Nope.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 02:24 schreef ALTER-EGO het volgende:
Zijn alle oude kaasjes al gaan slapen?
ja, ik was er al en het venster staat nog open...quote:
Die is al naar bed.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 02:37 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ik kwam hier speciaal voor Just me die me had weten te lokken toen ze dit topic opende.
Maar die is nergens meer te bekennen.
Klopt, dat was ik Mo.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 02:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
Jij was het laatst van God Is An Astronaut.
Dat zegt indd iedereen van zijn/haar eigen muziek.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 02:40 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik luister alleen maar naar lekkere muziek.
Vind ik dan hé.
Zou raar zijn als iemand zou zeggen; "ik luister alleen maar naar kutmuziek".quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 02:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zegt indd iedereen van zijn/haar eigen muziek.
Naar dit topic.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 02:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar had just me je naar CUL 40+ Kaas gelokt of naar Radio49?
Eeder grappig zo van": "I like to torture myself with music".quote:
Sommige mensen vinden dat ik mezelf torture door de muziek die ik luister.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 02:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eeder grappig zo van": "I like to torture myself with music".
Ze komt in allebei net als ik, we zwerven allemaal sowieso over Fok! rond.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 02:44 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Naar dit topic.
Zag hem in de AT lijst staan toen ze hem had geopend.
Ik luister geen radio, dus voel me in het radio topic niet op mijn plek.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 02:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze komt in allebei net als ik, we zwerven allemaal sowieso over Fok! rond.
Ik niet direkt , ik hou van dingetjes die op het randje van vals zijn, tegendraads, anders, verrassend, interessant, liever niet mainstream.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 02:47 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden dat ik mezelf torture door de muziek die ik luister.
Ik hou gewoon van keiharde teringherrie.![]()
Nu draait Knokkels > Dillinger - Cokane In My Brain. Wel een lekker nummer.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 02:49 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik luister geen radio, dus voel me in het radio topic niet op mijn plek.
Die beschrijving komt aardig overeen met wat ik luister.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 02:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik niet direkt , ik hou van dingetjes die op het randje van vals zijn, tegendraads, anders, verrassend, interessant, liever niet mainstream.
Nee alles, ik hou van alle instrumenten.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 02:51 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Die beschrijving komt aardig overeen met wat ik luister.
Denk alleen dat jij er niet perse elektronische muziek mee bedoeld.
Leuk... in de vorige eeuw.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 02:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nu draait Knokkels > Dillinger - Cokane In My Brain. Wel een lekker nummer.
Nu draait ie > Frank Zappa - Make A Sex Noise.quote:
Ik ben een lastpak wat muziek betreft.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 02:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee alles, ik hou van alle instrumenten.
Dat dus. Maar mijn smaak is breed.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 02:53 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik ben een lastpak wat muziek betreft.
Vervuil mijn oren niet met iets wat ik niet vrijwillig wil luisteren.
Ik vind Zappa ook leuk, maar draai het nog zelden.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 02:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nu draait ie > Frank Zappa - Make A Sex Noise.
Maar Knokkels draait echt van alles, toevallig ben ik ook Zappa liefhebber.
Ach ik draai van alles, en als ik iets hoor dat ik niet zelf draai dan zolang als ik het lekker vind luister ik. Ben ik het zat kies ik wat anders.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 02:54 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik vind Zappa ook leuk, maar draai het nog zelden.
Thuis waarschijnlijk. Tenzij je gebeamed werd.quote:
OKquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 02:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Thuis waarschijnlijk. Tenzij je gebeamed werd.
Dan ben je denk ik een stukje makkelijke dan ik.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 02:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach ik draai van alles, en als ik iets hoor dat ik niet zelf draai dan zolang als ik het lekker vind luister ik. Ben ik het zat kies ik wat anders.
Ach, dat word je door de jaren heen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 03:02 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dan ben je denk ik een stukje makkelijke dan ik.
Niet in mijn geval vrees ik.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 03:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, dat word je door de jaren heen.
Nu ga je jezelf op de borst slaanquote:
Jaquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 02:34 schreef ALTER-EGO het volgende:
Hey Isa camembert.
Heb je nachtdienst?
Shit happens.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 03:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
JaMijn 5e op rij. En de laatste
Yeay!quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 03:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
JaMijn 5e op rij. En de laatste
Ik had het net met mijn collega over muffinsquote:
Over dat ze lekker zijn zeker.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 03:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had het net met mijn collega over muffins
Goed zo Chufi, voel haar maar eens goed aan de tand.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 03:14 schreef chufi het volgende:
Just me lokt alteregos en zelf gaat ze pitten... Morgen gaan we dat bespreken.
Dat soort praktijken zijn we hier niet van gediendquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 03:16 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Goed zo Chufi, voel haar maar eens goed aan de tand.![]()
Aan de andere kant, het is al erg laat natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 03:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat soort praktijken zijn we hier niet van gediend
Ik heb muffins gebakken en we waren aan het contempleren of we er nu één zouden nemen of straksquote:
Ik lig er net inquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 03:24 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Aan de andere kant, het is al erg laat natuurlijk.
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik zou nu eigenlijk ook in mijn bed horen te liggen.
Ga je morgen/straks overdag slapenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 03:27 schreef ALTER-EGO het volgende:
Lucky you.
Ik ben te dom en te hardleers en te wakker om naar bed te gaan.
Ik zou er meteen een nemen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 03:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb muffins gebakken en we waren aan het contempleren of we er nu één zouden nemen of straks
Daar zal het wel op uitdraaien.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 03:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ga je morgen/straks overdag slapen
Het heeft imho ook helemaal geen zin om wakker in bed naar het plafond te staren.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 03:36 schreef ALTER-EGO het volgende:
Daar zal het wel op uitdraaien.
Ik doe mezelf slaap te kort.
Nee dat klopt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 03:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het heeft imho ook helemaal geen zin om wakker in bed naar het plafond te staren.
Dan kunde gij net zo goed uw mobiel ter hand nemen en gaan Fokkenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 03:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het heeft imho ook helemaal geen zin om wakker in bed naar het plafond te staren.
Geen mobiel in je nest.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 03:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan kunde gij net zo goed uw mobiel ter hand nemen en gaan Fokken
Dat heb ik dus ook, geen gezeur aan je kop.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 03:40 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nee dat klopt.
Ben een nachtmens, hou van de rust s nachts.
Dat!quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 03:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, geen gezeur aan je kop.
Dat laatste niet meteen, gewoon de rust is lekker.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 03:50 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat!
En dat de meeste mensen slapen, het lawaai wat daar bij wegvalt.
Dat ik eindelijk een beetje rust in mijn hoofd krijg om deze tijd.
En dat mijn creativiteit losbarst.
Nou neequote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 03:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat laatste niet meteen, gewoon de rust is lekker.
TVP is zo 1999quote:
Ik lul maar wat hoorquote:
Dat begrijp ikquote:
Ik zal er een gaan zoeken, sorryquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 08:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vraag svp even aan een modje om herstel.
Dit is onacceptabel...
Excuus geaccepteerd...quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 08:25 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zal er een gaan zoeken, sorry
Je kunt ook gewoon in de FB vragen om hulpquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 08:25 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zal er een gaan zoeken, sorry
Gelukkig maarquote:
shit happensquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:42 schreef chufi het volgende:
FB geplaatst, maar ik vermoed dat alle modjes in de keuken staan of brood aan het kopen zijn in Rotterdam
Wat mij betreft blijft dat de vaste TT. Altijd handig.quote:
Eigenlijk best een goed ideequote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat mij betreft blijft dat de vaste TT. Altijd handig.
Dat was zijn laatste 'feestje'.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Eigenlijk best een goed ideenooit meer nadenken over de TT
![]()
On topic wat shit betreft...
er is gisteren iemand verzopen in het IJ tijdens het vuurwerk![]()
http://www.nu.nl/binnenla(...)s-vuurwerk-sail.html
Dit is ook weer gezellig, wat bezielt zulke mensen toch?quote:Een gewapende man heeft vrijdag op een Thalys-trein van Amsterdam naar Parijs twee mensen verwond. Onmiddellijk na zijn daad werd hij opgepakt.
De eerste was misschien dronkenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat was zijn laatste 'feestje'.
[..]
Dit is ook weer gezellig, wat bezielt zulke mensen toch?
Als je er niet tegen kan moet je niet zuipen, en je moet sowieso uit de buurt van water blijven.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:40 schreef FANN het volgende:
[..]
De eerste was misschien dronkener liep aardig wat bezopen gasten rond hiero
![]()
De tweede weet ik niet
Nou, ja, weet ik niet zeker hehquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je er niet tegen kan moet je niet zuipen, en je moet sowieso uit de buurt van water blijven.
Ik zie hier de hele week zwalkende studentjes door de stad zwalkenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou, ja, weet ik niet zeker hehmaar kan het me wél voorstellen als ik sommige mensen
zag zwalken
Hey, joh, je hebt vannacht iets leuks gemist.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:46 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zie hier de hele week zwalkende studentjes door de stad zwalken
Die oefenen voor hun toekomstige 4 jaarquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:46 schreef just me het volgende:
[..]
Hier eigenlijk normaal nooitquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:46 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hey, joh, je hebt vannacht iets leuks gemist.
Fann is opeens Radio49 gek geworden en heulemaal lyrisch over de stem van Knokkels.....of was je toen nog in het topic?
ik moest wel lachenquote:
Ach, trek het je niet aan just me had hetzelfde met Spezza....vrouwen, pffffffffffff, opgewonden raken van stemmen................... ik hou de mic liever weg.quote:
ach ik heb dat ooit op een late avond ook gezegd over de stem van een DJquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:51 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... hij heeft een zeer aangename stem zeg maar
Dat blijft je achtervolgen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:52 schreef just me het volgende:
[..]
ach ik heb dat ooit op een late avond ook gezegd over de stem van een DJ
Ik heb ook nog wat troep liggen dat opgeruimd moet worden.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:51 schreef FANN het volgende:
Ik ga effe verder met huisvrouwtje spelen
kan ik me ook wel voorstellen hoorquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:53 schreef just me het volgende:
zaterdag 22 augustus 2015 14:52 schreef Mo_Muffin het volgende:[/b]
Dat blijft je achtervolgen.
Ga je toch lekker op de fiets, wel uitkijken voor zwalkende feutenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:55 schreef just me het volgende:
Zo gaat lekker, ik ga ook maar verder bezig in huis, de kleine kabouter komt zo
Er is ook nog eens jazz festival dit weekend!quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga je toch lekker op de fiets, wel uitkijken voor zwalkende feuten
In Den Haag toch?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:56 schreef just me het volgende:
[..]
Er is ook nog eens jazz festival dit weekend!
Nope, hier in Delftquote:
Er zijn veel buiten optredens en die zijn gratis, maar het zal wel erg druk zijn met dit weer!quote:
Als het gratis is moet je gewoon altijd even gaan kijken, je kan nog altijd weggaan als het je niet bevalt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:00 schreef just me het volgende:
[..]
Er zijn veel buiten optredens en die zijn gratis, maar het zal wel erg druk zijn met dit weer!
misschien dat ik vanavond nog even de stad inga, de sfeer is altijd wel gemoedelijkquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als het gratis is moet je gewoon altijd even gaan kijken, je kan nog altijd weggaan als het je niet bevalt.
Hotspots Chuf!quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:23 schreef chufi het volgende:
Paarden zijn HOT.. Hoppa.. alweer een titel
Of toch niet... 2e? News sites zijn zo goed ..
Niet echt hier in de buurt...quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Hotspots Chuf!ook bij jou denk ik....
http://www.degroenemeisjes.nl/hotspotsindex/
Heerlijk zelf gekweekte courgettes.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Hotspots Chuf!ook bij jou denk ik....
http://www.degroenemeisjes.nl/hotspotsindex/
Heftig, krijg je opeens een vliegtuig op je kop.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:44 schreef chufi het volgende:
Je zult er maar rijden...
http://www.nu.nl/buitenla(...)how-in-engeland.html
En die vliegt ook nog eens omgekeerd...quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heftig, krijg je opeens een vliegtuig op je kop.
7 doden.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:48 schreef chufi het volgende:
[..]
En die vliegt ook nog eens omgekeerd...
War gaat het over Mo?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
Oh ja, > 20:30 - 22:30 - Dj Mo graait er op los
Ik vul gewoon die 2 uur even op, heb vrij willekeurig wat in een mapje gegooid.quote:
Verzoekjes kunnen niet begrijp ik bij deze...quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vul gewoon die 2 uur even op, heb vrij willekeurig wat in een mapje gegooid.
Deze is voor jou 'A Bottle A Day' keeps the doctor away.quote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Deze is voor jou 'A Bottle A Day' keeps the doctor away.
Mo zat in mijn hoofdquote:
Zolang het maar geen pijn deed dan.quote:
Nee hoor Mo maak je geen zorgenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zolang het maar geen pijn deed dan.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:15 schreef FANN het volgende:
Het is al op hoor, de wafel was warm, want vanwege Sail staat het tentje vlak bij mijn huis![]()
Slagroom heb ik zelf gedaan, anders was het een beetje moeilijk meenemen,
bakkie koffie erbij, was lekker![]()
![]()
Dat klink dirtyquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hapjes zien er wel altijd appetijtelijk uit
Kijk dat bedoel ikquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat klink dirtymaar het was inderdaad lekker
Jij zegt wat ik denk.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hapjes zien er wel altijd appetijtelijk uit
Die had je van het meest rechtse kraampje...quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat klink dirtymaar het was inderdaad lekker
Jaquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Die had je van het meest rechtse kraampje...
Hoe vaak heb je hier al rondgelopen eigenlijk?quote:Op zondag 23 augustus 2015 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Met mn geheugen is nog niets mis ...
Eergisteren 1 keerquote:Op zondag 23 augustus 2015 00:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je hier al rondgelopen eigenlijk?
Best duur voor een wafeltje.quote:Op zondag 23 augustus 2015 00:19 schreef FANN het volgende:
3 euro per stuk... en een klein likkie slagroom erop was nog een 1 euro per wafel erbij, maar die slagroom had ik zelf, heb ik ook niet zo zuinig meegedaan
seeeeeeeeeeker duur, maar jaquote:
Met een beetje mazzel is het bewolktquote:Op zondag 23 augustus 2015 00:23 schreef FANN het volgende:
[..]
seeeeeeeeeeker duur, maar ja1x in de 5 jaar... morgen als ik nog op tijd ben ga ik Curry halen ofzo,
liep ik langs, rook ook lekkerálles ruikt lekker trouwens
maar goed dat het maar 5 dagen duurt
Op zijn tijd kan dat ook wel, maar niet elke dag. En belangrijk is dat ie lekker was.quote:Op zondag 23 augustus 2015 00:23 schreef FANN het volgende:
[..]
seeeeeeeeeeker duur, maar ja1x in de 5 jaar... morgen als ik nog op tijd ben ga ik Curry halen ofzo,
liep ik langs, rook ook lekkerálles ruikt lekker trouwens
maar goed dat het maar 5 dagen duurt
hoop ik welquote:Op zondag 23 augustus 2015 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel is het bewolkt
Precies! zovéél heb ik niet eens gegeten buitenshuis, één keer poffertjes en 1x die wafelsquote:Op zondag 23 augustus 2015 00:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Op zijn tijd kan dat ook wel, maar niet elke dag. En belangrijk is dat ie lekker was.
quote:Op zondag 23 augustus 2015 00:26 schreef chufi het volgende:
Morgen is het maar halfdag feest ! s'avonds is er niets meer
Nah, dat is best zielig, toch?quote:Joran van der Sloot vreest voor zijn leven in de Peruaanse Challapalca gevangenis. 'Ik wil niet dood', schrijft Joran aan zijn vrouw Leydi Figueroa in een handgeschreven brief die ze deelde met Fox News Latino.
Dacht je nou werkelijk dat ik begaan ben met het lot van die mafkees, zal me een zorg wezen of ie het daar overleefd. En volgens mij is het daar in de bajes behoorlijk afzien.quote:Op zondag 23 augustus 2015 00:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar dan had ie bepaalde dingen niet moeten doen...
Ja het boeit mij ook niet.. Eigen schuld en pech gehad ..quote:Op zondag 23 augustus 2015 00:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dacht je nou werkelijk dat ik begaan ben met het lot van die mafkees, zal me een zorg wezen of ie het daar overleefd. En volgens mij is het daar in de bajes behoorlijk afzien.
Maar geloof me dat het daar niet fijn is, ik denk dan aan heel smerig eten en dat jarenlang elke dag, je leven niet zeker zijn en nog wat van zulke 'ongemakken'.quote:Op zondag 23 augustus 2015 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja het boeit mij ook niet.. Eigen schuld en pech gehad ..
oh mén daar was een keer een topic over, afschuwelijk was het daar en er waren mensenquote:Op zondag 23 augustus 2015 00:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dacht je nou werkelijk dat ik begaan ben met het lot van die mafkees, zal me een zorg wezen of ie het daar overleefd. En volgens mij is het daar in de bajes behoorlijk afzien.
Die gasten die daar gevangen zitten zijn geen lieverdjes.quote:Op zondag 23 augustus 2015 00:49 schreef FANN het volgende:
[..]
oh mén daar was een keer een topic over, afschuwelijk was het daar en er waren mensen
onthoofd enzo... pfffffffffffff
Nee, ze maken elkaar af... maar wel op beestachtige wijzequote:Op zondag 23 augustus 2015 00:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die gasten die daar gevangen zitten zijn geen lieverdjes.
Dan gaat er niet zoveel aan verloren toch? Ze kunnen beter daar zitten dan hier in Nederland vrij over straat rondlopen.......quote:Op zondag 23 augustus 2015 00:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, ze maken elkaar af... maar wel op beestachtige wijze
Nee...... veiliger zonder Joran op straatquote:
Er moet juist nog een haakje bij....quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Maak ut uit, volgende haalt dat haakje gewoon even weg, kan toch?
ow...quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Er moet juist nog een haakje bij....
Ik ben vader van 2 dochters, je denkt toch niet serieus dat ik dat zielig voor Joran vind mag ik hopen....quote:
De volgende gooit het ontbrekende haakje er weer bij > problem solved.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:38 schreef FANN het volgende:
[..]
ow...dan zal ik de volgende maar niet openen, anders wordt het helemaal een puinhoop
Voor de zekerheid zorg ik wel dat ik de lapo niet hebquote:Op zondag 23 augustus 2015 13:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De volgende gooit het ontbrekende haakje er weer bij > problem solved.
Tegen die tijd ben je dat al weer vergetenquote:Op zondag 23 augustus 2015 13:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Voor de zekerheid zorg ik wel dat ik de lapo niet heb
Strak plan.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Voor de zekerheid zorg ik wel dat ik de lapo niet heb
Nah... een beetje meer vertrouwen Chufquote:Op zondag 23 augustus 2015 13:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Tegen die tijd ben je dat al weer vergeten
Oh jeetje, dat is meervoud, je het er dus meer dan één....quote:
Ik heb er tenminste één en dat is dat ik nooit snap hoe dingen werkenquote:Op zondag 23 augustus 2015 13:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Oh jeetje, dat is meervoud, je het er dus meer dan één....
Gelukkig dan maar dat je voldoende zelfkennis hebt, anders zou het helemaal een puinhoop worden.![]()
OK het gaat je zeker lukken deze keerquote:Op zondag 23 augustus 2015 13:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... een beetje meer vertrouwen Chufmaar goed ik ga wel opletten
Nu moet ik wel...quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:59 schreef chufi het volgende:
[..]
OK het gaat je zeker lukken deze keer
Dat geldt voor de meeste vrouwen, is helemaal niet erg, dat komt gewoon omdat vrouwen in het algemeen minder interesse in zulke dingen hebben. Dat is ongeveer hetzelfde als een man leren breien, dat wordt ook niks, dat komt gewoon door gebrek aan interesse en heeft niets met intelligent of minder intelligent te maken.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb er tenminste één en dat is dat ik nooit snap hoe dingen werkenheb ik met
de TV, met de computers en al die zooi, ik doe mijn best, maar het blijft niet hangen![]()
Waarom dat zo werkt weet ik ook niet... en toen ik nog auto reed ging het ook altijd fout,
ik ging een keer naar mijn ouders, was, toen woonde ze nog in het ouderlijk huis, en ik dacht,
ik ga effe een bakkie halen, dus ik de auto in, zonder geld op zak, nog geen mobiele telefoon,
nam ik de verkeerde afslag, heb ik 2 uur rondgereden, mocht ik bij een benzinestation naar huis
belen, ik was zowat in tranen ondertussenToen is die Griek me komen halen, die moest
dan eerst weer een vriend bellen omdat ik de auto had, dat soort gezeik
Mijn zus is keigoed in dat soort dingen, dus dat klopt niet helemaal MOquote:Op zondag 23 augustus 2015 14:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat geldt voor de meeste vrouwen, is helemaal niet erg, dat komt gewoon omdat vrouwen in het algemeen minder interesse in zulke dingen hebben. Dat is ongeveer hetzelfde als een man leren breien, dat wordt ook niks, dat komt gewoon door gebrek aan interesse en heeft niets met intelligent of minder intelligent te maken.
Natuurlijk zijn niet alle mannen en alle vrouwen hetzelfde, dus er zullen ook mannen zijn die minder handig zijn met techniek. Zo heeft mijn broertje heeft niet eens een pc, die is volkomen digibeet.quote:Op zondag 23 augustus 2015 14:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn zus is keigoed in dat soort dingen, dus dat klopt niet helemaal MO![]()
Ligt écht aan mij...
Zo'n broer heb ik ookquote:Op zondag 23 augustus 2015 14:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn niet alle mannen en alle vrouwen hetzelfde, dus er zullen ook mannen zijn die minder handig zijn met techniek. Zo heeft mijn broertje heeft niet eens een pc, die is volkomen digibeet.
hoe oud is je broertje?quote:Op zondag 23 augustus 2015 14:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn niet alle mannen en alle vrouwen hetzelfde, dus er zullen ook mannen zijn die minder handig zijn met techniek. Zo heeft mijn broertje heeft niet eens een pc, die is volkomen digibeet.
Ik zei mijn broertje 10 jaar geleden al, schaf je een aan want straks ben je te oud om die dingen nog te leren gebruiken.quote:Op zondag 23 augustus 2015 14:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Zo'n broer heb ik ookhij heeft sinds kort een laptop, omdat hij ziek is, zijn dochters hebben
het hem uitgelegd, die weten ook állesis wel grappig ergens ....
47 jr.quote:
Nee hoor. Je weet toch dat ik altijd even tijd voor jou vrij maak.quote:Op zondag 23 augustus 2015 14:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Mo zit alweer met zijn kop bij de radio
ik had effe hommelusquote:Op zondag 23 augustus 2015 14:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee hoor. Je weet toch dat ik altijd even tijd voor jou vrij maak.
Wij waren er ook vroeg bij, maar het heeft wel wat voeten in de aarde gehad voordat ik mijn eerstequote:Op zondag 23 augustus 2015 14:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zei mijn broertje 10 jaar geleden al, schaf je een aan want straks ben je te oud om die dingen nog te leren gebruiken.
Vond ie niet nodig, hij denkt dat het slim is om er geen te hebben want ze kosten geld (hij heeft gewoon een goede baan, dus ik zie dat probleem helemaal niet) en 'meneer' laat zich niet 'dwingen' om zomaar met alle nieuwe ontwikkelingen mee te doen (ook onzin want je kunt de tijd niet stilzetten).
Zelf kwam ik in 1985 voor het eerst in aanraking met een pc en vanaf 1988 t/m 1991 werkte ik er ook mee. Sinds 1997 heb ik altijd zelf een aantal pc's in huis gehad.
Met wie nou weer? Lijkt wel alsof jij dat aantrekt.quote:
quote:
Je gaat me nu uitdagen om daar te slowchatten zeker?quote:Op zondag 23 augustus 2015 14:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Iemand die jou aansprak over je infantiele geintjes. Wil je weer een note? Moet je vooral zo off-topic blijven posten.
Tenzij je me 06 wil voor een date, dan kunnen we praten.
Je hebt hem gekwoot, hij zal straks wel hier komenquote:
Ze moeten mij altijd hebbenquote:Op zondag 23 augustus 2015 14:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Met wie nou weer? Lijkt wel alsof jij dat aantrekt.
Gezellig tochquote:Op zondag 23 augustus 2015 14:46 schreef just me het volgende:
[..]
Je hebt hem gekwoot, hij zal straks wel hier komen
Leuk toch, beetje leven in de tent.quote:Op zondag 23 augustus 2015 14:46 schreef just me het volgende:
[..]
Je hebt hem gekwoot, hij zal straks wel hier komen
jamaar ik moet over niet al te lange tijd even naar een verjaardagquote:
misschien heeft die lullo dat kwootdinges niet aan staanquote:Op zondag 23 augustus 2015 14:47 schreef just me het volgende:
[..]
jamaar ik moet over niet al te lange tijd even naar een verjaardag
stuur hem een pms-dingetjequote:Op zondag 23 augustus 2015 14:48 schreef FANN het volgende:
[..]
misschien heeft die lullo dat kwootdinges niet aan staan
ik denk dat ik dadelijk bubbels krijgquote:Op zondag 23 augustus 2015 14:50 schreef FANN het volgende:
[..]
neu..... la maar gaan![]()
ik ga zo effe een Smootie maken
ohhhhhh.... lekker......heb je wat te vieren?quote:Op zondag 23 augustus 2015 14:50 schreef just me het volgende:
[..]
ik denk dat ik dadelijk bubbels krijg
vriendin is jarig en haar partner heeft een luxe tent waar zij haar verjaardag gaat vieren!quote:Op zondag 23 augustus 2015 14:54 schreef FANN het volgende:
[..]
ohhhhhh.... lekker......heb je wat te vieren?
Ah... gezellig!!! Vel plezier zou ik zeggenquote:Op zondag 23 augustus 2015 14:55 schreef just me het volgende:
[..]
vriendin is jarig en haar partner heeft een luxe tent waar zij haar verjaardag gaat vieren!
* just me dus dadelijk in jurkje en met hakjes op de fiets
Komt wel goed, het is mooi weer dus dat wordt in het zonnetje genietenquote:Op zondag 23 augustus 2015 14:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... gezellig!!! Vel plezier zou ik zeggen
Have fun, en don't drink and drive.quote:Op zondag 23 augustus 2015 14:58 schreef just me het volgende:
[..]
Komt wel goed, het is mooi weer dus dat wordt in het zonnetje genieten![]()
Het is maar 2 uurtjes
Lekker... die Griek is nu ook op pad met Neef, ze gaan het reuzenrad in en een filpje maken,quote:Op zondag 23 augustus 2015 14:58 schreef just me het volgende:
[..]
Komt wel goed, het is mooi weer dus dat wordt in het zonnetje genieten![]()
Het is maar 2 uurtjes
Ik ga op de fietsquote:Op zondag 23 augustus 2015 14:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Have fun, en don't drink and drive.
Heb jij vandaag toevallig op een advertentie op marktplaats gereageerd?quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:00 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga op de fiets![]()
maar morgen is mijn vakantie afgelopen en ik wil vanavond nog R49 luisteren dus ik gedraag me uiteraard weer netjes!
Nopequote:Op zondag 23 augustus 2015 15:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb jij vandaag toevallig op een advertentie op marktplaats gereageerd?
Ik kreeg net een bod van een just mequote:
Dat was ik zeer zeker niet, zou wel toevallig geweest zijnquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kreeg net een bod van een just me
Een pizzarette![]()
Het leek mij ook te toevallig, maar toch maar even gevraagdquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:22 schreef just me het volgende:
[..]
Dat was ik zeer zeker niet, zou wel toevallig geweest zijn
Vertel me niet dat dat zo een dichtklapding/oven voor pizza's is, die dingen lijken me echt waardeloos.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kreeg net een bod van een just me
Een pizzarette![]()
Nee, het is er zo'n 1,ooit gekregen in een kerstpakket en 2 x gebruikt om daarna op zolder te belanden, zoals toentertijd door MadMaster was voorspeld.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vertel me niet dat dat zo een dichtklapding/oven voor pizza's is, die dingen lijken me echt waardeloos.
Zelf heb ik gewoon een pizzasteen voor in de elektrische oven.
Maar ben wel benieuwd naar jouw ervaring met dat ding.
Je hoeft ook geen helderziende te zijn om te kunnen inschatten dat die dingen leuker zijn om te zien dan voor praktisch gebruik.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, het is er zo'n 1,ooit gekregen in een kerstpakket en 2 x gebruikt om daarna op zolder te belanden, zoals toentertijd door MadMaster was voorspeld.![]()
[ afbeelding ]
Het is echt gedoe, zo'n ding.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je hoeft ook geen helderziende te zijn om te kunnen inschatten dat die dingen leuker zijn om te zien dan voor praktisch gebruik.
Oh ja, en nee ik heb geen interesse, maar succes met de verkoop.
Het is dus eigenlijk een soort gourmet setje maar dan voor pizza's, dan kan je volgens mij beter gewoon 1 hele grote maken en die onderverdelen in 5 delen (smaken).quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is echt gedoe, zo'n ding.
Bedankt, hij wordt vanavond opgehaald
Neem je wel een plu mee, kan gaan regenen vanaafquote:Op zondag 23 augustus 2015 14:55 schreef just me het volgende:
[..]
vriendin is jarig en haar partner heeft een luxe tent waar zij haar verjaardag gaat vieren!
* just me dus dadelijk in jurkje en met hakjes op de fiets
duurt maar tot 6 uur, maar bedanktquote:Op zondag 23 augustus 2015 16:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Neem je wel een plu mee, kan gaan regenen vanaaf
Veel plezier dan maarquote:Op zondag 23 augustus 2015 16:06 schreef just me het volgende:
[..]
duurt maar tot 6 uur, maar bedankt
quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik moet uit dat R&P gedoe wegblijven, dat is niks voor mij.
Mischien kun je daar iets over schrijvenquote:Op zondag 23 augustus 2015 17:55 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
zie je nou hoe snel je hommelus hebt?
Alweer thuis...quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:56 schreef just me het volgende:
[..]
Mischien kun je daar iets over schrijven
Dat kan best een mooi topic worden, 'hoe snel krijg jij meestal hommelus en waarom?'quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:56 schreef just me het volgende:
[..]
Ook een idee! Dat verkeerd interpreteren van iemands post en dan je eigen draai eraan geven, dat doen mensen best vaakquote:Op zondag 23 augustus 2015 17:56 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat kan best een mooi topic worden, 'hoe snel krijg jij meestal hommelus en waarom?'
Ja... het was gisterenquote:
Deed me denken aanquote:Op zondag 23 augustus 2015 17:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat kan best een mooi topic worden, 'hoe snel krijg jij meestal hommelus en waarom?'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja erg hč.. ik kwam aan en zag alles potdicht zitten. In de app gekeken en ja hoor daar stond 22-08quote:
Ik blijf daar verder maar weg uit dat topic, ze gaat maar doorquote:Op zondag 23 augustus 2015 17:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Deed me denken aanHummusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.best lekker sommige varianten... gezond ook..
Ik zou jou daar wel eens willen zien, kijken welke adviezen jij geeftquote:Op zondag 23 augustus 2015 18:08 schreef chufi het volgende:
Ik kom bijna nooit in R&P, meestal alleen n.a.v. een melding hier
Ja, ik kan het wel horen,als ik uit het slaapkamerraam ga hangen ook zien, maar ja...quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:12 schreef chufi het volgende:
Ja nee dus...
De scheepjes vertrekken nu 1 voor 1
Anders stuur je 1 van je Grieken er op afquote:Op zondag 23 augustus 2015 18:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ik kan het wel horen,als ik uit het slaapkamerraam ga hangen ook zien, maar ja...
Het ergste vind ik dat straks de currytent er misschien niet meer staatdan ben ik dus te laat
Ik heb wel veel filmpjes, maar of Neef of die Griek staat er op dus doe ik maar nietquote:Op zondag 23 augustus 2015 18:16 schreef chufi het volgende:
Benieuwd of Piet nog leuke plaatjes schiet met de kleine
mja... die zijn eigenlijk ook net terug en ik heb intussen al Spaghetti gegeten, dus héél ergquote:Op zondag 23 augustus 2015 18:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Anders stuur je 1 van je Grieken er op af
quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:26 schreef FANN het volgende:
[..]
mja... die zijn eigenlijk ook net terug en ik heb intussen al Spaghetti gegeten, dus héél erg
is het ook niet...
Ja, ik word ook een beetje gaar van dat mokkel, maar ik denk dat ze haar zin heeft, het topic gaatquote:Op zondag 23 augustus 2015 18:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ga even helemaal niks doen, ben even gaar geworden van alle 'hommelus' in R&P.
Ik had al meer van haar gelezen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ik word ook een beetje gaar van dat mokkel, maar ik denk dat ze haar zin heeft, het topic gaat
nu over haar i.p.v. over TS
Joh, story in a nutshell:quote:
Blijf dan ook uit mijn pohiquote:Op zondag 23 augustus 2015 17:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
Je zit verkeerd, zo raakte ik er niet verzeild, ik zal maar niet zeggen wiens schuld dat eigenlijk is.quote:
Tweede geval van toeval van vandaagquote:Op zondag 23 augustus 2015 19:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je zit verkeerd, zo raakte ik er niet verzeild, ik zal maar niet zeggen wiens schuld dat eigenlijk is.
Geen idee, het regent hier wel al een uur.quote:
het is hier alweer gestopt, heeft hooguit 30 minuutjes wat gedruppeldquote:Op zondag 23 augustus 2015 19:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen idee, het regent hier wel al een uur.
Dat was ik ook.Maar misschien iets minder genuanceerdquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, het is er zo'n 1,ooit gekregen in een kerstpakket en 2 x gebruikt om daarna op zolder te belanden, zoals toentertijd door MadMaster was voorspeld.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 augustus 2015 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was ik ook.Maar misschien iets minder genuanceerd
2 keer gebruikt en op zolder belandt?quote:Op zondag 23 augustus 2015 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zal bestquote:Op zondag 23 augustus 2015 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat het een kutding is, zo begrijpelijkquote:Op zondag 23 augustus 2015 19:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
2 keer gebruikt en op zolder belandt?
Ik zit niet vast aan vrij nemen. Ik kan kiezenquote:Op zondag 23 augustus 2015 19:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zal best![]()
Jij treft het niet met het weer als je weg gaat komende week, ik heb ook een weekje vrij genomen, maar het wordt pestweer
Beterquote:Op zondag 23 augustus 2015 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zit niet vast aan vrij nemen. Ik kan kiezen
quote:Op zondag 23 augustus 2015 19:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ligt Soury op zolder?quote:Op zondag 23 augustus 2015 19:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een beetje oppoetsen en ze kan er waarschijnlijk weer voor een 3e keer tegenaan.quote:
Uhh okquote:Op zondag 23 augustus 2015 19:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een beetje oppoetsen en ze kan er waarschijnlijk weer voor een 3e keer tegenaan.
Wat spinnenwebjes verwijderen enzo.
Dat was ik ook. Maar misschien iets minder genuanceerd.quote:
Nooit wat van gemerktquote:Op zondag 23 augustus 2015 19:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat was ik ook. Maar misschien iets minder genuanceerd.
quote:Op zondag 23 augustus 2015 19:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij de een komt het vanzelf bij de ander duurt het even
Nooit een ban gehad in mijn 8 plus jaar. Dus genuanceerd is mijn vak terrein ipv van goedkope domme grapjes makenquote:Op zondag 23 augustus 2015 19:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij de een komt het vanzelf bij de ander duurt het even
Jij lult met alle winden mee. Makkelijkquote:
quote:Op zondag 23 augustus 2015 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Nooit een ban gehad in mijn 8 plus jaar. Dus genuanceerd is mijn vak terrein ipv van goedkope domme grapjes maken
Dit bedoel ik met goedkope grapjes.quote:
Ga weg, echt? Jeetje, dat ik dat niet door had.quote:
Het is hier ook een stuk rustigerquote:Op zondag 23 augustus 2015 19:57 schreef chufi het volgende:
Zo die boten zijn ook weer pleite
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |