Heb je watervrees of hoogtevrees?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ben niet bang aangelegd, maar voor ik daar zou gaan zwemmen zou ik flink moeten slikken
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ben niet bang aangelegd, maar voor ik daar zou gaan zwemmen zou ik flink moeten slikken
Duur London heeft altijd wel iets om te slikken , snuifen etc ...quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
London is duur wonen, en duur London is fucking duur wonen
Geen van beidequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb je watervrees of hoogtevrees?
Dan kun je er toch in zwemmen, het is best een mooi badje.quote:
Gespiest door een 20 cm dik stuk glas...quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan kun je er toch in zwemmen, het is best een mooi badje.
Mocht dat ding het begeven sterf je wel een spectaculaire dood.
Ik vind zwembaden op een dak ook vreselijkquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik had nergens last van in Valencia op 14 hoogquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind zwembaden op een dak ook vreselijk![]()
Doe het lekker in het gras
Dit is ook zo'n leuke. No wayquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:56 schreef Deisyy het volgende:
Met geen 10 paarden krijgen ze mij in dat zwembadbruggeval
Ja nee ik bedank ...quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit is ook zo'n leuke. No way [ afbeelding ]
Dat zou voor mij ook totale paniek zijn.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij een 'wijf' met ballen was.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan ook die filmpjes van die gasten die in kranen/bruggen klimmen niet echt zienquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja nee ik bedank ...
Ik geef toe dat ik hoogtevrees heb
Helaasquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij een 'wijf' met ballen was.
Vroeger nergens last van, maar vanaf een bepaalt moment sta ik te trillen bij grote hoogtes onder me...quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan ook die filmpjes van die gasten die in kranen/bruggen klimmen niet echt zien
Misschien komt het van mijn gewaagde poging. Maar dan moet je in mijn fobo kijkenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger nergens last van, maar vanaf een bepaalt moment sta ik te trillen bij grote hoogtes onder me...
Heb jij weleens geparaglied?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien komt het van mijn gewaagde poging. Maar dan moet je in mijn fobo kijken
Ik weet waar het van komt, maar dat ga ik niet nog eens een keer hier uitleggen..quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien komt het van mijn gewaagde poging. Maar dan moet je in mijn fobo kijken
Ik woon op 4 hoog en mijn ramen klappen naar binnen, en toch sta ik te shaken. Mijn balkon ramen gaan erg rapquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:18 schreef Deisyy het volgende:
Mijn man was laatst de buitenboel op de eerste verdieping aan het schilderen, als ik dan onderaan zijn ladder sta en hij erop heb ik nergens last van, maar toen ik naar boven liep en voor het raam ging staan en hem daar op die ladder zag met die diepte achter hem moest ik bijna kotsen.
Jaquote:
Ik heb ook het idee dat het erger wordt naarmate ik ouder word, mijn dochter woont 3 hoog en heeft aan de voorkant een klein balkonnetje, weet je wel, zo'n uitstekend betonnen dingetje, waar net 1 stoeltje past. Ik wilde even de ramen buiten zemen, maar durfde maar met 1 voet op het balkonquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik woon op 4 hoog en mijn ramen klappen naar binnen, en toch sta ik te shaken. Mijn balkon ramen gaan erg rap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |