Ik zie je graag in de FB met een borrel opquote:
Spam het even vol ofzoquote:
Precies, dom mokkelquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Dees is hier pas weer sinds gisteren.. Slechs 225 te gaan
u scheld graagquote:
Ga je niet mee?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:17 schreef Deisyy het volgende:
Mijn held gaat morgen ook naar de Sail, aan boord van een historische zeesleper.
Zuchtquote:
Omdat ik er sinds gisteren ben of omdat we nog ruim 200 moeten?quote:
Elk vogeltje zingt zoals het gebekt isquote:
Het is een mannenuitje, hebben zij ook eens watquote:
haha daar maak ik een poster vanquote:
Johhh!!!!quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat ik er sinds gisteren ben of omdat we nog ruim 200 moeten?
Ik kwam zojuist tot de ontdekking dat ik de afgelopen week ¤ 36,60 aan boodschappen heb uitgegeven en ik ben niks tekort gekomen.....op die manier kan je aardig sparen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:08 schreef FANN het volgende:
[..]
effe bijkomenen een glas wijn drinken, ik ga geen 5 euro betalen voor 1 glazie
200 wat?quote:
Serieus, doe maar niet meerquote:
Dat heb je netjes gedaanquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kwam zojuist tot de ontdekking dat ik de afgelopen week ¤ 36,60 aan boodschappen heb uitgegeven en ik ben niks tekort gekomen.....op die manier kan je aardig sparen.
6 delig servies..quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heb je netjes gedaan![]()
En waar spaar je voor?
Zet maar niet in CULquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:21 schreef FANN het volgende:
[..]
patatje oorlog, saus ziet er in het echt anders uit, andere kleur, errug lekker, met uitjes
Ik spaar in principe nergens voor, ik heb gewoon graag een potje achter de hand, en waarom zou ik iets kopen als ik niks nodig heb.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heb je netjes gedaan![]()
En waar spaar je voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |