Jaquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:43 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Oh.. Dus zo 'speciaal' ben ik dat je m'n naam niet herkende
Of je bedoelde "zien" als in echt zien... Laat maar
Ga ik niet zeggenquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:42 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat studeer je dan.
[..]
Ok jou kan ik niet meer serieus nemen.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, de ene keer urban decay electric en de andere keer not so urban smokey electric.
Ja precies. Jurkje aan, haartjes los, make-up op en gaaaanquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oja om die jochie te laten zien dat je er wel bentdat hij je wel ziet staan. Dat is je doel toch?
Die heb je niet in Limburg?quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:45 schreef IfImJamesDean het volgende:
Als ik buiten Limburg kom, verbaas ik me altijd over de winkeltjes daar.
Een hoedenwinkel...
Een zeepwinkel...
JD, dat wist ik toch niet!!quote:
je snapt het wel.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:44 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ja precies. Jurkje aan, haartjes los, make-up op en gaaaan
quote:
Wie weet wel, maar niet waar ik woon/ vaak kom. Ik ga deze week Limburg weer eens uitquote:
Ja toch? Limburg loopt ook een beetje achter op de restquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
In limburg maken ze nog hun eigen zeep en hoeden.
Ik weet niet hoe lang though, ben een beetje zat van Fok!quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:46 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
JD, dat wist ik toch niet!!
Leuk dat je er weer bent
Ben nog niet zo stom als ik er uit ziequote:
Wist niet eens dat die bestonden... Is dat niet haram?quote:
nu probeer je gewoon opzettelijk limburg zwart te maken.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:45 schreef IfImJamesDean het volgende:
Als ik buiten Limburg kom, verbaas ik me altijd over de winkeltjes daar.
Een hoedenwinkel...
Een zeepwinkel...
Jammerquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang though, ben een beetje zat van Fok!
quote:
Krijg je alsnog binnenkort dick.quote:
Ik vind haar hoofd irritant om te zien.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niet leuk dat je de persoon in mijn UI afkraakt.
Heb maar 1 helft van je gezicht gezien...quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:48 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ben nog niet zo stom als ik er uit zie
krakkakaaaaquote:
Ik houd van Limburgquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu probeer je gewoon opzettelijk limburg zwart te maken.
alsof die winkels hier niet zijn..
Goed om te wetenquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:50 schreef McNulty het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Krijg je alsnog binnenkort dick.
[..]
Ik vind haar hoofd irritant om te zien.
Grotendeels vind van wel, maar iedereen heeft een eigen mening en interpreteert dingen op een andere manier. Dus jaquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:49 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wist niet eens dat die bestonden... Is dat niet haram?
Heb al best lang niet meer de urge gevoeld om te gaan Fok!ken en dat leek me een teken van God dat ik moet stoppen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:50 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Jammer
Maar ik kan het me ook wel voorstellen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuckyes sexquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:50 schreef McNulty het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Krijg je alsnog binnenkort dick.
[..]
Ik vind haar hoofd irritant om te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |