Klopt.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:11 schreef Inolvidable het volgende:
Nee, dit is totaal niet racistisch natuurlijk.
Nog niet inderdaad, maar de gezette toon ("slechte ervaringen") is niet bevorderlijk.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:11 schreef Inolvidable het volgende:
Nee, dit is totaal niet racistisch natuurlijk.
Daarom heb ik een vraagteken aan het eind van de zin geplaatst.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nog niet inderdaad, maar de gezette toon ("slechte ervaringen") is niet bevorderlijk.
Ja, leuk, maar je benadert het niet neutraal (door slechts te vragen naar ervaringen) en geef je daarmee al aan welke richting je op wil.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:15 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Daarom heb ik een vraagteken aan het eind van de zin geplaatst.
Het is nu eenmaal iets wat leeft onder de bevolking. Dat lees je verspreid over dit hele forum.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, leuk, maar je benadert het niet neutraal (door slechts te vragen naar ervaringen) en geef je daarmee al aan welke richting je op wil.
Mooi dat je het niet tegenspreekt en meteen eigenlijk ook aangeeft wat je graag wil horen, onder het mom van "het leeft onder de bevolking".quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:17 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Het is nu eenmaal iets wat leeft onder de bevolking. Dat lees je verspreid over dit hele forum.
Donder toch lekker op, ga bij je moeder lopen zeuren en niet dit topic lopen verkloten.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mooi dat je het niet tegenspreekt en meteen eigenlijk ook aangeeft wat je graag wil horen.
Nee. het vragen om slechte ervaringen met andere rassen dan de 'onze' is inderdaad totaal niet racistisch.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nog niet inderdaad, maar de gezette toon ("slechte ervaringen") is niet bevorderlijk.
Ik wil wel over mijn nare ervaringen met Nederlanders vertellen, allochtoon zijnde.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:18 schreef inmylfe het volgende:
[..]
Donder toch lekker op, ga bij je moeder lopen zeuren en niet dit topic lopen verkloten.
Dat doet-ie niet.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:19 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Nee. het vragen om slechte ervaringen met andere rassen dan de 'onze' is inderdaad totaal niet racistisch.
quote:Wat zijn jouw ervaringen met allochtonen?
Racist, ik ben zelf ook een allochtoon. De ironiequote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik wil wel over mijn nare ervaringen met Nederlanders vertellen, allochtoon zijnde.
Nou, ik was in gesprek met iemand, komt er een Nederlander aan en die maant mij aan "om op te donderen".
Geen manieren die Nederlanders, jakkie bah.
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik wil wel over mijn nare ervaringen met Nederlanders vertellen, allochtoon zijnde.
Nou, ik was in gesprek met iemand, komt er een Nederlander aan en die maant mij aan "om op te donderen".
Geen manieren die Nederlanders, jakkie bah.
Ik denk dat ik nog redelijk netjes ben geweest in dit topic.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mooi dat je het niet tegenspreekt en meteen eigenlijk ook aangeeft wat je graag wil horen, onder het mom van "het leeft onder de bevolking".
Wie ben jij om anderen hier een beetje weg te willen sturen of te bepalen waar ze het over moeten hebben?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:20 schreef inmylfe het volgende:
Hhaha en dan loop je zelf te zeuren over fucking vooroordelen, domme allochtoon. Donder lekker op uit dit topic.
Je moeder, wie bij jij om domme vragen te stellen?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:23 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Wie ben jij om anderen hier een beetje weg te willen sturen of te bepalen waar ze het over moeten hebben?
Je gedraagt je als iemand van 12, dus mijn moeder zal je wel niet zijn.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:23 schreef inmylfe het volgende:
[..]
Je moeder, wie bij jij om domme vragen te stellen?
Doe eens even normaal kerel.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:23 schreef inmylfe het volgende:
[..]
Je moeder, wie bij jij om domme vragen te stellen?
Wie ben jij om mij 12 te noemen?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:25 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Je gedraagt je als iemand van 12, dus mijn moeder zal je wel niet zijn.
Wie ben jij om op mij te reageren?quote:
En dat is te merken ook; je wil eigenlijk ongeanuanceerd kankeren op alles en nog wat, maar je probeert het maar een beetje subtieltjes aan te pakken, tussen regeltjes door is je doelstelling allang duidelijk.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:23 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog redelijk netjes ben geweest in dit topic.
Vertel daar dan direct over, in plaats van politiek correct te doen met je 'het leeft onder de bevolking, dus don't shoot the messenger, hahaha'.quote:Ik heb al sinds de basisschool problemen gehad met klasgenootjes, daarna op de middelbare school en daarna op het MBO (waar ik na 4 maanden mee gestopt ben). En ja, dat had gedeeltelijk te maken met die fijne allochtone klasgenootjes.
Iemand die geen 12 is.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:25 schreef inmylfe het volgende:
[..]
Wie ben jij om mij 12 te noemen?
Anders doe je is je best om niet zo selectief op reacties te reageren, racistquote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
En dat is te merken ook; je wil eigenlijk ongeanuanceerd kankeren op alles en nog wat, maar je probeert het maar een beetje subtieltjes aan te pakken, tussen regeltjes door is je doelstelling allang duidelijk.
[..]
Vertel daar dan direct over, in plaats van politiek correct te doen met je 'het leeft onder de bevolking, dus don't shoot the messenger, hahaha'.
dat ik bij de tramhalte sta te wachten en een karatekick krijg van een Marokkaans klasgenootjes is zeker normaal? Of dat ze eisen dat ik mijn schoolboeken af moet staan aan hun?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
En dat is te merken ook; je wil eigenlijk ongeanuanceerd kankeren op alles en nog wat, maar je probeert het maar een beetje subtieltjes aan te pakken, tussen regeltjes door is je doelstelling allang duidelijk.
[..]
Vertel daar dan direct over, in plaats van politiek correct te doen met je 'het leeft onder de bevolking, dus don't shoot the messenger, hahaha'.
Je doet wel heel erg je best om allochtonen in een slecht daglicht te stellen.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:29 schreef inmylfe het volgende:
[..]
Anders doe je is je best om niet zo selectief op reacties te reageren, racist
Als je je daar op straat bij het verzamelen van die handtekeningen net zo opstelde als hier vind ik het vrij logisch dat je af en toe uitgescholden werd.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:26 schreef inmylfe het volgende:
[..]
Wie ben jij om op mij te reageren?
Wie ben jij om te zeggen dat ik normaal moet doen?
Wie ben jij om mij kerel te noemen?
Ik neem een voorbeeld aan jullie, doe ik het goed zo?
Anders gaan we even ontopic reageren, zoals ik heb gedaan. Jullie komen alleen hier om te zeuren.
Je doet wel heer erg je best om je eigen fouten niet toe te geven, gewoon hoofd in het zand houden en andere mensen met een vingertje omhoog vertellen hoe het moetquote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je doet wel heel erg je best om allochtonen in een slecht daglicht te stellen.
Goed, dit begint ergens op te lijken.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:30 schreef Rodulf het volgende:
[..]
dat ik bij de tramhalte sta te wachten en een karatekick krijg van een Marokkaans klasgenootjes is zeker normaal? Of dat ze eisen dat ik mijn schoolboeken af moet staan aan hun?
Maar dan moet ik gewoon de tolerante Hollander zijn ofzo?
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:30 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Als je je daar op straat bij het verzamelen van die handtekeningen net zo opstelde als hier vind ik het vrij logisch dat je af en toe uitgescholden werd.
Je bent nu reacties aan het uitlokken. Denk dat jij precies weet hoe ik over allochtonen denk.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Goed, dit begint ergens op te lijken.
Ga verder, gooi die woede eruit. Ik mis de scheldwoorden die je wel uitspreekt tijdens het typen, maar niet wil typen omdat je niet als een rascist wil overkomen.
Je kunt het wel, laat eens zien hoe je er daadwerkelijk over denkt.
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:31 schreef inmylfe het volgende:
[..]
Je doet wel heer erg je best om je eigen fouten niet toe te geven, gewoon hoofd in het zand houden en andere mensen met een vingertje omhoog vertellen hoe het moet
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:18 schreef inmylfe het volgende:
[..]
Donder toch lekker op, ga bij je moeder lopen zeuren en niet dit topic lopen verkloten.
Niemand zit te wachten op jou mening en niemand kan het een flikker schelen wat jij hier van vindt.
Echt een racistische allochtoon, natuurlijk te arrogant om dit toe te geven en door politicors wordt hij er nooit op aangesproken. Komt natuurlijk niet uit dat ik je erop wijs, en het feit dat ik ook een allochtoon ben maakt het zoveel erger.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Goed, dit begint ergens op te lijken.
Ga verder, gooi die woede eruit. Ik mis de scheldwoorden die je wel uitspreekt tijdens het typen, maar niet wil typen omdat je niet als een rascist wil overkomen.
Je kunt het wel, laat eens zien hoe je er daadwerkelijk over denkt.
Ik lok niets uit; ik vraag je alleen om nou eens eerlijk te zijn en te posten wat je daadwerkelijk wil posten. Deze gemaakte interesse prik ik zo doorheen, dus doe jezelf niet beter voor dan je bent.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:32 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Je bent nu reacties aan het uitlokken. Denk dat jij precies weet hoe ik over allochtonen denk.
Ja de huisracist van Fok prikt zo overal doorheen, met zijn vooroordelen weet hij zonder dat hij je kent al precies hoe je in elkaar zit. Ben je autochtoon? Dan ben je racist, ben je het niet met hem eens? Dan ben je een autochtoonquote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik lok niets uit; ik vraag je alleen om nou eens eerlijk te zijn en te posten wat je daadwerkelijk wil posten. Deze gemaakte interesse prik ik zo doorheen, dus doe jezelf niet beter voor dan je bent.
Dit gaat ook wel op voor mij. Bovengemiddeld negatieve ervaringen met allochtonen t.o.v. autochtonen in het verkeer en met onbeschofte allochtone verkopers, verder hetzelfde.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:14 schreef LXIV het volgende:
Meestal zijn mijn ervaringen 'normaal' geweest, dus net als bij Nederlanders. Alleen op mijn werk eigenlijk één keer een (langdurig) negatieve ervaring gehad met een Marokkaan. En een keer met uitgaan (ook met een groep Marokkanen).
Mijn eerlijke mening zal je niet te horen krijgen. Ik heb zo mijn eigen ideeën hierover.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik lok niets uit; ik vraag je alleen om nou eens eerlijk te zijn en te posten wat je daadwerkelijk wil posten. Deze gemaakte interesse prik ik zo doorheen, dus doe jezelf niet beter voor dan je bent.
Grappig hoe je 3x post en niet eens ontopic post, dan post je een keer ontopic en dan ga je weer afdwalen. Jah je motief is duidelijk, ALLES wat ook maar negatief kan zijn over allochtonen mag niet genoemd worden, hoe genuanceerd het ook isquote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:38 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dit gaat ook wel op voor mij. Bovengemiddeld negatieve ervaringen met allochtonen t.o.v. autochtonen in het verkeer en met onbeschofte allochtone verkopers, verder hetzelfde.
Ik ging vroeger zelf ook veel om met Somaliërs, Molukkers en Turken en nu nog veel met Indo's en Surinamers. dus misschien zijn mijn ervaringen te genuanceerd c.q. niet wenselijk voor TS aangezien die alleen maar negatieve ervaringen wil horen.
"You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy."quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:40 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Mijn eerlijke mening zal je niet te horen krijgen. Ik heb zo mijn eigen ideeën hierover.
Feit is dat een uitzonderlijk groot deel van de bevolking last heeft van allochtonen. Terwijl het zo'n kleine groep is. Rara hoe kan dat?
Eh, wat? Misschien iets beter lezen, er staan namelijk gewoon negatieve ervaringen in mijn post.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:40 schreef inmylfe het volgende:
[..]
Grappig hoe je 3x post en niet eens ontopic post, dan post je een keer ontopic en dan ga je weer afdwalen. Jah je motief is duidelijk, ALLES wat ook maar negatief kan zijn over allochtonen mag niet genoemd worden, hoe genuanceerd het ook is
Sup Tony.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:43 schreef DiceMan het volgende:
[..]
"You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy."
Wow deep kwote men i liek youre stylequote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:43 schreef DiceMan het volgende:
[..]
"You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy."
"I always tell the truth."quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:44 schreef inmylfe het volgende:
[..]
Wow deep kwote men i liek youre style
We blijven rondjes draaien...quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:40 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Mijn eerlijke mening zal je niet te horen krijgen. Ik heb zo mijn eigen ideeën hierover.
Feit is dat een uitzonderlijk groot deel van de bevolking last heeft van allochtonen. Terwijl het zo'n kleine groep is. Rara hoe kan dat?
We blijven maar rondjes draaien, ik blijf je op racistische acties wijzen en vervolgens negeer je mequote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
We blijven rondjes draaien...
Je zegt dat je je (eerlijke) mening niet zal posten. Vervolgens stel je alsnog een vraag erover, omdat je o zo graag even wil aangeven hoe jij erover denkt.
Wees niet zo'n zachte schoenzool en post hoe je mening erover.
Ten eerste, hoezo is dat een feit?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:40 schreef Rodulf het volgende:
Ja, met het gevaar dat ze mij bannen.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
We blijven rondjes draaien...
Je zegt dat je je (eerlijke) mening niet zal posten. Vervolgens stel je alsnog een vraag erover, omdat je o zo graag even wil aangeven hoe jij erover denkt.
Wees niet zo'n zachte schoenzool en post hoe je mening erover.
Hoezo kan je het verklaren als je eerst moeilijk gaat doen of het wel waar is?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:48 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ten eerste, hoezo is dat een feit?
Ten tweede, dat is nogal simpel te verklaren. We hebben zelf in de jaren 60 en 70 de onderkant van de bevolking uit Noord-Afrika importeert. En je hebt nou eenmaal gemiddeld meer last van mensen aan de onderkant van de samenleving dan van anderen. Tel daar het cultuurverschil bij op en je hebt je oorzaak.
Dat ik iets kan verklaren betekent niet dat het ook waar hoeft te zijn.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:49 schreef inmylfe het volgende:
[..]
Hoezo kan je het verklaren als je eerst moeilijk gaat doen of het wel waar is?
Alsof allochtone kinderen niet door tokkie blanken gepest worden. Denk dat je de verkeerde richting opgaat als je het op kinderen gaat spitzen, die zijn over het algemeen vrij hetzelfde.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:49 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Ja, met het gevaar dat ze mij bannen.
W?at vind jij eigenlijk van blanke schoolkinderen die gepest worden door allochtonen?
Er is niemand (in mijn familie in ieder geval) die gevraagd heeft om die gelukszoekers.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:48 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ten eerste, hoezo is dat een feit?
Ten tweede, dat is nogal simpel te verklaren. We hebben zelf in de jaren 60 en 70 de onderkant van de bevolking uit Noord-Afrika importeert. En je hebt nou eenmaal gemiddeld meer last van mensen aan de onderkant van de samenleving dan van anderen. Tel daar het cultuurverschil bij op en je hebt je oorzaak.
Mijn ervaring is anders.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:50 schreef inmylfe het volgende:
[..]
Alsof allochtone kinderen niet door tokkie blanken gepest worden. Denk dat je de verkeerde richting opgaat als je het op kinderen gaat spitzen, die zijn over het algemeen vrij hetzelfde.
Edit: Ik bedoel het niet zo als "alsof" bedoel eigeinlijk, ik weet zeker dat allochtonen wel meer gepest worden. Aangezien die buiten de grote steden. Zeker in de minderheid zijn.
Hoort er gewoon bij als kind om kinderen te pesten die anders zijn.
Dat op de Veluwe het enige negertje in de klas andere kinderen aan het pesten was?quote:
We vonden ons zelf te goed om de kutklusjes op te lossen dus hebben we ze met bussen vol hier naar toe gehaald. Dat argumenten 'ik heb er niet persoonlijk om gevraagd' is dan ook gratuit.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:51 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Er is niemand (in mijn familie in ieder geval) die gevraagd heeft om die gelukszoekers.
Daarom stemmen veel Tokkies ook PVV. Ze denken last te hebben van allochtonen, maar hebben gewoon last van hun mede-Tokkkies.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:06 schreef Sgas het volgende:
Zeg TS, kan het zijn dat jouw ervaring niet zoveel met afkomst te maken heeft, maar meer met leefmilieu?
Eigenlijk wacht je dus eigenlijk totdat iemand komt kankeren en klagen, en ga je daarna meeklagen?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:49 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Suggestieve vragen... Juist.quote:Wat vind jij eigenlijk van blanke schoolkinderen die gepest worden door allochtonen?
Het is toch echt de Nederlandse overheid/regering geweest die een wervingsovereenkomst sloot met Turkije. Makkelijk om te zeggen dat men niets aan jou of je familie heeft gevraagd, trouwens.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:51 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Er is niemand (in mijn familie in ieder geval) die gevraagd heeft om die gelukszoekers.
Inderdaad, dat is wat ik bedoel. Helaas wordt er weinig over de mede-Tokkies gezegd.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:08 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Daarom stemmen veel Tokkies ook PVV. Ze denken last te hebben van allochtonen, maar hebben gewoon last van hun mede-Tokkkies.
Omdat ze daar zichzelf in zien. Keihard André Hazes aan is prima, maar als het iets is wat ze niet kennen is het overlast.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:10 schreef Sgas het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is wat ik bedoel. Helaas wordt er weinig over de mede-Tokkies gezegd.
quote:Welkom bij de Jumbo in Amersfoort...
quote:Nederland mijn Vaderland Wij vinden dit gewoon echt te ver gaan?
quote:Nederland mijn Vaderland Turkse producten zijn hartstikke lekker! Maar de tekst? Nee dat gaat echt weer te ver!
Maar het is de schuld van de allochtonenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:12 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Omdat ze daar zichzelf in zien. Keihard André Hazes aan is prima, maar als het iets is wat ze niet kennen is het overlast.
En van de rabobank, die subsidieert de allochtonen!quote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:18 schreef Sgas het volgende:
[..]
Maar het is de schuld van de allochtonen
Hier kan ik mij vrij goed in vinden.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:39 schreef royzegthoi het volgende:
Daar waar ik ronddwaal kom ik alleen maar kut Turken & Marokkanen tegen. Hier en daar een Molukse, wat Polen en Chinezen maar het gaat echt om de Turken en Marokkanen die een voor een allemaal even kut zijn.
Loop ik door de straat en kijk ik er een aan, hoor ik meteen "Wolla sahbi wat kijk je ah zemmel, loop door loop door (en dan wat Turks of Marokkans gebrabbel)", dit terwijl ik gewoon door loop en interessant om me heen loop te kijken, vind voor me uit staren zo saai...
Opstap aan het dansen met een meisje, wordt lastiggevallen door een Marokkaan, ik vragen of die haar met rust wilt laten en weg wilt gaan, uurtje later staat die met z'n matties buiten te wachten... Gelukkig ben ik sportief aangelegd (en heb een aantal jaar MMA en Krav Maga les gevolgd), en een aantal vrienden die werken voor Defensie en uitsmijters die meteen kwamen. Het grappige is dat ik hem een aantal jaar later tegenkwam (herkende 'm aan z'n lelijke neus) en hij herkende mij, alleen toen had ik mijn arm op 3 plaatsen gebroken. Hij kwam rennend op me af en probeerde een paar hoeken te geven wat 'm niet lukte, en vervolgens hielden twee van zijn buitenlandse vrienden hem tegen: "Zijn arm is gebroken matti laat laat pak hem wanneer hij goed is" - Dit is toch wel een positieve ervaring geweest omdat ik in mijn hoofd ik al KO op de grond lag en nog wat kopschoppen kreeg.
Verder moet je ook nooit op de kermis lopen en daar naar de botsauto's of boksbal gaan, want bij een verkeerde beweging komen ze je pakken.
Nee, ik ben alles behalve fan van Marokkanen en Turken. Dit komt allemaal door persoonlijke ervaringen en ik ken er serieus maar een handje vol waar ik wel respect voor heb. Verder vind ik Negers hele relaxen gasten altijd. Ik ben zelf een Nederlander en ook daar heb je er mongolische typetjes tussen zitten, maar voor mijn gevoel percentueel een stuk lager dan bovenstaande bevolkingsgroepen.
In Turkije kom ik trouwens graag, en ben het eens met wat veel mensen zeggen: Alle relaxe Turken zijn in Turkije geblevenJust my 5 cents
Nog steeds durf je niet te reageren, vieze racistquote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Eigenlijk wacht je dus eigenlijk totdat iemand komt kankeren en klagen, en ga je daarna meeklagen?
[..]
Suggestieve vragen... Juist.
Waar wil je eigenlijk heen met dit topic? Beetje morren, beetje klagen, beetje eensgezind zijn?
Deze Faceboek-groep zal je goed bevallen: https://nl-nl.facebook.com/nlvaderland.
[..]
Het is toch echt de Nederlandse overheid/regering geweest die een wervingsovereenkomst sloot met Turkije. Makkelijk om te zeggen dat men niets aan jou of je familie heeft gevraagd, trouwens.
Racistquote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:12 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Omdat ze daar zichzelf in zien. Keihard André Hazes aan is prima, maar als het iets is wat ze niet kennen is het overlast.
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 18:09 schreef inmylfe het volgende:
[..]
Nog steeds durf je niet te reageren, vieze racist
Je moet is kijken naar de ervaring met Polen en Chinezen. Er wonen vrij veel Polen bij mij in de buurt, in mijn huis wonen er 4. Elke dag aan het werk, houden het huis schoon en heb nooit last van ze.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:39 schreef royzegthoi het volgende:
Daar waar ik ronddwaal kom ik alleen maar kut Turken & Marokkanen tegen. Hier en daar een Molukse, wat Polen en Chinezen maar het gaat echt om de Turken en Marokkanen die een voor een allemaal even kut zijn.
Loop ik door de straat en kijk ik er een aan, hoor ik meteen "Wolla sahbi wat kijk je ah zemmel, loop door loop door (en dan wat Turks of Marokkans gebrabbel)", dit terwijl ik gewoon door loop en interessant om me heen loop te kijken, vind voor me uit staren zo saai...
Opstap aan het dansen met een meisje, wordt lastiggevallen door een Marokkaan, ik vragen of die haar met rust wilt laten en weg wilt gaan, uurtje later staat die met z'n matties buiten te wachten... Gelukkig ben ik sportief aangelegd (en heb een aantal jaar MMA en Krav Maga les gevolgd), en een aantal vrienden die werken voor Defensie en uitsmijters die meteen kwamen. Het grappige is dat ik hem een aantal jaar later tegenkwam (herkende 'm aan z'n lelijke neus) en hij herkende mij, alleen toen had ik mijn arm op 3 plaatsen gebroken. Hij kwam rennend op me af en probeerde een paar hoeken te geven wat 'm niet lukte, en vervolgens hielden twee van zijn buitenlandse vrienden hem tegen: "Zijn arm is gebroken matti laat laat pak hem wanneer hij goed is" - Dit is toch wel een positieve ervaring geweest omdat ik in mijn hoofd ik al KO op de grond lag en nog wat kopschoppen kreeg.
Verder moet je ook nooit op de kermis lopen en daar naar de botsauto's of boksbal gaan, want bij een verkeerde beweging komen ze je pakken.
Nee, ik ben alles behalve fan van Marokkanen en Turken. Dit komt allemaal door persoonlijke ervaringen en ik ken er serieus maar een handje vol waar ik wel respect voor heb. Verder vind ik Negers hele relaxen gasten altijd. Ik ben zelf een Nederlander en ook daar heb je er mongolische typetjes tussen zitten, maar voor mijn gevoel percentueel een stuk lager dan bovenstaande bevolkingsgroepen.
In Turkije kom ik trouwens graag, en ben het eens met wat veel mensen zeggen: Alle relaxe Turken zijn in Turkije geblevenJust my 5 cents
Had je er eentje tegen zijn jassie aan getikt?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:21 schreef bruinwerker het volgende:
Ik kwam van het station af. Er zaten 5 toevallig Marrokaanse jongeren te hangen op het station. Maakt mij geen fuck uit, al zijn ze paars. Komen ze naar me toe. Mij uitschelden en het meisje waarmee ik was ook. Wij lopen door zonder er aandacht aan te geven. Ze bleven achter ons aanlopen en schreeuwen, Maar na een paar minuten dropen ze gelukkig af.
De pagina Nederland Mijn Vaderland bren ik meer dan bekend mee, was al betrokken bij hun pagina in 2009.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Eigenlijk wacht je dus eigenlijk totdat iemand komt kankeren en klagen, en ga je daarna meeklagen?
[..]
Suggestieve vragen... Juist.
Waar wil je eigenlijk heen met dit topic? Beetje morren, beetje klagen, beetje eensgezind zijn?
Deze Faceboek-groep zal je goed bevallen: https://nl-nl.facebook.com/nlvaderland.
[..]
Het is toch echt de Nederlandse overheid/regering geweest die een wervingsovereenkomst sloot met Turkije. Makkelijk om te zeggen dat men niets aan jou of je familie heeft gevraagd, trouwens.
Dat is niet echt iets om trots op te zijn, wat een poep komt daar voorbij zegquote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:56 schreef Rodulf het volgende:
[..]
De pagina Nederland Mijn Vaderland bren ik meer dan bekend mee, was al betrokken bij hun pagina in 2009.
Als dit echt waar is is dat natuurlijk te gek voor woordenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 18:59 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Hier tegenover kwam eind vorig jaar een huurhuis vrij, en er werd besloten dat daar Syrische asielzoekers in zouden komen. Een man met twee dochters van 4 en 6. We moesten allemaal medelijden hebben, want die arme mensen hadden helemaal niks zeiden ze bij de gemeente.
Daags voordat ze kwamen kwam de vrachtwagen van een bekende electrozaak een nieuwe koelkast, vriezer, wasmachine en droger brengen. Een week later stond er opeens een Volvo S40 voor de deur.
Ze hebben er anderhalve maand gewoond. Toen kon meneer zijn handjes niet thuishouden, en greep in de speeltuin om de hoek zijn buurmeisje van 13 bij haar tietjes. En haar vriendinnetje van 10 tussen de benen. Politie er bij, niemand in de buurt die zijn kinderen nog buiten durfde te laten spelen. Toen heeft de gemeente besloten dat het beter was om ze maar een dorp verderop een huis aan te bieden. Flink groter dan het huis dat ze hadden, en met garage. Want dat had de beste man wel verdiend natuurlijk
Ik stel dat 80 tot 90 % zo over allochtonen denkt, alleen durven weinig er wat van te zeggen.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mijn oudste dochter is de enige niet moslim/blank kindje in haar klas ( ze zit op een internationale school) en weet je wat? Die kinderen zijn exact hetzelfde als blanke kindjes, je merkt geen verschil.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:49 schreef Rodulf het volgende:
[..]
W?at vind jij eigenlijk van blanke schoolkinderen die gepest worden door allochtonen?
Ik zou jou alleen maar zeiken op elk topic.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, leuk, maar je benadert het niet neutraal (door slechts te vragen naar ervaringen) en geef je daarmee al aan welke richting je op wil.
Hij vraagt naar je slechte ervaringen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:47 schreef Robin0342 het volgende:
[..]
Ik zou jou alleen maar zeiken op elk topic.
Hij vraagt enkel naar onze ervaringen.
Als ik kijk naar het 1e bericht in dit topic vraagt hij , ik citeer 'Wat zijn jouw ervaringen met allochtonen ? 'quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij vraagt naar je slechte ervaringen.
Misschien moet je eerst de titel even lezen en vervolgens de rest van zijn reacties waarin hij duidelijk heeft aangegeven dat hij zich inhoudt om geen ban op te lopen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:49 schreef Robin0342 het volgende:
[..]
Als ik kijk naar het 1e bericht in dit topic vraagt hij , ik citeer 'Wat zijn jouw ervaringen met allochtonen ? '
Mijn ervaringen zijn verschillend. Ik ken een aantal allochtonen waar ik goed mee om kan gaan , die mij ook mogen. Overigens weet ik wel dat die jongens niet altijd even lief zijn en ook niet altijd even legaal. Maar goed ik kan prima met ze opschieten.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst de titel even lezen en vervolgens de rest van zijn reacties waarin hij duidelijk heeft aangegeven dat hij zich inhoudt om geen ban op te lopen.
Enige wat dit topic mist zijn verwijzingen naar een bepaalde religie, dan is het cirkeltje weer rond.
Maar goed, deel jij vooral je ervaringen maar..
Hier 1 van mijn ervaringen, altijd weten ze het beter.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst de titel even lezen en vervolgens de rest van zijn reacties waarin hij duidelijk heeft aangegeven dat hij zich inhoudt om geen ban op te lopen.
Enige wat dit topic mist zijn verwijzingen naar een bepaalde religie, dan is het cirkeltje weer rond.
En dat dus ook..quote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:07 schreef Helsinki het volgende:
Eigenlijk zoals met elk mens: soms kom je iemand tegen die je best aardig vindt en soms kom je iemand tegen die je het liefst van een hoog gebouw zou willen duwen.
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:07 schreef Helsinki het volgende:
Eigenlijk zoals met elk mens: soms kom je iemand tegen die je best aardig vindt en soms kom je iemand tegen die je het liefst van een hoog gebouw zou willen duwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duitsers ja. Arrogant zijn zequote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:44 schreef Inspireme het volgende:
Neuh niet echt.
Alhoewel die Duitsers er bij mij er toch uitspringen op mijn werk. Helemaal eisen dat je Duits moet spreken en dan nors/boos lopen doen en schreeuwen. Ik ben bereid om Engels te spreken of in gebaren maar nee hoorviel mijn andere collega's ook op.
Ik heb een hekel aan elke vorm van religie. Of het nou joods, christelijk of islamitisch is.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat iemand positieve ervaringen heeft met allochtonen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:01 schreef Maanvis het volgende:
ben je op zoek naar positieve of negatieve ervaringen over allochtonen?
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:18 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat iemand positieve ervaringen heeft met allochtonen.
Amal, een Marokkaans meisje uit mijn buurt van vroeger, had verpleegkunde gestudeerd en hielp mijn vader ontzettend goed toen ie een hartinfarct had gehad. Ik herkende haar niet meer want ze sprak zo goed Nederlands en vroeger nietquote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:18 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat iemand positieve ervaringen heeft met allochtonen.
Ja.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:20 schreef Yasmin23 het volgende:
Intenties van TS zijn wel duidelijk toch?
That's the spirit!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:30 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Ja.
Het begon bij mij al op de basisschool/. We hadden een Turks klasgenootje die stelselmatig te laat kwam. Op een gegeven moment zei de meester er wat van en stond binnen 1 dag zijn oudere broer voor de deur met alle bedreigingen van dien.
En er wat een negerin in onze klas waarvan haar moeder een hoer was (serieus). Elke dag vechten met dat meisje, kwam altijd thuis met blauwe plekken.
Als dit topic gesloten word en ik mijn zorgen over allochtonen niet mag uitspreken vind ik dat prima hoor. Maar ik laat me e mond niet snoeren.
Welk andere topic?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:31 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik maak mij soms wel zorgen over zwakzinnige autochtonen. Maar dat hoort eigenlijk in het andere topic.
Ik heb laatst nog een stel riemen gekocht van een Neger op de markt. Zijn uitstekende riemen! Dus daar is je positieve ervaring met negers.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:30 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Ja.
Het begon bij mij al op de basisschool/. We hadden een Turks klasgenootje die stelselmatig te laat kwam. Op een gegeven moment zei de meester er wat van en stond binnen 1 dag zijn oudere broer voor de deur met alle bedreigingen van dien.
En er wat een negerin in onze klas waarvan haar moeder een hoer was (serieus). Elke dag vechten met dat meisje, kwam altijd thuis met blauwe plekken.
Als dit topic gesloten word en ik mijn zorgen over allochtonen niet mag uitspreken vind ik dat prima hoor. Maar ik laat me e mond niet snoeren.
Oh dat is hilarisch. Ik ga het nu lezen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:32 schreef Yasmin23 het volgende:
GC / Nare ervaringen met autochtonen
Wat vind je van allochtoon Zwarte Piet?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:33 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Oh dat is hilarisch. Ik ga het nu lezen.
Gelezen. Behoorlijk matige kopie van mijn topic (zowel de inhoud als de reacties).quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:32 schreef Yasmin23 het volgende:
GC / Nare ervaringen met autochtonen
Je bent zelf een allochtoon, dus jij hebt sowieso niks te zeggen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 08:33 schreef snakelady het volgende:
[..]
Mijn oudste dochter is de enige niet moslim/blank kindje in haar klas ( ze zit op een internationale school) en weet je wat? Die kinderen zijn exact hetzelfde als blanke kindjes, je merkt geen verschil.
Het enige is dat wanneer ze koken het halal moet zijn.
En ja, net als in iedere klas wordt er wel eens gepest, dat is op iedere school en in iedere klas zo, of het nu blanke kindjes of donkere kindjes zijn. gelukkig wordt mijn dochter niet gepest, ze is juist vrij populair in haar klas.
Het belangrijkste is dat de school hier goed mee om gaat.
Zwarte Piet interesseert me geen reet. Sinds die discussie enkele jaren geleden is opgelaaid mogen ze het van mij afschaffen. Het gaat allemaal ten koste van de kinderen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat vind je van allochtoon Zwarte Piet?
Ik zie dat je wel fan bent van een duitse metalband. Zijn dat dan allochtonen die wel een positieve ervaring bij jou opwekken?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:42 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Zwarte Piet interesseert me geen reet. Sinds die discussie enkele jaren geleden is opgelaaid mogen ze het van mij afschaffen. Het gaat allemaal ten koste van de kinderen.
Hij stemt op de NVU volgens mij dus dat zou goed kunnen!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:36 schreef Maanvis het volgende:
Rodulf klinkt Duits, dan zijn Nederlanders allemaal allochtoon!
Oh helft van mijn cd-kast is Duitstalig en/of van Duitse oorsprong.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik zie dat je wel fan bent van een duitse metalband. Zijn dat dan allochtonen die wel een positieve ervaring bij jou opwekken?
NVU doet niet mee in mijn gemeente.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:44 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Hij stemt op de NVU volgens mij dus dat zou goed kunnen!
dan moet je ook niet zeggen dat allochtonen kut zijn want dan pest je je arme duitsers.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:45 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Oh helft van mijn cd-kast is Duitstalig en/of van Duitse oorsprong.Heb niks tegen Duitsers. Zo ongeveer het volk dat het dichtst bij ons staat kwa culltur.
Precies zoals ik jou ziequote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:41 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Gelezen. Behoorlijk matige kopie van mijn topic (zowel de inhoud als de reacties).
Danke.quote:
Maar als ze wel in jouw gemeente meededen zou je er dan op stemmen?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:46 schreef Rodulf het volgende:
[..]
NVU doet niet mee in mijn gemeente.
Zeer zeker.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:50 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Maar als ze wel in jouw gemeente meededen zou je er dan op stemmen?
Dat wens ik graaaggggg zo te houden.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:50 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Danke.
Ik heb jou zelden iets anders zien posten dan persoonlijke beledigingen en issues met andere mensen. Maar goed, ik denk wij mijlenver van elkaar af liggen.
Eng mannetje.quote:
NVU is gewoon een legale partij. Zie niet wat ze met discriminatie te maken zouden hebben.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En dan die op met het verzoek geen discriminerende teksten te posten
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:02 schreef Maanvis het volgende:
mmm je bent ook fan van Edith Piaf zie ik. Zij is ook allochtoon!
Nee, in die gehuchten stemmen ze liever op chriselijke partijen met alle gevolgen van dien. En dan klagen dat het zo'n puinhoop is geworden.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:00 schreef fathank het volgende:
[ afbeelding ]
NVU
Blij toe dat ze het hier al jaren proberen om in de gemeenteraad te komen en dat het ze nog nooit gelukt is.
Ja want de NVU heeft zoveel ervaring op het gebied van Openbaar Bestuur en de Arnhemse gemeenteraad bestaat uit bijna alleen maar Christelijke fracties.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:05 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Nee, in die gehuchten stemmen ze liever op chriselijke partijen met alle gevolgen van dien. En dan klagen dat het zo'n puinhoop is geworden.
Ik weet alleen van Arnhem en nog wat andere gemeentes in het oosten van het land.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja want de NVU heeft zoveel ervaring op het gebied van Openbaar Bestuur en de Arnhemse gemeenteraad bestaat uit bijna alleen maar Christelijke fracties.
Je weet in welke gemeentes de NVU nog meer heeft meegedaan? Dat zij nou niet bepaald traditioneel christelijk gezinde gemeentes
ik ken je hele geschiedenis.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:03 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?ik ben idd fan van Edith Piaf.
Misschien moet je je er wat beter in verdiepen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:11 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Ik weet alleen van Arnhem en nog wat andere gemeentes in het oosten van het land.
Wat een onzin praat je, in Arnhem zijn helemaal geen christelijke partijen aan de macht.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:11 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Ik weet alleen van Arnhem en nog wat andere gemeentes in het oosten van het land.
Als jij een link heb waarin 1 en ander uitgelegd staat hoor ik het graag.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Misschien moet je je er wat beter in verdiepen.
Mijn fout.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat een onzin praat je, in Arnhem zijn helemaal geen christelijke partijen aan de macht.
Nee, dat klopt. Je haat wat je niet kent.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:19 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Als jij een link heb waarin 1 en ander uitgelegd staat hoor ik het graag.
[..]
Mijn fout.
Ik ben geen allesweter.
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_3_gemeenten__.htmlquote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:19 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Als jij een link heb waarin 1 en ander uitgelegd staat hoor ik het graag.
[..]
Mijn fout.
Ik ben geen allesweter.
Lool maak je geen zorgen, ik ben geen kaalkop.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:20 schreef fathank het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_3_gemeenten__.html
De rest zoek je zelf maar uit. Ik ga hier geen compleet essay schrijven over een of andere neo-fascist z'n kale koppen niet te stoppen roodwitblauw zijn de kleuren waar ik van hou-clubje.
Ik ken allochtonen beter dan ik zou willen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Je haat wat je niet kent.
je weet niet eens of je favoriete bands allochtoon zijn.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:26 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Ik ken allochtonen beter dan ik zou willen.
Geen flauw idee waar je het nu over hebt... Edith Piaf was een Franse vrouw en in mijn ogen een autochtoon (in haar land).quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je weet niet eens of je favoriete bands allochtoon zijn.
Nee hoor, haar vader is half Noord-afrikaans, half Italiaans. Dus geen autochtoon in haar land.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:30 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Geen flauw idee waar je het nu over hebt... Edith Piaf was een Franse vrouw en in mijn ogen een autochtoon (in haar land).
Ik zou maar wat extra geschiedenislessen volgen en eerst de feiten op een rijtje krijgen. Bijvoorbeeld Zuid-Afrika, zuid-afrikanen hebben ook niet gevraagd om Nederlanders en toch wonen ze daar.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:51 schreef Rodulf het volgende:
[..]
enige die wat minder is ben jijquote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:20 schreef aanstootgevende het volgende:
Ligt een beetje aan het type allochtoon. Westerse allochtonen zijn over het algemeen erg leuk. Zandbakallochtonen of Afrika allochtonen wat minder. Oosblokallochtonen weer wat minder, maar niet zo erg als zandbak of afrika allochtonen
Kan begrijpen dat je dat denkt, gezien je walgelijke profielfoto. (moest dat even kwijt)quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:37 schreef Grunn-81 het volgende:
[..]
Ik stel dat 80 tot 90 % zo over allochtonen denkt, alleen durven weinig er wat van te zeggen.
Grappig dat je dat zegt. Heb namelijk het zelfde gevoel bij jou.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:18 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Hoezo?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:13 schreef justmesel het volgende:
[..]
enige die wat minder is ben jij
Lijkt me wel duidelijk toch. Je vindt allochtonen minder. Als mensen zich beter voelen dan anderenquote:
Allochtonen uit een bepaald gebied ja. Hoezo mag dat niet? Moet ik ze allemaal aardig vinden?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:59 schreef justmesel het volgende:
[..]
Lijkt me wel duidelijk toch. Je vindt allochtonen minder. Als mensen zich beter voelen dan anderen
op basis van hun ras, dan heb ik atlijd een lagere dunk over die persoon.
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:20 schreef aanstootgevende het volgende:
Ligt een beetje aan het type allochtoon. Westerse allochtonen zijn over het algemeen erg leuk. Zandbakallochtonen of Afrika allochtonen wat minder. Oosblokallochtonen weer wat minder, maar niet zo erg als zandbak of afrika allochtonen
Je hebt inderdaad duidelijk aangeven dat je allochtonen uit een bepaald gebied minder vindt, dus niet westerse allochtonen. M.a.w. de type 'niet westerse-allochtoon' mag je niet, op basis van hun komaf/ras vind je ze allemaal wat 'minder'.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:20 schreef aanstootgevende het volgende:
Allochtonen uit een bepaald gebied ja. Hoezo mag dat niet? Moet ik ze allemaal aardig vinden?
Niemand vind dat je elke allochtoon (of autochtoon) aardig moet vinden, en ook al zou je het proberen dan gaat dat natuurlijk ook niet, je vindt nu eenmaal wat je vindt. In jou reactie ging het over de gehele groep terwijl je wrs niet zoveel allochtonen kent/of open stelt om te leren kennen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:28 schreef aanstootgevende het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk. Ik word meer moe van mensen die vinden dat je elke allochtoon maar aardig moet vinden. Daar gaan we pas kapot aan. Veel verdienen het niet eens om aardig gevonden te worden.
Maar allochtonen uit een bepaald gebied zijn in veel gevallen gewoon naar omdat ze bijna altijd moslim zijn en islam past niet in Nederland. Onder geen enkele omstandigheden. Daarom heb ik niks met Allochtonen uit bijvoorbeeld België, Duitsland, Noorwegen of andere landen die net zoals wij christelijke normen en waarden hebben maar wel moeilijkheden met Allochtonen uit Turkije, Marokko, Afghanistan, Irak en al die ellende landen. Je ziet gewoon dat een multiculturele samenleving niet werkt en hoe meer we van dat soort mensen hierbinnen krijgen hoe onomkeerbaar kapot we gaan.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:07 schreef justmesel het volgende:
[..]
Niemand vind dat je elke allochtoon (of autochtoon) aardig moet vinden, en ook al zou je het proberen dan gaat dat natuurlijk ook niet, je vindt nu eenmaal wat je vindt. In jou reactie ging het over de gehele groep terwijl je wrs niet zoveel allochtonen kent/of open stelt om te leren kennen.
Maar wat wel vaak is dat , sommige allochtonen/autochtonen op voorhand al een allochtoon/autochtoon geen kans geven/niet mogen door de verschillen die er zijn of vooroordelen/haat/ etc. dat ze hebben tegenover de andere groep/.
Ik begrijp je boodschap moslims zijn naar. Dus omdat ze niet zoals jij zijn, hebben niet dezelfde geloof, zijn daardoor anders en dus naar. Jouw boodschap is duidelijk.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:10 schreef aanstootgevende het volgende:
[..]
Maar allochtonen uit een bepaald gebied zijn in veel gevallen gewoon naar omdat ze bijna altijd moslim zijn en islam past niet in Nederland. Onder geen enkele omstandigheden. Daarom heb ik niks met Allochtonen uit bijvoorbeeld België, Duitsland, Noorwegen of andere landen die net zoals wij christelijke normen en waarden hebben maar wel moeilijkheden met Allochtonen uit Turkije, Marokko, Afghanistan, Irak en al die ellende landen. Je ziet gewoon dat een multiculturele samenleving niet werkt en hoe meer we van dat soort mensen hierbinnen krijgen hoe onomkeerbaar kapot we gaan.
Ik word kotsmisselijk van zulke berichtenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:35 schreef justmesel het volgende:
[..]
Ik begrijp je boodschap moslims zijn naar. Dus omdat ze niet zoals jij zijn, hebben niet dezelfde geloof, zijn daardoor anders en dus naar. Jouw boodschap is duidelijk.
Eén feit is dat er veel moslims in NL wonen, een ander feit is dat NL al een multiculturele samenleving is. Nog een andere feit dat moslims even sterk achter hun islamitische normen en waarden staan als jij achter je christelijke normen en waarden. Nog een feit veel moslims wonen en werken hier generaties lang, ze hebben hier een leven opgebouwd en het bevalt hun goed,ze kunnen goed samenleven met hun mede collega's/buren/vrienden van autochtoonse komaf. En vele kennen niet eens iets anders dan NL. Kortom ik zie ze niet zo gauw vertrekken.
Wat er dan overblijft zijn gefrustreerde,zeurende types als jou. Het beste lijkt me dat je wat genuanceerder/met een open houding, minder bekrompen tegen de werkelijkheid aankijkt. En een beetje meer tevreden wordt met je leven, ik bedoel maar heb je wel eens om je heen gekeken naar de rest van de wereld. 'Als het niet krijgen van een hand van een vrouw/of een kleding stuk als een hoofddoek' jouw grootste problemen zijn, dan heb je echt niks te klagen.
En anders kun je nog altijd op de PVV (blijven) stemmen, echter denk ik niet dat ze hun doel kunnen bereiken aangezien er maar weinig mensen achter hun achterlijke ideeën staan en zullen staan. Good luck tho
Ik zie je nu in een aantal berichten achter elkaar mensen beledigen/op de man spelen. Het is ook zo verdomd moeilijk om normaal te reageren he?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:48 schreef justmesel het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zegt. Heb namelijk het zelfde gevoel bij jou.
Waarheid kan soms pijnlijk zijn ik begrijp het. Maar het is wat het is.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:41 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Ik word kotsmisselijk van zulke berichten![]()
Een Islamverbod in Europa, dat is de enige oplossing.
Helaas gaat die er nooit komen..
Oh.. Ik ben een racist
Dat klopt inderdaad.. Helaas..quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:51 schreef justmesel het volgende:
[..]
Waarheid kan soms pijnlijk zijn ik begrijp het. Maar het is wat het is.
Is gewoonste zaak van de wereld trouwens, 'racist zijn'. So who cares.
Na jouquote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:47 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Ik zie je nu in een aantal berichten achter elkaar mensen beledigen/op de man spelen. Het is ook zo verdomd moeilijk om normaal te reageren he?
Ja, het ligt aan mij... Ik heb net nog effe dit topic doorgelezen en ik geloof dat ik niks verkeerds heb gezegd.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:20 schreef justmesel het volgende:
[..]
Na jou
Ik reageer op hun berichten, en als ik daardoor 'op de man speel' (in jou ogen) so be it.
For you information, I am not the only one (maar dat wist je vast al)
In de eerste instantie hebben moslims misschien een slechte naam in jou ogen of jou vrienden/familiekring. Dat beteken niet dat ze een slechte naam in Nl hebben of in mijn ogen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:05 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad.. Helaas..
Maar schaam jij je niet voor de slechte naam die moslims hebben in Nederland?
En als je eerlijk bent, snap je dan ook waarom?
Geen aanval, gewoon nieuwsgierig
Oh nu beginnen we over slavernij.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:36 schreef justmesel het volgende:
[..]
In de eerste instantie hebben moslims misschien een slechte naam in jou ogen of jou vrienden/familiekring. Dat beteken niet dat ze een slechte naam in Nl hebben of in mijn ogen.
Verder is het wel zo dat, sommige moslims zich misdragen/crimineel en totaal niet leven volgens de islamitische levenswijze. Kan ik me daaraan irriteren ,ja. Vind ik zulk gedrag ok,nee. Schaam ik me daarvoor, misschien een beetje. Maar aan de andere kant, ik heb ze niet groot gebracht en het zijn niet mijn broers/neven etc. Dus ik schaam me er niet echt veel voor.
Als we toch op dei toer gaan, vraag ik mezelf ook uit niewsgierigheid af , wat je van je voorouders vindt, degene die bijvoorbeeld aan slavernij deden. (oprechte nieuwsgierige vraag)
ik ben een beschaafd mens en ga niet zomaar mensen slaan.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:41 schreef jodelahity het volgende:
Je kan ook gewoon mensen slaan die ruzie met je zoeken. Dan heb je ook niet de drang om een topic erover te openen
Nee maar je hebt toch een hekel aan hen vanwege een reden. Dus het is sowieso niet zomaar. Maar leuk dat je dus zo'n reactie op deze manier wil counteren xd top man, daarom krijgen mensen zoals jij ook wat ze verdienen uiteindelijkquote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:46 schreef Rodulf het volgende:
[..]
ik ben een beschaafd mens en ga niet zomaar mensen slaan.
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:36 schreef justmesel het volgende:
[..]
Als we toch op dei toer gaan, vraag ik mezelf ook uit niewsgierigheid af , wat je van je voorouders vindt, degene die bijvoorbeeld aan slavernij deden. (oprechte nieuwsgierige vraag)
Wat verdien ik dan??quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:47 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Nee maar je hebt toch een hekel aan hen vanwege een reden. Dus het is sowieso niet zomaar. Maar leuk dat je dus zo'n reactie op deze manier wil counteren xd top man, daarom krijgen mensen zoals jij ook wat ze verdienen uiteindelijk
Nou je verdient het dus dat je leven minder fijn is dan het had kunnen zijn.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:50 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Wat verdien ik dan??![]()
Ik zie het hierheen halen van allochtonen als een historische fout. Mijn leven was ongetwijfeld veel leuker geweest als die mensen hier niet naartoe waren gekomen. En dan kan ik wel een verschrikkelijke nazi zijn maar dat interesseert me geen reet.
Mietje.... je hebt echt geen idee wat ik meegemaakt heb met dat volk (en dat ga ik ook niet vertellen vanwege strafbaarheid).quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:52 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Nou je verdient het dus dat je leven minder fijn is dan het had kunnen zijn.
En ik denk op sommige punten hetzelfde als jij doet. Maar je bent gewoon een beetje een mietje en dan krijg je wat je verdient
quote:[quote]Op donderdag 20 augustus 2015 23:46 schreef Rodulf het volgende:
ik ben een beschaafd mens en ga niet zomaar mensen slaan.
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:41 schreef jodelahity het volgende:
Je kan ook gewoon mensen slaan die ruzie met je zoeken. Dan heb je ook niet de drang om een topic erover te openen
Ik had niet gedacht dat jij zo simpel was. Ik probeer conflicten te vermijden en ga absoluut geen mensen slaan.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:54 schreef jodelahity het volgende:
En voor het geval je het echt niet begrijpt, wat ik me niet kan voorstellen
[..]
[..]
Gast ik gun je helemaal geen kutverleden of leed. Maar denk na voordat je bepaalde dingen post. Je topic begint juist met het idee van 'nou wat hebben hen jou aangedaan' maar vervolgens zit je tegen mij je te gedragen als een persoon die iets helemaal uit context haalt en over iets wat niet eens met racisme te maken heeft alsof je 'een beschaafd mens bent' xdquote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:53 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Mietje.... je hebt echt geen idee wat ik meegemaakt heb met dat volk (en dat ga ik ook niet vertellen vanwege strafbaarheid).
Is gewoon een vraag, maarja blijkbaar is het moeilijk te beantwoorden voor jou. Jammer hoorquote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:43 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Oh nu beginnen we over slavernij.![]()
![]()
![]()
Godver dat is echt honderden jaren geleden.
Dan ook niet klagen als je wordt geslagenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:56 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Ik had niet gedacht dat jij zo simpel was. Ik probeer conflicten te vermijden en ga absoluut geen mensen slaan.
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:48 schreef Mubassie het volgende:
[..]![]()
Dit bedoel ik dus..
Hier stopt het voor mij
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:57 schreef justmesel het volgende:
[..]
Is gewoon een vraag, maarja blijkbaar is het moeilijk te beantwoorden voor jou. Jammer hoor
jij mag alles vragen, maar zelf één vraagje beantwoorden ho maar.
Ik vraag me gewoon af, gezien de sinterklaas-zwarte piet cultuur hier.
loop maar weg joh, als het te heet onder je voeten wordt.
Hier is geen touw aan vast te knopen, met alle respect.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:56 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Gast ik gun je helemaal geen kutverleden of leed. Maar denk na voordat je bepaalde dingen post. Je topic begint juist met het idee van 'nou wat hebben hen jou aangedaan' maar vervolgens zit je tegen mij je te gedragen als een persoon die iets helemaal uit context haalt en over iets wat niet eens met racisme te maken heeft alsof je 'een beschaafd mens bent' xd
Je zit gewoon maar wat dom te lullen voor zover ik kan inzien en dit is 1 iets ervan, waarvan ik niet eens verwacht dat je het kan zien zelfs na mijn uitleg hoe kut dat ook is voor mij
Ik heb een hekel aan Sinterklaas dus daar ga je al.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:57 schreef justmesel het volgende:
[..]
Is gewoon een vraag, maarja blijkbaar is het moeilijk te beantwoorden voor jou. Jammer hoor
jij mag alles vragen, maar zelf één vraagje beantwoorden ho maar.
Oke dan laten we het hierbijquote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:59 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Hier is geen touw aan vast te knopen, met alle respect.
Ow sorry hoor, maar die vraag was niet voor jou bedoeld. My badquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:00 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan Sinterklaas dus daar ga je al.
whehe vrouwenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:02 schreef justmesel het volgende:
[..]
Ow sorry hoor, maar die vraag was niet voor jou bedoeld. My bad
Is wel te verwachten. Het is gewoon een vraag, maarja blijkbaar is het moeilijk te beantwoorden voor jou. Jammer hoor jij stelt allerlei soorten vragen, maar zelf één vraagje beantwoorden ho maar.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:48 schreef Mubassie het volgende:
[..]![]()
Dit bedoel ik dus..
Hier stopt het voor mij
Zwarte piet/ sinterklaas cultuur heeft niks, maar dan ook helemaal niks te maken met dit topic.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:05 schreef justmesel het volgende:
[..]
Is wel te verwachten. Het is gewoon een vraag, maarja blijkbaar is het moeilijk te beantwoorden voor jou. Jammer hoor jij stelt allerlei soorten vragen, maar zelf één vraagje beantwoorden ho maar.
een andere historische fout van je voorouders, andere landen koloniseren, just sayingquote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:50 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Wat verdien ik dan??![]()
Ik zie het hierheen halen van allochtonen als een historische fout. Mijn leven was ongetwijfeld veel leuker geweest als die mensen hier niet naartoe waren gekomen. En dan kan ik wel een verschrikkelijke nazi zijn maar dat interesseert me geen reet.
Heerlijk dit soort valse opmerkingen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:09 schreef justmesel het volgende:
[..]
een andere historische fout van je voorouders, andere landen koloniseren, just saying
Ik deel mijn ervaringen wel even, heel veel Turken zijn opgefokte mannetjes, zoals jij. Ego trippend door het levend, verzot op alles wat bling bling is en de meesten zijn vrij relax, al heb je er een paar bij die een chromosoom missen en een grote bek geven over dingen waar ze beter hun mond kunnen houden. Soms doen ze dat ook digitaal, waar ze andere mensen uit de tent proberen te lokken als ze zich vervelen waarna ze gaan huilen als je ze vraagt wanneer ze met hun nicht gaan trouwen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Had je de verkeerde gequote?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:05 schreef justmesel het volgende:
[..]
Is wel te verwachten. Het is gewoon een vraag, maarja blijkbaar is het moeilijk te beantwoorden voor jou. Jammer hoor jij stelt allerlei soorten vragen, maar zelf één vraagje beantwoorden ho maar.
Oh god, weer zo'n blaatschaap.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:05 schreef justmesel het volgende:
[..]
haat is aangeleerd...quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:21 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Had je de verkeerde gequote?
Helaas was de tijd van de slavernij al ver ver voor mijn geboorte. Ik kan hier dus geen oordeel over vellen, en ga dat ook niet doen.
Wat de zwarte piet discussie *kots* betreft.. Iedere Nederlander die tegen zwarte piet is moet zich dood schamen.
Elke allochtoon die hier tegen is moeten ze keihard uitlachen.
Helaas heeft de media dit veels te groot gemaakt, hier had nooit aandacht aan besteed mogen worden.
Trouwens mensen zoals Quinsy mogen ze van mij wel pertinent opruimen.
Hee dit alles is wel mijn mening he
haha, grappig hoor je durft er zelf geen een uitspraak over te doen, jou opmerkingenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:21 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Had je de verkeerde gequote?
Helaas was de tijd van de slavernij al ver ver voor mijn geboorte. Ik kan hier dus geen oordeel over vellen, en ga dat ook niet doen.
Wat de zwarte piet discussie *kots* betreft.. Iedere Nederlander die tegen zwarte piet is moet zich dood schamen.
Elke allochtoon die hier tegen is moeten ze keihard uitlachen.
Helaas heeft de media dit veels te groot gemaakt, hier had nooit aandacht aan besteed mogen worden.
Trouwens mensen zoals Quinsy mogen ze van mij wel pertinent opruimen.
Hee dit alles is wel mijn mening he
Misschien moet je eens leren om de juiste leestekens te kiezen en ze fatsoenlijk te gebruiken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:30 schreef justmesel het volgende:
[..]
haha, grappig hoor je durft er zelf geen een uitspraak over te doen, jou opmerkingen
die volgende en die bassie of adriaan foto spreken boekdelen.
Je bent een duidelijke voorbeeld van een hypocriet,
'Quincy mogen ze opruimen' en elk NL moet zich blabla , en allochtonen blablabla
Kortom 'ik woon in NL en heb recht op vrijdheids van menings uiting ' maar een ander niet.
Wees een keer origineel zeg.
Wat maakt het uit, ik denk dat je mijn boodschap goed begrepen hebt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:36 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Misschien moet je eens leren om de juiste leestekens te kiezen en ze fatsoenlijk te gebruiken.
Jouw reactie op mijn bericht raakt kant noch wal.
Trouwens, het is Bassie op mijn avatar. Een goed ingeburgerd persoon zou dat moeten weten.
Dat mag jij zeggen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:48 schreef justmesel het volgende:
[..]
Wat maakt het uit, ik denk dat je mijn boodschap goed begrepen hebt.
En bovendien ik nooit aangeven dat ik aan jouw definitie van 'goed ingeburgerd persoon'
voldoe.
Vervolgens praat je over fatsoen, terwijl je Quinsy de dood wenst vanwege zijn mening, lekker 'fatsoenlijk' zijn we weer hoor.
Hypocrisie is written all over you, just saying
Dat is mijn mening, wees niet boos.
Gast jij begint over historische fouten, en ik mag weer er niet op ingaan van jou. Je probeert me te beperken in mijn doen en laten. Ik mag niet 'op de man spelen' en ik mag niet jou rijtje waar je aan begonnen bent niet afmaken. En was overigens niet vals aangezien ik jou opmerking alleen maar bekrachtigde met andere voorbeelden.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:10 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Heerlijk dit soort valse opmerkingen.
haha je moet morgen vroeg op, pechvogel. Don't be jealous, had je maarquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:55 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Dat mag jij zeggen.
Je snapt dat dit een eindeloze discussie gaat worden? Zo gaat ie namelijk al tientallen jaren.
Laten we gaan slapen, ik neem aan dat we morgen beiden weer vroeg aan het werk moeten, toch?
Welterusten
Dit klinkt al een stuk vriendelijker. Ik probeer je overigens niet te beperken in je doen en laten, gooi alles eruit wat je vind.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:56 schreef justmesel het volgende:
[..]
Gast jij begint over historische fouten, en ik mag weer er niet op ingaan van jou. Je probeert me te beperken in mijn doen en laten. Ik mag niet 'op de man spelen' en ik mag niet jou rijtje waar je aan begonnen bent niet afmaken. En was overigens niet vals aangezien ik jou opmerking alleen maar bekrachtigde met andere voorbeelden.
Historische fouten zijn er gemaakt, in het verleden hebben sommige mensen ook misschien fouten gemaakt bij jou. Maar waarom denk je daar steeds aan generaliseer je het op de rest. Je klinkt/bent echt bekrompen en racistisch daardoor. Dit is alleen jammer voor jezelf.
Als ik in jou schoenen had gestaan, zou ik wrs een mep terugverkocht. Hooguit krijg je paar klappen terug, maar daarmee houdt het ook op. Je vindt dit 'niet beschaafd' (kan hetzelfde zeggen over jou video's die je geplaatst heb). Wat is beschaafd? Als kinderen en tieners kunnen in sommige situaties wegkomen met vechten, dat hoort een beetje bij die leeftijd vind ik.
Het is nu verleden tijd. Je had destijds wat aan kunnen doen, maar die tijd is nu voorbij. Een mooie Engelse gezegde: 'What doesn't kill only makes you stronger'.
Het komt door de muziek van Frank Rennicke.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:29 schreef deadprez het volgende:
Ik dacht dat je het extreemrechtse gedachtegoed achter je had gelaten, Rodulf.
Dit.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:19 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Nee. het vragen om slechte ervaringen met andere rassen dan de 'onze' is inderdaad totaal niet racistisch.
Deens?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:04 schreef MisterCe het volgende:
Rara wat is de afkomst van 100% van deze gasten/dames?
Achteraf praten is inderdaad altijd makkelijker voor iedereen. Enige wat je kunt doen is ervan leren.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 07:49 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Dit klinkt al een stuk vriendelijker. Ik probeer je overigens niet te beperken in je doen en laten, gooi alles eruit wat je vind.
Ja, achteraf had ik gewoon een keer een flinke klap moeten uitdelen. Maar ja, achteraf.
In ieder geval excuses aan de mensen die zich beledigd voelden door 1 van mijn uitspraken.
Overigens vind ik het wel grappig om te zien hoe mensen uit de linkse hoek altijd proberen net te doen alsof zij geen enkele kennis hebben van de statistieken wanneer het om criminaliteit gaat.quote:
Je conclusie trekking is compleet verkeerd. Het is vooral tenenkrommend dat jij (als we toch met politieke kleuren gaan gooien) te laf bent om dan de naam van het beestje te noemen maar het moet verpakken in een raadsel.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:08 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Overigens vind ik het wel grappig om te zien hoe mensen uit de linkse hoek altijd proberen net te doen alsof zij geen enkele kennis hebben van de statistieken wanneer het om criminaliteit gaat.
Om eerlijk te zijn zal het mij een worst wezen hoe jij en je landgenootjes denken over marokkanen en niet westerse allochtonen. Ik veeg daar mijn reet mee af. Ik ben en blijf hier.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:32 schreef Rodulf het volgende:
[..]
. Denk dat jij precies weet hoe ik over allochtonen denk.
Jullie zouden moeten daten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:38 schreef justmesel het volgende:
[..]
Achteraf praten is inderdaad altijd makkelijker voor iedereen. Enige wat je kunt doen is ervan leren.
Vind echt, tof dat je zo reageerd,:) ik moet zeggen dat ik verbaasd was toen ik het las. Nu voel ik me best schuldig, was gisteren ook wel beetje overdreven fel bezig dus mijn excuses is ook wel op zijn plaats.
Niet? Je kan er met je hoofd niet bij dat er binnen elke bevolkingsgroep naast tuig ook vele fijne en nette mensen zijn?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:18 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met lezen bij "landgenootjes".quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:24 schreef Unreachable_ het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn zal het mij een worst wezen hoe jij en je landgenootjes denken over marokkanen en niet westerse allochtonen. Ik veeg daar mijn reet mee af. Ik ben en blijf hier.
lkkr boeie allemaal. Al ben je door een bende Marokkanen aangevallen. Veel mensen en topicstarter dus ook " vergeten" voor het gemak even de helft te vermelden,en de andere helft te verzinnen. Wie zegt dat het waar is wat sommige mensen hier zeggen? Ik geloof er geen reet van. Ervaring. Uitdagen,klappen krijgen en dan huilen. Ik ken dat.
Doe aangifte ipv te huilen op een forum. Krijg je meer voor elkaar dan dat je als n gefrustreerd machteloos,jochie te gedragen wiens lunch-geld is gepikt door boze niet-westerse allochtonen.
Danke.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:38 schreef justmesel het volgende:
[..]
Achteraf praten is inderdaad altijd makkelijker voor iedereen. Enige wat je kunt doen is ervan leren.
Vind echt, tof dat je zo reageerd,:) ik moet zeggen dat ik verbaasd was toen ik het las. Nu voel ik me best schuldig, was gisteren ook wel beetje overdreven fel bezig dus mijn excuses is ook wel op zijn plaats.
Ik bven ook een ernstig geval...quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:41 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Niet? Je kan er met je hoofd niet bij dat er binnen elke bevolkingsgroep naast tuig ook vele fijne en nette mensen zijn?
Dat is best ernstig.
Jij weet niks van de ware islam en kap eens met dat "als jou" pleasequote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:35 schreef justmesel het volgende:
[..]
Ik begrijp je boodschap moslims zijn naar. Dus omdat ze niet zoals jij zijn, hebben niet dezelfde geloof, zijn daardoor anders en dus naar. Jouw boodschap is duidelijk.
Eén feit is dat er veel moslims in NL wonen, een ander feit is dat NL al een multiculturele samenleving is. Nog een andere feit dat moslims even sterk achter hun islamitische normen en waarden staan als jij achter je christelijke normen en waarden. Nog een feit veel moslims wonen en werken hier generaties lang, ze hebben hier een leven opgebouwd en het bevalt hun goed,ze kunnen goed samenleven met hun mede collega's/buren/vrienden van autochtoonse komaf. En vele kennen niet eens iets anders dan NL. Kortom ik zie ze niet zo gauw vertrekken.
Wat er dan overblijft zijn gefrustreerde,zeurende types als jou. Het beste lijkt me dat je wat genuanceerder/met een open houding, minder bekrompen tegen de werkelijkheid aankijkt. En een beetje meer tevreden wordt met je leven, ik bedoel maar heb je wel eens om je heen gekeken naar de rest van de wereld. 'Als het niet krijgen van een hand van een vrouw/of een kleding stuk als een hoofddoek' jouw grootste problemen zijn, dan heb je echt niks te klagen.
En anders kun je nog altijd op de PVV (blijven) stemmen, echter denk ik niet dat ze hun doel kunnen bereiken aangezien er maar weinig mensen achter hun achterlijke ideeën staan en zullen staan. Good luck tho
En toch heb je m helemaal gelezenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:18 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met lezen bij "landgenootjes".
Wat doe je met Rodulf's wereldbeeldquote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee hoor, haar vader is half Noord-afrikaans, half Italiaans. Dus geen autochtoon in haar land.
Kun je niet gewoon als ware ariër even wat research doen voordat je fan van iemand wordt? Wikipedia is zo makkelijk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |