Nee...... veiliger zonder Joran op straatquote:
Er moet juist nog een haakje bij....quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Maak ut uit, volgende haalt dat haakje gewoon even weg, kan toch?
ow...quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Er moet juist nog een haakje bij....
Ik ben vader van 2 dochters, je denkt toch niet serieus dat ik dat zielig voor Joran vind mag ik hopen....quote:
De volgende gooit het ontbrekende haakje er weer bij > problem solved.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:38 schreef FANN het volgende:
[..]
ow...dan zal ik de volgende maar niet openen, anders wordt het helemaal een puinhoop
Voor de zekerheid zorg ik wel dat ik de lapo niet hebquote:Op zondag 23 augustus 2015 13:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De volgende gooit het ontbrekende haakje er weer bij > problem solved.
Tegen die tijd ben je dat al weer vergetenquote:Op zondag 23 augustus 2015 13:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Voor de zekerheid zorg ik wel dat ik de lapo niet heb
Strak plan.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Voor de zekerheid zorg ik wel dat ik de lapo niet heb
Nah... een beetje meer vertrouwen Chufquote:Op zondag 23 augustus 2015 13:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Tegen die tijd ben je dat al weer vergeten
Oh jeetje, dat is meervoud, je het er dus meer dan één....quote:
Ik heb er tenminste één en dat is dat ik nooit snap hoe dingen werkenquote:Op zondag 23 augustus 2015 13:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Oh jeetje, dat is meervoud, je het er dus meer dan één....
Gelukkig dan maar dat je voldoende zelfkennis hebt, anders zou het helemaal een puinhoop worden.![]()
OK het gaat je zeker lukken deze keerquote:Op zondag 23 augustus 2015 13:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... een beetje meer vertrouwen Chufmaar goed ik ga wel opletten
Nu moet ik wel...quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:59 schreef chufi het volgende:
[..]
OK het gaat je zeker lukken deze keer
Dat geldt voor de meeste vrouwen, is helemaal niet erg, dat komt gewoon omdat vrouwen in het algemeen minder interesse in zulke dingen hebben. Dat is ongeveer hetzelfde als een man leren breien, dat wordt ook niks, dat komt gewoon door gebrek aan interesse en heeft niets met intelligent of minder intelligent te maken.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb er tenminste één en dat is dat ik nooit snap hoe dingen werkenheb ik met
de TV, met de computers en al die zooi, ik doe mijn best, maar het blijft niet hangen![]()
Waarom dat zo werkt weet ik ook niet... en toen ik nog auto reed ging het ook altijd fout,
ik ging een keer naar mijn ouders, was, toen woonde ze nog in het ouderlijk huis, en ik dacht,
ik ga effe een bakkie halen, dus ik de auto in, zonder geld op zak, nog geen mobiele telefoon,
nam ik de verkeerde afslag, heb ik 2 uur rondgereden, mocht ik bij een benzinestation naar huis
belen, ik was zowat in tranen ondertussenToen is die Griek me komen halen, die moest
dan eerst weer een vriend bellen omdat ik de auto had, dat soort gezeik
Mijn zus is keigoed in dat soort dingen, dus dat klopt niet helemaal MOquote:Op zondag 23 augustus 2015 14:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat geldt voor de meeste vrouwen, is helemaal niet erg, dat komt gewoon omdat vrouwen in het algemeen minder interesse in zulke dingen hebben. Dat is ongeveer hetzelfde als een man leren breien, dat wordt ook niks, dat komt gewoon door gebrek aan interesse en heeft niets met intelligent of minder intelligent te maken.
Natuurlijk zijn niet alle mannen en alle vrouwen hetzelfde, dus er zullen ook mannen zijn die minder handig zijn met techniek. Zo heeft mijn broertje heeft niet eens een pc, die is volkomen digibeet.quote:Op zondag 23 augustus 2015 14:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn zus is keigoed in dat soort dingen, dus dat klopt niet helemaal MO![]()
Ligt écht aan mij...
Zo'n broer heb ik ookquote:Op zondag 23 augustus 2015 14:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn niet alle mannen en alle vrouwen hetzelfde, dus er zullen ook mannen zijn die minder handig zijn met techniek. Zo heeft mijn broertje heeft niet eens een pc, die is volkomen digibeet.
hoe oud is je broertje?quote:Op zondag 23 augustus 2015 14:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn niet alle mannen en alle vrouwen hetzelfde, dus er zullen ook mannen zijn die minder handig zijn met techniek. Zo heeft mijn broertje heeft niet eens een pc, die is volkomen digibeet.
Ik zei mijn broertje 10 jaar geleden al, schaf je een aan want straks ben je te oud om die dingen nog te leren gebruiken.quote:Op zondag 23 augustus 2015 14:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Zo'n broer heb ik ookhij heeft sinds kort een laptop, omdat hij ziek is, zijn dochters hebben
het hem uitgelegd, die weten ook állesis wel grappig ergens ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |