Goed om te wetenquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:50 schreef McNulty het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Krijg je alsnog binnenkort dick.
[..]
Ik vind haar hoofd irritant om te zien.
Grotendeels vind van wel, maar iedereen heeft een eigen mening en interpreteert dingen op een andere manier. Dus jaquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:49 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wist niet eens dat die bestonden... Is dat niet haram?
Heb al best lang niet meer de urge gevoeld om te gaan Fok!ken en dat leek me een teken van God dat ik moet stoppen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:50 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Jammer
Maar ik kan het me ook wel voorstellen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuckyes sexquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:50 schreef McNulty het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Krijg je alsnog binnenkort dick.
[..]
Ik vind haar hoofd irritant om te zien.
Niet treuriger dan een verrimpelde indonesische kerel die in een burka zich neerbuigt voor een niet bestaand figuur in zijn keuken.quote:
Niet mijn bikinifoto en jurkjes foto als achtergrond van je laptop hebbenquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb maar 1 helft van je gezicht gezien...
Dit ja, geen IfImJD fapmap hebbenquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:53 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Niet mijn bikinifoto en jurkjes foto als achtergrond van je laptop hebben
Gaaaayyyy
quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:53 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Gaaaayyyy
Deze pic bedoel je tog?quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:53 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Gaaaayyyy
quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb al best lang niet meer de urge gevoeld om te gaan Fok!ken en dat leek me een teken van God dat ik moet stoppen.
Mis alleen WCHWCH heeft nu helaas een ban.. En ik kan het me voorstellen JD, ik FOK heel erg raarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, doe niet zo lief... Zomaar weggaan zonder het me te vertellen
Op dinsdag 15 september 2015 @ 16:45 schreef Toto69 het volgende;
Er is maar één user hier die nooit werk van IfImJamesDean zou maken en dat is deadprez. Die jongen en werk gaat niet samen
Ben katholiek hequote:Op maandag 24 augustus 2015 14:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Eerst wachten tot we getrouwd zijn
WAAATTT!!!!!!!1!!1quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:55 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
WCH heeft nu helaas een ban..
Niet mijn foto's van KPD gezien hebbenquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dit ja, geen IfImJD fapmap hebben
Mag dat niet?quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:56 schreef gianni61 het volgende:
ik weet niet, maar er zijn hier toch al vaker bans gevallen voor het copy/pasten uit US?
quote:
Samen met Niels en McG... Kleine fittie gisteravondquote:
Allahverdomme! Wat is ditquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:57 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Samen met Niels en McG... Kleine fittie gisteravond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |