Ja dat was ook mijn idee, van jouw reactie.. maar goed.. Wie weet is het wek een giga slecht kut weekend kwa weer dan ... du dan zit je goed..quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat het niet hoeft, maar het is wél ontzettend lief
Dat is bij ons heel normaal, en verder gedragen we ons gewoon hoor, dus in dat opzicht is er weinig 'tokkie' aan. Soury is nu eenmaal een zeur, zo heeft iedereen zijn/haar taakje.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Blowen waar ons mam en oma bijzit, ik vind dat best bijzonder.
Ooit mn schoonvader laten blowen na een bruiloft... met gefakete sigaretten.. die ze de avond daarvoor gemaakt hadden.. Hij kreeg het wel erg warm...quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Blowen waar ons mam en oma bijzit, ik vind dat best bijzonder.
Mijn moeder weet niet beter....maakt haar weinig uit wie wat rookt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:57 schreef FANN het volgende:
Het zou haar verdriet hebben gedaan denk ik...
Tuurlijk. Ik heb mijn eigen leven. Wat en hoe ik dat doe gaat niemand wat aan. Groetjes zeur. man manquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is bij ons heel normaal, en verder gedragen we ons gewoon hoor, dus in dat opzicht is er weinig 'tokkie' aan. Soury is nu eenmaal een zeur, zo heeft iedereen zijn/haar taakje.
Ik geef dat mokkel niet snel gelijk, maar ik vind het ook ietwat apart.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is bij ons heel normaal, en verder gedragen we ons gewoon hoor, dus in dat opzicht is er weinig 'tokkie' aan. Soury is nu eenmaal een zeur, zo heeft iedereen zijn/haar taakje.
Het wordt ook geen hoogzomer ergens in het najaar of héél vroeg voorjaar, ze zijn van allesquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat was ook mijn idee, van jouw reactie.. maar goed.. Wie weet is het wek een giga slecht kut weekend kwa weer dan ... du dan zit je goed..
Dat snap ik dus niet, wat maakt het nou uit of je een sigaret rookt of een joint?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geef dat mokkel niet snel gelijk, maar ik vind het ook ietwat apart.
Ze wist het wel van mijn broertje, maar ze maakte zich altijd zorgen en dat was niet helemaal onterecht, die weet geen maat te houden, sinds hij weer vaste verkering heeft gaat het wel beterquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn moeder weet niet beter....maakt haar weinig uit wie wat rookt.
Als je daar al moeilijk over moet gaan doen, pfff.
Ik vind daar best wel een verschilletje inzitten, maar dat is mijn mening en moet ook ieder voor zichzelf weten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet, wat maakt het nou uit of je een sigaret rookt of een joint?
Jij deed het niet? Nooit?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:03 schreef chufi het volgende:
Wat dat blowen betreft hadden mn ouder een makkie...
En daar zit het probleem dus, als ie geen maat kan houden en er rare dingen van gaat doen, tja, dan kan ie beter niet blowen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Ze wist het wel van mijn broertje, maar ze maakte zich altijd zorgen en dat was niet helemaal onterecht, die weet geen maat te houden, sinds hij weer vaste verkering heeft gaat het wel beter
Dat verschil zit tussen de oren.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind daar best wel een verschilletje inzitten, maar dat is mijn mening en moet ook ieder voor zichzelf weten.
Hij zoop er ook aardig wat bij, maar gaa nu ook beter, zijn vriendin heef hem aardig onder de duim geloof ikquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En daar zit het probleem dus, als ie geen maat kan houden en er rare dingen van gaat doen, tja, dan kan ie beter niet blowen.
Mijn zoon blowt overigens ook niet meer dat heeft ie gedaan van zijn 18e tot zijn 20e en nu al jaren niet, maar hij kent mij niet anders als blowend, dus zelfs dat heeft geen negatieve invloed op hem gehad.
vertel!!!!quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:04 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vorig jaar na jaren weer eens een jointje gerookt, dat liep iets anders dan we gewild hadden
Altijd!quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat verschil zit tussen de oren.
Wie zijn we en wat gebeurde er?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:04 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vorig jaar na jaren weer eens een jointje gerookt, dat liep iets anders dan we gewild hadden
Ja meeblowen, dat deed ik ookquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik blowde af en toe wel eens mee, maar om er een hobby van te maken nee..
Groetjes.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik heb mijn eigen leven. Wat en hoe ik dat doe gaat niemand wat aan. Groetjes zeur. man man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |