Je had een zak met snoephartjes gekregen?quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Who knows, ik zei dat het goed ging in de luv.
crip, kun jij hier iets mee: FHF / Arabisch zinnetje vertalenquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Who knows, ik zei dat het goed ging in de luv.
Heb je jessicanl even een berichtje gestuurd dat je haar wel kan helpen?quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
crip, kun jij hier iets mee: FHF / Arabisch zinnetje vertalen
elke dag is een stap dichter bij de doodquote:
nieuwe users kunnen nog helemaal niet dm'en.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je jessicanl even een berichtje gestuurd dat je haar wel kan helpen?
wauw, wat naarquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:01 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
elke dag is een stap dichter bij de dood
Dus je hebt het toch geprobeerd?quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nieuwe users kunnen nog helemaal niet dm'en.
maar leuk geprobeerd
[..]
wauw, wat naar
Neen, ik kies ervoor om hier niet over mn luvlife te praten. Normaal tochquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je had een zak met snoephartjes gekregen?
neequote:Op maandag 24 augustus 2015 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus je hebt het toch geprobeerd?
Wist ik niet btw.
Het is ook alleen JA of NEE, verder geen details hoor. Dus OF je hebt niemand OF je bent gewoon zo 1 die de rest van de aandacht van de nerdmaagdjes hier kan waarderen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Neen, ik kies ervoor om hier niet over mn luvlife te praten. Normaal toch
Wat als ik he tnog niet wil labelen?quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is ook alleen JA of NEE, verder geen details hoor. Dus OF je hebt niemand OF je bent gewoon zo 1 die de rest van de aandacht van de nerdmaagdjes hier kan waarderen.
Its allgood
Dan ben je aan het rondscharrelen ook goed. Is dat wel haram?quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat als ik he tnog niet wil labelen?
quote:
Niet?quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
Die paint van remqo in moemoe haar fobo is niet al te best, Remqo![]()
Heb je die gezien?quote:
Echt?quote:
Moet je nog optelsommetjes maken lol.quote:
Was het maar zo'n feest.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:19 schreef McNulty het volgende:
[..]
Moet je nog optelsommetjes maken lol.
Hoe heet die chick van je UI ook al weer?quote:
Ja maar, ja maar... Make-up staat me raarquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:15 schreef 2NutZ het volgende:
uahahuahu ben ni gek ben vlegtuijg woessjjja ahahah
Emma Stonequote:Op maandag 24 augustus 2015 14:25 schreef McNulty het volgende:
[..]
Hoe heet die chick van je UI ook al weer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |