Ach, trek het je niet aan just me had hetzelfde met Spezza....vrouwen, pffffffffffff, opgewonden raken van stemmen................... ik hou de mic liever weg.quote:
ach ik heb dat ooit op een late avond ook gezegd over de stem van een DJquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:51 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... hij heeft een zeer aangename stem zeg maar
Dat blijft je achtervolgen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:52 schreef just me het volgende:
[..]
ach ik heb dat ooit op een late avond ook gezegd over de stem van een DJ
Ik heb ook nog wat troep liggen dat opgeruimd moet worden.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:51 schreef FANN het volgende:
Ik ga effe verder met huisvrouwtje spelen
kan ik me ook wel voorstellen hoorquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:53 schreef just me het volgende:
zaterdag 22 augustus 2015 14:52 schreef Mo_Muffin het volgende:[/b]
Dat blijft je achtervolgen.
Ga je toch lekker op de fiets, wel uitkijken voor zwalkende feutenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:55 schreef just me het volgende:
Zo gaat lekker, ik ga ook maar verder bezig in huis, de kleine kabouter komt zo
Er is ook nog eens jazz festival dit weekend!quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga je toch lekker op de fiets, wel uitkijken voor zwalkende feuten
In Den Haag toch?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:56 schreef just me het volgende:
[..]
Er is ook nog eens jazz festival dit weekend!
Nope, hier in Delftquote:
Er zijn veel buiten optredens en die zijn gratis, maar het zal wel erg druk zijn met dit weer!quote:
Als het gratis is moet je gewoon altijd even gaan kijken, je kan nog altijd weggaan als het je niet bevalt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:00 schreef just me het volgende:
[..]
Er zijn veel buiten optredens en die zijn gratis, maar het zal wel erg druk zijn met dit weer!
misschien dat ik vanavond nog even de stad inga, de sfeer is altijd wel gemoedelijkquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als het gratis is moet je gewoon altijd even gaan kijken, je kan nog altijd weggaan als het je niet bevalt.
Hotspots Chuf!quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:23 schreef chufi het volgende:
Paarden zijn HOT.. Hoppa.. alweer een titel
Of toch niet... 2e? News sites zijn zo goed ..
Niet echt hier in de buurt...quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Hotspots Chuf!ook bij jou denk ik....
http://www.degroenemeisjes.nl/hotspotsindex/
Heerlijk zelf gekweekte courgettes.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Hotspots Chuf!ook bij jou denk ik....
http://www.degroenemeisjes.nl/hotspotsindex/
Heftig, krijg je opeens een vliegtuig op je kop.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:44 schreef chufi het volgende:
Je zult er maar rijden...
http://www.nu.nl/buitenla(...)how-in-engeland.html
En die vliegt ook nog eens omgekeerd...quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heftig, krijg je opeens een vliegtuig op je kop.
7 doden.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:48 schreef chufi het volgende:
[..]
En die vliegt ook nog eens omgekeerd...
War gaat het over Mo?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
Oh ja, > 20:30 - 22:30 - Dj Mo graait er op los
Ik vul gewoon die 2 uur even op, heb vrij willekeurig wat in een mapje gegooid.quote:
Verzoekjes kunnen niet begrijp ik bij deze...quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vul gewoon die 2 uur even op, heb vrij willekeurig wat in een mapje gegooid.
Deze is voor jou 'A Bottle A Day' keeps the doctor away.quote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Deze is voor jou 'A Bottle A Day' keeps the doctor away.
Mo zat in mijn hoofdquote:
Zolang het maar geen pijn deed dan.quote:
Nee hoor Mo maak je geen zorgenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zolang het maar geen pijn deed dan.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:15 schreef FANN het volgende:
Het is al op hoor, de wafel was warm, want vanwege Sail staat het tentje vlak bij mijn huis![]()
Slagroom heb ik zelf gedaan, anders was het een beetje moeilijk meenemen,
bakkie koffie erbij, was lekker![]()
![]()
Dat klink dirtyquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hapjes zien er wel altijd appetijtelijk uit
Kijk dat bedoel ikquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat klink dirtymaar het was inderdaad lekker
Jij zegt wat ik denk.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hapjes zien er wel altijd appetijtelijk uit
Die had je van het meest rechtse kraampje...quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat klink dirtymaar het was inderdaad lekker
Jaquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Die had je van het meest rechtse kraampje...
Hoe vaak heb je hier al rondgelopen eigenlijk?quote:Op zondag 23 augustus 2015 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Met mn geheugen is nog niets mis ...
Eergisteren 1 keerquote:Op zondag 23 augustus 2015 00:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je hier al rondgelopen eigenlijk?
Best duur voor een wafeltje.quote:Op zondag 23 augustus 2015 00:19 schreef FANN het volgende:
3 euro per stuk... en een klein likkie slagroom erop was nog een 1 euro per wafel erbij, maar die slagroom had ik zelf, heb ik ook niet zo zuinig meegedaan
seeeeeeeeeeker duur, maar jaquote:
Met een beetje mazzel is het bewolktquote:Op zondag 23 augustus 2015 00:23 schreef FANN het volgende:
[..]
seeeeeeeeeeker duur, maar ja1x in de 5 jaar... morgen als ik nog op tijd ben ga ik Curry halen ofzo,
liep ik langs, rook ook lekkerálles ruikt lekker trouwens
maar goed dat het maar 5 dagen duurt
Op zijn tijd kan dat ook wel, maar niet elke dag. En belangrijk is dat ie lekker was.quote:Op zondag 23 augustus 2015 00:23 schreef FANN het volgende:
[..]
seeeeeeeeeeker duur, maar ja1x in de 5 jaar... morgen als ik nog op tijd ben ga ik Curry halen ofzo,
liep ik langs, rook ook lekkerálles ruikt lekker trouwens
maar goed dat het maar 5 dagen duurt
hoop ik welquote:Op zondag 23 augustus 2015 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel is het bewolkt
Precies! zovéél heb ik niet eens gegeten buitenshuis, één keer poffertjes en 1x die wafelsquote:Op zondag 23 augustus 2015 00:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Op zijn tijd kan dat ook wel, maar niet elke dag. En belangrijk is dat ie lekker was.
quote:Op zondag 23 augustus 2015 00:26 schreef chufi het volgende:
Morgen is het maar halfdag feest ! s'avonds is er niets meer
Nah, dat is best zielig, toch?quote:Joran van der Sloot vreest voor zijn leven in de Peruaanse Challapalca gevangenis. 'Ik wil niet dood', schrijft Joran aan zijn vrouw Leydi Figueroa in een handgeschreven brief die ze deelde met Fox News Latino.
Dacht je nou werkelijk dat ik begaan ben met het lot van die mafkees, zal me een zorg wezen of ie het daar overleefd. En volgens mij is het daar in de bajes behoorlijk afzien.quote:Op zondag 23 augustus 2015 00:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar dan had ie bepaalde dingen niet moeten doen...
Ja het boeit mij ook niet.. Eigen schuld en pech gehad ..quote:Op zondag 23 augustus 2015 00:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dacht je nou werkelijk dat ik begaan ben met het lot van die mafkees, zal me een zorg wezen of ie het daar overleefd. En volgens mij is het daar in de bajes behoorlijk afzien.
Maar geloof me dat het daar niet fijn is, ik denk dan aan heel smerig eten en dat jarenlang elke dag, je leven niet zeker zijn en nog wat van zulke 'ongemakken'.quote:Op zondag 23 augustus 2015 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja het boeit mij ook niet.. Eigen schuld en pech gehad ..
oh mén daar was een keer een topic over, afschuwelijk was het daar en er waren mensenquote:Op zondag 23 augustus 2015 00:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dacht je nou werkelijk dat ik begaan ben met het lot van die mafkees, zal me een zorg wezen of ie het daar overleefd. En volgens mij is het daar in de bajes behoorlijk afzien.
Die gasten die daar gevangen zitten zijn geen lieverdjes.quote:Op zondag 23 augustus 2015 00:49 schreef FANN het volgende:
[..]
oh mén daar was een keer een topic over, afschuwelijk was het daar en er waren mensen
onthoofd enzo... pfffffffffffff
Nee, ze maken elkaar af... maar wel op beestachtige wijzequote:Op zondag 23 augustus 2015 00:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die gasten die daar gevangen zitten zijn geen lieverdjes.
Dan gaat er niet zoveel aan verloren toch? Ze kunnen beter daar zitten dan hier in Nederland vrij over straat rondlopen.......quote:Op zondag 23 augustus 2015 00:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, ze maken elkaar af... maar wel op beestachtige wijze
Nee...... veiliger zonder Joran op straatquote:
Er moet juist nog een haakje bij....quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Maak ut uit, volgende haalt dat haakje gewoon even weg, kan toch?
ow...quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Er moet juist nog een haakje bij....
Ik ben vader van 2 dochters, je denkt toch niet serieus dat ik dat zielig voor Joran vind mag ik hopen....quote:
De volgende gooit het ontbrekende haakje er weer bij > problem solved.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:38 schreef FANN het volgende:
[..]
ow...dan zal ik de volgende maar niet openen, anders wordt het helemaal een puinhoop
Voor de zekerheid zorg ik wel dat ik de lapo niet hebquote:Op zondag 23 augustus 2015 13:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De volgende gooit het ontbrekende haakje er weer bij > problem solved.
Tegen die tijd ben je dat al weer vergetenquote:Op zondag 23 augustus 2015 13:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Voor de zekerheid zorg ik wel dat ik de lapo niet heb
Strak plan.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Voor de zekerheid zorg ik wel dat ik de lapo niet heb
Nah... een beetje meer vertrouwen Chufquote:Op zondag 23 augustus 2015 13:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Tegen die tijd ben je dat al weer vergeten
Oh jeetje, dat is meervoud, je het er dus meer dan één....quote:
Ik heb er tenminste één en dat is dat ik nooit snap hoe dingen werkenquote:Op zondag 23 augustus 2015 13:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Oh jeetje, dat is meervoud, je het er dus meer dan één....
Gelukkig dan maar dat je voldoende zelfkennis hebt, anders zou het helemaal een puinhoop worden.![]()
OK het gaat je zeker lukken deze keerquote:Op zondag 23 augustus 2015 13:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... een beetje meer vertrouwen Chufmaar goed ik ga wel opletten
Nu moet ik wel...quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:59 schreef chufi het volgende:
[..]
OK het gaat je zeker lukken deze keer
Dat geldt voor de meeste vrouwen, is helemaal niet erg, dat komt gewoon omdat vrouwen in het algemeen minder interesse in zulke dingen hebben. Dat is ongeveer hetzelfde als een man leren breien, dat wordt ook niks, dat komt gewoon door gebrek aan interesse en heeft niets met intelligent of minder intelligent te maken.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb er tenminste één en dat is dat ik nooit snap hoe dingen werkenheb ik met
de TV, met de computers en al die zooi, ik doe mijn best, maar het blijft niet hangen![]()
Waarom dat zo werkt weet ik ook niet... en toen ik nog auto reed ging het ook altijd fout,
ik ging een keer naar mijn ouders, was, toen woonde ze nog in het ouderlijk huis, en ik dacht,
ik ga effe een bakkie halen, dus ik de auto in, zonder geld op zak, nog geen mobiele telefoon,
nam ik de verkeerde afslag, heb ik 2 uur rondgereden, mocht ik bij een benzinestation naar huis
belen, ik was zowat in tranen ondertussenToen is die Griek me komen halen, die moest
dan eerst weer een vriend bellen omdat ik de auto had, dat soort gezeik
Mijn zus is keigoed in dat soort dingen, dus dat klopt niet helemaal MOquote:Op zondag 23 augustus 2015 14:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat geldt voor de meeste vrouwen, is helemaal niet erg, dat komt gewoon omdat vrouwen in het algemeen minder interesse in zulke dingen hebben. Dat is ongeveer hetzelfde als een man leren breien, dat wordt ook niks, dat komt gewoon door gebrek aan interesse en heeft niets met intelligent of minder intelligent te maken.
Natuurlijk zijn niet alle mannen en alle vrouwen hetzelfde, dus er zullen ook mannen zijn die minder handig zijn met techniek. Zo heeft mijn broertje heeft niet eens een pc, die is volkomen digibeet.quote:Op zondag 23 augustus 2015 14:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn zus is keigoed in dat soort dingen, dus dat klopt niet helemaal MO![]()
Ligt écht aan mij...
Zo'n broer heb ik ookquote:Op zondag 23 augustus 2015 14:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn niet alle mannen en alle vrouwen hetzelfde, dus er zullen ook mannen zijn die minder handig zijn met techniek. Zo heeft mijn broertje heeft niet eens een pc, die is volkomen digibeet.
hoe oud is je broertje?quote:Op zondag 23 augustus 2015 14:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn niet alle mannen en alle vrouwen hetzelfde, dus er zullen ook mannen zijn die minder handig zijn met techniek. Zo heeft mijn broertje heeft niet eens een pc, die is volkomen digibeet.
Ik zei mijn broertje 10 jaar geleden al, schaf je een aan want straks ben je te oud om die dingen nog te leren gebruiken.quote:Op zondag 23 augustus 2015 14:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Zo'n broer heb ik ookhij heeft sinds kort een laptop, omdat hij ziek is, zijn dochters hebben
het hem uitgelegd, die weten ook állesis wel grappig ergens ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |