Waar zie je me toch voor aanquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lief, maar ongetwijfeld gelogen.
Ging meer over die andere limburgerquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:26 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar... Make-up staat me raar
We datenquote:
Ik wilde nog een reactie geven over het vorige topic, maar dat gaat niet zo gemakkelijk op je mobiel.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ging meer over die andere limburger
Zuipen en werken.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:36 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Waar zie je me toch voor aan
Waar was je
Bedankt voor je reactie.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:38 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik wilde nog een reactie geven over het vorige topic, maar dat gaat niet zo gemakkelijk op je mobiel.
Dus dat was m'n reactie
Oooh, ik had je al een tijdje niet meer gezien..quote:
Je zei nog iets in de trant van; dan moet je make-up op doen.quote:
Jij hebt me nog helemaal nooit gezien voor zover ik weetquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:40 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Oooh, ik had je al een tijdje niet meer gezien..
Altijd schattig, die provinciaaltjes die de hoofdstad aandoen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:40 schreef Crip het volgende:
Als ik in A'dam ben ga ik denk ik Urban Decay Electric palette halen.Die oogschaduw kleurtjes zijn mooi.
Oja om die jochie te laten zien dat je er wel bentquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:40 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Je zei nog iets in de trant van; dan moet je make-up op doen.
uhm, okequote:Op maandag 24 augustus 2015 14:40 schreef Crip het volgende:
Als ik in A'dam ben ga ik denk ik Urban Decay Electric palette halen.Die oogschaduw kleurtjes zijn mooi.
Doe ik ook altijd.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:40 schreef Crip het volgende:
Don't breathe so seriously.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zijn twee verschillende personen, nitwit.
Nee, de ene keer urban decay electric en de andere keer not so urban smokey electric.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja haal je elke keer hetzelfde palette?
Oh.. Dus zo 'speciaal' ben ik dat je m'n naam niet herkendequote:Op maandag 24 augustus 2015 14:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij hebt me nog helemaal nooit gezien voor zover ik weet
Hoe is jou vakantie trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |