Wel stoer dat je dat gedaan hebtquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
JaMet een gebroken bovenarm als resultaat.
Frans balkon. Echt ik schijt peulenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat het erger wordt naarmate ik ouder word, mijn dochter woont 3 hoog en heeft aan de voorkant een klein balkonnetje, weet je wel, zo'n uitstekend betonnen dingetje, waar net 1 stoeltje past. Ik wilde even de ramen buiten zemen, maar durfde maar met 1 voet op het balkon
Vandaar ook je angst of staat het er los van?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
JaMet een gebroken bovenarm als resultaat.
Mijn ex vond het leuker dan ikquote:
Nee ik had dat al, het was een soort van overwinnen en drang van mijn partner. Ik moest niet zo zeiken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Vandaar ook je angst of staat het er los van?
Ik geef toe dat ik ook vind dat een balkon zich binnen de buitenmuren van het gebouw moet bevinden.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Frans balkon. Echt ik schijt peulen
Ja dat doet de mijn gedeeltelijk.. Onbewust speelt dat denk ik wel mee...quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ik ook vind dat een balkon zich binnen de buitenmuren van het gebouw moet bevinden.
Zo'n aanhang ding is eng.
Max. 30 cm boven de grond dan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb jij wel eens op een koord gedanst?
Die van mij steekt gelukkig niet uit. Maar ik heb geen 'dak' boven mijn balkon omdat ik op de bovenste verdieping zit.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat doet de mijn gedeeltelijk.. Onbewust speelt dat denk ik wel mee...
Dit soort balkonnetjes zijn echt niet mn ding
[ afbeelding ]
Dat heb ik ook als ik werk en dit soort shit tegenkom. Ik blijf altijd half binnen als ik een peuk rook.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat doet de mijn gedeeltelijk.. Onbewust speelt dat denk ik wel mee...
Dit soort balkonnetjes zijn echt niet mn ding
[ afbeelding ]
Een gallerij steekt toch niet uit?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat heb ik ook als ik werk en dit soort shit tegenkom. Ik blijf altijd half binnen als ik een peuk rook.
Ook 8 hoog of hoger is echt kut voor me ik loop dan echt tegen de muur (bij een galerij flat)
Geen ruimte en ik ben domweg bang, ik heb ooit naar een appartement gekeken en dat was 13 hoog. Sorry maar dat gaat niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een gallerij steekt toch niet uit?
Nee meestal niet..quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een gallerij steekt toch niet uit?
Gallerijen zijn doorgaans niet erg breed, maar zolang ze niet uitsteken is er weinig aan de hand, ik zit op 5 hoog en dat is te hoog om zonder kleerscheuren vanaf te vallen of springen. Maar de balustrade is dusdanig hoog dat je er niet zomaar vanaf kan donderen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen ruimte en ik ben domweg bang, ik heb ooit naar een appartement gekeken en dat was 13 hoog. Sorry maar dat gaat niet.
Ik weet het maar ik krijg toch de bibbers als ik daar loop. Eenmaal binnen is het weg. Maar ik zou nooit zo hoog willen wonenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gallerijen zijn doorgaans niet erg breed, maar zolang ze niet uitsteken is er weinig aan de hand, ik zit op 5 hoog en dat is te hoog om zonder kleerscheuren vanaf te vallen of springen. Maar de balustrade is dusdanig hoog dat je er niet zomaar vanaf kan donderen.
Ik denk dat ik het vanaff 4 hoog vanaf mijn balkon kan overleven... In het water springen dus... Van de week zag ik op discovery dat een luchtbed mee nemen niet handig is..quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gallerijen zijn doorgaans niet erg breed, maar zolang ze niet uitsteken is er weinig aan de hand, ik zit op 5 hoog en dat is te hoog om zonder kleerscheuren vanaf te vallen of springen. Maar de balustrade is dusdanig hoog dat je er niet zomaar vanaf kan donderen.
5 hoog op de bovenste verdieping is tof, niemand boven je en lekker uitzicht op het parkje.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet het maar ik krijg toch de bibbers als ik daar loop. Eenmaal binnen is het weg. Maar ik zou nooit zo hoog willen wonen
5 hoog heb ik ook geen problemen mee. Bij 8 of 9 gaat het niet zo goed meer met mequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
5 hoog op de bovenste verdieping is tof, niemand boven je en lekker uitzicht op het parkje.
Op 'mijn' gallerijtje' zijn maar 4 woningen, en ik heb de tweede deur, dat is maar een paar meter tot aan de voordeur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |