Gewoon niet te moeilijk doen tegen elkaar en niet zeiken over dingen in het verleden is voldoende.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is fijn om een goede band met je familie te hebben, al moet je daarin natuurlijk ook geluk hebben, het klikt of het klikt niet.
Familie en vis blijven drie dagen frisquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gewoon niet te moeilijk doen tegen elkaar en niet zeiken over dingen in het verleden is voldoende.
Tis niet andersquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:43 schreef FANN het volgende:
[..]
klote is dat heh? Had mijn Pa ook![]()
die liep over de gangen te zoeken naar mijn moeder
Met jou welquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Familie en vis blijven drie dagen fris
Als de zon maar niet schijntquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:44 schreef FANN het volgende:
Ik ga met mijn 5 zussen een weekkie weg, maar ik weet nog niet waar naar toe
quote:
Hij herkende ons toch welquote:
Nee daarom, dat gaan ze allemaal plannen enzo... ik hoor het wel, ik had gezegd dat ze zonder mijquote:
Klinkt nogal tokkiequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn broertje en ik en nog een aantal kerels zitten vaak bij een buurvrouw hier ergens in de flat, die zit begane grond met tuin.
Daar zitten we dan met ons allen en mijn moeder komt er ook regelmatig, iedereen daar zit te blowen en te zuipen en mijn moeder zit er gewoon tussen, en iedereen heeft respect voor haar (dat moeten ze ook wel, want mijn broertje en ik zijn nogal dominant en dus de baas daar).
Okquote:
Jij kan gewoon niet tegen gezelligheid.quote:
Ik zou maar niet met de Thalys naar Parijs gaanquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:44 schreef FANN het volgende:
Ik ga met mijn 5 zussen een weekkie weg, maar ik weet nog niet waar naar toe
Jawel hoor, mijn moeder hoort er niet bijquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij kan gewoon niet tegen gezelligheid.
Precies, elkaar in zijn waarde laten, want elke gek heeft zijn gebrek.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gewoon niet te moeilijk doen tegen elkaar en niet zeiken over dingen in het verleden is voldoende.
Geen idee wat het wordtquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou maar niet met de Thalys naar Parijs gaan
Wordt het nog gezelligquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:50 schreef FANN het volgende:
En ze gaan uit solidariteit allemaal een hoed dragen
Bij ons hoort onze moeder er gewoon wel bij.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Jawel hoor, mijn moeder hoort er niet bij
Blowen waar ons mam en oma bijzit, ik vind dat best bijzonder.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bij ons hoort onze moeder er gewoon wel bij.
Zou ik nooit doenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Blowen waar ons mam en oma bijzit, ik vind dat best bijzonder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |