Hoe vaak heb je hier al rondgelopen eigenlijk?quote:Op zondag 23 augustus 2015 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Met mn geheugen is nog niets mis ...

Eergisteren 1 keerquote:Op zondag 23 augustus 2015 00:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je hier al rondgelopen eigenlijk?

Best duur voor een wafeltje.quote:Op zondag 23 augustus 2015 00:19 schreef FANN het volgende:
3 euro per stuk... en een klein likkie slagroom erop was nog een 1 euro per wafel erbij, maar die slagroom had ik zelf, heb ik ook niet zo zuinig meegedaan

seeeeeeeeeeker duur, maar jaquote:

Met een beetje mazzel is het bewolktquote:Op zondag 23 augustus 2015 00:23 schreef FANN het volgende:
[..]
seeeeeeeeeeker duur, maar ja1x in de 5 jaar... morgen als ik nog op tijd ben ga ik Curry halen ofzo,
liep ik langs, rook ook lekkerálles ruikt lekker trouwens
maar goed dat het maar 5 dagen duurt

Op zijn tijd kan dat ook wel, maar niet elke dag. En belangrijk is dat ie lekker was.quote:Op zondag 23 augustus 2015 00:23 schreef FANN het volgende:
[..]
seeeeeeeeeeker duur, maar ja1x in de 5 jaar... morgen als ik nog op tijd ben ga ik Curry halen ofzo,
liep ik langs, rook ook lekkerálles ruikt lekker trouwens
maar goed dat het maar 5 dagen duurt

hoop ik welquote:Op zondag 23 augustus 2015 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel is het bewolkt
Precies! zovéél heb ik niet eens gegeten buitenshuis, één keer poffertjes en 1x die wafelsquote:Op zondag 23 augustus 2015 00:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Op zijn tijd kan dat ook wel, maar niet elke dag. En belangrijk is dat ie lekker was.

quote:Op zondag 23 augustus 2015 00:26 schreef chufi het volgende:
Morgen is het maar halfdag feest ! s'avonds is er niets meer

Nah, dat is best zielig, toch?quote:Joran van der Sloot vreest voor zijn leven in de Peruaanse Challapalca gevangenis. 'Ik wil niet dood', schrijft Joran aan zijn vrouw Leydi Figueroa in een handgeschreven brief die ze deelde met Fox News Latino.

Dacht je nou werkelijk dat ik begaan ben met het lot van die mafkees, zal me een zorg wezen of ie het daar overleefd. En volgens mij is het daar in de bajes behoorlijk afzien.quote:Op zondag 23 augustus 2015 00:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar dan had ie bepaalde dingen niet moeten doen...

Ja het boeit mij ook niet.. Eigen schuld en pech gehad ..quote:Op zondag 23 augustus 2015 00:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dacht je nou werkelijk dat ik begaan ben met het lot van die mafkees, zal me een zorg wezen of ie het daar overleefd. En volgens mij is het daar in de bajes behoorlijk afzien.

Maar geloof me dat het daar niet fijn is, ik denk dan aan heel smerig eten en dat jarenlang elke dag, je leven niet zeker zijn en nog wat van zulke 'ongemakken'.quote:Op zondag 23 augustus 2015 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja het boeit mij ook niet.. Eigen schuld en pech gehad ..

oh mén daar was een keer een topic over, afschuwelijk was het daar en er waren mensenquote:Op zondag 23 augustus 2015 00:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dacht je nou werkelijk dat ik begaan ben met het lot van die mafkees, zal me een zorg wezen of ie het daar overleefd. En volgens mij is het daar in de bajes behoorlijk afzien.

Die gasten die daar gevangen zitten zijn geen lieverdjes.quote:Op zondag 23 augustus 2015 00:49 schreef FANN het volgende:
[..]
oh mén daar was een keer een topic over, afschuwelijk was het daar en er waren mensen
onthoofd enzo... pfffffffffffff

Nee, ze maken elkaar af... maar wel op beestachtige wijzequote:Op zondag 23 augustus 2015 00:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die gasten die daar gevangen zitten zijn geen lieverdjes.

Dan gaat er niet zoveel aan verloren toch? Ze kunnen beter daar zitten dan hier in Nederland vrij over straat rondlopen.......quote:Op zondag 23 augustus 2015 00:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, ze maken elkaar af... maar wel op beestachtige wijze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |