Ik weet zeker dat dat niet het geval isquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:28 schreef McNulty het volgende:
[..]
Die hangen alleen om je heen omdat ze erin willen.
Goed voor je ego dat wel.
Misschien zeggen ze allemaal dat ze gay zijn zodat jij gewoon omkleed waar ze bij zijn.quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:31 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat dat niet het geval is
Oei, die foto is goedquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:29 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iemand kan nooit kibbelen in haar eentje, dus als jij niet meedoet kan er ooit gekibbeld worden.
Of dat je ziet dat een heel erg klein gedeelte van de haarlijn gewoon een andere kleur heeftquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat oranje zooi is helemaal belachelijk![]()
alsof we dat niet zien
Hahaha ja dat ze dat niet zienquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:34 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Of dat je ziet dat een heel erg klein gedeelte van de haarlijn gewoon een andere kleur heeft
Je ziet zelf toch ook dat je er belachelijk uitziet daarmee
Ik noem mijn beste vriend m'n heterosexuele vriendinnetje. Of m'n gay best vriend die niet gay is.quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien zeggen ze allemaal dat ze gay zijn zodat jij gewoon omkleed waar ze bij zijn.
Je zal wel versteld staan van hoe sneu jochies kunnen zijn hoorquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:36 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik noem mijn beste vriend m'n heterosexuele vriendinnetje. Of m'n gay best vriend die niet gay is.
Dat moet toch een moodkill zijn voor mannen
Als je bovengemiddeld aantrekkelijk bent, dan wilt 90% van je mannelijke vrienden je neuken. Alleen als je lelijk dik bent of zij relatief veeeel knapper zijn gaat dit niet op.quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:31 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat dat niet het geval is
NutZ, met jou kan ik pratenquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha ja dat ze dat niet zienof voor lief nemen ik weet het niet maar het is allebei wel erg sneu
DANKZIJ FOK begin ik wel te denken; heb ik veel mannelijk vrienden. Of heb ik veel vrienden die meer willen zijnquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je zal wel versteld staan van hoe sneu jochies kunnen zijn hooralleen om tiet te zien.
Kan echt beide kanten op.quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:38 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
DANKZIJ FOK begin ik wel te denken; heb ik veel mannelijk vrienden. Of heb ik veel vrienden die meer willen zijn
Oh ja kijk. Dan ben ik sowieso gefriendzonedquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:37 schreef McNulty het volgende:
[..]
Als je bovengemiddeld aantrekkelijk bent, dan wilt 90% van je mannelijke vrienden je neuken. Alleen als je lelijk dik bent of zij relatief veeeel knapper zijn gaat dit niet op.
Dit geen mening trouwens dit is science.
Dan friendszone je hen denk ik?quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:40 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Oh ja kijk. Dan ben ik sowieso gefriendzoned
Ben je lelijk en dik en chill je met mooiboyzz?quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:40 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Oh ja kijk. Dan ben ik sowieso gefriendzoned
Als een jongen toch niks probeert, dan friendzone je hem toch niet?quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan echt beide kanten op.
Je hebt ook zo'n programma op MTV dat heet friendszone. Van die jongens die al jaren achter een meid aanlopen maar niet die tekens durven te geven dat ze meer willen dan alleen achter ze aan hobbelen en verhalen aanhoren over exen enzo
Ja precies, check m'n foto's maarquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:42 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ben je lelijk en dik en chill je met mooiboyzz?
Ja eigenlijk friendzoned hij dan zichzelf.quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:42 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Als een jongen toch niks probeert, dan friendzone je hem toch niet?
Je verpest m'n grap, verdommequote:
Naja zo heet dat toch? ook al is het onbewust...quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:42 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Als een jongen toch niks probeert, dan friendzone je hem toch niet?
Ik heb nooit tegen een jongen gezegd; ik zie je meer als vriend.quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja eigenlijk friendzoned hij dan zichzelf.
Srsly? Zijn mannen echt zo?quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:43 schreef McNulty het volgende:
Zou alleen een pure vriendschap kunnen hebben met een sexueel onaantrekkelijk meisje tbh. Anders wil je er uiteindelijk toch wel op.
grap?quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:43 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Je verpest m'n grap, verdomme
*Jochiesquote:
Ik zou ook willen dat een jongen de eerste stap zou zetten, want ik ben nogal autistisch wanneer ik iemand leuk vindquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Naja zo heet dat toch? ook al is het onbewust...
Als zij wel meer willen maar niks laten blijken en ze vinden dat jij de 1e stap moet zetten ofzo.
Het gaat om het innerlijkquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:43 schreef McNulty het volgende:
Zou alleen een pure vriendschap kunnen hebben met een sexueel onaantrekkelijk meisje tbh. Anders wil je er uiteindelijk toch wel op.
Ja zij dus ookquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:45 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik zou ook willen dat een jongen de eerste stap zou zetten, want ik ben nogal autistisch wanneer ik iemand leuk vind
Ben je homo?quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:46 schreef Neverknown het volgende:
Als mannen op friendzone manier tegen je praten zien ze dat sowieso als investeren in meer is me opgevallen. Dacht ook chill ik maak wat mannelijke vrienden maar eindigt altijd op niets. Wel jammer.
Auwquote:
oke meloewaquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:46 schreef Neverknown het volgende:
Als mannen op friendzone manier tegen je praten zien ze dat sowieso als investeren in meer is me opgevallen. Dacht ook chill ik maak wat mannelijke vrienden maar eindigt altijd op niets. Wel jammer.
Ik ben een vrouw onder een mannelijk jasje :$quote:
Rot op met die sletquote:
Rot zelf op, meloewa.quote:
Ik laat het maar iddquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:48 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Auw
Gewoon auw.
Hij zei dat ik wel dik of lelijk moest zijn, anders friendzonen mannen je niet. Dus ik zei; oeps, dan heb je gelijk.
Grap was dat ik mezelf dik of lelijk noemde, naar het was niet grappig
Je weet wel... Het onzekere tienermeisje... Dat typetje
Laat maar
Wil je slaag, ik rip je.quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Rot zelf op, meloewa.
[..]
Ik laat het maar idd
Je hebt gelijkquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja zij dus ooken zo krijg je zulke situaties...
Dussss die kindjes mogen wel wat meer risico nemen en dames mogen wel wat meer aan emancipatie doen die ze zo hoog stellen.
Jij weetquote:
maar toch.. idd, dat gebeurd nietquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:49 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
Maar toch...
Dit zijn woorden van tetou tegen jou.quote:
Seksueel aantrekkelijk innerlijk in een lekkere verpakking.quote:
Ik ben ook maagd en heb al anderhalf jaar geen man gezoend, dus je hebt een puntquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
maar toch.. idd, dat gebeurd niet
[..]
Dit zijn woorden van tetou tegen jou.
Hoe oud ben je?quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:52 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik ben ook maagd en heb al anderhalf jaar geen man gezoend, dus je hebt een punt![]()
oke meloewaquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:51 schreef Neverknown het volgende:
Of mannen die zogenaamd "beste" met je voor hebben.
Ugh ugh
Ja, van m'n uiterlijk hoef ik het niet te hebben dus dan moet m'n innerlijk maar sexy zijnquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb dat. Mijn innerlijk is heel seksueel intrigerend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |