Ik had erg veel mazzel, er zijn hier bijna 300 woningen in dit complex en ik had dringend woonruimte nodig en kon deze flat intrekken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
5 hoog heb ik ook geen problemen mee. Bij 8 of 9 gaat het niet zo goed meer met me
Ik denk dat het per situatie verschillend is..quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
5 hoog heb ik ook geen problemen mee. Bij 8 of 9 gaat het niet zo goed meer met me
Ja verschilt ook per gebouw, maar waar ik kom zijn het galerij flats.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik denk dat het per situatie verschillend is..
Ik ookquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:09 schreef chufi het volgende:
Ik ben ook best tevreden met mn flatje..
quote:
Ik moet nog wel tekenen, maar dat is een kleinigheidjequote:
Ja het is al gedaanquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet nog wel tekenen, maar dat is een kleinigheidje
Ik wil hier nooit meer weg iddquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat leuk, iedereen is tevreden.
Wel jammer dat ik dat flatje in Valencia kwijt raak ...quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen gezeul meer met mijn stofzuiger 2 trappen opquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoe raak je nou een flat kwijt, dat heb je toch zo terug gevonden?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel jammer dat ik dat flatje in Valencia kwijt raak ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog een tevreden mensquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
Eigenlijk is dit een kutflat maar heb toffe buren.
Omdat mn dochter Valencia verlaat... EN in Madrid op kamers begint..quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe raak je nou een flat kwijt, dat heb je toch zo terug gevonden?
Ik woon in het afvoerputje van mijn stadje.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
Eigenlijk is dit een kutflat maar heb toffe buren.
En die flat is/was van jou?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat mn dochter Valencia verlaat... EN in Madrid op kamers begint..
Betaalde de huur ongeveer ... en nog wat extras. Maar nu ze een baan in Madrid heeft houdt het op.. Afgestudeerd en op eigen benen...quote:
Dat is voor jou financieel gezien wel lekker.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Betaalde de huur ongeveer ... en nog wat extras. Maar nu ze een baan in Madrid heeft houdt het op.. Afgestudeerd en op eigen benen...
14 jaar is best wel lang... Maar aan alles komt een eind..quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is voor jou financieel gezien wel lekker.
Dat zal toch welquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:40 schreef chufi het volgende:
[..]
14 jaar is best wel lang... Maar aan alles komt een eind..
Eens kijken of ik een verschil merk..
Nog geen idee, aangezien het pas nu is ingegaan.. maar het was best wel een substantieel bedrag...quote:
Waar? faceBook of in de Feedback?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:39 schreef Soury het volgende:
Lol die Fann in de FBScheert alle fokkers in één keer over één kam
Het is al weggehaald.quote:
Nou vertelquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:47 schreef Deisyy het volgende:
Ik had een bijna doodervaring vanavond
Mag dat ?quote:
Zat je in de trein?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:47 schreef Deisyy het volgende:
Ik had een bijna doodervaring vanavond
Ahhhhquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:53 schreef Deisyy het volgende:
Ik was nog even met de auto naar de Jumbo voor wat lekkernijen morgen aan de waterkant en toen ik terug reed, lekker met mijn raampje op, voelde ik wat gekriebel onder mijn mouw, dus ik even mijn hand erin en pak er iets uit, het voelde plastic-achtig en dacht nog hoe komt dat daar? Ik pak het tussen mijn vingers en gooit het opzij, toen ik keek zag ik dit beest op de armleuning op mijn deur kruipen
[ afbeelding ]
Ik schrok me helemaal lam en ben in blinde paniek, verstijfd van angst als een dolle naar huis gereden. Daar aangekomen mijn auto neergeknald, de auto uitgesprongen en mijn man geroepen om het insect uit mijn auto te verwijderen, terwijl ik met kippenvel op de stoep stond.
Google zei me later dat het een stadsreus is die geen vlieg kwaad doet
In het echt was hij heel engquote:
Ik was met de trein gegaanquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In het echt was hij heel eng
Ik zat kokhalzend van angst achter mijn stuur.
Een beetje welquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus ben ik toch aan de dood ontsnapt
Nou ja ik bedoel maar.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Naar de Super om de hoek? Nee dan neem je de auto Soury
https://nl.wikipedia.org/wiki/Stadsreus_(zweefvlieg)quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pas maar op, die beesten komen nooit alleen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb zo'n beest ook nog nooit gezien. Goed voor een ongeluk als dat in mijn auto huistquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:58 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Stadsreus_(zweefvlieg)
Zal je zien, dan had ik die trein in mijn oog gekregenquote:
Eng hè.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:58 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Stadsreus_(zweefvlieg)
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zal je zien, dan had ik die trein in mijn oog gekregen
Dat is ook altijd mijn angst als ik er één vermoord, dat zijn familie dan wraak komt nemenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
Pas maar op,
[..]
Pas maar op, die beesten komen nooit alleen.
Ja wat een trutten he? Ik ben me ook wel eens scheel geschrokken van een spin uit mijn binnen spiegelquote:
Ja echt hoor, mijn man zei ook dat ik de volgende keer beter mijn auto aan de kant kon zettenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb zo'n beest ook nog nooit gezien. Goed voor een ongeluk als dat in mijn auto huist
Je hebt een wijze ventquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja echt hoor, mijn man zei ook dat ik de volgende keer beter mijn auto aan de kant kon zetten
Ze zit op facebook sinds vandaagquote:
ga lekker fietsenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja wat een trutten he? Ik ben me ook wel eens scheel geschrokken van een spin uit mijn binnen spiegel
5 E voor wijn? waarom kostte me een biertje daar dan gewoon 2.50?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:08 schreef FANN het volgende:
[..]
effe bijkomenen een glas wijn drinken, ik ga geen 5 euro betalen voor 1 glazie
Ja, en dan... dat beest wilde er gewoon niet uit, die was in mijn vakje in de armleuning gaan zitten en kon de uitgang niet meer vinden en ik had hem er nooit uit durven jagen. Mijn man wel, de stoere, hij met een parkeerkaart dat beest uit dat vakje wippen en op het moment dat het monster eruit vlooeg rende ik naar de voordeur en riep hij "Doe de deur dicht!". Heldquote:
Ik rij 40 km per dag gekquote:
ik gok maar watquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:09 schreef chufi het volgende:
[..]
5 E voor wijn? waarom kostte me een biertje daar dan gewoon 2.50?
Hahahahaquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, en dan... dat beest wilde er gewoon niet uit, die was in mijn vakje in de armleuning gaan zitten en kon de uitgang niet meer vinden en ik had hem er nooit uit durven jagen. Mijn man wel, de stoere, hij met een parkeerkaart dat beest uit dat vakje wippen en op het moment dat het monster eruit vlooeg rende ik naar de voordeur en riep hij "Doe de deur dicht!". Held
Ok dus zo weer verder feesten?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:10 schreef FANN het volgende:
[..]
ik gok maar wat, maar ik had hier een fles en ik moest piesen
Volgende TT is weer zuipenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Misschien, die Grieken zijn nu patat aan het bakken
Dat zijn ook een stelletje malloten die gasten van je.. Maar Ok de avond is nog jong en de overkant zag er uit alsof er in de kromhout hal wel een feestje gemaakt zou worden ..quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Misschien, die Grieken zijn nu patat aan het bakken
Ik zie je graag in de FB met een borrel opquote:
Spam het even vol ofzoquote:
Precies, dom mokkelquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Dees is hier pas weer sinds gisteren.. Slechs 225 te gaan
u scheld graagquote:
Ga je niet mee?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:17 schreef Deisyy het volgende:
Mijn held gaat morgen ook naar de Sail, aan boord van een historische zeesleper.
Zuchtquote:
Omdat ik er sinds gisteren ben of omdat we nog ruim 200 moeten?quote:
Elk vogeltje zingt zoals het gebekt isquote:
Het is een mannenuitje, hebben zij ook eens watquote:
haha daar maak ik een poster vanquote:
Johhh!!!!quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat ik er sinds gisteren ben of omdat we nog ruim 200 moeten?
Ik kwam zojuist tot de ontdekking dat ik de afgelopen week ¤ 36,60 aan boodschappen heb uitgegeven en ik ben niks tekort gekomen.....op die manier kan je aardig sparen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:08 schreef FANN het volgende:
[..]
effe bijkomenen een glas wijn drinken, ik ga geen 5 euro betalen voor 1 glazie
200 wat?quote:
Serieus, doe maar niet meerquote:
Dat heb je netjes gedaanquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kwam zojuist tot de ontdekking dat ik de afgelopen week ¤ 36,60 aan boodschappen heb uitgegeven en ik ben niks tekort gekomen.....op die manier kan je aardig sparen.
6 delig servies..quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heb je netjes gedaan![]()
En waar spaar je voor?
Zet maar niet in CULquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:21 schreef FANN het volgende:
[..]
patatje oorlog, saus ziet er in het echt anders uit, andere kleur, errug lekker, met uitjes
Ik spaar in principe nergens voor, ik heb gewoon graag een potje achter de hand, en waarom zou ik iets kopen als ik niks nodig heb.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heb je netjes gedaan![]()
En waar spaar je voor?
ik heb chocolade gekochtquote:
Oh ja nou geen FB meer dan voor jequote:
Maar was het niet je moedere die betaalde?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik spaar in principe nergens voor, ik heb gewoon graag een potje achter de hand, en waarom zou ik iets kopen als ik niks nodig heb.
Heb wel vorige week voor ¤ 70,- kleding en een parasol gekocht, maar dat doe ik niet elke week.
Die parasol is een goede koop, het wordt morgen bloedheet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik spaar in principe nergens voor, ik heb gewoon graag een potje achter de hand, en waarom zou ik iets kopen als ik niks nodig heb.
Heb wel vorige week voor ¤ 70,- kleding en een parasol gekocht, maar dat doe ik niet elke week.
Mijn moeder? Nee, ik ben wel met haar gezellig naar die winkel geweest, maar ik zie niet in waarom zij voor mij zou moeten betalen...quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar was het niet je moedere die betaalde?
Nope, de zon komt vanaf 12 uur 's middags boven mijn balkon.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die parasol is een goede koop, het wordt morgen bloedheet.
Heb jij je balkon op het zuiden?
Ok .. Mijn moeder of vader deed dat altijd wel..quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn moeder? Nee, ik ben wel met haar gezellig naar die winkel geweest, maar ik zie niet in waarom zij voor mij zou moeten betalen...
ik heb nog twee x 3 vierkantjesquote:
Oh je bent al op 2/3equote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:27 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik heb nog twee x 3 vierkantjes
Echt? dat zou ik niet willen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok .. Mijn moeder of vader deed dat altijd wel..
Westen dus, nog warmer, maar ik ben allang blij dat het zonnetje schijntquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nope, de zon komt vanaf 12 uur 's middags boven mijn balkon.
ik zie de zon opkomen hier 's ochtendsquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nope, de zon komt vanaf 12 uur 's middags boven mijn balkon.
Pure?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:27 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik heb nog twee x 3 vierkantjes
Nee, ik heb geen auto en als ik naar een winkel een eindje verderop wil dan bel ik haar wel eens en vraag of ze zin heeft om te gaan, meestal heeft ze dat wel, ze koopt er zelf ook spullen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok .. Mijn moeder of vader deed dat altijd wel..
puur dacht ik maar ik ga niet kijken want dan eet ik het opquote:
Ik zou het kunnen zien, maar ik hou de gordijnen dichtquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:28 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik zie de zon opkomen hier 's ochtends
Ik ook als die fucking netten opzouten. Twee weken zijn al voorbij. Mijn balkon is weer ingericht en ik kan wel met mijn e reader lekker lezenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Westen dus, nog warmer, maar ik ben allang blij dat het zonnetje schijnt
Die parasol is iig geen overbodige luxe.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Westen dus, nog warmer, maar ik ben allang blij dat het zonnetje schijnt
Mooi, zulke lucht zie ik dus elke dag vanaf mijn balkonquote:
Ik vind het leuk dat je dat met je moeder doet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen auto en als ik naar een winkel een eindje verderop wil dan bel ik haar wel eens en vraag of ze zin heeft om te gaan, meestal heeft ze dat wel, ze koopt er zelf ook spullen.
Dan heb ik gewoon 2 gezellige uurtjes met mijn oude moeder, je kunt daar ook iets eten en een kop koffie nemen.
Je moet niet zomaar alles in je mond stoppen hè, eerst kijken wat je eetquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:30 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
puur dacht ik maar ik ga niet kijken want dan eet ik het op
Hoelang zijn die gasten nog bezig dan?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook als die fucking netten opzouten. Twee weken zijn al voorbij. Mijn balkon is weer ingericht en ik kan wel met mijn e reader lekker lezen
Ik heb ook de tofste moeder die je kan hebben.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat je dat met je moeder doet.
Geen idéé. Maar ik ben blij dat ik geweest ben. Toch kut die kerels op en in je huis. Als een vis in een kom.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoelang zijn die gasten nog bezig dan?
Dan bof jij maar en je moeder ook als haar zoon dat over haar zegt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb ook de tofste moeder die je kan hebben.
Heel gek, maar dat zegt mijn zoon ook over zijn vader.![]()
Je hebt constant het gevoel dat je bekeken wordt, maar ja het ziet er straks wel weer allemaal netjes uit.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen idéé. Maar ik ben blij dat ik geweest ben. Toch kut die kerels op en in je huis. Als een vis in een kom.
Dat is hel. Ik krijg hier ook veel te vaak gasten voor onderhoud, dat is op zich natuurlijk prima, maar ben altijd blij als ze weer optiefen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen idéé. Maar ik ben blij dat ik geweest ben. Toch kut die kerels op en in je huis. Als een vis in een kom.
Ik heb dat niet zo, mijn broer kwam met het voorstel (aan mijn moeder) dat we een weekje in een huisje gingen. Serieus GEEN HAAR OP MIJN HOOFD. Ik was ook een beetje boos op broerquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan bof jij maar en je moeder ook als haar zoon dat over haar zegt.
Mijn moeder weet dat mijn broers en ik zo over haar denken en dat is wederzijds, we kunnen goed met elkaar opschieten, alleen mijn zus valt buiten de boot.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan bof jij maar en je moeder ook als haar zoon dat over haar zegt.
Je moet ook wel een hele goede band met je moeder of wie dan ook hebben om er een week mee in een huisje te zitten. Er zijn maar weinig mensen met wie ik dat aan zou durven.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb dat niet zo, mijn broer kwam met het voorstel (aan mijn moeder) dat we een weekje in een huisje gingen. Serieus GEEN HAAR OP MIJN HOOFD. Ik was ook een beetje boos op broer
Daar zou ik ook geen zin in hebben, dat is net iets teveel van het goede.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet ook wel een hele goede band met je moeder of wie dan ook hebben om er een week mee in een huisje te zitten. Er zijn maar weinig mensen met wie ik dat aan zou durven.
Ik hoop voor je dat je broer er van terug gekomen is.
Het is fijn om een goede band met je familie te hebben, al moet je daarin natuurlijk ook geluk hebben, het klikt of het klikt niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn moeder weet dat mijn broers en ik zo over haar denken en dat is wederzijds, we kunnen goed met elkaar opschieten, alleen mijn zus valt buiten de boot.
Mijn broer uit Luxemburg regelt ja ook goedkoop de tabak voor zijn 2 broertjes, terwijl ie zelf niet rookt.
Niks meer van gehoord sinds mijn nogal boze reactie, maar wel kut. Mijn moeder zou het vast leuk vinden. Ik hou het nog geen 4 uur volquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet ook wel een hele goede band met je moeder of wie dan ook hebben om er een week mee in een huisje te zitten. Er zijn maar weinig mensen met wie ik dat aan zou durven.
Ik hoop voor je dat je broer er van terug gekomen is.
Gewoon niet te moeilijk doen tegen elkaar en niet zeiken over dingen in het verleden is voldoende.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is fijn om een goede band met je familie te hebben, al moet je daarin natuurlijk ook geluk hebben, het klikt of het klikt niet.
Familie en vis blijven drie dagen frisquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gewoon niet te moeilijk doen tegen elkaar en niet zeiken over dingen in het verleden is voldoende.
Tis niet andersquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:43 schreef FANN het volgende:
[..]
klote is dat heh? Had mijn Pa ook![]()
die liep over de gangen te zoeken naar mijn moeder
Met jou welquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Familie en vis blijven drie dagen fris
Als de zon maar niet schijntquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:44 schreef FANN het volgende:
Ik ga met mijn 5 zussen een weekkie weg, maar ik weet nog niet waar naar toe
quote:
Hij herkende ons toch welquote:
Nee daarom, dat gaan ze allemaal plannen enzo... ik hoor het wel, ik had gezegd dat ze zonder mijquote:
Klinkt nogal tokkiequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn broertje en ik en nog een aantal kerels zitten vaak bij een buurvrouw hier ergens in de flat, die zit begane grond met tuin.
Daar zitten we dan met ons allen en mijn moeder komt er ook regelmatig, iedereen daar zit te blowen en te zuipen en mijn moeder zit er gewoon tussen, en iedereen heeft respect voor haar (dat moeten ze ook wel, want mijn broertje en ik zijn nogal dominant en dus de baas daar).
Okquote:
Jij kan gewoon niet tegen gezelligheid.quote:
Ik zou maar niet met de Thalys naar Parijs gaanquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:44 schreef FANN het volgende:
Ik ga met mijn 5 zussen een weekkie weg, maar ik weet nog niet waar naar toe
Jawel hoor, mijn moeder hoort er niet bijquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij kan gewoon niet tegen gezelligheid.
Precies, elkaar in zijn waarde laten, want elke gek heeft zijn gebrek.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gewoon niet te moeilijk doen tegen elkaar en niet zeiken over dingen in het verleden is voldoende.
Geen idee wat het wordtquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou maar niet met de Thalys naar Parijs gaan
Wordt het nog gezelligquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:50 schreef FANN het volgende:
En ze gaan uit solidariteit allemaal een hoed dragen
Bij ons hoort onze moeder er gewoon wel bij.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Jawel hoor, mijn moeder hoort er niet bij
Blowen waar ons mam en oma bijzit, ik vind dat best bijzonder.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bij ons hoort onze moeder er gewoon wel bij.
Zou ik nooit doenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Blowen waar ons mam en oma bijzit, ik vind dat best bijzonder.
Ja dat was ook mijn idee, van jouw reactie.. maar goed.. Wie weet is het wek een giga slecht kut weekend kwa weer dan ... du dan zit je goed..quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat het niet hoeft, maar het is wél ontzettend lief
Dat is bij ons heel normaal, en verder gedragen we ons gewoon hoor, dus in dat opzicht is er weinig 'tokkie' aan. Soury is nu eenmaal een zeur, zo heeft iedereen zijn/haar taakje.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ooit mn schoonvader laten blowen na een bruiloft... met gefakete sigaretten.. die ze de avond daarvoor gemaakt hadden.. Hij kreeg het wel erg warm...quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn moeder weet niet beter....maakt haar weinig uit wie wat rookt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:57 schreef FANN het volgende:
Het zou haar verdriet hebben gedaan denk ik...
Tuurlijk. Ik heb mijn eigen leven. Wat en hoe ik dat doe gaat niemand wat aan. Groetjes zeur. man manquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is bij ons heel normaal, en verder gedragen we ons gewoon hoor, dus in dat opzicht is er weinig 'tokkie' aan. Soury is nu eenmaal een zeur, zo heeft iedereen zijn/haar taakje.
Ik geef dat mokkel niet snel gelijk, maar ik vind het ook ietwat apart.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is bij ons heel normaal, en verder gedragen we ons gewoon hoor, dus in dat opzicht is er weinig 'tokkie' aan. Soury is nu eenmaal een zeur, zo heeft iedereen zijn/haar taakje.
Het wordt ook geen hoogzomer ergens in het najaar of héél vroeg voorjaar, ze zijn van allesquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat was ook mijn idee, van jouw reactie.. maar goed.. Wie weet is het wek een giga slecht kut weekend kwa weer dan ... du dan zit je goed..
Dat snap ik dus niet, wat maakt het nou uit of je een sigaret rookt of een joint?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geef dat mokkel niet snel gelijk, maar ik vind het ook ietwat apart.
Ze wist het wel van mijn broertje, maar ze maakte zich altijd zorgen en dat was niet helemaal onterecht, die weet geen maat te houden, sinds hij weer vaste verkering heeft gaat het wel beterquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn moeder weet niet beter....maakt haar weinig uit wie wat rookt.
Als je daar al moeilijk over moet gaan doen, pfff.
Ik vind daar best wel een verschilletje inzitten, maar dat is mijn mening en moet ook ieder voor zichzelf weten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet, wat maakt het nou uit of je een sigaret rookt of een joint?
Jij deed het niet? Nooit?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:03 schreef chufi het volgende:
Wat dat blowen betreft hadden mn ouder een makkie...
En daar zit het probleem dus, als ie geen maat kan houden en er rare dingen van gaat doen, tja, dan kan ie beter niet blowen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Ze wist het wel van mijn broertje, maar ze maakte zich altijd zorgen en dat was niet helemaal onterecht, die weet geen maat te houden, sinds hij weer vaste verkering heeft gaat het wel beter
Dat verschil zit tussen de oren.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind daar best wel een verschilletje inzitten, maar dat is mijn mening en moet ook ieder voor zichzelf weten.
Hij zoop er ook aardig wat bij, maar gaa nu ook beter, zijn vriendin heef hem aardig onder de duim geloof ikquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En daar zit het probleem dus, als ie geen maat kan houden en er rare dingen van gaat doen, tja, dan kan ie beter niet blowen.
Mijn zoon blowt overigens ook niet meer dat heeft ie gedaan van zijn 18e tot zijn 20e en nu al jaren niet, maar hij kent mij niet anders als blowend, dus zelfs dat heeft geen negatieve invloed op hem gehad.
vertel!!!!quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:04 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vorig jaar na jaren weer eens een jointje gerookt, dat liep iets anders dan we gewild hadden
Altijd!quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat verschil zit tussen de oren.
Wie zijn we en wat gebeurde er?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:04 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vorig jaar na jaren weer eens een jointje gerookt, dat liep iets anders dan we gewild hadden
Ja meeblowen, dat deed ik ookquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik blowde af en toe wel eens mee, maar om er een hobby van te maken nee..
Groetjes.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik heb mijn eigen leven. Wat en hoe ik dat doe gaat niemand wat aan. Groetjes zeur. man man
Waar ga je naartoe dan?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:09 schreef Soury het volgende:
Al weer een jaar geleden. Maar volgende maand gaat de wiet weer mee [ afbeelding ]
Ik neem wel een hijs van andermans joint maar wie bij ons niet deelt dwz zelf ook voor eentje zorgt heeft dikke vette pech......quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Goedkoop zeker .... Maar ik heb meer in Spanje geblowd dan hier in Nedrland..
Zoals ik al eerder zei: Sharing is caringquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik neem wel een hijs van andermans joint maar wie bij ons niet deelt dwz zelf ook voor eentje zorgt heeft dikke vette pech......
Ja zo onschuldig is het niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:10 schreef Deisyy het volgende:
In onze jeugd hebben we wel vaker een jointje gerookt en het leek mijn zus en zwager weleens leuk om dat weer eens met zijn vieren te doen. Zo gezegd, zo gedaan, 's avonds met mooi weer een rustig plekje aan het water opgezocht, want thuis was geen optie met binnenlopende kinderen.
Nu reageert mijn man altijd nogal heftig op medicatie, zo ook op dat jointje, hij ging binnen de kortste tijd volledig out aan de waterkant. We hebben zelfs getwijfeld om er een ambulance bij te roepen, maar dat toch maar niet gedaan. Het was best een beetje paniek.
Medemblikquote:
Neh... ik durfde nooit zelf te kopenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Goedkoop zeker .... Maar ik heb meer in Spanje geblowd dan hier in Nedrland..
En als ik je vertel dat ik mijn kinderen heb opgevoed en ze mij niet anders kennen als dat ik blow, ook waar ze bij waren.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:10 schreef Deisyy het volgende:
In onze jeugd hebben we wel vaker een jointje gerookt en het leek mijn zus en zwager weleens leuk om dat weer eens met zijn vieren te doen. Zo gezegd, zo gedaan, 's avonds met mooi weer een rustig plekje aan het water opgezocht, want thuis was geen optie met binnenlopende kinderen.
Nu reageert mijn man altijd nogal heftig op medicatie, zo ook op dat jointje, hij ging binnen de kortste tijd volledig out aan de waterkant. We hebben zelfs getwijfeld om er een ambulance bij te roepen, maar dat toch maar niet gedaan. Het was best een beetje paniek.
Ja met e book en dvd speler en wiet en drankquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga je er een paar dagen tussenuit?
Je moet ook nooit blowen om mee te doen, dat is met alles zo, je moet je eigen ding doen.quote:
Dan zeg ik dat dat bij jou en je gezin iets anders ligt dan bij onze gezinnenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En als ik je vertel dat ik mijn kinderen heb opgevoed en ze mij niet anders kennen als dat ik blow, ook waar ze bij waren.
Resultaat, keurige werkende kinderen plus school, ze blowen alledrie niet, alleen mijn zoon rookt sigaretten, drinken doen ze wel, maar niet zoals hun vader vroeger deed.
Wij deden ons eigen ding, maar mijn man verpestte het gewoonquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je moet ook nooit blowen om mee te doen, dat is met alles zo, je moet je eigen ding doen.
Joh ik heb alles gedaan wat god verboden heeft.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je moet ook nooit blowen om mee te doen, dat is met alles zo, je moet je eigen ding doen.
Mijn zus kon er ook wat van, hier was ik bij haar op bezoek, ik was zo stoned als de pestquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei: Sharing is caring
Klinkt goed, lekker zo'n weekje er tussenuit. Leuke omgeving ook, heb je een hotel geboekt of ga je kamperen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja met e book en dvd speler en wiet en drank
En natuurlijk heb ik liever dat mijn kinderen niet blowen, doen ze dus ook uit zichzelf niet hoewel ze dat zelf kunnen beslissen, ik waarschuw wel voor teveel drank en de gevaren daarvan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zeg ik dat dat bij jou en je gezin iets anders ligt dan bij onze gezinnen
Vertel nouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij deden ons eigen ding, maar mijn man verpestte het gewoon
Wat een nep foto je ligt gewoon te lachenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn zus kon er ook wat van, hier was ik bij haar op bezoek, ik was zo stoned als de pest![]()
[ afbeelding ]
Die Griek heeft he nooit gedaan maar als ik het matig hield vond ie het wel best
Even naar boven scrollenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Vertel nouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Ik heb geen idee, zijn zoon kwam op bezoek met twee kleinkinderen, die is gescheiden,quote:
Fann kijkt gewoon lief als ze dommelt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een nep foto je ligt gewoon te lachen
Gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn zus kon er ook wat van, hier was ik bij haar op bezoek, ik was zo stoned als de pest![]()
[ afbeelding ]
Die Griek heeft he nooit gedaan maar als ik het matig hield vond ie het wel best
Huisjequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klinkt goed, lekker zo'n weekje er tussenuit. Leuke omgeving ook, heb je een hotel geboekt of ga je kamperen?
Lach jij nooit als je stoned bent? Saai hoorquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een nep foto je ligt gewoon te lachen
Dat is ook het enige wat je kan doen, mijn zoon blowt ook meer dan goed voor hem is en behalve waarschuwen is daar weinig tegen te doen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En natuurlijk heb ik liever dat mijn kinderen niet blowen, doen ze dus ook uit zichzelf niet hoewel ze dat zelf kunnen beslissen, ik waarschuw wel voor teveel drank en de gevaren daarvan.
quote:
owquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:10 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb het al verteldquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Vertel nouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Ik nietquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het al verteld
Of wil je ranzige details?
Ik zie niksquote:
Tering ik heb wat afgelachen toen, één koningingendag zal ik nooit vegeten, was met een ander stelquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Lach jij nooit als je stoned bent? Saai hoor
Nee, ik had het gemistquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het al verteld
Of wil je ranzige details?
Die waren er ook niet, want hij was gewoonweg wegquote:
Ben ik ook wel eens geweestquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die waren er ook niet, want hij was gewoonweg weg
Is grappig, zijn andere oma zeikt over zijn haar en baard en mijn moeder nooit.quote:
Ja en een dagje Hoornquote:
kijk de verhalen komen los...quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Tering ik heb wat afgelachen toen, één koningingendag zal ik nooit vegeten, was met een ander stel![]()
we gingen ook wel eens ''kamperen''... gewoon midden in de nacht besluiten om naar de Moezel te
rijden en een tentje op zetten daaro, heb ik ook nog ergens een foto van, heb ik zelfs 's nachts
nog gezwommen
Vertelquote:
Ik wacht op de foto.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Tering ik heb wat afgelachen toen, één koningingendag zal ik nooit vegeten, was met een ander stel![]()
we gingen ook wel eens ''kamperen''... gewoon midden in de nacht besluiten om naar de Moezel te
rijden en een tentje op zetten daaro, heb ik ook nog ergens een foto van, heb ik zelfs 's nachts
nog gezwommen
Nooit meer space cakequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
kijk de verhalen komen los...
Ik herinner me de spacecake van een vriend van me .. Ik was de Guust Flater aan het lezen en ja ik moest en kon alleen nog maar lachen...
ik zweefde boven mezelf en ik ergerde me dood dat mijn sok was afgezaktquote:
Ik heb zoiets ook eens gehad na een jointje toen ik 17-18 was, ik leed spontaan aan achtervolgingswaanzinquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Nooit meer space cakeDrama,ik werd achtervolgd
Was volgens mij ook mijn laatste keer..quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Spacecake is niks voor beginners, ik vind er sowieso niks aan, ik rook het liever.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die shit kan je niet doseren.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Was volgens mij ook mijn laatste keer..
Ik was 19 en wist niet beter Moquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Spacecake is niks voor beginners, ik vind er sowieso niks aan, ik rook het liever.
Ah, jij weet het. Dat klopt namelijk, het duurt nogal lang voor het werkt en je kan moeilijk bepalen of je nou wel of niet genoeg hebt, de fout is dan je voelt niks dus neemt nog een stukkie en als het begint te werken heb je al veel te veel binnen en dan ga je dus out.quote:
En jij jaren 70 foto's te zoekenquote:
Dacht je dat het mij niet is overkomen destijds? jawel hoor, en dat is niet fijn.quote:
Mo de kennerquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ah, jij weet het. Dat klopt namelijk, het duurt nogal lang voor het werkt en je kan moeilijk bepalen of je nou wel of niet genoeg hebt, de fout is dan je voelt niks dus neemt nog een stukkie en als het begint te werken heb je al veel te veel binnen en dan ga je dus out.
Op zich was he OK.. Tis me wel als herrinering bij gebleven... Niet dat ik het vergeten ben of zo ...quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dacht je dat het mij niet is overkomen destijds? jawel hoor, en dat is niet fijn.
Wat gebeurde er.....quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Op zich was he OK.. Tis me wel als herrinering bij gebleven... Niet dat ik het vergeten ben of zo ...
Ze reden wel hardquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Je was vast een schatje in de verkeerde auto
Jij heb ook genoeg gehad. man manquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Je was vast een schatje in de verkeerde auto
Niet dat ik er toen 1 had...![]()
dus ditte bedoelde ikquote:Peentjes zweten betekent 'erg zweten'. Wie bang of zenuwachtig is, of zich lichamelijk erg heeft ingespannen, kan dus uitroepen 'Ik zweet peentjes!'
Over de herkomst van deze zegswijze zijn de naslagwerken het niet eens. Volgens het Woordenboek der Nederlandsche Taal (WNT) moeten we waarschijnlijk niet aan worteltjes denken, maar aan het woord pint, een inhoudsmaat (ongeveer een halve liter; de verkleinvorm pintje voor een glas bier is nog steeds heel gewoon). Peentjes zweten is volgens het WNT een verbastering van pintjes zweten ('liters zweet verliezen'). Het Idioomwoordenboek van Van Dale (1999) vermeldt ook nog: "Misschien ontstond de vorm peentjes [uit pintjes] toen de pint als maat verdween, en doordat men de rode gelaatskleur van de betrokkene associeerde met peen."
Volgens de grote Van Dale (2005) zijn de peentjes in peentjes zweten echter wél worteltjes: "het beeld is dat van in de vorm van peentjes uitlopende grote druppels".
Er zijn nog meer bekende zegswijzen met zweten: water en bloed zweten en etter en bloed zweten. Ook kennen we de uitdrukking bloed, zweet en tranen ('geweldige inspanning', 'moeite', 'ellende'). Deze zegswijzen gaan waarschijnlijk terug op de Bijbel. In Lucas 22:44, een passage over een intens gebed van Jezus vlak voor zijn dood, staat: "Hij werd overvallen door doodsangst, maar bleef bidden; zijn zweet viel in grote druppels als bloed op de grond."
Ik had vandeweek een leuke uitdrukking, ben hem nu weer kwijt, maar ik vond dat topic niet.quote:
tl.drquote:
Geen idee waar dat topic is , zal wel gezakt zijnquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had vandeweek een leuke uitdrukking, ben hem nu weer kwijt, maar ik vond dat topic niet.
Hoop dat ie me weer te binnen schiet ooit.
Daar was ik dus ook achter.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Geen idee waar dat topic is , zal wel gezakt zijn
Ik hoop dat die uitdrukking me weer te binnen schiet, ik vond hem namelijk erg leuk.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:45 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
![]()
TTK / "Kent u die uitdrukking?" #2
topic een schopje gegeven, ging niet helemaal goed maar allaquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hoop dat die uitdrukking me weer te binnen schiet, ik vond hem namelijk erg leuk.
Had ik hem maar genoteerd, verdomme.
Je gaf toch af op radio 49quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 00:16 schreef FANN het volgende:
effe kijken wat ze opmde radio luisteren
In dat forum wat gesloten isquote:
Ik snap hetquote:
Tja mijn myat is nu ook die van jouquote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 00:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja mijn myat is nu ook die van jou
heb je stroop aan jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |