Ik blijf daar verder maar weg uit dat topic, ze gaat maar doorquote:Op zondag 23 augustus 2015 17:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik moet uit dat R&P gedoe wegblijven, dat is niks voor mij.
quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Deed me denken aanHummusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.best lekker sommige varianten... gezond ook..
Ik zou jou daar wel eens willen zien, kijken welke adviezen jij geeftquote:Op zondag 23 augustus 2015 18:08 schreef chufi het volgende:
Ik kom bijna nooit in R&P, meestal alleen n.a.v. een melding hier
Ja, ik kan het wel horen,als ik uit het slaapkamerraam ga hangen ook zien, maar ja...quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:12 schreef chufi het volgende:
Ja nee dus...
De scheepjes vertrekken nu 1 voor 1
Anders stuur je 1 van je Grieken er op afquote:Op zondag 23 augustus 2015 18:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ik kan het wel horen,als ik uit het slaapkamerraam ga hangen ook zien, maar ja...
Het ergste vind ik dat straks de currytent er misschien niet meer staatdan ben ik dus te laat
Ik heb wel veel filmpjes, maar of Neef of die Griek staat er op dus doe ik maar nietquote:Op zondag 23 augustus 2015 18:16 schreef chufi het volgende:
Benieuwd of Piet nog leuke plaatjes schiet met de kleine
mja... die zijn eigenlijk ook net terug en ik heb intussen al Spaghetti gegeten, dus hl ergquote:Op zondag 23 augustus 2015 18:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Anders stuur je 1 van je Grieken er op af
quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:26 schreef FANN het volgende:
[..]
mja... die zijn eigenlijk ook net terug en ik heb intussen al Spaghetti gegeten, dus hl erg
is het ook niet...
Ja, ik word ook een beetje gaar van dat mokkel, maar ik denk dat ze haar zin heeft, het topic gaatquote:Op zondag 23 augustus 2015 18:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ga even helemaal niks doen, ben even gaar geworden van alle 'hommelus' in R&P.
Ik had al meer van haar gelezen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ik word ook een beetje gaar van dat mokkel, maar ik denk dat ze haar zin heeft, het topic gaat
nu over haar i.p.v. over TS
Joh, story in a nutshell:quote:
Blijf dan ook uit mijn pohiquote:Op zondag 23 augustus 2015 17:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik moet uit dat R&P gedoe wegblijven, dat is niks voor mij.
Je zit verkeerd, zo raakte ik er niet verzeild, ik zal maar niet zeggen wiens schuld dat eigenlijk is.quote:
Tweede geval van toeval van vandaagquote:Op zondag 23 augustus 2015 19:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je zit verkeerd, zo raakte ik er niet verzeild, ik zal maar niet zeggen wiens schuld dat eigenlijk is.
Geen idee, het regent hier wel al een uur.quote:
het is hier alweer gestopt, heeft hooguit 30 minuutjes wat gedruppeldquote:Op zondag 23 augustus 2015 19:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen idee, het regent hier wel al een uur.
Dat was ik ook.Maar misschien iets minder genuanceerdquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, het is er zo'n 1,ooit gekregen in een kerstpakket en 2 x gebruikt om daarna op zolder te belanden, zoals toentertijd door MadMaster was voorspeld.![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |