Ach, trek het je niet aan just me had hetzelfde met Spezza....vrouwen, pffffffffffff, opgewonden raken van stemmen................... ik hou de mic liever weg.quote:
ach ik heb dat ooit op een late avond ook gezegd over de stem van een DJquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:51 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... hij heeft een zeer aangename stem zeg maar
Dat blijft je achtervolgen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:52 schreef just me het volgende:
[..]
ach ik heb dat ooit op een late avond ook gezegd over de stem van een DJ
Ik heb ook nog wat troep liggen dat opgeruimd moet worden.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:51 schreef FANN het volgende:
Ik ga effe verder met huisvrouwtje spelen
kan ik me ook wel voorstellen hoorquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:53 schreef just me het volgende:
zaterdag 22 augustus 2015 14:52 schreef Mo_Muffin het volgende:[/b]
Dat blijft je achtervolgen.
Ga je toch lekker op de fiets, wel uitkijken voor zwalkende feutenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:55 schreef just me het volgende:
Zo gaat lekker, ik ga ook maar verder bezig in huis, de kleine kabouter komt zo
Er is ook nog eens jazz festival dit weekend!quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga je toch lekker op de fiets, wel uitkijken voor zwalkende feuten
In Den Haag toch?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:56 schreef just me het volgende:
[..]
Er is ook nog eens jazz festival dit weekend!
Nope, hier in Delftquote:
Er zijn veel buiten optredens en die zijn gratis, maar het zal wel erg druk zijn met dit weer!quote:
Als het gratis is moet je gewoon altijd even gaan kijken, je kan nog altijd weggaan als het je niet bevalt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:00 schreef just me het volgende:
[..]
Er zijn veel buiten optredens en die zijn gratis, maar het zal wel erg druk zijn met dit weer!
misschien dat ik vanavond nog even de stad inga, de sfeer is altijd wel gemoedelijkquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als het gratis is moet je gewoon altijd even gaan kijken, je kan nog altijd weggaan als het je niet bevalt.
Hotspots Chuf!quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:23 schreef chufi het volgende:
Paarden zijn HOT.. Hoppa.. alweer een titel
Of toch niet... 2e? News sites zijn zo goed ..
Niet echt hier in de buurt...quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Hotspots Chuf!ook bij jou denk ik....
http://www.degroenemeisjes.nl/hotspotsindex/
Heerlijk zelf gekweekte courgettes.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Hotspots Chuf!ook bij jou denk ik....
http://www.degroenemeisjes.nl/hotspotsindex/
Heftig, krijg je opeens een vliegtuig op je kop.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:44 schreef chufi het volgende:
Je zult er maar rijden...
http://www.nu.nl/buitenla(...)how-in-engeland.html
En die vliegt ook nog eens omgekeerd...quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heftig, krijg je opeens een vliegtuig op je kop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |