Een naam die je vaker ziet in de SC. En ik wist het echt nietquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach kom je weet toch wel wat een piemel is enzo
Er zijn geen beroemde fokkers![]()
Ja Limburgse mensen hebben iets zachts. Ben gwn verliefd.quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wil je dan zeggen dat vanillekwark, crip en ik ook schattig zijn?
Jullie? ik raak er niet echt van uit balans verder hoor. Maar als jij dat leuk vind zo dan gewoon lekker doen toch, meid.quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:08 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Hoezo liegen over identiteit?
Als ik post dan post ik op dit account hoor heb geen kloontjes waar ik nog actief op ben. Fok sowieso nog amper.
Weet ikkusje.
Ik raas expres om jullie op verkeerde been te zetten.
Ja, die grath? of graw hoe heet ie?quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:09 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Een naam die je vaker ziet in de SC. En ik wist het echt niet
Ik ben aandoenlijkquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:08 schreef McNulty het volgende:
[..]![]()
[..]
Je faal garpjes zijn ergens wel aandoenlijk.
MEID....quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jullie? ik raak er niet echt van uit balans verder hoor. Maar als jij dat leuk vind zo dan gewoon lekker doen toch, meid.
Ja echt heel ironisch voor een man omdat tegen een labiel meisje te zeggen...quote:
Psst psst sgatje ik ben beroemdquote:
McGrath, ben je gek. Dat is echt een super leuke jongenquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, die grath? of graw hoe heet ie?
Woensdag afspreken?quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:11 schreef McNulty het volgende:
[..]
Psst psst sgatje ik ben beroemd
op fok jwz
Maar hij set niet die 1e move?quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:11 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
McGrath, ben je gek. Dat is echt een super leuke jongen
Labiel?quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja echt heel ironisch voor een man omdat tegen een labiel meisje te zeggen...
Hij ziet me niet staanquote:
Als jij het allemaal maar weet, meid.quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:11 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Labiel?ik sta gewoon sterk in m'n schoenen tegenwoordig.
Ik weet precies wat ik doe.
Awwwwquote:
Wie ben jij eigenlijk? sinds wanneer post je hier?quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:12 schreef McNulty het volgende:
Fok beroemdheid levert je gewoon groupies op.
Weer iets geleerd.
stop dat meid gebeuren pls. Can't take iT anymore.quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als jij het allemaal maar weet, meid.
Dit getuigt wel van een stabiele situatie.quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:12 schreef Neverknown het volgende:
[..]
stop dat meid gebeuren pls. Can't take iT anymore.
Homie van crip. Week of 2.quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Awwwwmake up op doen
[..]
Wie ben jij eigenlijk? sinds wanneer post je hier?
Ik daag je graag uit.quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit getuigt wel van een stabiele situatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |