Weet ik, geen dank.quote:
Zit je al in je midlife crisis?quote:
Ben geen 30er en dit is een leuke verklaring, ja. maar ik ben nooit aardig tegen mensen die ik debiel vind eigenlijk... helemaal op een forum.quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:21 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Je moet wat als dertiger op een forum. En het is maandag, meneer zit weer op kantoor met een maandag-humeur.
niet zo gemeen jaquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:21 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Je moet wat als dertiger op een forum. En het is maandag, meneer zit weer op kantoor met een maandag-humeur.
Seksueel gefrustreerde mannen.. des te ouder des te zuurder.quote:
Je bent sowieso wel bijna 30. Is het niet?quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben geen 30er en dit is een leuke verklaring, ja. maar ik ben nooit aardig tegen mensen die ik debiel vind eigenlijk... helemaal op een forum.
hoe oud ben jij?quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:25 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Je bent sowieso wel bijna 30. Is het niet?
Je snapt er weer niks van. Mannen worden vaak steeds aantrekkelijker naarmate ze ouder worden. Bij al die turken en maroccies die jou enslaven zie je dat nooit echt maar bij gezonde westerse mannen wel.quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:24 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Seksueel gefrustreerde mannen.. des te ouder des te zuurder.
Of ook wel... Hoe zuurder ze zijn des te ouder ze zijn.
Misschien wel, misschien niet. Maar wat doet dat er toe? dat is je enige troef om mij 'belachelijk' te maken?quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:25 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Je bent sowieso wel bijna 30. Is het niet?
nou enquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:28 schreef Neverknown het volgende:
Ff research gedaan... In 2012 was 2nutz 27 jaar dat betekent dat ie elk moment 30 kan worden.
Life sucks.
Jij kan het weten met al die ellende die je jezelf en anderen je aan doen.quote:
Happie in m'n appelflappie.quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Misschien wel, misschien niet. Maar wat doet dat er toe? dat is je enige troef om mij 'belachelijk' te maken?![]()
net als van die mensen die je willen insulten omdat je een pet draagt ofzo
De tranen druipen er gewoon vanaf.
Je bent al kapotquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:30 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Happie in m'n appelflappie.
Ik ga kapot.
Valt mee. De succesvolste mensen hebben dieptepunten gekend.quote:
En jij bent super succesvolquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:31 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Valt mee. De succesvolste mensen hebben dieptepunten gekend.
Nah laten we niet overdrijven.quote:
Ik ga wel op je schoot zitten.quote:
het heeft een zusje?quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
Ben je nu al wel uit de schaduw van je zusje gekropen meloe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |