Jaquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:43 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Oh.. Dus zo 'speciaal' ben ik dat je m'n naam niet herkende
Of je bedoelde "zien" als in echt zien... Laat maar
Ga ik niet zeggenquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:42 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat studeer je dan.
[..]
Ok jou kan ik niet meer serieus nemen.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, de ene keer urban decay electric en de andere keer not so urban smokey electric.
Ja precies. Jurkje aan, haartjes los, make-up op en gaaaanquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oja om die jochie te laten zien dat je er wel bentdat hij je wel ziet staan. Dat is je doel toch?
Die heb je niet in Limburg?quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:45 schreef IfImJamesDean het volgende:
Als ik buiten Limburg kom, verbaas ik me altijd over de winkeltjes daar.
Een hoedenwinkel...
Een zeepwinkel...
JD, dat wist ik toch niet!!quote:
je snapt het wel.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:44 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ja precies. Jurkje aan, haartjes los, make-up op en gaaaan
quote:
Wie weet wel, maar niet waar ik woon/ vaak kom. Ik ga deze week Limburg weer eens uitquote:
Ja toch? Limburg loopt ook een beetje achter op de restquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
In limburg maken ze nog hun eigen zeep en hoeden.
Ik weet niet hoe lang though, ben een beetje zat van Fok!quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:46 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
JD, dat wist ik toch niet!!
Leuk dat je er weer bent
Ben nog niet zo stom als ik er uit ziequote:
Wist niet eens dat die bestonden... Is dat niet haram?quote:
nu probeer je gewoon opzettelijk limburg zwart te maken.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:45 schreef IfImJamesDean het volgende:
Als ik buiten Limburg kom, verbaas ik me altijd over de winkeltjes daar.
Een hoedenwinkel...
Een zeepwinkel...
Jammerquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang though, ben een beetje zat van Fok!
quote:
Krijg je alsnog binnenkort dick.quote:
Ik vind haar hoofd irritant om te zien.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niet leuk dat je de persoon in mijn UI afkraakt.
Heb maar 1 helft van je gezicht gezien...quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:48 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ben nog niet zo stom als ik er uit zie
krakkakaaaaquote:
Ik houd van Limburgquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu probeer je gewoon opzettelijk limburg zwart te maken.
alsof die winkels hier niet zijn..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |