
Porno lezen is leukerquote:
But baby, you don't wanna know - sum 41quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:28 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wat voor stoute dingen heb je gedaan dan?
Anders ga je gewoon ff haar pohi af en klik je op de foto topics. Zo moeilijk is het allemaal niet.quote:
Anders hou je gewoon je bek zo moeilijk is het niet.quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:30 schreef McNulty het volgende:
[..]
Anders ga je gewoon ff haar pohi af en klik je op de foto topics. Zo moeilijk is het allemaal niet.
boringquote:
Blufferaarquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:29 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
But baby, you don't wanna know - sum 41
ga huilequote:Op maandag 24 augustus 2015 15:27 schreef JimmyDean het volgende:
Lieve groetjes iedereen!
Behalve Crip want zij is gemeen tegen mij geweest.
Linkje naar jurkje?quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:31 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
US / Userfoto's #348 zonder inkijk
Staat in de OP
Jurkjes foto staat in LIF
Moet je een smack in je gezicht?quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Anders hou je gewoon je bek zo moeilijk is het niet.
Ik vind porno gewoon raar... Behalve pijpporno.. Als ik het lees, vind ik veel meer dingen "normaal" of "sexy"quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:32 schreef McNulty het volgende:
[..]
boringte veel moeite voor te weinig boner
[..]
Blufferaar
Doe nu kpdquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:33 schreef IfImJamesDean het volgende:
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #107
Luie zak
quote:
quote:
Hey mod sinds wanneer mag je pics posten in het SC topic van andere mensen ongevraagd?quote:
Bedankt. Staat je leukquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:33 schreef IfImJamesDean het volgende:
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #107
Luie zak
ik heb testosteron dus dit soort rare dingen maak ik niet mee gelukkig.quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:33 schreef IfImJamesDean het volgende:
Ik vind porno gewoon raar... Behalve pijpporno.. Als ik het lees, vind ik veel meer dingen "normaal" of "sexy"
Dankjewelquote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hey mod sinds wanneer mag je pics posten in het SC topic van andere mensen ongevraagd?
Pornoboeken niet kunnen waarderenquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:35 schreef McNulty het volgende:
[..]
Iik heb testosteron dus dit soort rare dingen maak niet mee gelukkig.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:37 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Pornoboeken niet kunnen waarderen
Je bent m'n KPD foto's nog niet eens waard
Hoi Totoquote:
Peurneauboeken girl plsquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:37 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Pornoboeken niet kunnen waarderen
Je bent m'n KPD foto's nog niet eens waard
Wow dit maakt wel indruk zo'n stoer gifjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |