Doei privacy.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:58 schreef IfImJamesDean het volgende:
Owauw
Nou, zo zie ik er dus uit
Ik mis zequote:
Ik heb ze toch al op internet gezet, dus dat zegt niksquote:
Als ze daar om gaf had ze uberhaupt geen pic geplaatst.quote:
Nog treuriger is een zolderkamer autist op FOK! die mensen die hij niet kent of niet mee kunnen lezen bekritiseerd om te compenseren voor zijn nonexistent penis.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niet treuriger dan een verrimpelde indonesische kerel die in een burka zich neerbuigt voor een niet bestaand figuur in zijn keuken.
Meerdere fouten in deze post gevonden.quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Nog treuriger is een zolderkamer autist op FOK! die mensen die hij niet kent of niet mee kunnen lezen bekritiseerd om te compenseren voor zijn nonexistent penis.
Op je eigen pics?quote:
Fittie stelde eigenlijke niks voor... Ze noemden Niels pedo en dat was hetquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:00 schreef JimmyDean het volgende:
Ga die fitte ff teruglezen trouwens, hier moet ik meer van weten.
Echt? Dat is toch gebruikelijk?quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:01 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Fittie stelde eigenlijke niks voor... Ze noemden Niels pedo en dat was het
Daarom juist. Mag ik je DM'en?quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Echt? Dat is toch gebruikelijk?
Hoe voel je je dat een tranny moslima uit indonesie een grotere peen heeft dan jijquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Meerdere fouten in deze post gevonden.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:00 schreef Crip het volgende:
[..]
ja daarom ook in US posten als je zo veel waarde hecht aan privacy
Kom hier dan, zal ik je eens laten voelen hoe groot die is.quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Hoe voel je je dat een tranny moslima uit indonesie een grotere peen heeft dan jij
It's how it is, plaats je een foto vrijwillig op FOK! moet je niet raar opkijken als hij ergens anders ook word geplaatstquote:
Sorry als ik iets dergelijks wil voelen kietel ik mezelf wel even.quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kom hier dan, zal ik je eens laten voelen hoe groot die is.
of dat je in iemands fapmapje eindigtquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:03 schreef Crip het volgende:
[..]
It's how it is, plaats je een foto vrijwillig op FOK! moet je niet raar opkijken als hij ergens anders ook word geplaatst
Dat kan ook natuurlijk. Ik hoop dat ik in iemands fapmapje sta.quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:04 schreef McNulty het volgende:
[..]
of dat je in iemands fapmapje eindigt
Dat zeg ik zelf toch ookquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:03 schreef Crip het volgende:
[..]
It's how it is, plaats je een foto vrijwillig op FOK! moet je niet raar opkijken als hij ergens anders ook word geplaatst
Met een honkbalknuppel?quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Sorry als ik iets dergelijks wil voelen kietel ik mezelf wel even.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |