Ehmquote:
nicequote:Op maandag 24 augustus 2015 13:35 schreef McNulty het volgende:
[..]
dan wordt je neit meer trug gevonde
neequote:Op maandag 24 augustus 2015 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ehmje weet niet van haar tweelingzusje? die wel een opleiding afmaakt en gewoon een relatie kan onderhouden?
Nou die heeft ze dus... zien er bijna hetzelfde uit maar van binnen dus compleet anders. De ene is gewoon gezond en de andere is op alle vlakken mentaal insecuur.quote:
hmm, twinsquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou die heeft ze dus... zien er bijna hetzelfde uit maar van binnen dus compleet anders. De ene is gewoon gezond en de andere is op alle vlakken mentaal insecuur.
Yesquote:
Ik hoorde dat je was begonnen met rijlessen. Lukt het een beetje of ben je de vrouwelijke Braddie?quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:35 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik ga wel op je schoot zitten.
ik las uit elkaar getrokkenquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Yeshaar zusje is de goeie, die word ook altijd voorgetrokken door haar moeder
Ehmm... oke? :s apart.quote:
begrijpelijk.quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Yeshaar zusje is de goeie, die word ook altijd voorgetrokken door haar moeder
je zit 6 jaar op fok.quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:39 schreef McNulty het volgende:
Ik volg al deze controversie omtrent ene meloewa niet. Ben te nieuw hier.
Die waren er wel... misschien vragen aan iemand die al die shit bewaard. Zijn er vast genoeg van hier op FOK!quote:
Wou net zeggen, iedereen weet van meloewaquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je zit 6 jaar op fok.
don't act dumb, boy
Over rijlessen gesproken. Ik moet me aankleden want ik moet zo beginnen!quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:38 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je was begonnen met rijlessen. Lukt het een beetje of ben je de vrouwelijke Braddie?
Weer geen school of werk dit jaar?quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:41 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Over rijlessen gesproken. Ik moet me aankleden want ik moet zo beginnen!
( zou straks misschien mijn rijles evalueren op de schaal van braddie)
adios amigos
Als je nog praktische tips nodig hebt, stuur me maar een DM.quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:41 schreef Neverknown het volgende:
[..]
adios amigos
braddie heeft zn eerst crash al gebouwd las ikquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:41 schreef Neverknown het volgende:
[..]
adios amigos
Klopt ja, was inderdaad triest maar ben daar wel in veranderd en ben nog steeds geen 30 dus nog tijd zat om te leren van m'n fouten.quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wou net zeggen, iedereen weet van meloewadie schreeuwde echt alles van de daken... best zielig.
Denken dat ik alle drama hier op fok meekrijg. Deze slowchat volg ik pas na 6 jaar.quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je zit 6 jaar op fok.
don't act dumb, boy
We zullen zienquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:43 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Klopt ja, was inderdaad triest maar ben daar wel in veranderd en ben nog steeds geen 30 dus nog tijd zat om te leren van m'n fouten.
meloewa maakte wel leukere topicsquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:43 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Klopt ja, was inderdaad triest maar ben daar wel in veranderd en ben nog steeds geen 30 dus nog tijd zat om te leren van m'n fouten.
Vond haar inktvisch periode wel leukquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
meloewa maakte wel leukere topics
hmm, zegt me even niksquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vond haar inktvisch periode wel leuk
Mag ik ook op de jouwe zitten?quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:35 schreef McNulty het volgende:
[..]
dan wordt je neit meer trug gevonde
Ik niet hoor.quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wou net zeggen, iedereen weet van meloewadie schreeuwde echt alles van de daken... best zielig.
crip plsquote:
Nee, newbies niet idd.quote:
Zorg jij voor de melk?quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nice
wel die koekjes van laatst meenemen
pls doe niet piemel destroyerquote:
ik zou je dick destroyen je zou willen dat je mij mocht krijgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:52 schreef Crip het volgende:
[..]
ik zou je dick destroyen je zou willen dat je mij mocht krijgen
maar je bent beneden mijn lvlwowowowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
maar je bent beneden mijn lvlWat een vertoning was dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van gelijk niveau als die msmessy woede uitbarsting.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
[..]
maar je bent beneden mijn lvlJij had toch een vriend?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Je had een zak met snoephartjes gekregen?quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Who knows, ik zei dat het goed ging in de luv.
crip, kun jij hier iets mee: FHF / Arabisch zinnetje vertalenquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Who knows, ik zei dat het goed ging in de luv.
Heb je jessicanl even een berichtje gestuurd dat je haar wel kan helpen?quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
crip, kun jij hier iets mee: FHF / Arabisch zinnetje vertalen
elke dag is een stap dichter bij de doodquote:
nieuwe users kunnen nog helemaal niet dm'en.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je jessicanl even een berichtje gestuurd dat je haar wel kan helpen?
wauw, wat naarquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:01 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
elke dag is een stap dichter bij de dood
Dus je hebt het toch geprobeerd?quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nieuwe users kunnen nog helemaal niet dm'en.
maar leuk geprobeerd
[..]
wauw, wat naar
Neen, ik kies ervoor om hier niet over mn luvlife te praten. Normaal tochquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je had een zak met snoephartjes gekregen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |