Ik had erg veel mazzel, er zijn hier bijna 300 woningen in dit complex en ik had dringend woonruimte nodig en kon deze flat intrekken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
5 hoog heb ik ook geen problemen mee. Bij 8 of 9 gaat het niet zo goed meer met me
Ik denk dat het per situatie verschillend is..quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
5 hoog heb ik ook geen problemen mee. Bij 8 of 9 gaat het niet zo goed meer met me
Ja verschilt ook per gebouw, maar waar ik kom zijn het galerij flats.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik denk dat het per situatie verschillend is..
Ik ookquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:09 schreef chufi het volgende:
Ik ben ook best tevreden met mn flatje..
quote:
Ik moet nog wel tekenen, maar dat is een kleinigheidjequote:
Ja het is al gedaanquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet nog wel tekenen, maar dat is een kleinigheidje
Ik wil hier nooit meer weg iddquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat leuk, iedereen is tevreden.
Wel jammer dat ik dat flatje in Valencia kwijt raak ...quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen gezeul meer met mijn stofzuiger 2 trappen opquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoe raak je nou een flat kwijt, dat heb je toch zo terug gevonden?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel jammer dat ik dat flatje in Valencia kwijt raak ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog een tevreden mensquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
Eigenlijk is dit een kutflat maar heb toffe buren.
Omdat mn dochter Valencia verlaat... EN in Madrid op kamers begint..quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe raak je nou een flat kwijt, dat heb je toch zo terug gevonden?
Ik woon in het afvoerputje van mijn stadje.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
Eigenlijk is dit een kutflat maar heb toffe buren.
En die flat is/was van jou?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat mn dochter Valencia verlaat... EN in Madrid op kamers begint..
Betaalde de huur ongeveer ... en nog wat extras. Maar nu ze een baan in Madrid heeft houdt het op.. Afgestudeerd en op eigen benen...quote:
Dat is voor jou financieel gezien wel lekker.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Betaalde de huur ongeveer ... en nog wat extras. Maar nu ze een baan in Madrid heeft houdt het op.. Afgestudeerd en op eigen benen...
14 jaar is best wel lang... Maar aan alles komt een eind..quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is voor jou financieel gezien wel lekker.
Dat zal toch welquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:40 schreef chufi het volgende:
[..]
14 jaar is best wel lang... Maar aan alles komt een eind..
Eens kijken of ik een verschil merk..
Nog geen idee, aangezien het pas nu is ingegaan.. maar het was best wel een substantieel bedrag...quote:
Waar? faceBook of in de Feedback?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:39 schreef Soury het volgende:
Lol die Fann in de FBScheert alle fokkers in één keer over één kam
Het is al weggehaald.quote:
Nou vertelquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:47 schreef Deisyy het volgende:
Ik had een bijna doodervaring vanavond
Mag dat ?quote:
Zat je in de trein?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:47 schreef Deisyy het volgende:
Ik had een bijna doodervaring vanavond
Ahhhhquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:53 schreef Deisyy het volgende:
Ik was nog even met de auto naar de Jumbo voor wat lekkernijen morgen aan de waterkant en toen ik terug reed, lekker met mijn raampje op, voelde ik wat gekriebel onder mijn mouw, dus ik even mijn hand erin en pak er iets uit, het voelde plastic-achtig en dacht nog hoe komt dat daar? Ik pak het tussen mijn vingers en gooit het opzij, toen ik keek zag ik dit beest op de armleuning op mijn deur kruipen
[ afbeelding ]
Ik schrok me helemaal lam en ben in blinde paniek, verstijfd van angst als een dolle naar huis gereden. Daar aangekomen mijn auto neergeknald, de auto uitgesprongen en mijn man geroepen om het insect uit mijn auto te verwijderen, terwijl ik met kippenvel op de stoep stond.
Google zei me later dat het een stadsreus is die geen vlieg kwaad doet
In het echt was hij heel engquote:
Ik was met de trein gegaanquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In het echt was hij heel eng
Ik zat kokhalzend van angst achter mijn stuur.
Een beetje welquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus ben ik toch aan de dood ontsnapt
Nou ja ik bedoel maar.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Naar de Super om de hoek? Nee dan neem je de auto Soury
https://nl.wikipedia.org/wiki/Stadsreus_(zweefvlieg)quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pas maar op, die beesten komen nooit alleen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb zo'n beest ook nog nooit gezien. Goed voor een ongeluk als dat in mijn auto huistquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:58 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Stadsreus_(zweefvlieg)
Zal je zien, dan had ik die trein in mijn oog gekregenquote:
Eng hč.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:58 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Stadsreus_(zweefvlieg)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |