Ik ga op de fietsquote:Op zondag 23 augustus 2015 14:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Have fun, en don't drink and drive.
Heb jij vandaag toevallig op een advertentie op marktplaats gereageerd?quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:00 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga op de fiets![]()
maar morgen is mijn vakantie afgelopen en ik wil vanavond nog R49 luisteren dus ik gedraag me uiteraard weer netjes!
Nopequote:Op zondag 23 augustus 2015 15:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb jij vandaag toevallig op een advertentie op marktplaats gereageerd?
Ik kreeg net een bod van een just mequote:
Dat was ik zeer zeker niet, zou wel toevallig geweest zijnquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kreeg net een bod van een just me
Een pizzarette![]()
Het leek mij ook te toevallig, maar toch maar even gevraagdquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:22 schreef just me het volgende:
[..]
Dat was ik zeer zeker niet, zou wel toevallig geweest zijn
Vertel me niet dat dat zo een dichtklapding/oven voor pizza's is, die dingen lijken me echt waardeloos.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kreeg net een bod van een just me
Een pizzarette![]()
Nee, het is er zo'n 1,ooit gekregen in een kerstpakket en 2 x gebruikt om daarna op zolder te belanden, zoals toentertijd door MadMaster was voorspeld.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vertel me niet dat dat zo een dichtklapding/oven voor pizza's is, die dingen lijken me echt waardeloos.
Zelf heb ik gewoon een pizzasteen voor in de elektrische oven.
Maar ben wel benieuwd naar jouw ervaring met dat ding.
Je hoeft ook geen helderziende te zijn om te kunnen inschatten dat die dingen leuker zijn om te zien dan voor praktisch gebruik.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, het is er zo'n 1,ooit gekregen in een kerstpakket en 2 x gebruikt om daarna op zolder te belanden, zoals toentertijd door MadMaster was voorspeld.![]()
[ afbeelding ]
Het is echt gedoe, zo'n ding.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je hoeft ook geen helderziende te zijn om te kunnen inschatten dat die dingen leuker zijn om te zien dan voor praktisch gebruik.
Oh ja, en nee ik heb geen interesse, maar succes met de verkoop.
Het is dus eigenlijk een soort gourmet setje maar dan voor pizza's, dan kan je volgens mij beter gewoon 1 hele grote maken en die onderverdelen in 5 delen (smaken).quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is echt gedoe, zo'n ding.
Bedankt, hij wordt vanavond opgehaald
Neem je wel een plu mee, kan gaan regenen vanaafquote:Op zondag 23 augustus 2015 14:55 schreef just me het volgende:
[..]
vriendin is jarig en haar partner heeft een luxe tent waar zij haar verjaardag gaat vieren!
* just me dus dadelijk in jurkje en met hakjes op de fiets
duurt maar tot 6 uur, maar bedanktquote:Op zondag 23 augustus 2015 16:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Neem je wel een plu mee, kan gaan regenen vanaaf
Veel plezier dan maarquote:Op zondag 23 augustus 2015 16:06 schreef just me het volgende:
[..]
duurt maar tot 6 uur, maar bedankt
quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik moet uit dat R&P gedoe wegblijven, dat is niks voor mij.
Mischien kun je daar iets over schrijvenquote:Op zondag 23 augustus 2015 17:55 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
zie je nou hoe snel je hommelus hebt?
Alweer thuis...quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:56 schreef just me het volgende:
[..]
Mischien kun je daar iets over schrijven
Dat kan best een mooi topic worden, 'hoe snel krijg jij meestal hommelus en waarom?'quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:56 schreef just me het volgende:
[..]
Ook een idee! Dat verkeerd interpreteren van iemands post en dan je eigen draai eraan geven, dat doen mensen best vaakquote:Op zondag 23 augustus 2015 17:56 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat kan best een mooi topic worden, 'hoe snel krijg jij meestal hommelus en waarom?'
Ja... het was gisterenquote:
Deed me denken aanquote:Op zondag 23 augustus 2015 17:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat kan best een mooi topic worden, 'hoe snel krijg jij meestal hommelus en waarom?'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |