Toch een aardige dezequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn zus heeft een boot, ik vond het maar eng op de Rijn met dat ding.
Veel schuiner moet ie niet gaan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Toch een aardige deze
[ afbeelding ]
Kan nog wel wat hebben.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Veel schuiner moet ie niet gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Kan nog wel wat hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eigenlijk moet ik wat nuttigs gaan doen maar heb geen zin.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:44 schreef drakin het volgende:
Nu aan het werk in mijn bedrijf, tot later
ik luister even naar de radio, kijken wat Piet zoal draaitquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:49 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, net terug van een rondje fietsen....
Piet draait allesquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:58 schreef FANN het volgende:
[..]
ik luister even naar de radio, kijken wat Piet zoal draait
Ik vind het engquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is pas cool zeg.
Leuk, maar is het wel praktisch... Op de foto lijkt het onverwarmd en koud.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is pas cool zeg.
Jij bent van het type 'schijtlijster'?quote:
Maar ratten zijn doorgaans vrij klein, ze kunnen gelukkig wel goed zwemmen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:06 schreef chufi het volgende:
Echt diep lijkt me dat badje ook weer niet...
Best maf gedaan.quote:Het 25 meter lange zwembad op de tiende verdieping van twee flats in de Londense wijk Nine Elms is volledig gemaakt van glasplaten van 20 centimeter dik.
Ze hebben stiekem ok al een gewone brug tussen de 2 flatsquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar ratten zijn doorgaans vrij klein, ze kunnen gelukkig wel goed zwemmen.
[..]
Best maf gedaan.
Ben niet bang aangelegd, maar voor ik daar zou gaan zwemmen zou ik flink moeten slikkenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is pas cool zeg.
Kan je zeggen dat je even naar de buren zwemt....![]()
London is duur wonen, en duur London is fucking duur wonenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:12 schreef chufi het volgende:
Denk niet dat het een goedkoop apartementje is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |