ik heb chocolade gekochtquote:
Oh ja nou geen FB meer dan voor jequote:
Maar was het niet je moedere die betaalde?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik spaar in principe nergens voor, ik heb gewoon graag een potje achter de hand, en waarom zou ik iets kopen als ik niks nodig heb.
Heb wel vorige week voor ¤ 70,- kleding en een parasol gekocht, maar dat doe ik niet elke week.
Die parasol is een goede koop, het wordt morgen bloedheet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik spaar in principe nergens voor, ik heb gewoon graag een potje achter de hand, en waarom zou ik iets kopen als ik niks nodig heb.
Heb wel vorige week voor ¤ 70,- kleding en een parasol gekocht, maar dat doe ik niet elke week.
Mijn moeder? Nee, ik ben wel met haar gezellig naar die winkel geweest, maar ik zie niet in waarom zij voor mij zou moeten betalen...quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar was het niet je moedere die betaalde?
Nope, de zon komt vanaf 12 uur 's middags boven mijn balkon.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die parasol is een goede koop, het wordt morgen bloedheet.
Heb jij je balkon op het zuiden?
Ok .. Mijn moeder of vader deed dat altijd wel..quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn moeder? Nee, ik ben wel met haar gezellig naar die winkel geweest, maar ik zie niet in waarom zij voor mij zou moeten betalen...
ik heb nog twee x 3 vierkantjesquote:
Oh je bent al op 2/3equote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:27 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik heb nog twee x 3 vierkantjes
Echt? dat zou ik niet willen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok .. Mijn moeder of vader deed dat altijd wel..
Westen dus, nog warmer, maar ik ben allang blij dat het zonnetje schijntquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nope, de zon komt vanaf 12 uur 's middags boven mijn balkon.
ik zie de zon opkomen hier 's ochtendsquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nope, de zon komt vanaf 12 uur 's middags boven mijn balkon.
Pure?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:27 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik heb nog twee x 3 vierkantjes
Nee, ik heb geen auto en als ik naar een winkel een eindje verderop wil dan bel ik haar wel eens en vraag of ze zin heeft om te gaan, meestal heeft ze dat wel, ze koopt er zelf ook spullen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok .. Mijn moeder of vader deed dat altijd wel..
puur dacht ik maar ik ga niet kijken want dan eet ik het opquote:
Ik zou het kunnen zien, maar ik hou de gordijnen dichtquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:28 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik zie de zon opkomen hier 's ochtends
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |