quote:Een 79-jarige Duitser is overleden na het eten van een zelfgekweekte courgette. In de groente zat waarschijnlijk een, door de plant zelf aangemaakt, gif. Dat komt normaal gesproken niet meer voor, maar duikt in heel zeldzame gevallen nog eens op.
Ach 79 is mooie leeftijd.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 04:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
Leuk, lekker gezond willen doen met een eigen moestuintje, krijg je dit.
[..]
Ik durf geen courgette meer te eten zo, is toch al geen lekkere groente.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 04:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
Leuk, lekker gezond willen doen met een eigen moestuintje, krijg je dit.
[..]
Ik kijk wel even hoorquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 01:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Haha ik heb mijn lolletje wel gehad
Sommige bootjes wel, maar de meesten liggen aan de kade, waar sommige te bezichtigen zijn... Zondagmiddag vanaf 16:00 is de grote uittocht richting IJmuidenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
Of varen die steeds rondjes met genodigden?
Ik ga mooie plek zoeken aan de noordkant. met kleine Piet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Sommige bootjes wel, maar de meesten liggen aan de kade, waar sommige te bezichtigen zijn... Zondagmiddag vanaf 16:00 is de grote uittocht richting IJmuiden
Moet lukkenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ga mooie plek zoeken aan de noordkant. met kleine Piet.
Moet wel opletten dat ie niet zo het water inspringt daar issie dol op.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet lukken
Nu is het nog rustig trouwens.. http://sail2015.live.netcamviewer.nl/cam3.html
Gaat zn moeder of oma niet mee?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Moet wel opletten dat ie niet zo het water inspringt daar issie dol op.
Deze vrouw kijkt soms urenlang naar bepaalde Vikingbootjesquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zie je 2 vrouwen al urenlang naar boten kijken?
Ok, ik ben op zondag ergens aan de noordkant.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Deze vrouw kijkt soms urenlang naar bepaalde Vikingbootjes
Ik ben zondag naar Vikingen zonder bootjes, ze zitten bij Sas in zijn achtertuin dan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ok, ik ben op zondag ergens aan de noordkant.
Knappe paarden houden ook niet zo van bootjes.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb lange blonde lokken, het witte paard laat ik thuis.
Heeft die Noorse familie?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben zondag naar Vikingen zonder bootjes, ze zitten bij Sas in zijn achtertuin dan.
Nee maar wel een mooie achtertuin.quote:
Mijn zus heeft een boot, ik vond het maar eng op de Rijn met dat ding.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Knappe paarden houden ook niet zo van bootjes.
Wel van water en dan vergeten ze de ruiter wel eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |