Goed zo Chufi, voel haar maar eens goed aan de tand.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 03:14 schreef chufi het volgende:
Just me lokt alteregos en zelf gaat ze pitten... Morgen gaan we dat bespreken.
Dat soort praktijken zijn we hier niet van gediendquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 03:16 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Goed zo Chufi, voel haar maar eens goed aan de tand.![]()
Aan de andere kant, het is al erg laat natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 03:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat soort praktijken zijn we hier niet van gediend
Ik heb muffins gebakken en we waren aan het contempleren of we er nu één zouden nemen of straksquote:
Ik lig er net inquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 03:24 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Aan de andere kant, het is al erg laat natuurlijk.
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik zou nu eigenlijk ook in mijn bed horen te liggen.
Ga je morgen/straks overdag slapenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 03:27 schreef ALTER-EGO het volgende:
Lucky you.
Ik ben te dom en te hardleers en te wakker om naar bed te gaan.
Ik zou er meteen een nemen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 03:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb muffins gebakken en we waren aan het contempleren of we er nu één zouden nemen of straks
Daar zal het wel op uitdraaien.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 03:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ga je morgen/straks overdag slapen
Het heeft imho ook helemaal geen zin om wakker in bed naar het plafond te staren.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 03:36 schreef ALTER-EGO het volgende:
Daar zal het wel op uitdraaien.
Ik doe mezelf slaap te kort.
Nee dat klopt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 03:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het heeft imho ook helemaal geen zin om wakker in bed naar het plafond te staren.
Dan kunde gij net zo goed uw mobiel ter hand nemen en gaan Fokkenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 03:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het heeft imho ook helemaal geen zin om wakker in bed naar het plafond te staren.
Geen mobiel in je nest.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 03:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan kunde gij net zo goed uw mobiel ter hand nemen en gaan Fokken
Dat heb ik dus ook, geen gezeur aan je kop.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 03:40 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nee dat klopt.
Ben een nachtmens, hou van de rust s nachts.
Dat!quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 03:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, geen gezeur aan je kop.
Dat laatste niet meteen, gewoon de rust is lekker.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 03:50 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat!
En dat de meeste mensen slapen, het lawaai wat daar bij wegvalt.
Dat ik eindelijk een beetje rust in mijn hoofd krijg om deze tijd.
En dat mijn creativiteit losbarst.
Nou neequote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 03:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat laatste niet meteen, gewoon de rust is lekker.
TVP is zo 1999quote:
Ik lul maar wat hoorquote:
Dat begrijp ikquote:
Ik zal er een gaan zoeken, sorryquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 08:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vraag svp even aan een modje om herstel.
Dit is onacceptabel...
Excuus geaccepteerd...quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 08:25 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zal er een gaan zoeken, sorry
Je kunt ook gewoon in de FB vragen om hulpquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 08:25 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zal er een gaan zoeken, sorry
Gelukkig maarquote:
shit happensquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:42 schreef chufi het volgende:
FB geplaatst, maar ik vermoed dat alle modjes in de keuken staan of brood aan het kopen zijn in Rotterdam
Wat mij betreft blijft dat de vaste TT. Altijd handig.quote:
Eigenlijk best een goed ideequote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat mij betreft blijft dat de vaste TT. Altijd handig.
Dat was zijn laatste 'feestje'.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Eigenlijk best een goed ideenooit meer nadenken over de TT
![]()
On topic wat shit betreft...
er is gisteren iemand verzopen in het IJ tijdens het vuurwerk![]()
http://www.nu.nl/binnenla(...)s-vuurwerk-sail.html
Dit is ook weer gezellig, wat bezielt zulke mensen toch?quote:Een gewapende man heeft vrijdag op een Thalys-trein van Amsterdam naar Parijs twee mensen verwond. Onmiddellijk na zijn daad werd hij opgepakt.
De eerste was misschien dronkenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat was zijn laatste 'feestje'.
[..]
Dit is ook weer gezellig, wat bezielt zulke mensen toch?
Als je er niet tegen kan moet je niet zuipen, en je moet sowieso uit de buurt van water blijven.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:40 schreef FANN het volgende:
[..]
De eerste was misschien dronkener liep aardig wat bezopen gasten rond hiero
![]()
De tweede weet ik niet
Nou, ja, weet ik niet zeker hehquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je er niet tegen kan moet je niet zuipen, en je moet sowieso uit de buurt van water blijven.
Ik zie hier de hele week zwalkende studentjes door de stad zwalkenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou, ja, weet ik niet zeker hehmaar kan het me wél voorstellen als ik sommige mensen
zag zwalken
Hey, joh, je hebt vannacht iets leuks gemist.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:46 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zie hier de hele week zwalkende studentjes door de stad zwalken
Die oefenen voor hun toekomstige 4 jaarquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:46 schreef just me het volgende:
[..]
Hier eigenlijk normaal nooitquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:46 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hey, joh, je hebt vannacht iets leuks gemist.
Fann is opeens Radio49 gek geworden en heulemaal lyrisch over de stem van Knokkels.....of was je toen nog in het topic?
ik moest wel lachenquote:
Ach, trek het je niet aan just me had hetzelfde met Spezza....vrouwen, pffffffffffff, opgewonden raken van stemmen................... ik hou de mic liever weg.quote:
ach ik heb dat ooit op een late avond ook gezegd over de stem van een DJquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:51 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... hij heeft een zeer aangename stem zeg maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |