Naaah.quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
maar toch.. idd, dat gebeurd niet
[..]
Dit zijn woorden van tetou tegen jou.
Weet je wat het ergste is...quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:51 schreef Neverknown het volgende:
Of mannen die zogenaamd "beste" met je voor hebben.
Ugh ugh
Sinds 2 weken ben ik 18. Hoezo?quote:
Je kan daar zelf best makkelijk verandering in brengen. Ik raad je wel af een fokker te nemen thoquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:52 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik ben ook maagd en heb al anderhalf jaar geen man gezoend, dus je hebt een punt![]()
Dat nooit meegemaakt. Maar mannen hebben wel altijd meer praatjes als ze ineens vriendin gekregen hebben. Omdat ze niet meer seksueel afhankelijk gedrag vertonen. Dus dan voelen ze zich ineens het mannetje om kut te doen tegen alle vrouwen want ja ze hebben toch al een vriendinquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:56 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Weet je wat het ergste is...
Mannen die eerst super aardig tegen je doen.
Dan krijgen ze een vriendin
Hoor je NIKS meer van ze
Is het uit, zeggen ze dingen als; oh wat waren we goed bevriend huilhuil
Wandel schaars gekleed een club binnen, zo opgelost dan.quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:56 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Sinds 2 weken ben ik 18. Hoezo?
Bedankt! altijd mooi even een meloerelaas.quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:55 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Naaah.
K heb een week terug nog een portie klappen gekregen. Ik ben er immuun voor geworden.
Van klappen word je hard!
Al ben ik wel tegen fysiek geweld. Hou ook niet van hondengevechten.
OK 2NUTZ weet je dat ook alweer van je beste vriendin.
Hoezo? Ik had 1x echt een mooie dickpic ontvangen, moest er echt een paar minuten naar kijken voordat ik wist wat ik zag.quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kan daar zelf best makkelijk verandering in brengen. Ik raad je wel af een fokker te nemen tho
Ben je ook nog geneukt toevallig?quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:55 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Naaah.
K heb een week terug nog een portie klappen gekregen. Ik ben er immuun voor geworden.
Van klappen word je hard!
Al ben ik wel tegen fysiek geweld. Hou ook niet van hondengevechten.
OK 2NUTZ weet je dat ook alweer van je beste vriendin.
plsquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:59 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Hoezo? Ik had 1x echt een mooie dickpic ontvangen, moest er echt een paar minuten naar kijken voordat ik wist wat ik zag.
Sperma lag zo mooi over een glazen tafel , echt kunstzinnig...
Ben gewoon een loyale meid, als ik op fok ben dan post ik ook echt goed ipv een paar woordjes.quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bedankt! altijd mooi even een meloerelaas.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:59 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Hoezo? Ik had 1x echt een mooie dickpic ontvangen, moest er echt een paar minuten naar kijken voordat ik wist wat ik zag.
Sperma lag zo mooi over een glazen tafel , echt kunstzinnig...
Op maandag 24 augustus 2015 12:58 schreef Neverknown het volgende:
Pfffd, kan ik me niet meer herinneren.quote:
Ik wist echt niet wat het wasquote:
Sorry he, dat ik je dickpic openbaar vertel, was echt een mooiequote:
Je raaskalt eigenlijk altijd. Geen touw aan vast te knopen 9 vd 10x.quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:00 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ben gewoon een loyale meid, als ik op fok ben dan post ik ook echt goed ipv een paar woordjes.
Ben hyper.
Bedankt voor de interesse he.
Ik mocht je gisteravond al. En nu weet ik dat je een Limburger bent, dus nu mag ik je meerquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:05 schreef Neverknown het volgende:
Ik vind je schattig Dean, zal wel komen omdat mede Limburger
Ach kom je weet toch wel wat een piemel is enzoquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:04 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik wist echt niet wat het was
Lijkt me wel komisch om een vriend te krijgen en opeens kom je erachter dat het een beroemde FOK!ker js
wil je dan zeggen dat vanillekwark, crip en ik ook schattig zijn?quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:05 schreef Neverknown het volgende:
Ik vind je schattig Dean, zal wel komen omdat mede Limburger
quote:
Je faal garpjes zijn ergens wel aandoenlijk.quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:04 schreef IfImJamesDean het volgende:
Dat was een grap, maar ik heb geen humor
Hoezo liegen over identiteit?quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je raaskalt eigenlijk altijd. Geen touw aan vast te knopen 9 vd 10x.
Loyaal in wat? liegen over je identiteit? of over je kloontjes?
Wees eens wat duidelijker.
Er was ook geen interesse, jij kwam met dat verhaal op de proppen.
Een naam die je vaker ziet in de SC. En ik wist het echt nietquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach kom je weet toch wel wat een piemel is enzo
Er zijn geen beroemde fokkers![]()
Ja Limburgse mensen hebben iets zachts. Ben gwn verliefd.quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wil je dan zeggen dat vanillekwark, crip en ik ook schattig zijn?
Jullie? ik raak er niet echt van uit balans verder hoor. Maar als jij dat leuk vind zo dan gewoon lekker doen toch, meid.quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:08 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Hoezo liegen over identiteit?
Als ik post dan post ik op dit account hoor heb geen kloontjes waar ik nog actief op ben. Fok sowieso nog amper.
Weet ikkusje.
Ik raas expres om jullie op verkeerde been te zetten.
Ja, die grath? of graw hoe heet ie?quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:09 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Een naam die je vaker ziet in de SC. En ik wist het echt niet
Ik ben aandoenlijkquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:08 schreef McNulty het volgende:
[..]![]()
[..]
Je faal garpjes zijn ergens wel aandoenlijk.
MEID....quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jullie? ik raak er niet echt van uit balans verder hoor. Maar als jij dat leuk vind zo dan gewoon lekker doen toch, meid.
Ja echt heel ironisch voor een man omdat tegen een labiel meisje te zeggen...quote:
Psst psst sgatje ik ben beroemdquote:
McGrath, ben je gek. Dat is echt een super leuke jongenquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, die grath? of graw hoe heet ie?
Woensdag afspreken?quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:11 schreef McNulty het volgende:
[..]
Psst psst sgatje ik ben beroemd
op fok jwz
Maar hij set niet die 1e move?quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:11 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
McGrath, ben je gek. Dat is echt een super leuke jongen
Labiel?quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja echt heel ironisch voor een man omdat tegen een labiel meisje te zeggen...
Hij ziet me niet staanquote:
Als jij het allemaal maar weet, meid.quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:11 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Labiel?ik sta gewoon sterk in m'n schoenen tegenwoordig.
Ik weet precies wat ik doe.
Awwwwquote:
Wie ben jij eigenlijk? sinds wanneer post je hier?quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:12 schreef McNulty het volgende:
Fok beroemdheid levert je gewoon groupies op.
Weer iets geleerd.
stop dat meid gebeuren pls. Can't take iT anymore.quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als jij het allemaal maar weet, meid.
Dit getuigt wel van een stabiele situatie.quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:12 schreef Neverknown het volgende:
[..]
stop dat meid gebeuren pls. Can't take iT anymore.
Homie van crip. Week of 2.quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Awwwwmake up op doen
[..]
Wie ben jij eigenlijk? sinds wanneer post je hier?
Ik daag je graag uit.quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit getuigt wel van een stabiele situatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |