Nou, heb je foto's nog eens goed gekeken en dat lijkt me eigenlijk niet.quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Sureee Jimmy, en ik ben een skinny model.
link naar je kpd materiaal in dm aubquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:06 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Dat doe ik toch niet? Ik vond het gewoon komisch dat je dat zei
quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:08 schreef JimmyDean het volgende:
Nou, heb je foto's nog eens goed gekeken en dat lijkt me eigenlijk niet.
No shit sherlock, je hebt niet eens 's hersenen om te compenseren voor je small peenquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nou, heb je foto's nog eens goed gekeken en dat lijkt me eigenlijk niet.
Pic van massive penis in DMquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:09 schreef Crip het volgende:
[..]
No shit sherlock, je hebt niet eens 's hersenen om te compenseren voor je small peen
quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:10 schreef McNulty het volgende:
crip was al sarcastisch echt dom dat hij dat niet door had
Sorry McN, ik zal beter opletten in m'n smileygebruikquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:08 schreef McNulty het volgende:
Dames ik denk dat er sprake is van een miscommunicatie vanwege verkeerd smiley gebruik.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:09 schreef Crip het volgende:
[..]
No shit sherlock, je hebt niet eens 's hersenen om te compenseren voor je small peen
Goede fokker deze.quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:11 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Sorry McN, ik zal beter opletten in m'n smileygebruik
quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:09 schreef McNulty het volgende:
[..]
link naar je kpd materiaal in dm aub
Gevoel is wederzijdsquote:
Nu gaan we hard..quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Als ik iets misvormd wil zien kijk ik wel naar de overlevende van Tsjernobyl.
Heb ik wel hoorquote:
OH SHIIIIIIIIITquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Als ik iets misvormd wil zien kijk ik wel naar de overlevende van Tsjernobyl.
Ik ook, viel tegenquote:
bij sommigen is het niet echt bewonderen hoor..quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:15 schreef Crip het volgende:
[..]
KPD toegang willen hebben om autisten naakt te bewonderen.
ga niet doen alsof je niet naar deuce zn piemol heb gekeken.quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:15 schreef Crip het volgende:
[..]
KPD toegang willen hebben om autisten naakt te bewonderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |