abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155355537
Ik heb vroeger enkele tientallen incidenten gehad met allochtonen. Geweld en dat soort dingen. Als dit topic op een redelijk normale manier verloopt zal ik er misschien meer over vertellen.

Wat zijn jouw ervaringen met allochtonen?

Aub geen racistische opmerkingen in dit topic en respecteer elkaars mening.
pi_155355565
Nee, dit is totaal niet racistisch natuurlijk. :)
Op donderdag 9 juli 2015 14:53 schreef Yvie_lu: Gelukkig. Paniek om niks :)
Op donderdag 9 juli 2015 14:57 schreef HeatWave: Deze post is universeel toepasbaar bij haar B-).
Op woensdag 8 juli 2015 15:09 schreef El_Thijs:"Inolvidable. Staat voor duidelijkheid en directheid."
pi_155355593
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:11 schreef Inolvidable het volgende:
Klopt.
pi_155355599
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:11 schreef Inolvidable het volgende:
Nog niet inderdaad, maar de gezette toon ("slechte ervaringen") is niet bevorderlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2015 16:12:47 ]
  woensdag 19 augustus 2015 @ 16:14:06 #5
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_155355643
Ik ben zojuist uitgescholden in het Frans, door een Marokkaan.

Dit was best een unieke ervaring kan ik je vertellen.
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
  woensdag 19 augustus 2015 @ 16:14:40 #6
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_155355653
Meestal zijn mijn ervaringen 'normaal' geweest, dus net als bij Nederlanders. Alleen op mijn werk eigenlijk één keer een (langdurig) negatieve ervaring gehad met een Marokkaan. En een keer met uitgaan (ook met een groep Marokkanen).
The End Times are wild
pi_155355664
Niet westerse allochtonen wel, allochtonen in het algemeen niet.

Vandaag nog op straat wat handtekeningen proberen te verzamelen, de enige die met kanker schelden en geen manieren hebben waren de niet westerse allochtonen.

Veel van de niet westerse allochtonen zijn overigens wel vriendelijk, maar vaak spreken ze de taal ook slecht als ik ze aanspreek. Weet niet of je dit als een "slechte ervaring" kan scharen.

Edit: Ook een keer tijdens het stappen gehad, een neger die mij aanviel. Echt om helemaal niets :') Alleen een shirtje kapot dus viel gelukkig wel mee. Zal me niet verbazen als die kerel voor moord de gevangenis ingaat in de toekomst, als je kijkt hoe snel die kerel gewelddadig begon te doen. Oh en zich daarna direct proberen te verstoppen in de menigte voor de uitsmijters, had volgensmij wel door dat ie fout bezig was :')
pi_155355671
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:12 schreef zarGon het volgende:

[..]

Nog niet inderdaad, maar de gezette toon ("slechte ervaringen") is niet bevorderlijk.
Daarom heb ik een vraagteken aan het eind van de zin geplaatst.
pi_155355701
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:15 schreef Rodulf het volgende:

[..]

Daarom heb ik een vraagteken aan het eind van de zin geplaatst.
Ja, leuk, maar je benadert het niet neutraal (door slechts te vragen naar ervaringen) en geef je daarmee al aan welke richting je op wil.
pi_155355731
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:16 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ja, leuk, maar je benadert het niet neutraal (door slechts te vragen naar ervaringen) en geef je daarmee al aan welke richting je op wil.
Het is nu eenmaal iets wat leeft onder de bevolking. Dat lees je verspreid over dit hele forum.
pi_155355746
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:17 schreef Rodulf het volgende:

[..]

Het is nu eenmaal iets wat leeft onder de bevolking. Dat lees je verspreid over dit hele forum.
Mooi dat je het niet tegenspreekt en meteen eigenlijk ook aangeeft wat je graag wil horen, onder het mom van "het leeft onder de bevolking".

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2015 16:18:15 ]
pi_155355758
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:17 schreef zarGon het volgende:

[..]

Mooi dat je het niet tegenspreekt en meteen eigenlijk ook aangeeft wat je graag wil horen.
Donder toch lekker op, ga bij je moeder lopen zeuren en niet dit topic lopen verkloten.

Niemand zit te wachten op jou mening en niemand kan het een flikker schelen wat jij hier van vindt.
pi_155355776
Ik heb alleen maar positieve ervaringen met allochtonen.
Werken altijd hard, zijn beschaafd en gedragen zich als notoire keurige burgers. Alleen maar respect en chapeau !
U MAD?
pi_155355785
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:12 schreef zarGon het volgende:

[..]

Nee. het vragen om slechte ervaringen met andere rassen dan de 'onze' is inderdaad totaal niet racistisch.
pi_155355797
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:18 schreef inmylfe het volgende:

[..]

Donder toch lekker op, ga bij je moeder lopen zeuren en niet dit topic lopen verkloten.
Ik wil wel over mijn nare ervaringen met Nederlanders vertellen, allochtoon zijnde.

Nou, ik was in gesprek met iemand, komt er een Nederlander aan en die maant mij aan "om op te donderen".

Geen manieren die Nederlanders, jakkie bah.
pi_155355805
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:19 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Nee. het vragen om slechte ervaringen met andere rassen dan de 'onze' is inderdaad totaal niet racistisch.
Dat doet-ie niet.

quote:
Wat zijn jouw ervaringen met allochtonen?
  woensdag 19 augustus 2015 @ 16:19:53 #17
405562 Erno-BE
Make the U.S.S.R. Great Again!
pi_155355806
Op het hbo zijn het vreselijke mensen om mee samen te werken
Rossíya, Rossíya -
V étom slóve ogón' i síla,
V étom slóve pobédy plámya!
Podnimáem Rossí známya!
pi_155355809
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:19 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik wil wel over mijn nare ervaringen met Nederlanders vertellen, allochtoon zijnde.

Nou, ik was in gesprek met iemand, komt er een Nederlander aan en die maant mij aan "om op te donderen".

Racist, ik ben zelf ook een allochtoon. De ironie :')

Zie je weer wat voor vooroordelen allochtonen vaak met zich meebrengen.

Hhaha en dan loop je zelf te zeuren over fucking vooroordelen, domme allochtoon. Donder lekker op uit dit topic.
  Eindredactie Games woensdag 19 augustus 2015 @ 16:20:54 #19
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_155355833
quote:

[..]

_O_ _O_
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_155355850
Lezen is moeilijk zeg :')
pi_155355859
quote:

[..]

Dat doet-ie niet.

[..]

De TT en OP suggereren heel helder in die richting.
pi_155355868
Ik kwam van het station af. Er zaten 5 toevallig Marrokaanse jongeren te hangen op het station. Maakt mij geen fuck uit, al zijn ze paars. Komen ze naar me toe. Mij uitschelden en het meisje waarmee ik was ook. Wij lopen door zonder er aandacht aan te geven. Ze bleven achter ons aanlopen en schreeuwen, Maar na een paar minuten dropen ze gelukkig af.

Ik heb niks tegen allochtonen, maar na alles wat ik heb meegemaakt, begin in toch te denken dat de Marokaanse gemeenschap het idee heeft dat zij zich beter voelen dan anderen, en dus alles kunnen maken.

Overigens heb ik nooit problemen gehad met andere allochtonen.
''and those who were seen dancing, were thought to be insane by those who couldn't hear the music''
pi_155355904
Alleen met autochtonen
pi_155355910
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:17 schreef zarGon het volgende:

[..]

Mooi dat je het niet tegenspreekt en meteen eigenlijk ook aangeeft wat je graag wil horen, onder het mom van "het leeft onder de bevolking".
Ik denk dat ik nog redelijk netjes ben geweest in dit topic.

Ik heb al sinds de basisschool problemen gehad met klasgenootjes, daarna op de middelbare school en daarna op het MBO (waar ik na 4 maanden mee gestopt ben). En ja, dat had gedeeltelijk te maken met die fijne allochtone klasgenootjes.
pi_155355912
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:20 schreef inmylfe het volgende:
Hhaha en dan loop je zelf te zeuren over fucking vooroordelen, domme allochtoon. Donder lekker op uit dit topic.
Wie ben jij om anderen hier een beetje weg te willen sturen of te bepalen waar ze het over moeten hebben?
pi_155355929
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:23 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Wie ben jij om anderen hier een beetje weg te willen sturen of te bepalen waar ze het over moeten hebben?
Je moeder, wie bij jij om domme vragen te stellen? :')
pi_155355973
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:23 schreef inmylfe het volgende:

[..]

Je gedraagt je als iemand van 12, dus mijn moeder zal je wel niet zijn.
  Eindredactie Games woensdag 19 augustus 2015 @ 16:25:48 #28
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_155355981
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:23 schreef inmylfe het volgende:

[..]

Doe eens even normaal kerel.
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_155355984
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:25 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Je gedraagt je als iemand van 12, dus mijn moeder zal je wel niet zijn.
Wie ben jij om mij 12 te noemen? :')
pi_155356007
quote:
13s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:25 schreef 2dope het volgende:

[..]

Doe eens even normaal kerel.
Wie ben jij om op mij te reageren? :')
Wie ben jij om te zeggen dat ik normaal moet doen? :')
Wie ben jij om mij kerel te noemen? :')

Ik neem een voorbeeld aan jullie, doe ik het goed zo?

Anders gaan we even ontopic reageren, zoals ik heb gedaan. Jullie komen alleen hier om te zeuren.
pi_155356014
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:23 schreef Rodulf het volgende:

[..]

Ik denk dat ik nog redelijk netjes ben geweest in dit topic.
En dat is te merken ook; je wil eigenlijk ongeanuanceerd kankeren op alles en nog wat, maar je probeert het maar een beetje subtieltjes aan te pakken, tussen regeltjes door is je doelstelling allang duidelijk.

quote:
Ik heb al sinds de basisschool problemen gehad met klasgenootjes, daarna op de middelbare school en daarna op het MBO (waar ik na 4 maanden mee gestopt ben). En ja, dat had gedeeltelijk te maken met die fijne allochtone klasgenootjes.
Vertel daar dan direct over, in plaats van politiek correct te doen met je 'het leeft onder de bevolking, dus don't shoot the messenger, hahaha'.
pi_155356072
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:25 schreef inmylfe het volgende:

[..]

Wie ben jij om mij 12 te noemen? :')
Iemand die geen 12 is.
pi_155356080
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:27 schreef zarGon het volgende:

[..]

En dat is te merken ook; je wil eigenlijk ongeanuanceerd kankeren op alles en nog wat, maar je probeert het maar een beetje subtieltjes aan te pakken, tussen regeltjes door is je doelstelling allang duidelijk.

[..]

Vertel daar dan direct over, in plaats van politiek correct te doen met je 'het leeft onder de bevolking, dus don't shoot the messenger, hahaha'.
Anders doe je is je best om niet zo selectief op reacties te reageren, racist :')
pi_155356109
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:27 schreef zarGon het volgende:

[..]

[..]

dat ik bij de tramhalte sta te wachten en een karatekick krijg van een Marokkaans klasgenootjes is zeker normaal? Of dat ze eisen dat ik mijn schoolboeken af moet staan aan hun?

Maar dan moet ik gewoon de tolerante Hollander zijn ofzo?
pi_155356113
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:29 schreef inmylfe het volgende:

[..]

Anders doe je is je best om niet zo selectief op reacties te reageren, racist :')
Je doet wel heel erg je best om allochtonen in een slecht daglicht te stellen.
pi_155356129
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:26 schreef inmylfe het volgende:

[..]

Wie ben jij om op mij te reageren? :')
Wie ben jij om te zeggen dat ik normaal moet doen? :')
Wie ben jij om mij kerel te noemen? :')

Ik neem een voorbeeld aan jullie, doe ik het goed zo?

Anders gaan we even ontopic reageren, zoals ik heb gedaan. Jullie komen alleen hier om te zeuren.
Als je je daar op straat bij het verzamelen van die handtekeningen net zo opstelde als hier vind ik het vrij logisch dat je af en toe uitgescholden werd.
pi_155356149
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:30 schreef zarGon het volgende:

[..]

Je doet wel heel erg je best om allochtonen in een slecht daglicht te stellen.
Je doet wel heer erg je best om je eigen fouten niet toe te geven, gewoon hoofd in het zand houden en andere mensen met een vingertje omhoog vertellen hoe het moet :')
pi_155356151
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:30 schreef Rodulf het volgende:

[..]

dat ik bij de tramhalte sta te wachten en een karatekick krijg van een Marokkaans klasgenootjes is zeker normaal? Of dat ze eisen dat ik mijn schoolboeken af moet staan aan hun?

Maar dan moet ik gewoon de tolerante Hollander zijn ofzo?
Goed, dit begint ergens op te lijken.

Ga verder, gooi die woede eruit. Ik mis de scheldwoorden die je wel uitspreekt tijdens het typen, maar niet wil typen omdat je niet als een rascist wil overkomen.

Je kunt het wel, laat eens zien hoe je er daadwerkelijk over denkt.
pi_155356157
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:30 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Als je je daar op straat bij het verzamelen van die handtekeningen net zo opstelde als hier vind ik het vrij logisch dat je af en toe uitgescholden werd.
:') Wie ben jij om een mening te hebben? :')
pi_155356172
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:31 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ga verder, gooi die woede eruit. Ik mis de scheldwoorden die je wel uitspreekt tijdens het typen, maar niet wil typen omdat je niet als een rascist wil overkomen.

Je bent nu reacties aan het uitlokken. Denk dat jij precies weet hoe ik over allochtonen denk.
pi_155356175
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:31 schreef inmylfe het volgende:

[..]

Je doet wel heer erg je best om je eigen fouten niet toe te geven, gewoon hoofd in het zand houden en andere mensen met een vingertje omhoog vertellen hoe het moet :')
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:18 schreef inmylfe het volgende:

[..]

Niemand zit te wachten op jou mening en niemand kan het een flikker schelen wat jij hier van vindt.
pi_155356226
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:31 schreef zarGon het volgende:

[..]

Echt een racistische allochtoon, natuurlijk te arrogant om dit toe te geven en door politicors wordt hij er nooit op aangesproken. Komt natuurlijk niet uit dat ik je erop wijs, en het feit dat ik ook een allochtoon ben maakt het zoveel erger.

Ah jah negeer me maar :')
pi_155356228
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:32 schreef zarGon het volgende:

[..]

[..]

Oh de ironie, de ironie :')
pi_155356231
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:32 schreef Rodulf het volgende:

[..]

Je bent nu reacties aan het uitlokken. Denk dat jij precies weet hoe ik over allochtonen denk.
Ik lok niets uit; ik vraag je alleen om nou eens eerlijk te zijn en te posten wat je daadwerkelijk wil posten. Deze gemaakte interesse prik ik zo doorheen, dus doe jezelf niet beter voor dan je bent.
pi_155356271
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:34 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik lok niets uit; ik vraag je alleen om nou eens eerlijk te zijn en te posten wat je daadwerkelijk wil posten. Deze gemaakte interesse prik ik zo doorheen, dus doe jezelf niet beter voor dan je bent.
Ja de huisracist van Fok prikt zo overal doorheen, met zijn vooroordelen weet hij zonder dat hij je kent al precies hoe je in elkaar zit. Ben je autochtoon? Dan ben je racist, ben je het niet met hem eens? Dan ben je een autochtoon :')
pi_155356284
Ja. omdat ik Fin ben en dus gewoon europeeaan
veel haat van niet europese allochtonen
kan goed vinden met polen enz
maar de marrokanen hebben altijd haat aan mij
pi_155356296
Maar om even op de vraag te reageren. Eerlijk gezegd kan ik daar in het algemeen niets over zeggen. Had ooit een allochtone kennis die alcoholist is. Dat was wel eens vervelend, maar aan de andere kant betaalde hij wel altijd de drank _O-

Verder heb ik eigenlijk niet echt extreem slechte ervaringen met mensen. Tuurlijk wel eens een woordenwisseling, maar dat onthoud ik veder niet ofzo. Ik heb een keer toen ik een jaar of 12 was een trap gekregen van zo'n sportschooltype (volgens mij gewoon autochtoon) omdat hij dacht dat we over hem en zijn vriendin stonden te praten met een groepje kinderen (ze liepen ruziemakend voorbij) en blijkbaar moest hij iets op ons afreageren.

Verder heb ik ooit een keer een klap uitgedeeld tijdens het uitgaan omdat een vervelende gast maar een meisje uit onze groep bleef lastigvallen. Ook dat was een autochtoon.

Maar ik ben een gast van boven de 2 meter dus over het algemeen word ik niet echt lastiggevallen door Tokkies.
  Eindredactie Games woensdag 19 augustus 2015 @ 16:38:21 #48
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_155356328
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:14 schreef LXIV het volgende:
Meestal zijn mijn ervaringen 'normaal' geweest, dus net als bij Nederlanders. Alleen op mijn werk eigenlijk één keer een (langdurig) negatieve ervaring gehad met een Marokkaan. En een keer met uitgaan (ook met een groep Marokkanen).
Dit gaat ook wel op voor mij. Bovengemiddeld negatieve ervaringen met allochtonen t.o.v. autochtonen in het verkeer en met onbeschofte allochtone verkopers, verder hetzelfde.

Ik ging vroeger zelf ook veel om met Somaliërs, Molukkers en Turken en nu nog veel met Indo's en Surinamers. dus misschien zijn mijn ervaringen te genuanceerd c.q. niet wenselijk voor TS aangezien die alleen maar negatieve ervaringen wil horen.
pi_155356331
Ik kan het wel vinden met allochtonen soms gaan we voor de lol autochtonen in elkaar slaan en doen we wedstrijdje wie de meeste tanden eruit slaat altijd leuk
  woensdag 19 augustus 2015 @ 16:39:13 #50
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_155356352
Zeg zarGon, wat vind jij hier eigenlijk van. Ik zit op jouw mening te wachten. :)
Laffe huichelaar
pi_155356391
quote:

[..]

Mijn eerlijke mening zal je niet te horen krijgen. Ik heb zo mijn eigen ideeën hierover.

Feit is dat een uitzonderlijk groot deel van de bevolking last heeft van allochtonen. Terwijl het zo'n kleine groep is. Rara hoe kan dat?
pi_155356395
quote:
2s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:38 schreef 2dope het volgende:

[..]

Dit gaat ook wel op voor mij. Bovengemiddeld negatieve ervaringen met allochtonen t.o.v. autochtonen in het verkeer en met onbeschofte allochtone verkopers, verder hetzelfde.

Ik ging vroeger zelf ook veel om met Somaliërs, Molukkers en Turken en nu nog veel met Indo's en Surinamers. dus misschien zijn mijn ervaringen te genuanceerd c.q. niet wenselijk voor TS aangezien die alleen maar negatieve ervaringen wil horen.
Grappig hoe je 3x post en niet eens ontopic post, dan post je een keer ontopic en dan ga je weer afdwalen. Jah je motief is duidelijk, ALLES wat ook maar negatief kan zijn over allochtonen mag niet genoemd worden, hoe genuanceerd het ook is :')
pi_155356460
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:40 schreef Rodulf het volgende:

[..]

Mijn eerlijke mening zal je niet te horen krijgen. Ik heb zo mijn eigen ideeën hierover.

Feit is dat een uitzonderlijk groot deel van de bevolking last heeft van allochtonen. Terwijl het zo'n kleine groep is. Rara hoe kan dat?
"You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy."
  Eindredactie Games woensdag 19 augustus 2015 @ 16:43:32 #54
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_155356472
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:40 schreef inmylfe het volgende:

[..]

Grappig hoe je 3x post en niet eens ontopic post, dan post je een keer ontopic en dan ga je weer afdwalen. Jah je motief is duidelijk, ALLES wat ook maar negatief kan zijn over allochtonen mag niet genoemd worden, hoe genuanceerd het ook is :')
Eh, wat? Misschien iets beter lezen, er staan namelijk gewoon negatieve ervaringen in mijn post.

Maar fijn dat je het grappig vindt.
  Eindredactie Games woensdag 19 augustus 2015 @ 16:43:44 #55
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_155356478
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:43 schreef DiceMan het volgende:

[..]

"You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy."
Sup Tony.
pi_155356489
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:43 schreef DiceMan het volgende:

[..]

Wow deep kwote men i liek youre style :')
pi_155356510
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:44 schreef inmylfe het volgende:

[..]

Wow deep kwote men i liek youre style :')
"I always tell the truth."
pi_155356522
quote:

[..]

We blijven rondjes draaien...

Je zegt dat je je (eerlijke) mening niet zal posten. Vervolgens stel je alsnog een vraag erover, omdat je o zo graag even wil aangeven hoe jij erover denkt.

Wees niet zo'n zachte schoenzool en post hoe je mening erover.
pi_155356533
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:45 schreef DiceMan het volgende:

[..]

"I always tell the truth."
Yes you are trutful pirson I see very gud ^O^
pi_155356555
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:45 schreef zarGon het volgende:

[..]

Je zegt dat je je (eerlijke) mening niet zal posten. Vervolgens stel je alsnog een vraag erover, omdat je o zo graag even wil aangeven hoe jij erover denkt.

We blijven maar rondjes draaien, ik blijf je op racistische acties wijzen en vervolgens negeer je me :')
pi_155356630
quote:
Ten eerste, hoezo is dat een feit?
Ten tweede, dat is nogal simpel te verklaren. We hebben zelf in de jaren 60 en 70 de onderkant van de bevolking uit Noord-Afrika importeert. En je hebt nou eenmaal gemiddeld meer last van mensen aan de onderkant van de samenleving dan van anderen. Tel daar het cultuurverschil bij op en je hebt je oorzaak.
pi_155356646
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:45 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ja, met het gevaar dat ze mij bannen.

W?at vind jij eigenlijk van blanke schoolkinderen die gepest worden door allochtonen?
pi_155356649
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:48 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Ten tweede, dat is nogal simpel te verklaren. We hebben zelf in de jaren 60 en 70 de onderkant van de bevolking uit Noord-Afrika importeert. En je hebt nou eenmaal gemiddeld meer last van mensen aan de onderkant van de samenleving dan van anderen. Tel daar het cultuurverschil bij op en je hebt je oorzaak.
Hoezo kan je het verklaren als je eerst moeilijk gaat doen of het wel waar is? :')
pi_155356681
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:49 schreef inmylfe het volgende:

[..]

Hoezo kan je het verklaren als je eerst moeilijk gaat doen of het wel waar is? :')
Dat ik iets kan verklaren betekent niet dat het ook waar hoeft te zijn.
pi_155356683
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:49 schreef Rodulf het volgende:

[..]

W?at vind jij eigenlijk van blanke schoolkinderen die gepest worden door allochtonen?
Alsof allochtone kinderen niet door tokkie blanken gepest worden. Denk dat je de verkeerde richting opgaat als je het op kinderen gaat spitzen, die zijn over het algemeen vrij hetzelfde.

Edit: Ik bedoel het niet zo als "alsof" bedoel eigeinlijk, ik weet zeker dat allochtonen wel meer gepest worden. Aangezien die buiten de grote steden. Zeker in de minderheid zijn.

Hoort er gewoon bij als kind om kinderen te pesten die anders zijn.
pi_155356695
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:48 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Er is niemand (in mijn familie in ieder geval) die gevraagd heeft om die gelukszoekers.
pi_155356699
Geen slechte ervaring met autochtonen?
Zie!
pi_155356740
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:50 schreef inmylfe het volgende:

[..]

Alsof allochtone kinderen niet door tokkie blanken gepest worden. Denk dat je de verkeerde richting opgaat als je het op kinderen gaat spitzen, die zijn over het algemeen vrij hetzelfde.

Edit: Ik bedoel het niet zo als "alsof" bedoel eigeinlijk, ik weet zeker dat allochtonen wel meer gepest worden. Aangezien die buiten de grote steden. Zeker in de minderheid zijn.

Hoort er gewoon bij als kind om kinderen te pesten die anders zijn.
Mijn ervaring is anders.
pi_155356778
Mwa, nee niet echt. De meesten die mij zien, laten mij wel met rust. Ik heb de juiste uitstraling en zo weet je. Dus mij zouden ze niet zo gauw wat doen.
pi_155356784
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:52 schreef Rodulf het volgende:

[..]

Mijn ervaring is anders.
Dat op de Veluwe het enige negertje in de klas andere kinderen aan het pesten was?

Dat kwam bij ons echt niet voor hoor.

In de randstad worden de blanke gepest door de allochtonen, op de Veluwe en Friesland is het andersom. Niet zeggende dat hij werd gepest overigens. Maar ik zie het echt zo 123 niet gebeuren.
pi_155356814
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:51 schreef Rodulf het volgende:

[..]

Er is niemand (in mijn familie in ieder geval) die gevraagd heeft om die gelukszoekers.
We vonden ons zelf te goed om de kutklusjes op te lossen dus hebben we ze met bussen vol hier naar toe gehaald. Dat argumenten 'ik heb er niet persoonlijk om gevraagd' is dan ook gratuit.
  woensdag 19 augustus 2015 @ 17:06:04 #72
219405 Sgas
In vino veritas
pi_155357080
Zeg TS, kan het zijn dat jouw ervaring niet zoveel met afkomst te maken heeft, maar meer met leefmilieu?
Progress happens when oppression becomes inconvenient for the ruling class
It used to be illegal for women to remarry when their husbands died. And then one day, a really hot woman's husband died.
And there was progress
pi_155357125
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 17:06 schreef Sgas het volgende:
Zeg TS, kan het zijn dat jouw ervaring niet zoveel met afkomst te maken heeft, maar meer met leefmilieu?
Daarom stemmen veel Tokkies ook PVV. Ze denken last te hebben van allochtonen, maar hebben gewoon last van hun mede-Tokkkies.
pi_155357164
quote:

[..]

Eigenlijk wacht je dus eigenlijk totdat iemand komt kankeren en klagen, en ga je daarna meeklagen?

quote:
Wat vind jij eigenlijk van blanke schoolkinderen die gepest worden door allochtonen?
Suggestieve vragen... Juist.

Waar wil je eigenlijk heen met dit topic? Beetje morren, beetje klagen, beetje eensgezind zijn?

Deze Faceboek-groep zal je goed bevallen: https://nl-nl.facebook.com/nlvaderland.
quote:

[..]

Het is toch echt de Nederlandse overheid/regering geweest die een wervingsovereenkomst sloot met Turkije. Makkelijk om te zeggen dat men niets aan jou of je familie heeft gevraagd, trouwens.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2015 17:09:54 ]
  woensdag 19 augustus 2015 @ 17:10:39 #75
219405 Sgas
In vino veritas
pi_155357186
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 17:08 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Daarom stemmen veel Tokkies ook PVV. Ze denken last te hebben van allochtonen, maar hebben gewoon last van hun mede-Tokkkies.
Inderdaad, dat is wat ik bedoel. Helaas wordt er weinig over de mede-Tokkies gezegd.
It used to be illegal for women to remarry when their husbands died. And then one day, a really hot woman's husband died.
And there was progress
pi_155357237
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 17:10 schreef Sgas het volgende:

[..]

Inderdaad, dat is wat ik bedoel. Helaas wordt er weinig over de mede-Tokkies gezegd.
Omdat ze daar zichzelf in zien. Keihard André Hazes aan is prima, maar als het iets is wat ze niet kennen is het overlast.
pi_155357351

https://www.facebook.com/(...)7613/?type=1&theater.

quote:
Welkom bij de Jumbo in Amersfoort...
quote:
Nederland mijn Vaderland Wij vinden dit gewoon echt te ver gaan?
quote:
Nederland mijn Vaderland Turkse producten zijn hartstikke lekker! Maar de tekst? Nee dat gaat echt weer te ver!
_O-.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2015 17:17:49 ]
  woensdag 19 augustus 2015 @ 17:18:38 #78
219405 Sgas
In vino veritas
pi_155357384
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 17:12 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Omdat ze daar zichzelf in zien. Keihard André Hazes aan is prima, maar als het iets is wat ze niet kennen is het overlast.
Maar het is de schuld van de allochtonen
And there was progress
pi_155357440
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 17:18 schreef Sgas het volgende:

[..]

Maar het is de schuld van de allochtonen
En van de rabobank, die subsidieert de allochtonen!
  woensdag 19 augustus 2015 @ 17:39:12 #80
447181 royzegthoi
my point of view
pi_155357795
Daar waar ik ronddwaal kom ik alleen maar kut Turken & Marokkanen tegen. Hier en daar een Molukse, wat Polen en Chinezen maar het gaat echt om de Turken en Marokkanen die een voor een allemaal even kut zijn.

Loop ik door de straat en kijk ik er een aan, hoor ik meteen "Wolla sahbi wat kijk je ah zemmel, loop door loop door (en dan wat Turks of Marokkans gebrabbel)", dit terwijl ik gewoon door loop en interessant om me heen loop te kijken, vind voor me uit staren zo saai...

Opstap aan het dansen met een meisje, wordt lastiggevallen door een Marokkaan, ik vragen of die haar met rust wilt laten en weg wilt gaan, uurtje later staat die met z'n matties buiten te wachten... Gelukkig ben ik sportief aangelegd (en heb een aantal jaar MMA en Krav Maga les gevolgd), en een aantal vrienden die werken voor Defensie en uitsmijters die meteen kwamen. Het grappige is dat ik hem een aantal jaar later tegenkwam (herkende 'm aan z'n lelijke neus) en hij herkende mij, alleen toen had ik mijn arm op 3 plaatsen gebroken. Hij kwam rennend op me af en probeerde een paar hoeken te geven wat 'm niet lukte, en vervolgens hielden twee van zijn buitenlandse vrienden hem tegen: "Zijn arm is gebroken matti laat laat pak hem wanneer hij goed is" - Dit is toch wel een positieve ervaring geweest omdat ik in mijn hoofd ik al KO op de grond lag en nog wat kopschoppen kreeg.

Verder moet je ook nooit op de kermis lopen en daar naar de botsauto's of boksbal gaan, want bij een verkeerde beweging komen ze je pakken.

Nee, ik ben alles behalve fan van Marokkanen en Turken. Dit komt allemaal door persoonlijke ervaringen en ik ken er serieus maar een handje vol waar ik wel respect voor heb. Verder vind ik Negers hele relaxen gasten altijd. Ik ben zelf een Nederlander en ook daar heb je er mongolische typetjes tussen zitten, maar voor mijn gevoel percentueel een stuk lager dan bovenstaande bevolkingsgroepen.

In Turkije kom ik trouwens graag, en ben het eens met wat veel mensen zeggen: Alle relaxe Turken zijn in Turkije gebleven :) Just my 5 cents
pi_155358334
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 17:39 schreef royzegthoi het volgende:
Daar waar ik ronddwaal kom ik alleen maar kut Turken & Marokkanen tegen. Hier en daar een Molukse, wat Polen en Chinezen maar het gaat echt om de Turken en Marokkanen die een voor een allemaal even kut zijn.

Loop ik door de straat en kijk ik er een aan, hoor ik meteen "Wolla sahbi wat kijk je ah zemmel, loop door loop door (en dan wat Turks of Marokkans gebrabbel)", dit terwijl ik gewoon door loop en interessant om me heen loop te kijken, vind voor me uit staren zo saai...

Opstap aan het dansen met een meisje, wordt lastiggevallen door een Marokkaan, ik vragen of die haar met rust wilt laten en weg wilt gaan, uurtje later staat die met z'n matties buiten te wachten... Gelukkig ben ik sportief aangelegd (en heb een aantal jaar MMA en Krav Maga les gevolgd), en een aantal vrienden die werken voor Defensie en uitsmijters die meteen kwamen. Het grappige is dat ik hem een aantal jaar later tegenkwam (herkende 'm aan z'n lelijke neus) en hij herkende mij, alleen toen had ik mijn arm op 3 plaatsen gebroken. Hij kwam rennend op me af en probeerde een paar hoeken te geven wat 'm niet lukte, en vervolgens hielden twee van zijn buitenlandse vrienden hem tegen: "Zijn arm is gebroken matti laat laat pak hem wanneer hij goed is" - Dit is toch wel een positieve ervaring geweest omdat ik in mijn hoofd ik al KO op de grond lag en nog wat kopschoppen kreeg.

Verder moet je ook nooit op de kermis lopen en daar naar de botsauto's of boksbal gaan, want bij een verkeerde beweging komen ze je pakken.

Nee, ik ben alles behalve fan van Marokkanen en Turken. Dit komt allemaal door persoonlijke ervaringen en ik ken er serieus maar een handje vol waar ik wel respect voor heb. Verder vind ik Negers hele relaxen gasten altijd. Ik ben zelf een Nederlander en ook daar heb je er mongolische typetjes tussen zitten, maar voor mijn gevoel percentueel een stuk lager dan bovenstaande bevolkingsgroepen.

In Turkije kom ik trouwens graag, en ben het eens met wat veel mensen zeggen: Alle relaxe Turken zijn in Turkije gebleven :) Just my 5 cents
Hier kan ik mij vrij goed in vinden.
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_155358407
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 17:09 schreef zarGon het volgende:

[..]

Eigenlijk wacht je dus eigenlijk totdat iemand komt kankeren en klagen, en ga je daarna meeklagen?

[..]

Waar wil je eigenlijk heen met dit topic? Beetje morren, beetje klagen, beetje eensgezind zijn?

Deze Faceboek-groep zal je goed bevallen: https://nl-nl.facebook.com/nlvaderland.

[..]

Het is toch echt de Nederlandse overheid/regering geweest die een wervingsovereenkomst sloot met Turkije. Makkelijk om te zeggen dat men niets aan jou of je familie heeft gevraagd, trouwens.
Nog steeds durf je niet te reageren, vieze racist
pi_155358452
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 17:12 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Racist
pi_155358465
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 18:11 schreef inmylfe het volgende:

[..]

Racist
Nee hoor, ik heb het niet over een ras. Tokkie is geen ras.
pi_155358493
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 18:09 schreef inmylfe het volgende:

[..]

Nog steeds durf je niet te reageren, vieze racist
:).
pi_155358504
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 17:39 schreef royzegthoi het volgende:

Je moet is kijken naar de ervaring met Polen en Chinezen. Er wonen vrij veel Polen bij mij in de buurt, in mijn huis wonen er 4. Elke dag aan het werk, houden het huis schoon en heb nooit last van ze.

Heb wel andere verhalen over Polen gehoord overigens, maar nooit zo erg als Marokkanen die de hele dag mensen lastig vallen als hobby. En moet erbij zeggen dat Turken zich in mijn mening een stuk beter kunnen aanpassen dan me Marokkanen in het algemeen.

Chinezen/Aziaten heb ik er de ervaring mee dat ze overal patatkramen van Nederlanders overnemen en loempia's op de markt verkopen. Kan ik alleen maar toejuichen. (je ziet ze ook op hun kinderfietsjes vaak bij de uni fietsen)
  woensdag 19 augustus 2015 @ 18:35:24 #87
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_155358877
Ik werk in een winkel maar kan niet zeggen dat er nou zoveel verschil zit tussen allochtoon/autochtoon, niet qua klanten maar ook niet qua personeel. Wel last gehad van aggressieve nutrilonopkopers (alleen afrikaanse, aziaten zijn wat dat betreft niet zo ruziezoekend hier). Woon overigens in de randstad. Natuurlijk wel asociale allochtonen, maar net zoveel asociale autochtonen.
Vind wel dat ze de taal moeten kennen, anders is het zo lastig om mee te draaien in de maatschappij.
  woensdag 19 augustus 2015 @ 18:36:57 #88
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_155358914
Nee totaal niet, ik heb veel allochtone vrienden en daar kan ik beter op bouwen dan op mijn autochtone vrienden.
  woensdag 19 augustus 2015 @ 18:39:20 #89
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_155358954
Ik heb slechte en ik heb goede ervaring, dus eigenlijk hetzelfde als met autochtonen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  woensdag 19 augustus 2015 @ 18:55:09 #90
446472 Nozick
Onbegrepen genie
pi_155359236
Allochtoon is als term erg ruim. Heb eigenlijk alleen last van Marokkanen. Ze zijn vaak nadrukkelijk aanwezig en proberen je aandacht te lokken. Meestal negeer ik ze aangezien er toch alleen ellende van komt. Een enkele keer lopen ze je zo op te naaien dat je wel moet reageren, en dan hebben ze je waar ze je hebben willen. Natuurlijk moet ik ook hier de opmerking maken dat het niet om elke Marokkaan gaat, maar mijn negatieve ervaringen zijn telkens wel met Marokkanen. Zeker nu ze in de zomer nutteloos rondhangen.
Red de democratie: https://teken.geenpeil.nl/
pi_155359336
Hier tegenover kwam eind vorig jaar een huurhuis vrij, en er werd besloten dat daar Syrische asielzoekers in zouden komen. Een man met twee dochters van 4 en 6. We moesten allemaal medelijden hebben, want die arme mensen hadden helemaal niks zeiden ze bij de gemeente.

Daags voordat ze kwamen kwam de vrachtwagen van een bekende electrozaak een nieuwe koelkast, vriezer, wasmachine en droger brengen. Een week later stond er opeens een Volvo S40 voor de deur.

Ze hebben er anderhalve maand gewoond. Toen kon meneer zijn handjes niet thuishouden, en greep in de speeltuin om de hoek zijn buurmeisje van 13 bij haar tietjes. En haar vriendinnetje van 10 tussen de benen. Politie er bij, niemand in de buurt die zijn kinderen nog buiten durfde te laten spelen. Toen heeft de gemeente besloten dat het beter was om ze maar een dorp verderop een huis aan te bieden. Flink groter dan het huis dat ze hadden, en met garage. Want dat had de beste man wel verdiend natuurlijk :r
pi_155359518
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:21 schreef bruinwerker het volgende:
Ik kwam van het station af. Er zaten 5 toevallig Marrokaanse jongeren te hangen op het station. Maakt mij geen fuck uit, al zijn ze paars. Komen ze naar me toe. Mij uitschelden en het meisje waarmee ik was ook. Wij lopen door zonder er aandacht aan te geven. Ze bleven achter ons aanlopen en schreeuwen, Maar na een paar minuten dropen ze gelukkig af.
Had je er eentje tegen zijn jassie aan getikt?
pi_155359826
Ligt een beetje aan het type allochtoon. Westerse allochtonen zijn over het algemeen erg leuk. Zandbakallochtonen of Afrika allochtonen wat minder. Oosblokallochtonen weer wat minder, maar niet zo erg als zandbak of afrika allochtonen
pi_155360827
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 17:09 schreef zarGon het volgende:

[..]

[..]

[..]

De pagina Nederland Mijn Vaderland bren ik meer dan bekend mee, was al betrokken bij hun pagina in 2009.

Maar niemand heeft toch wat aan mijn familie gevraagd of zie ik dat verkeerd? Net zoals zoveel andere mensen in NL. Het was een kleine elite die die mensen hier naartoe heeft gehaald.
pi_155361885
Mijn vrienden en ik wonen in een dorp onder de rook van Amsterdam..

Toen we allemaal nog op kamers in Amsterdam zaten, gingen we soms wel eens in het weekend, als we allemaal bij onze ouders waren, op zaterdagavond een biertje drinken in ons oude dorpscafe, waar we ook kwamen toen we nog op de middelbare school zaten om voetbal te kijken of biertjes te drinken voor we op de fiets 10 km naar ''de stad'' gingen om uit te gaan.

Opeens zat er op zo'n avond een totaal doorgesnoven marokkaan in zijn eentje op het terras. Die zag ons echt aan voor van die brave dorpspikkies die nog nooit het dorp uit waren geweest. Wij zaten gewoon wat te ouwehoeren, en hij zat drie tafels verderop in zijn eentje, ons aan te horen.

Op een gegeven moment komt hij op ons af, met een enorm eng/agressief hoofd, en begint te praten over ''ik ben een gekke Marokkaan, jullie hebben nog nooit een Marokkaan gesproken, ik maak jullie af''.. ''Hier, zien jullie mijn telefoon, ik bel zo mijn neven op, en we slachten jullie echt''..

Toen hij doorhad dat hij eerder een beetje werd uitgelachen dan serieus genomen ging hij al helemaal lopen tieren, schreeuwen, maar omdat we zelf een ex - cokeverslaafde in de groep hadden, wisten we dat het eigenlijk maar een hele zielige, onzekere doorgesnoven eenzame marokkaan was... Figuur een week later nog eens tegen gekomen, toen bleef hij naar de grond staren :')

Moet overigens zeggen dat ik in mijn leven zelden problemen met allochtonen heb gehad. Komt misschien ook omdat ik over de 2 meter en ruim 100 kilo ben, maar het valt me wel op dat ik me tussen noord-afrikaanse allochtonen toch minder prettig voel dan tussen surinamers / antillianen / afrikanen en dergelijke.

Reis in amsterdam veel met de metro, en in de metro richting isolatorweg ( nieuw west) zitten veel meer marokkanen, en in die lijn is wel veel geschreeuw / uitdagen / gezeik. De lijn richting bijlmer ( gaasperplas ) zitten veel meer surinamers/ afrikanen in, en die zitten allemaal gewoon rustig, heb je totaal geen last van, geen opgefokte sfeer ook..
pi_155362587
Bij ons op de middelbare schoolt zaten 2 Marokkanen die stelselmatig de boel aan het verzieken waren. Was er 1 x bij dat ze met 20 man 1 gozer in ellkaar probeerde te trappen. Gelukkig (voor die gozer) was hij aardig ateletisch en heeft hij kunnen ontsnappen. Sommige Marokkanen hebben ze toen van school afgegooid.

Daarna zijn die Marokkanen nog meerdere keren naar onze school gekomen om ruzie te zoeken.
  woensdag 19 augustus 2015 @ 21:19:29 #97
346653 Ceviche
pi_155363570
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 19:56 schreef Rodulf het volgende:

[..]

De pagina Nederland Mijn Vaderland bren ik meer dan bekend mee, was al betrokken bij hun pagina in 2009.

Dat is niet echt iets om trots op te zijn, wat een poep komt daar voorbij zeg :')
  woensdag 19 augustus 2015 @ 21:25:56 #98
346653 Ceviche
pi_155363807
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 18:59 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Hier tegenover kwam eind vorig jaar een huurhuis vrij, en er werd besloten dat daar Syrische asielzoekers in zouden komen. Een man met twee dochters van 4 en 6. We moesten allemaal medelijden hebben, want die arme mensen hadden helemaal niks zeiden ze bij de gemeente.

Daags voordat ze kwamen kwam de vrachtwagen van een bekende electrozaak een nieuwe koelkast, vriezer, wasmachine en droger brengen. Een week later stond er opeens een Volvo S40 voor de deur.

Ze hebben er anderhalve maand gewoond. Toen kon meneer zijn handjes niet thuishouden, en greep in de speeltuin om de hoek zijn buurmeisje van 13 bij haar tietjes. En haar vriendinnetje van 10 tussen de benen. Politie er bij, niemand in de buurt die zijn kinderen nog buiten durfde te laten spelen. Toen heeft de gemeente besloten dat het beter was om ze maar een dorp verderop een huis aan te bieden. Flink groter dan het huis dat ze hadden, en met garage. Want dat had de beste man wel verdiend natuurlijk :r
Als dit echt waar is is dat natuurlijk te gek voor woorden :N

Maar vaak heeft niemand in zo'n wijk uberhaupt contact met die mensen en zijn het allemaal gewoon geruchten. Die meisjes kunnen bijvoorbeeld wel van alles zeggen, wat de hele wijk dan te horen krijgt, maar als blijkt dat het gelogen is, dan hoor je er nooit meer wat over want dat bereikt veel minder mensen. Het kan allemaal waar zijn, maar ik zou toch een slag om de arm houden als je dit niet rechtstreeks van politie o.i.d. gehoord hebt. Ik bedoel: het zou allemaal gewoon poep kunnen zijn en die man kan dat nooit tegenspreken.
pi_155368055
quote:

[..]

Ik stel dat 80 tot 90 % zo over allochtonen denkt, alleen durven weinig er wat van te zeggen.
  donderdag 20 augustus 2015 @ 07:28:39 #100
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_155372145
Haben Sie eine Stunde? :')

Als ik vanmiddag terug ben maak ik wel een beginnetje.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 20 augustus 2015 @ 08:33:10 #101
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_155372707
quote:

[..]

Mijn oudste dochter is de enige niet moslim/blank kindje in haar klas ( ze zit op een internationale school) en weet je wat? Die kinderen zijn exact hetzelfde als blanke kindjes, je merkt geen verschil.
Het enige is dat wanneer ze koken het halal moet zijn.

En ja, net als in iedere klas wordt er wel eens gepest, dat is op iedere school en in iedere klas zo, of het nu blanke kindjes of donkere kindjes zijn. gelukkig wordt mijn dochter niet gepest, ze is juist vrij populair in haar klas.
Het belangrijkste is dat de school hier goed mee om gaat.

[ Bericht 3% gewijzigd door snakelady op 20-08-2015 08:38:17 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_155372819
In Rotterdam 6 jaar geleden liep een lichtbruin kroezig jongetje met zijn flink gedoekte moeder richting supermarkt, ik fietste erlangs, keilt ie een steen richting mij. Ik was perplex door de brutaliteit en het gebrek aan opvoeding.
Anderhalf jaar geleden tijdens vlak na nieuwjaar m'n auto uitgebrand in een serie van 15 ofzo. Allemaal in een bepaalde straal rond een beruchte sishalounge.

Verder kan ik de boel goed relativeren hoor, lagere SES enzo.

Oh en als je veel complimentjes wil als vrouw, moet je naar Rotterdam zuid, al die negers flirten de ganse dag :P
  donderdag 20 augustus 2015 @ 09:47:08 #103
446713 Robin0342
Ik haat het als mensen hun zin
pi_155373845
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:16 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik zou jou alleen maar zeiken op elk topic.
Hij vraagt enkel naar onze ervaringen.
pi_155373859
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 09:47 schreef Robin0342 het volgende:

[..]

Ik zou jou alleen maar zeiken op elk topic.
Hij vraagt enkel naar onze ervaringen.
Hij vraagt naar je slechte ervaringen.
  donderdag 20 augustus 2015 @ 09:49:24 #105
446713 Robin0342
pi_155373888
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 09:48 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hij vraagt naar je slechte ervaringen.
Als ik kijk naar het 1e bericht in dit topic vraagt hij , ik citeer 'Wat zijn jouw ervaringen met allochtonen ? '
pi_155373959
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 09:49 schreef Robin0342 het volgende:

[..]

Als ik kijk naar het 1e bericht in dit topic vraagt hij , ik citeer 'Wat zijn jouw ervaringen met allochtonen ? '
Misschien moet je eerst de titel even lezen en vervolgens de rest van zijn reacties waarin hij duidelijk heeft aangegeven dat hij zich inhoudt om geen ban op te lopen.

Enige wat dit topic mist zijn verwijzingen naar een bepaalde religie, dan is het cirkeltje weer rond.

Maar goed, deel jij vooral je ervaringen maar. :).
  donderdag 20 augustus 2015 @ 09:55:22 #107
446713 Robin0342
pi_155374032
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 09:52 schreef zarGon het volgende:

[..]

Misschien moet je eerst de titel even lezen en vervolgens de rest van zijn reacties waarin hij duidelijk heeft aangegeven dat hij zich inhoudt om geen ban op te lopen.

Enige wat dit topic mist zijn verwijzingen naar een bepaalde religie, dan is het cirkeltje weer rond.

Mijn ervaringen zijn verschillend. Ik ken een aantal allochtonen waar ik goed mee om kan gaan , die mij ook mogen. Overigens weet ik wel dat die jongens niet altijd even lief zijn en ook niet altijd even legaal. Maar goed ik kan prima met ze opschieten.

Daarnaast heb ik een paar allochtonen in mijn klas waarover ik geen positief woord over heb. Continue turks praten in de klas tegen elkaar en andere klasgenoten uitschelden in het turks. ( en zodra ik er wat van zeg moet ik bijvoorbeeld 'mijn kk bek houden ')of dan is het geen scheldwoord volgens hun. gelukkig is er dan ook een andere turk wat in mijn ogen wel een goede jongen is die dan wel eerlijk zegt wat de rest gezegd heeft.

En heb hier nog wel veel meer verhalen over allochtonen.

Om het dus samen te vatten : gemixte ervaringen zowel positief als negatief.
  donderdag 20 augustus 2015 @ 11:07:35 #108
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_155375309
Eigenlijk zoals met elk mens: soms kom je iemand tegen die je best aardig vindt en soms kom je iemand tegen die je het liefst van een hoog gebouw zou willen duwen.
  donderdag 20 augustus 2015 @ 11:14:21 #109
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_155375425
quote:

[..]

Hier 1 van mijn ervaringen, altijd weten ze het beter.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_155375501
Als kind had ik een paar Indonesische vrienden. Toen ze in de puberteit kwamen en mee gingen lopen met hun oudere en stoerdere familieleden was ik opeens die 'blanda' in negatieve zin van het woord.

Ik liep met een meisje over straat. Rijden er een paar Marokkanen voorbij die haar voor hoer uitmaken, omdat ze wat opvallend was gekleed (fel blond haar, bleek gezicht met vuurrode lippenstift en knalrode mantel).

Ik had een Antilliaanse huisgenoot. Werkte niet, ging niet naar school, kreeg geen uitkering, maar had wel geld om een nieuwe scooter te kopen, een nieuwe televisie en een nieuwe geluidsinstallatie. Iedere dag keiharde muziek. Luid gespreksniveau. Iedere dag moeten luisteren hoe een ander meisje keihard genomen wordt. Iedere dag de hele familie- en kennissenkring tot 's avonds laat over de vloer. Voor de medewerker van een re-integratie traject deed hij niet open.

Mijn huisbaas is van Indiase afkomst en een frauderende klootzak.

In mijn eigen woning moet ik meegenieten van de sterk gekruide cuisine van de buren die eveneens van buitenlandse komaf zijn.
pi_155375534
Eigenlijk weinig slechte ervaringen met "allochtonen"...
Degene die ik ken zijn allemaal even vriendelijk en behulpzaam, en ook hun famile.
Ze gaan respectvol met andere mensen om, en zien anderen gewoon ook als mensen.

En ja, het zijn meerdere geloven door elkaar heen, omdat ze verschillende afkomsten hebben..

quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 11:07 schreef Helsinki het volgende:
Eigenlijk zoals met elk mens: soms kom je iemand tegen die je best aardig vindt en soms kom je iemand tegen die je het liefst van een hoog gebouw zou willen duwen.
En dat dus ook.. :)
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
  donderdag 20 augustus 2015 @ 11:32:27 #112
219405 Sgas
In vino veritas
pi_155375763
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 11:07 schreef Helsinki het volgende:
Helemaal mee eens
And there was progress
pi_155377115
Zigeuners
Geboren en getogen onder de rook van Utrecht ben ik opgegroeid in een van de eerste projecten in Nederland om zigeuners te integreren in de samenleving. 20 jaar later kunnen we concluderen dat het niet echt geslaagd is met een 100% (!) uitkeringsscore aldus een documentaire van een paar jaar geleden.

De gipsys waren verspreid door het hele 'dorp' waardoor je ze overal wel tegenkwam. De vrouwen gingen op roverspad in de winkels en de kinderen in de wijk. De mannen zag je weinig maar als je ze zag waren ze kortaf en/of agressief, met een bedreiging hier en daar. Eens in de zoveel tijd kwam er een politiewagen met aanhanger al het gejatte spul opladen waarna de mensen hun spullen bij het politiebureau weer op konden halen.

De kinderen gingen alleen naar school als ze zin hadden. Huisdieren werden niet al te best behandeld.

Marokkanen
Een tijdje in kanaleneiland gewoond en daar ben ik als knulletje regelmatig bedreigd en twee keer beroofd. Verder veel 'incidenten' met roedels mokers die vriendinnen voor alles uitmaakten en bespuugden en kleine kinderen die een bijzonder grote bek hadden. Momenteel veel vernielingen en overlast in de wijk waar mijn vriendin woont (met o.a. een bomaanslag op het theehuis/shishalounge van waaruit gedeald wordt).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_155377374
Neuh niet echt.

Alhoewel die Duitsers er bij mij er toch uitspringen op mijn werk. Helemaal eisen dat je Duits moet spreken en dan nors/boos lopen doen en schreeuwen. Ik ben bereid om Engels te spreken of in gebaren maar nee hoor :{ viel mijn andere collega's ook op.
pi_155377431
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 12:44 schreef Inspireme het volgende:
Neuh niet echt.

Alhoewel die Duitsers er bij mij er toch uitspringen op mijn werk. Helemaal eisen dat je Duits moet spreken en dan nors/boos lopen doen en schreeuwen. Ik ben bereid om Engels te spreken of in gebaren maar nee hoor :{ viel mijn andere collega's ook op.
Duitsers ja. Arrogant zijn ze :{w
  donderdag 20 augustus 2015 @ 13:01:01 #116
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_155377765
ben je op zoek naar positieve of negatieve ervaringen over allochtonen?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_155379629
quote:

[..]

Ik heb een hekel aan elke vorm van religie. Of het nou joods, christelijk of islamitisch is.
pi_155379641
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 13:01 schreef Maanvis het volgende:
ben je op zoek naar positieve of negatieve ervaringen over allochtonen?
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat iemand positieve ervaringen heeft met allochtonen.
pi_155379654
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 14:18 schreef Rodulf het volgende:

[..]

Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat iemand positieve ervaringen heeft met allochtonen.
:|W
pi_155379672
Intenties van TS zijn wel duidelijk toch?
  donderdag 20 augustus 2015 @ 14:24:25 #121
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_155379745
Ze maken goeie kebap en babi pangang.

Ik kan wel een heel relaas gaan houden over negatieve ervaringen met allochtonen, maar de lijst negatieve ervaringen met autochtonen is minstens zo lang. Ik snap dus niet echt wat je met dit topic wil.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_155379808
laatst een allochtoon die een topic aanmaakte op FOK! genaamd: slechte ervaringen met autochtonen.
''and those who were seen dancing, were thought to be insane by those who couldn't hear the music''
  donderdag 20 augustus 2015 @ 14:29:17 #123
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_155379841
quote:

[..]

Amal, een Marokkaans meisje uit mijn buurt van vroeger, had verpleegkunde gestudeerd en hielp mijn vader ontzettend goed toen ie een hartinfarct had gehad. Ik herkende haar niet meer want ze sprak zo goed Nederlands en vroeger niet :).
O en afgelopen weekend heeft een griekse maat van me heel lekker gekookt. Was heerlijk!
En verder heb ik best wel wat allochtone collega's die bijv. aan de TU gestudeerd hebben en hun werk perfect doen.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_155379862
quote:
7s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 14:20 schreef Yasmin23 het volgende:
Intenties van TS zijn wel duidelijk toch?
Ja.

Het begon bij mij al op de basisschool/. We hadden een Turks klasgenootje die stelselmatig te laat kwam. Op een gegeven moment zei de meester er wat van en stond binnen 1 dag zijn oudere broer voor de deur met alle bedreigingen van dien.

En er wat een negerin in onze klas waarvan haar moeder een hoer was (serieus). Elke dag vechten met dat meisje, kwam altijd thuis met blauwe plekken.

Als dit topic gesloten word en ik mijn zorgen over allochtonen niet mag uitspreken vind ik dat prima hoor. Maar ik laat me e mond niet snoeren.
pi_155379873
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 14:30 schreef Rodulf het volgende:

[..]

Ja.

Het begon bij mij al op de basisschool/. We hadden een Turks klasgenootje die stelselmatig te laat kwam. Op een gegeven moment zei de meester er wat van en stond binnen 1 dag zijn oudere broer voor de deur met alle bedreigingen van dien.

En er wat een negerin in onze klas waarvan haar moeder een hoer was (serieus). Elke dag vechten met dat meisje, kwam altijd thuis met blauwe plekken.

Als dit topic gesloten word en ik mijn zorgen over allochtonen niet mag uitspreken vind ik dat prima hoor. Maar ik laat me e mond niet snoeren.
That's the spirit! *O* *O*
pi_155379890
Ik maak mij soms wel zorgen over zwakzinnige autochtonen. Maar dat hoort eigenlijk in het andere topic.
pi_155379893
quote:
7s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 14:31 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik maak mij soms wel zorgen over zwakzinnige autochtonen. Maar dat hoort eigenlijk in het andere topic.
Welk andere topic?
  donderdag 20 augustus 2015 @ 14:33:02 #129
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_155379917
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 14:30 schreef Rodulf het volgende:

[..]

Ja.

Ik heb laatst nog een stel riemen gekocht van een Neger op de markt. Zijn uitstekende riemen! Dus daar is je positieve ervaring met negers.
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 20 augustus 2015 @ 14:33:16 #130
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_155379923
En wie kent onze favoriete allochtoon Sinterklaas niet?
Een gedicht over Maanvis
pi_155379937
quote:
Oh dat is hilarisch. Ik ga het nu lezen.
  donderdag 20 augustus 2015 @ 14:36:05 #132
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_155379994
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 14:33 schreef Rodulf het volgende:

[..]

Oh dat is hilarisch. Ik ga het nu lezen.
Wat vind je van allochtoon Zwarte Piet?
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 20 augustus 2015 @ 14:36:36 #133
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_155380008
Rodulf klinkt Duits, dan zijn Nederlanders allemaal allochtoon!
Een gedicht over Maanvis
pi_155380097
quote:
Gelezen. Behoorlijk matige kopie van mijn topic (zowel de inhoud als de reacties).
  donderdag 20 augustus 2015 @ 14:41:56 #135
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_155380114
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 08:33 schreef snakelady het volgende:

[..]

Mijn oudste dochter is de enige niet moslim/blank kindje in haar klas ( ze zit op een internationale school) en weet je wat? Die kinderen zijn exact hetzelfde als blanke kindjes, je merkt geen verschil.
Het enige is dat wanneer ze koken het halal moet zijn.

En ja, net als in iedere klas wordt er wel eens gepest, dat is op iedere school en in iedere klas zo, of het nu blanke kindjes of donkere kindjes zijn. gelukkig wordt mijn dochter niet gepest, ze is juist vrij populair in haar klas.
Het belangrijkste is dat de school hier goed mee om gaat.
Je bent zelf een allochtoon, dus jij hebt sowieso niks te zeggen.
Een gedicht over Maanvis
pi_155380123
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 14:36 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Wat vind je van allochtoon Zwarte Piet?
Zwarte Piet interesseert me geen reet. Sinds die discussie enkele jaren geleden is opgelaaid mogen ze het van mij afschaffen. Het gaat allemaal ten koste van de kinderen.
  donderdag 20 augustus 2015 @ 14:43:53 #137
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_155380165
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 14:42 schreef Rodulf het volgende:

[..]

Zwarte Piet interesseert me geen reet. Sinds die discussie enkele jaren geleden is opgelaaid mogen ze het van mij afschaffen. Het gaat allemaal ten koste van de kinderen.
Ik zie dat je wel fan bent van een duitse metalband. Zijn dat dan allochtonen die wel een positieve ervaring bij jou opwekken?
Een gedicht over Maanvis
pi_155380180
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 14:36 schreef Maanvis het volgende:
Rodulf klinkt Duits, dan zijn Nederlanders allemaal allochtoon!
Hij stemt op de NVU volgens mij dus dat zou goed kunnen!
pi_155380195
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 14:43 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik zie dat je wel fan bent van een duitse metalband. Zijn dat dan allochtonen die wel een positieve ervaring bij jou opwekken?
Oh helft van mijn cd-kast is Duitstalig en/of van Duitse oorsprong. :D Heb niks tegen Duitsers. Zo ongeveer het volk dat het dichtst bij ons staat kwa culltur.
pi_155380213
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 14:44 schreef Inspireme het volgende:

[..]

Hij stemt op de NVU volgens mij dus dat zou goed kunnen!
NVU doet niet mee in mijn gemeente. :P
  donderdag 20 augustus 2015 @ 14:48:05 #141
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_155380249
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 14:45 schreef Rodulf het volgende:

[..]

Oh helft van mijn cd-kast is Duitstalig en/of van Duitse oorsprong. :D Heb niks tegen Duitsers. Zo ongeveer het volk dat het dichtst bij ons staat kwa culltur.
dan moet je ook niet zeggen dat allochtonen kut zijn want dan pest je je arme duitsers.
Een gedicht over Maanvis
pi_155380253
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 14:41 schreef Rodulf het volgende:

[..]

Gelezen. Behoorlijk matige kopie van mijn topic (zowel de inhoud als de reacties).
Precies zoals ik jou zie
pi_155380309
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 14:48 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Precies zoals ik jou zie
Danke.

Ik heb jou zelden iets anders zien posten dan persoonlijke beledigingen en issues met andere mensen. Maar goed, ik denk wij mijlenver van elkaar af liggen.
pi_155380313
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 14:46 schreef Rodulf het volgende:

[..]

NVU doet niet mee in mijn gemeente. :P
Maar als ze wel in jouw gemeente meededen zou je er dan op stemmen?
pi_155380322
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 14:50 schreef Inspireme het volgende:

[..]

Maar als ze wel in jouw gemeente meededen zou je er dan op stemmen?
Zeer zeker.
pi_155380358
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 14:50 schreef Rodulf het volgende:

[..]

Danke.

Ik heb jou zelden iets anders zien posten dan persoonlijke beledigingen en issues met andere mensen. Maar goed, ik denk wij mijlenver van elkaar af liggen.
Dat wens ik graaaggggg zo te houden.
pi_155380372
quote:

[..]

Zeer zeker.
En dan die op met het verzoek geen discriminerende teksten te posten _O-
  donderdag 20 augustus 2015 @ 14:54:23 #148
157922 fathank
pi_155380409
quote:

[..]

Zeer zeker.
Eng mannetje.
pi_155380506
quote:
14s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 14:54 schreef fathank het volgende:

[..]

Eng mannetje.
Ik vind mensen die op de VVD stemmen eng.
pi_155380537
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 14:52 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

En dan die op met het verzoek geen discriminerende teksten te posten _O-
NVU is gewoon een legale partij. Zie niet wat ze met discriminatie te maken zouden hebben.
  donderdag 20 augustus 2015 @ 15:00:39 #151
157922 fathank
pi_155380582

NVU :')

Blij toe dat ze het hier al jaren proberen om in de gemeenteraad te komen en dat het ze nog nooit gelukt is.
  donderdag 20 augustus 2015 @ 15:02:22 #152
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_155380616
mmm je bent ook fan van Edith Piaf zie ik. Zij is ook allochtoon!
Een gedicht over Maanvis
pi_155380642
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 15:02 schreef Maanvis het volgende:
mmm je bent ook fan van Edith Piaf zie ik. Zij is ook allochtoon!
Hoe weet je dat? :P ik ben idd fan van Edith Piaf.
pi_155380697
quote:
14s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 15:00 schreef fathank het volgende:
[ afbeelding ]

NVU :')

Blij toe dat ze het hier al jaren proberen om in de gemeenteraad te komen en dat het ze nog nooit gelukt is.
Nee, in die gehuchten stemmen ze liever op chriselijke partijen met alle gevolgen van dien. En dan klagen dat het zo'n puinhoop is geworden.
  donderdag 20 augustus 2015 @ 15:08:19 #155
157922 fathank
pi_155380764
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 15:05 schreef Rodulf het volgende:

[..]

Nee, in die gehuchten stemmen ze liever op chriselijke partijen met alle gevolgen van dien. En dan klagen dat het zo'n puinhoop is geworden.
Ja want de NVU heeft zoveel ervaring op het gebied van Openbaar Bestuur en de Arnhemse gemeenteraad bestaat uit bijna alleen maar Christelijke fracties.

:')

Je weet in welke gemeentes de NVU nog meer heeft meegedaan? Dat zij nou niet bepaald traditioneel christelijk gezinde gemeentes _O-
pi_155380838
quote:
14s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 15:08 schreef fathank het volgende:

[..]

Ja want de NVU heeft zoveel ervaring op het gebied van Openbaar Bestuur en de Arnhemse gemeenteraad bestaat uit bijna alleen maar Christelijke fracties.

Je weet in welke gemeentes de NVU nog meer heeft meegedaan? Dat zij nou niet bepaald traditioneel christelijk gezinde gemeentes _O-
Ik weet alleen van Arnhem en nog wat andere gemeentes in het oosten van het land.
  donderdag 20 augustus 2015 @ 15:13:48 #157
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_155380874
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 15:03 schreef Rodulf het volgende:

[..]

Hoe weet je dat? :P ik ben idd fan van Edith Piaf.
ik ken je hele geschiedenis.
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 20 augustus 2015 @ 15:14:09 #158
157922 fathank
pi_155380885
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 15:11 schreef Rodulf het volgende:

[..]

Ik weet alleen van Arnhem en nog wat andere gemeentes in het oosten van het land.
Misschien moet je je er wat beter in verdiepen.
  donderdag 20 augustus 2015 @ 15:18:21 #159
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_155380975
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 15:11 schreef Rodulf het volgende:

[..]

Wat een onzin praat je, in Arnhem zijn helemaal geen christelijke partijen aan de macht.
Een gedicht over Maanvis
pi_155380997
quote:
14s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 15:14 schreef fathank het volgende:

[..]

Misschien moet je je er wat beter in verdiepen.
Als jij een link heb waarin 1 en ander uitgelegd staat hoor ik het graag.

quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 15:18 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Wat een onzin praat je, in Arnhem zijn helemaal geen christelijke partijen aan de macht.
Mijn fout.

Ik ben geen allesweter.
  donderdag 20 augustus 2015 @ 15:20:18 #161
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_155381007
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 15:19 schreef Rodulf het volgende:

[..]

[..]

Mijn fout.

Ik ben geen allesweter.
Nee, dat klopt. Je haat wat je niet kent.
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 20 augustus 2015 @ 15:20:30 #162
157922 fathank
pi_155381010
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 15:19 schreef Rodulf het volgende:

[..]

[..]

Mijn fout.

Ik ben geen allesweter.
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_3_gemeenten__.html

De rest zoek je zelf maar uit. Ik ga hier geen compleet essay schrijven over een of andere neo-fascist z'n kale koppen niet te stoppen roodwitblauw zijn de kleuren waar ik van hou-clubje.
pi_155381130
quote:
14s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 15:20 schreef fathank het volgende:

[..]

http://www.telegraaf.nl/b(...)n_3_gemeenten__.html

De rest zoek je zelf maar uit. Ik ga hier geen compleet essay schrijven over een of andere neo-fascist z'n kale koppen niet te stoppen roodwitblauw zijn de kleuren waar ik van hou-clubje.
Lool maak je geen zorgen, ik ben geen kaalkop.
pi_155381141
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 15:20 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Nee, dat klopt. Je haat wat je niet kent.
Ik ken allochtonen beter dan ik zou willen.
  donderdag 20 augustus 2015 @ 15:28:35 #165
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_155381209
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 15:26 schreef Rodulf het volgende:

[..]

Ik ken allochtonen beter dan ik zou willen.
je weet niet eens of je favoriete bands allochtoon zijn.
Een gedicht over Maanvis
pi_155381254
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 15:28 schreef Maanvis het volgende:

[..]

je weet niet eens of je favoriete bands allochtoon zijn.
Geen flauw idee waar je het nu over hebt... Edith Piaf was een Franse vrouw en in mijn ogen een autochtoon (in haar land).
  donderdag 20 augustus 2015 @ 15:32:24 #167
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_155381305
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 15:30 schreef Rodulf het volgende:

[..]

Geen flauw idee waar je het nu over hebt... Edith Piaf was een Franse vrouw en in mijn ogen een autochtoon (in haar land).
Nee hoor, haar vader is half Noord-afrikaans, half Italiaans. Dus geen autochtoon in haar land.
Kun je niet gewoon als ware ariër even wat research doen voordat je fan van iemand wordt? Wikipedia is zo makkelijk!
Een gedicht over Maanvis
pi_155381524
quote:

[..]

Ik zou maar wat extra geschiedenislessen volgen en eerst de feiten op een rijtje krijgen. Bijvoorbeeld Zuid-Afrika, zuid-afrikanen hebben ook niet gevraagd om Nederlanders en toch wonen ze daar.
En alle mensen in de wereld zijn overigens gelukzoekers, je bedoelt het waarschijnlijk als een belediging maar eigenlijk is het geen belediging voor ons.
Aan de andere kant wordt het woord vooral gebruikt om de hoofdredenen te bagatilliseren waarom men vlucht. Ook is het een manier om goed te praten,het feit dat er zoveel mensen sterven op zee terwijl ze makkelijk gered kunnen worden.
Het is zoals het is, het enige wat jij kan doen gewoon iedereen gelijk en eerlijk behandelen,doet iemand vals tegen je,doe gewoon vals terug of negeer zo iemand. Maar generaliseer niet alle allochtonen alleen omdat je slechte ervaringen met sommige hebt gehad, klinkt cliché maar overal zijn er rotte appels. In de ene cultuur vertonen ze het 'rotte' op een ander manier dan in de andere cultuur.

Even ontopic:
Ik heb zowel met allochtonen als autochtonen een slechte/nare ervaring gehad.
- Allochtongen in de basisschool (zwarte bassischool), in mijn basischool heerste er een knokken-mentaliteit dus als je niet voor jezelf opkomt dan zou je het waarschijnlijk als zwakkeling bestempeld worden. Bovendien was het zo dat ons gezin een minderheid was onder de minderheden op die school, dus vaak hoorden we ( ik en mijn broers en zussen) als Somalie zijnde chocolademelk, zwarte piets etc. wat weer leidde tot ruzie/gevechten. Was soms hoop drama, maar het heeft met gevormd tot wie ik ben en over het algemeen heb ik een fijne gevoel aan overgehouden.

En met autochtonen heb ik in de middelbare schoool (witte middelbare school) ook slechte ervaringen gehad. Daar werd ik vooral indirect, verbaal op een achterbakse manier lastig gevallen.

- Klasgenootje die bekend stond als 'de pestkop', probeerde in het begin van de schooljaar een keertje mij lastig te vallen op een indirecte manier.
Ik stond destijds bekend als het rustige type, maar op het moment dat hij mij lastig viel, snoerde ik zijn mond met een felle directe reactie, hij verwachttte dit totaal niet (keek heel verbaasd en geschrokken) en viel me daarna niet meer lastig. Op het eind waren we juist 'bevriend'.

- Tweede ervaring was met een groep racistische oudere jaars (3/4/5 jaars) jongens die mij (destijds 2ejaar) een tijdje lastig vielen in de wandelgangen, omdat ik één van de weinige allochtoonse meiden op die school was.
Op een gegeven moment was ik het zat. En gezien mijn ervaring uit de basischool (wat goed van pas kwam) was ik destijds niet niet vies om een klap uit delen, dus op een geven moment deed ik dat en liep het uit op een gevecht. met één van hun ( degene met de grootste muil/groepsleider). En daarna hielden ze wel op. Waarschijnlijk ook door de straf die ze achteraf kregen voor het lastig vallen.
- derde ervaring: Groep ouderjaars kakkers vielen mijn broertje lastig in de aula. Mijn broertje had hen een keertje buiten school op gewacht met een groep allochtoonse vrienden van de baisschool.
Hij daagde ze uit voor een gevecht, maar natuurlijk waren die lafaards niet man genoeg (ook al waren ze met gelijke aantal) en vervolgens boden ze hun 'excuses' aan. Daarna vielen ze hem nooit meer lastig.
- Daarnaast kan ik het nog hebben over afwijzing (witte) basischool,afwijzing sollicitatie gesprek Je kent die verhalen wel denk ik.

Dus TS als je meer voor jezelf was opgekomen destijds, zou je misschien minder zitten met die nare ervaringen, misschien iets wat je aan je kinderen kan meegeven later.
Ouders adviseren vaak aan hun kinderen, je moet niet vechten etc., maar in het begin van de schooljaar is het cruciaal dat een kind op zo'n manier voor zichzelf opkomt dat anderen het laten om hem/haar lastig te vallen de rest van de schoolperiode. Dit is beter dan de 'gepeste kind' te zijn.
Hooguit ontvang je paar klappen/felle discussie, maar aan de andere kant houdt het daarna op, aangezien ze dan weten dat je niet het type bent die zo overzichzelf heen laten lopen. Op die leeftijd heerst er nu eenmaal zo mentaliteit bij sommigen.
pi_155382266
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 19:20 schreef aanstootgevende het volgende:
Ligt een beetje aan het type allochtoon. Westerse allochtonen zijn over het algemeen erg leuk. Zandbakallochtonen of Afrika allochtonen wat minder. Oosblokallochtonen weer wat minder, maar niet zo erg als zandbak of afrika allochtonen
enige die wat minder is ben jij
  donderdag 20 augustus 2015 @ 16:38:49 #170
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_155382695
Te veel op op te noemen, maar vooral die puberende marokkaanse kutjochies maken het soms echt te gek :r
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
pi_155382717
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 23:37 schreef Grunn-81 het volgende:

[..]

Ik stel dat 80 tot 90 % zo over allochtonen denkt, alleen durven weinig er wat van te zeggen.
Kan begrijpen dat je dat denkt, gezien je walgelijke profielfoto. (moest dat even kwijt)
Maar hoe kom je tot die percentage, basseer je dat op de mening van mensen uit je omgeving?
Waarom denk je dat er toch weinig mensen er iets van durven te zeggen? Of komt het meer naar voren op 'witte feestjes' waar je voluit kan praten. Of generaliseer je je eigen gevoel.
Zelf denk ik, weet ik bijna wel zeker dat het percentage veel lager ligt, als ik ischatting zou moeten maken op basis van mijn ervaringen denk ik 25-45%. Ik bedoel als het percentage zo hoog zou zijn en iedereen net als jou dacht,zou ik nu werk hebben naast mijn studie.
pi_155382942
quote:

[..]

Grappig dat je dat zegt. Heb namelijk het zelfde gevoel bij jou.
pi_155383645
Wat een vermakelijk topic :D (TVP)

Ik ben geen bijzonder nare ervaringen gehad met allochtonen.
Vaak constateer ik kleine dingetjes zoals asociaal gedrag en bepaalde omgangsvormen die ik zelf niet zou hanteren, maar dat zie ik bij iedereen terug. Jong/oud, man/vrouw, allochtoon/autochtoon.
Afkomst maakt geen klap uit. Het zijn vaak de zogenaamde "rotte appels" en die heb je in alle kleuren en vormen.
pi_155386355
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 16:13 schreef justmesel het volgende:

[..]

enige die wat minder is ben jij
Hoezo?
pi_155386389
Ontzettend betweterig. Stuk voor stuk.
pi_155387761
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 19:16 schreef aanstootgevende het volgende:

[..]

Hoezo?
Lijkt me wel duidelijk toch. Je vindt allochtonen minder. Als mensen zich beter voelen dan anderen
op basis van hun ras, dan heb ik atlijd een lagere dunk over die persoon.
pi_155387795
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 19:59 schreef justmesel het volgende:

[..]

Lijkt me wel duidelijk toch. Je vindt allochtonen minder. Als mensen zich beter voelen dan anderen
op basis van hun ras, dan heb ik atlijd een lagere dunk over die persoon.
Allochtonen uit een bepaald gebied ja. Hoezo mag dat niet? Moet ik ze allemaal aardig vinden?
pi_155387796
quote:
quote:
Allochtonen uit een bepaald gebied ja. Hoezo mag dat niet? Moet ik ze allemaal aardig vinden?
Je hebt inderdaad duidelijk aangeven dat je allochtonen uit een bepaald gebied minder vindt, dus niet westerse allochtonen. M.a.w. de type 'niet westerse-allochtoon' mag je niet, op basis van hun komaf/ras vind je ze allemaal wat 'minder'.
Behalve het feit dat ik tot die type behoor, vind ik het niet ok dat je iemand op basis van zijn/haar komaf minder vindt. Lijkt me duidelijk waarom dit aanstootgevend is (maar dat is je bedoeling aan je nickname te zien)

Maar je mag dat vinden, ik vind het onlogisch/haatvol dat je dat vindt maar dat is jou mening, en vanwege je mening (over mij en anderen) vind ik je ook minder.

[ Bericht 33% gewijzigd door justmesel op 20-08-2015 20:28:28 ]
pi_155390369
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 20:28 schreef aanstootgevende het volgende:

[..]

Niet echt eigenlijk. Ik word meer moe van mensen die vinden dat je elke allochtoon maar aardig moet vinden. Daar gaan we pas kapot aan. Veel verdienen het niet eens om aardig gevonden te worden.
Niemand vind dat je elke allochtoon (of autochtoon) aardig moet vinden, en ook al zou je het proberen dan gaat dat natuurlijk ook niet, je vindt nu eenmaal wat je vindt. In jou reactie ging het over de gehele groep terwijl je wrs niet zoveel allochtonen kent/of open stelt om te leren kennen.
Maar wat wel vaak is dat , sommige allochtonen/autochtonen op voorhand al een allochtoon/autochtoon geen kans geven/niet mogen door de verschillen die er zijn of vooroordelen/haat/ etc. dat ze hebben ttegenover de andere groep/.
pi_155390458
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 21:07 schreef justmesel het volgende:

[..]

Niemand vind dat je elke allochtoon (of autochtoon) aardig moet vinden, en ook al zou je het proberen dan gaat dat natuurlijk ook niet, je vindt nu eenmaal wat je vindt. In jou reactie ging het over de gehele groep terwijl je wrs niet zoveel allochtonen kent/of open stelt om te leren kennen.
Maar wat wel vaak is dat , sommige allochtonen/autochtonen op voorhand al een allochtoon/autochtoon geen kans geven/niet mogen door de verschillen die er zijn of vooroordelen/haat/ etc. dat ze hebben tegenover de andere groep/.
Maar allochtonen uit een bepaald gebied zijn in veel gevallen gewoon naar omdat ze bijna altijd moslim zijn en islam past niet in Nederland. Onder geen enkele omstandigheden. Daarom heb ik niks met Allochtonen uit bijvoorbeeld België, Duitsland, Noorwegen of andere landen die net zoals wij christelijke normen en waarden hebben maar wel moeilijkheden met Allochtonen uit Turkije, Marokko, Afghanistan, Irak en al die ellende landen. Je ziet gewoon dat een multiculturele samenleving niet werkt en hoe meer we van dat soort mensen hierbinnen krijgen hoe onomkeerbaar kapot we gaan.
pi_155391265
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 21:10 schreef aanstootgevende het volgende:

[..]

Maar allochtonen uit een bepaald gebied zijn in veel gevallen gewoon naar omdat ze bijna altijd moslim zijn en islam past niet in Nederland. Onder geen enkele omstandigheden. Daarom heb ik niks met Allochtonen uit bijvoorbeeld België, Duitsland, Noorwegen of andere landen die net zoals wij christelijke normen en waarden hebben maar wel moeilijkheden met Allochtonen uit Turkije, Marokko, Afghanistan, Irak en al die ellende landen. Je ziet gewoon dat een multiculturele samenleving niet werkt en hoe meer we van dat soort mensen hierbinnen krijgen hoe onomkeerbaar kapot we gaan.
Ik begrijp je boodschap moslims zijn naar. Dus omdat ze niet zoals jij zijn, hebben niet dezelfde geloof, zijn daardoor anders en dus naar. Jouw boodschap is duidelijk.

Eén feit is dat er veel moslims in NL wonen, een ander feit is dat NL al een multiculturele samenleving is. Nog een andere feit dat moslims even sterk achter hun islamitische normen en waarden staan als jij achter je christelijke normen en waarden. Nog een feit veel moslims wonen en werken hier generaties lang, ze hebben hier een leven opgebouwd en het bevalt hun goed,ze kunnen goed samenleven met hun mede collega's/buren/vrienden van autochtoonse komaf. En vele kennen niet eens iets anders dan NL. Kortom ik zie ze niet zo gauw vertrekken.

Wat er dan overblijft zijn gefrustreerde,zeurende types als jou. Het beste lijkt me dat je wat genuanceerder/met een open houding, minder bekrompen tegen de werkelijkheid aankijkt. En een beetje meer tevreden wordt met je leven, ik bedoel maar heb je wel eens om je heen gekeken naar de rest van de wereld. 'Als het niet krijgen van een hand van een vrouw/of een kleding stuk als een hoofddoek' jouw grootste problemen zijn, dan heb je echt niks te klagen.

En anders kun je nog altijd op de PVV (blijven) stemmen, echter denk ik niet dat ze hun doel kunnen bereiken aangezien er maar weinig mensen achter hun achterlijke ideeën staan en zullen staan. Good luck tho ;)
  donderdag 20 augustus 2015 @ 22:41:39 #182
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_155393204
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 21:35 schreef justmesel het volgende:

[..]

Ik begrijp je boodschap moslims zijn naar. Dus omdat ze niet zoals jij zijn, hebben niet dezelfde geloof, zijn daardoor anders en dus naar. Jouw boodschap is duidelijk.

Eén feit is dat er veel moslims in NL wonen, een ander feit is dat NL al een multiculturele samenleving is. Nog een andere feit dat moslims even sterk achter hun islamitische normen en waarden staan als jij achter je christelijke normen en waarden. Nog een feit veel moslims wonen en werken hier generaties lang, ze hebben hier een leven opgebouwd en het bevalt hun goed,ze kunnen goed samenleven met hun mede collega's/buren/vrienden van autochtoonse komaf. En vele kennen niet eens iets anders dan NL. Kortom ik zie ze niet zo gauw vertrekken.

Wat er dan overblijft zijn gefrustreerde,zeurende types als jou. Het beste lijkt me dat je wat genuanceerder/met een open houding, minder bekrompen tegen de werkelijkheid aankijkt. En een beetje meer tevreden wordt met je leven, ik bedoel maar heb je wel eens om je heen gekeken naar de rest van de wereld. 'Als het niet krijgen van een hand van een vrouw/of een kleding stuk als een hoofddoek' jouw grootste problemen zijn, dan heb je echt niks te klagen.

En anders kun je nog altijd op de PVV (blijven) stemmen, echter denk ik niet dat ze hun doel kunnen bereiken aangezien er maar weinig mensen achter hun achterlijke ideeën staan en zullen staan. Good luck tho ;)
Ik word kotsmisselijk van zulke berichten :r

Een Islamverbod in Europa, dat is de enige oplossing.
Helaas gaat die er nooit komen..

Oh.. Ik ben een racist :@
pi_155393383
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 16:48 schreef justmesel het volgende:

[..]

Grappig dat je dat zegt. Heb namelijk het zelfde gevoel bij jou.
Ik zie je nu in een aantal berichten achter elkaar mensen beledigen/op de man spelen. Het is ook zo verdomd moeilijk om normaal te reageren he?
pi_155393511
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 22:41 schreef Mubassie het volgende:

[..]

Ik word kotsmisselijk van zulke berichten :r

Een Islamverbod in Europa, dat is de enige oplossing.
Helaas gaat die er nooit komen..

Oh.. Ik ben een racist :@
Waarheid kan soms pijnlijk zijn ik begrijp het. Maar het is wat het is.
Is gewoonste zaak van de wereld trouwens, 'racist zijn'. So who cares.
  donderdag 20 augustus 2015 @ 23:05:28 #185
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_155393903
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 22:51 schreef justmesel het volgende:

[..]

Waarheid kan soms pijnlijk zijn ik begrijp het. Maar het is wat het is.
Is gewoonste zaak van de wereld trouwens, 'racist zijn'. So who cares.
Dat klopt inderdaad.. Helaas..

Maar schaam jij je niet voor de slechte naam die moslims hebben in Nederland?
En als je eerlijk bent, snap je dan ook waarom?

Geen aanval, gewoon nieuwsgierig :)
pi_155394398
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 22:47 schreef Rodulf het volgende:

[..]

Ik zie je nu in een aantal berichten achter elkaar mensen beledigen/op de man spelen. Het is ook zo verdomd moeilijk om normaal te reageren he?
Na jou ;)

Ik reageer op hun berichten, en als ik daardoor 'op de man speel' (in jou ogen) so be it.
For you information, I am not the only one (maar dat wist je vast al)
pi_155394859
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 23:20 schreef justmesel het volgende:

[..]

Na jou ;)

Ik reageer op hun berichten, en als ik daardoor 'op de man speel' (in jou ogen) so be it.
For you information, I am not the only one (maar dat wist je vast al)
Ja, het ligt aan mij... Ik heb net nog effe dit topic doorgelezen en ik geloof dat ik niks verkeerds heb gezegd.

Wat mensen allemaal voor issues hebben en wat ze van mij vinden omdat ik niet positief sta tegenover allochtonen interesseert me niet zo veel. De lijst van negatieve ervaringen is eindeloos.
pi_155394995
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 23:05 schreef Mubassie het volgende:

[..]

Dat klopt inderdaad.. Helaas..

Maar schaam jij je niet voor de slechte naam die moslims hebben in Nederland?
En als je eerlijk bent, snap je dan ook waarom?

Geen aanval, gewoon nieuwsgierig :)
In de eerste instantie hebben moslims misschien een slechte naam in jou ogen of jou vrienden/familiekring. Dat beteken niet dat ze een slechte naam in Nl hebben of in mijn ogen.

Verder is het wel zo dat, sommige moslims zich misdragen/crimineel en totaal niet leven volgens de islamitische levenswijze. Kan ik me daaraan irriteren ,ja. Vind ik zulk gedrag ok,nee. Schaam ik me daarvoor, misschien een beetje. Maar aan de andere kant, ik heb ze niet groot gebracht en het zijn niet mijn broers/neven etc. Dus ik schaam me er niet echt veel voor.

Als we toch op dei toer gaan, vraag ik mezelf ook uit niewsgierigheid af , wat je van je voorouders vindt, degene die bijvoorbeeld aan slavernij deden. (oprechte nieuwsgierige vraag)
pi_155395184
Je kan ook gewoon mensen slaan die ruzie met je zoeken. Dan heb je ook niet de drang om een topic erover te openen
Fylax is op televisie geweest
pi_155395226
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 23:36 schreef justmesel het volgende:

[..]

In de eerste instantie hebben moslims misschien een slechte naam in jou ogen of jou vrienden/familiekring. Dat beteken niet dat ze een slechte naam in Nl hebben of in mijn ogen.

Verder is het wel zo dat, sommige moslims zich misdragen/crimineel en totaal niet leven volgens de islamitische levenswijze. Kan ik me daaraan irriteren ,ja. Vind ik zulk gedrag ok,nee. Schaam ik me daarvoor, misschien een beetje. Maar aan de andere kant, ik heb ze niet groot gebracht en het zijn niet mijn broers/neven etc. Dus ik schaam me er niet echt veel voor.

Als we toch op dei toer gaan, vraag ik mezelf ook uit niewsgierigheid af , wat je van je voorouders vindt, degene die bijvoorbeeld aan slavernij deden. (oprechte nieuwsgierige vraag)
Oh nu beginnen we over slavernij. _O- _O- _O-

Godver dat is echt honderden jaren geleden.
pi_155395266
En tuurlijk als maar genoeg mensen van een bepaald land het verneuken voor de rest dan krijg je daar een bepaald beeld bij. Sukkels die altijd maar veilig willen spelen zeggen dan van 'ja over één kam scheren' en de rest probeert een beetje de rest te redden door wel hun bek open te trekken en wat te doen als het nodig is. Finnen, Chinezen, Joegoslaven idee.
pi_155395297
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 23:41 schreef jodelahity het volgende:
Je kan ook gewoon mensen slaan die ruzie met je zoeken. Dan heb je ook niet de drang om een topic erover te openen
ik ben een beschaafd mens en ga niet zomaar mensen slaan.
pi_155395300
En verneukt gedrag van nu goedpraten omdat het vroeger ook verneukt was.. Jezus sommige mensen (vooral meiden, terwijl hen juist het vaakst last hebben ook nog van de overlast)
pi_155395327
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 23:46 schreef Rodulf het volgende:

[..]

Nee maar je hebt toch een hekel aan hen vanwege een reden. Dus het is sowieso niet zomaar. Maar leuk dat je dus zo'n reactie op deze manier wil counteren xd top man, daarom krijgen mensen zoals jij ook wat ze verdienen uiteindelijk
  donderdag 20 augustus 2015 @ 23:48:18 #196
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_155395349
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 23:36 schreef justmesel het volgende:

[..]

Dit bedoel ik dus..

Hier stopt het voor mij :D
pi_155395413
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 23:47 schreef jodelahity het volgende:

[..]

Nee maar je hebt toch een hekel aan hen vanwege een reden. Dus het is sowieso niet zomaar. Maar leuk dat je dus zo'n reactie op deze manier wil counteren xd top man, daarom krijgen mensen zoals jij ook wat ze verdienen uiteindelijk
Wat verdien ik dan?? :?

Ik zie het hierheen halen van allochtonen als een historische fout. Mijn leven was ongetwijfeld veel leuker geweest als die mensen hier niet naartoe waren gekomen. En dan kan ik wel een verschrikkelijke nazi zijn maar dat interesseert me geen reet.
pi_155395463
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 23:50 schreef Rodulf het volgende:

[..]

Ik zie het hierheen halen van allochtonen als een historische fout. Mijn leven was ongetwijfeld veel leuker geweest als die mensen hier niet naartoe waren gekomen. En dan kan ik wel een verschrikkelijke nazi zijn maar dat interesseert me geen reet.
Nou je verdient het dus dat je leven minder fijn is dan het had kunnen zijn.

En ik denk op sommige punten hetzelfde als jij doet. Maar je bent gewoon een beetje een mietje en dan krijg je wat je verdient
pi_155395506
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 23:52 schreef jodelahity het volgende:

[..]

Nou je verdient het dus dat je leven minder fijn is dan het had kunnen zijn.

En ik denk op sommige punten hetzelfde als jij doet. Maar je bent gewoon een beetje een mietje en dan krijg je wat je verdient
Mietje.... je hebt echt geen idee wat ik meegemaakt heb met dat volk (en dat ga ik ook niet vertellen vanwege strafbaarheid).
pi_155395533
En voor het geval je het echt niet begrijpt, wat ik me niet kan voorstellen

quote:
[quote]0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 23:46 schreef Rodulf het volgende:

quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 23:41 schreef jodelahity het volgende:
pi_155395582
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 23:54 schreef jodelahity het volgende:
En voor het geval je het echt niet begrijpt, wat ik me niet kan voorstellen

[..]

[..]

Ik had niet gedacht dat jij zo simpel was. Ik probeer conflicten te vermijden en ga absoluut geen mensen slaan.
pi_155395591
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 23:53 schreef Rodulf het volgende:

[..]

Mietje.... je hebt echt geen idee wat ik meegemaakt heb met dat volk (en dat ga ik ook niet vertellen vanwege strafbaarheid).
Gast ik gun je helemaal geen kutverleden of leed. Maar denk na voordat je bepaalde dingen post. Je topic begint juist met het idee van 'nou wat hebben hen jou aangedaan' maar vervolgens zit je tegen mij je te gedragen als een persoon die iets helemaal uit context haalt en over iets wat niet eens met racisme te maken heeft alsof je 'een beschaafd mens bent' xd

Je zit gewoon maar wat dom te lullen voor zover ik kan inzien en dit is 1 iets ervan, waarvan ik niet eens verwacht dat je het kan zien zelfs na mijn uitleg hoe kut dat ook is voor mij
pi_155395601
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 23:43 schreef Rodulf het volgende:

[..]

Oh nu beginnen we over slavernij. _O- _O- _O-

Godver dat is echt honderden jaren geleden.
Is gewoon een vraag, maarja blijkbaar is het moeilijk te beantwoorden voor jou. Jammer hoor
jij mag alles vragen, maar zelf één vraagje beantwoorden ho maar.
Ik vraag me gewoon af, gezien de sinterklaas-zwarte piet cultuur hier.
pi_155395604
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 23:56 schreef Rodulf het volgende:

[..]

Ik had niet gedacht dat jij zo simpel was. Ik probeer conflicten te vermijden en ga absoluut geen mensen slaan.
Dan ook niet klagen als je wordt geslagen
pi_155395644
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 23:48 schreef Mubassie het volgende:

[..]

Dit bedoel ik dus..

quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 23:57 schreef justmesel het volgende:

[..]

Is gewoon een vraag, maarja blijkbaar is het moeilijk te beantwoorden voor jou. Jammer hoor
loop maar weg joh, als het te heet onder je voeten wordt.
pi_155395664
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 23:56 schreef jodelahity het volgende:

[..]

Gast ik gun je helemaal geen kutverleden of leed. Maar denk na voordat je bepaalde dingen post. Je topic begint juist met het idee van 'nou wat hebben hen jou aangedaan' maar vervolgens zit je tegen mij je te gedragen als een persoon die iets helemaal uit context haalt en over iets wat niet eens met racisme te maken heeft alsof je 'een beschaafd mens bent' xd

Je zit gewoon maar wat dom te lullen voor zover ik kan inzien en dit is 1 iets ervan, waarvan ik niet eens verwacht dat je het kan zien zelfs na mijn uitleg hoe kut dat ook is voor mij
Hier is geen touw aan vast te knopen, met alle respect.
pi_155395680
Ik wil er morgen wel op reageren. Ben nu in een discussie met iemand die zichzelf graag laat slaan en er trots op is dat ie niet terugslaat
pi_155395687
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 23:57 schreef justmesel het volgende:

[..]

Ik heb een hekel aan Sinterklaas dus daar ga je al.
pi_155395699
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 23:59 schreef Rodulf het volgende:

[..]

Hier is geen touw aan vast te knopen, met alle respect.
Oke dan laten we het hierbij
pi_155395727
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 00:00 schreef jodelahity het volgende:

[..]

Oke dan laten we het hierbij
Oke. :) Ik duik straks sowieso mijn bed in, zit al vel te lang op internet.
pi_155395748
Je hebt niet het vermoeden dat ik het beter kan weten dan jou omdat ik geen stoornis heb of wel
pi_155395752
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 00:00 schreef Rodulf het volgende:

[..]

Ik heb een hekel aan Sinterklaas dus daar ga je al.
Ow sorry hoor, maar die vraag was niet voor jou bedoeld. My bad
pi_155395762
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 00:02 schreef justmesel het volgende:

[..]

Ow sorry hoor, maar die vraag was niet voor jou bedoeld. My bad
whehe vrouwen
pi_155395800
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 23:48 schreef Mubassie het volgende:

[..]

Dit bedoel ik dus..

Is wel te verwachten. Het is gewoon een vraag, maarja blijkbaar is het moeilijk te beantwoorden voor jou. Jammer hoor jij stelt allerlei soorten vragen, maar zelf één vraagje beantwoorden ho maar.
pi_155395926
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 00:05 schreef justmesel het volgende:

[..]

Is wel te verwachten. Het is gewoon een vraag, maarja blijkbaar is het moeilijk te beantwoorden voor jou. Jammer hoor jij stelt allerlei soorten vragen, maar zelf één vraagje beantwoorden ho maar.
Zwarte piet/ sinterklaas cultuur heeft niks, maar dan ook helemaal niks te maken met dit topic.
pi_155395929
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 23:50 schreef Rodulf het volgende:

[..]

een andere historische fout van je voorouders, andere landen koloniseren, just saying :)
pi_155395956
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 00:09 schreef justmesel het volgende:

[..]

een andere historische fout van je voorouders, andere landen koloniseren, just saying :)
Heerlijk dit soort valse opmerkingen.
pi_155395983
.

[ Bericht 97% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2015 07:50:19 ]
pi_155396210
quote:

[..]

Ik deel mijn ervaringen wel even, heel veel Turken zijn opgefokte mannetjes, zoals jij. Ego trippend door het levend, verzot op alles wat bling bling is en de meesten zijn vrij relax, al heb je er een paar bij die een chromosoom missen en een grote bek geven over dingen waar ze beter hun mond kunnen houden. Soms doen ze dat ook digitaal, waar ze andere mensen uit de tent proberen te lokken als ze zich vervelen waarna ze gaan huilen als je ze vraagt wanneer ze met hun nicht gaan trouwen.
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 00:21:10 #220
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_155396240
quote:

[..]

Had je de verkeerde gequote?

Helaas was de tijd van de slavernij al ver ver voor mijn geboorte. Ik kan hier dus geen oordeel over vellen, en ga dat ook niet doen.

Wat de zwarte piet discussie *kots* betreft.. Iedere Nederlander die tegen zwarte piet is moet zich dood schamen.

Elke allochtoon die hier tegen is moeten ze keihard uitlachen.

Helaas heeft de media dit veels te groot gemaakt, hier had nooit aandacht aan besteed mogen worden.

Trouwens mensen zoals Quinsy mogen ze van mij wel pertinent opruimen.

Hee dit alles is wel mijn mening he
;)
pi_155396241
quote:

[..]

Oh god, weer zo'n blaatschaap.
pi_155396296
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 00:21 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Oh god, weer zo'n blaatschaap.
aaah, dankjewel heb nog nooit zoiets liefs gehoord :)
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 00:26:16 #223
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_155396354
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 00:21 schreef Mubassie het volgende:

[..]

Helaas was de tijd van de slavernij al ver ver voor mijn geboorte. Ik kan hier dus geen oordeel over vellen, en ga dat ook niet doen.

Wat de zwarte piet discussie *kots* betreft.. Iedere Nederlander die tegen zwarte piet is moet zich dood schamen.

Helaas heeft de media dit veels te groot gemaakt, hier had nooit aandacht aan besteed mogen worden.

;)
haat is aangeleerd...
Een gedicht over Maanvis
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 00:29:17 #224
395200 deadprez
One more rail
pi_155396416
Ik dacht dat je het extreemrechtse gedachtegoed achter je had gelaten, Rodulf.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_155396451
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 00:21 schreef Mubassie het volgende:

[..]

;)
haha, grappig hoor je durft er zelf geen een uitspraak over te doen, jou opmerkingen
die volgende en die bassie of adriaan foto spreken boekdelen.

Je bent een duidelijke voorbeeld van een hypocriet,
'Quincy mogen ze opruimen' en elk NL moet zich blabla , en allochtonen blablabla
Kortom 'ik woon in NL en heb recht op vrijdheids van menings uiting ' maar een ander niet.
Wees een keer origineel zeg.
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 00:36:39 #226
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_155396592
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 00:30 schreef justmesel het volgende:

[..]

haha, grappig hoor je durft er zelf geen een uitspraak over te doen, jou opmerkingen
die volgende en die bassie of adriaan foto spreken boekdelen.

Je bent een duidelijke voorbeeld van een hypocriet,
'Quincy mogen ze opruimen' en elk NL moet zich blabla , en allochtonen blablabla
Kortom 'ik woon in NL en heb recht op vrijdheids van menings uiting ' maar een ander niet.
Wees een keer origineel zeg.
Misschien moet je eens leren om de juiste leestekens te kiezen en ze fatsoenlijk te gebruiken.

Jouw reactie op mijn bericht raakt kant noch wal.

Trouwens, het is Bassie op mijn avatar. Een goed ingeburgerd persoon zou dat moeten weten.

/Trouwens, mijn laatste zin in mijn vorige bericht zegt.. Dat is mijn mening. Denk daar nog eens over..

[ Bericht 5% gewijzigd door Mubassie op 21-08-2015 00:42:13 ]
pi_155396827
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 00:36 schreef Mubassie het volgende:

[..]

Misschien moet je eens leren om de juiste leestekens te kiezen en ze fatsoenlijk te gebruiken.

Jouw reactie op mijn bericht raakt kant noch wal.

Trouwens, het is Bassie op mijn avatar. Een goed ingeburgerd persoon zou dat moeten weten.
Wat maakt het uit, ik denk dat je mijn boodschap goed begrepen hebt.
En bovendien ik nooit aangeven dat ik aan jouw definitie van 'goed ingeburgerd persoon'
voldoe.
Vervolgens praat je over fatsoen, terwijl je Quinsy de dood wenst vanwege zijn mening, lekker 'fatsoenlijk' zijn we weer hoor.
Hypocrisie is written all over you, just saying
Dat is mijn mening, wees niet boos.
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 00:55:19 #228
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_155396951
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 00:48 schreef justmesel het volgende:

[..]

Wat maakt het uit, ik denk dat je mijn boodschap goed begrepen hebt.
En bovendien ik nooit aangeven dat ik aan jouw definitie van 'goed ingeburgerd persoon'
voldoe.
Vervolgens praat je over fatsoen, terwijl je Quinsy de dood wenst vanwege zijn mening, lekker 'fatsoenlijk' zijn we weer hoor.
Hypocrisie is written all over you, just saying
Dat is mijn mening, wees niet boos.
Dat mag jij zeggen.
Je snapt dat dit een eindeloze discussie gaat worden? Zo gaat ie namelijk al tientallen jaren.

Laten we gaan slapen, ik neem aan dat we morgen beiden weer vroeg aan het werk moeten, toch?

Welterusten :9
pi_155396990
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 00:10 schreef Rodulf het volgende:

[..]

Heerlijk dit soort valse opmerkingen.
Gast jij begint over historische fouten, en ik mag weer er niet op ingaan van jou. Je probeert me te beperken in mijn doen en laten. Ik mag niet 'op de man spelen' en ik mag niet jou rijtje waar je aan begonnen bent niet afmaken. En was overigens niet vals aangezien ik jou opmerking alleen maar bekrachtigde met andere voorbeelden.

Historische fouten zijn er gemaakt, in het verleden hebben sommige mensen ook misschien fouten gemaakt bij jou. Maar waarom denk je daar steeds aan generaliseer je het op de rest. Je klinkt/bent echt bekrompen en racistisch daardoor. Dit is alleen jammer voor jezelf.

Als ik in jou schoenen had gestaan, zou ik wrs een mep terugverkocht hebben. Hooguit krijg je paar klappen terug, maar daarmee houdt het ook op. Je vindt dit 'niet beschaafd' (kan hetzelfde zeggen over jou video's die je geplaatst heb). Wat is beschaafd? Kinderen en tieners kunnen in sommige situaties wegkomen met vechten, dat hoort een beetje bij die leeftijd vind ik.
Het is nu verleden tijd. Je had destijds wat aan kunnen doen, maar die tijd is nu voorbij. Een mooie Engelse gezegde: 'What doesn't kill only makes you stronger'.

[ Bericht 0% gewijzigd door justmesel op 21-08-2015 09:27:10 ]
pi_155397294
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 00:55 schreef Mubassie het volgende:

[..]

Dat mag jij zeggen.
Je snapt dat dit een eindeloze discussie gaat worden? Zo gaat ie namelijk al tientallen jaren.

Laten we gaan slapen, ik neem aan dat we morgen beiden weer vroeg aan het werk moeten, toch?

Welterusten :9
haha je moet morgen vroeg op, pechvogel. Don't be jealous, had je maar
niet te lang moeten opblijven om een paar valse opmerkingen erin te gooien.

F.Y.I. Niet te vroeg juichen met je vooroordelen, heb vakantie van werk en uni. Hoorde jou al hardop denken.
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 04:14:37 #231
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_155399434
Turkse pizza en donor _O_ _O_

Altijd een leuk praatje met hun, goedkoop groente kopen bij de turk _O_ _O_

Marokkaanse/turkse chicks :9~ :9~
Die kontjes van hun zijn exht zoo lekker om te bestuderen... Daar blijft het vaak ook bij :(

Verder gwn een kopje thee met ze drinken, komt alles weer goed.
Ik ben geil
pi_155399967
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 00:56 schreef justmesel het volgende:

[..]

Gast jij begint over historische fouten, en ik mag weer er niet op ingaan van jou. Je probeert me te beperken in mijn doen en laten. Ik mag niet 'op de man spelen' en ik mag niet jou rijtje waar je aan begonnen bent niet afmaken. En was overigens niet vals aangezien ik jou opmerking alleen maar bekrachtigde met andere voorbeelden.

Historische fouten zijn er gemaakt, in het verleden hebben sommige mensen ook misschien fouten gemaakt bij jou. Maar waarom denk je daar steeds aan generaliseer je het op de rest. Je klinkt/bent echt bekrompen en racistisch daardoor. Dit is alleen jammer voor jezelf.

Als ik in jou schoenen had gestaan, zou ik wrs een mep terugverkocht. Hooguit krijg je paar klappen terug, maar daarmee houdt het ook op. Je vindt dit 'niet beschaafd' (kan hetzelfde zeggen over jou video's die je geplaatst heb). Wat is beschaafd? Als kinderen en tieners kunnen in sommige situaties wegkomen met vechten, dat hoort een beetje bij die leeftijd vind ik.
Het is nu verleden tijd. Je had destijds wat aan kunnen doen, maar die tijd is nu voorbij. Een mooie Engelse gezegde: 'What doesn't kill only makes you stronger'.
Dit klinkt al een stuk vriendelijker. Ik probeer je overigens niet te beperken in je doen en laten, gooi alles eruit wat je vind.

Ja, achteraf had ik gewoon een keer een flinke klap moeten uitdelen. Maar ja, achteraf.

In ieder geval excuses aan de mensen die zich beledigd voelden door 1 van mijn uitspraken.
pi_155399970
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 00:29 schreef deadprez het volgende:
Ik dacht dat je het extreemrechtse gedachtegoed achter je had gelaten, Rodulf.
Het komt door de muziek van Frank Rennicke. ;(
pi_155400014
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:19 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Dit.
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 09:04:57 #235
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_155400675
Ik werk sinds kort in een hotel en er is een zwarte lijst van gasten die niet meer mogen komen omdat men gestolen heeft.

Rara wat is de afkomst van 100% van deze gasten/dames?
pi_155400688
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 09:04 schreef MisterCe het volgende:
Rara wat is de afkomst van 100% van deze gasten/dames?
Deens? :?
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 09:20:27 #237
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_155400830
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 09:05 schreef Godtje het volgende:

[..]

Fout, ja dit is een moeilijk raadsel want het is nl. een incident.
pi_155401079
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 07:49 schreef Rodulf het volgende:

[..]

Dit klinkt al een stuk vriendelijker. Ik probeer je overigens niet te beperken in je doen en laten, gooi alles eruit wat je vind.

Ja, achteraf had ik gewoon een keer een flinke klap moeten uitdelen. Maar ja, achteraf.

In ieder geval excuses aan de mensen die zich beledigd voelden door 1 van mijn uitspraken.
Achteraf praten is inderdaad altijd makkelijker voor iedereen. Enige wat je kunt doen is ervan leren.
Vind echt, tof dat je zo reageerd,:) ik moet zeggen dat ik verbaasd was toen ik het las. Nu voel ik me best schuldig, was gisteren ook wel beetje overdreven fel bezig dus mijn excuses is ook wel op zijn plaats.
pi_155401136

[ Bericht 100% gewijzigd door justmesel op 21-08-2015 09:43:46 ]
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 10:08:21 #240
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_155401543
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 09:05 schreef Godtje het volgende:

[..]

Overigens vind ik het wel grappig om te zien hoe mensen uit de linkse hoek altijd proberen net te doen alsof zij geen enkele kennis hebben van de statistieken wanneer het om criminaliteit gaat.
pi_155404749
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 10:08 schreef MisterCe het volgende:

[..]

Overigens vind ik het wel grappig om te zien hoe mensen uit de linkse hoek altijd proberen net te doen alsof zij geen enkele kennis hebben van de statistieken wanneer het om criminaliteit gaat.
Je conclusie trekking is compleet verkeerd. Het is vooral tenenkrommend dat jij (als we toch met politieke kleuren gaan gooien) te laf bent om dan de naam van het beestje te noemen maar het moet verpakken in een raadsel.

Wees dan ook een vent en zeg het gewoon. Slappe hap.
pi_155406762
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:32 schreef Rodulf het volgende:

[..]

. Denk dat jij precies weet hoe ik over allochtonen denk.
Om eerlijk te zijn zal het mij een worst wezen hoe jij en je landgenootjes denken over marokkanen en niet westerse allochtonen. Ik veeg daar mijn reet mee af. Ik ben en blijf hier.

lkkr boeie allemaal. Al ben je door een bende Marokkanen aangevallen. Veel mensen en topicstarter dus ook " vergeten" voor het gemak even de helft te vermelden,en de andere helft te verzinnen. Wie zegt dat het waar is wat sommige mensen hier zeggen? Ik geloof er geen reet van. Ervaring. Uitdagen,klappen krijgen en dan huilen. Ik ken dat.

Doe aangifte ipv te huilen op een forum. Krijg je meer voor elkaar dan dat je als n gefrustreerd machteloos,jochie te gedragen wiens lunch-geld is gepikt door boze niet-westerse allochtonen.
Dit gedeelte is te koop
pi_155407240
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 09:38 schreef justmesel het volgende:

[..]

Achteraf praten is inderdaad altijd makkelijker voor iedereen. Enige wat je kunt doen is ervan leren.
Vind echt, tof dat je zo reageerd,:) ik moet zeggen dat ik verbaasd was toen ik het las. Nu voel ik me best schuldig, was gisteren ook wel beetje overdreven fel bezig dus mijn excuses is ook wel op zijn plaats.
Jullie zouden moeten daten.
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 14:41:56 #244
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_155407273
quote:

[..]

Niet? Je kan er met je hoofd niet bij dat er binnen elke bevolkingsgroep naast tuig ook vele fijne en nette mensen zijn?

Dat is best ernstig.
pi_155410411
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 14:24 schreef Unreachable_ het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn zal het mij een worst wezen hoe jij en je landgenootjes denken over marokkanen en niet westerse allochtonen. Ik veeg daar mijn reet mee af. Ik ben en blijf hier.

lkkr boeie allemaal. Al ben je door een bende Marokkanen aangevallen. Veel mensen en topicstarter dus ook " vergeten" voor het gemak even de helft te vermelden,en de andere helft te verzinnen. Wie zegt dat het waar is wat sommige mensen hier zeggen? Ik geloof er geen reet van. Ervaring. Uitdagen,klappen krijgen en dan huilen. Ik ken dat.

Doe aangifte ipv te huilen op een forum. Krijg je meer voor elkaar dan dat je als n gefrustreerd machteloos,jochie te gedragen wiens lunch-geld is gepikt door boze niet-westerse allochtonen.
Ik ben gestopt met lezen bij "landgenootjes".
pi_155410433
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 09:38 schreef justmesel het volgende:

[..]

Danke.

Ook excuses van mijn kant vanwege de felle reacties (en omdat ik al de hele week dronke ben)
pi_155410443
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 14:41 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Niet? Je kan er met je hoofd niet bij dat er binnen elke bevolkingsgroep naast tuig ook vele fijne en nette mensen zijn?

Dat is best ernstig.
Ik bven ook een ernstig geval...
pi_155410559
Zat slechte ervaringen met allochtonen, maar ik heb me er wel mee vermaakt ook. Altijd leuk om op Utrecht CS te worden bedreigd omdat ik geen sigaret wilde geven 8-)
Conscience do cost.
pi_155410900
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 21:35 schreef justmesel het volgende:

[..]

Jij weet niks van de ware islam en kap eens met dat "als jou" please
pi_155412221
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 16:18 schreef Rodulf het volgende:

[..]

Ik ben gestopt met lezen bij "landgenootjes".
En toch heb je m helemaal gelezen ;) . Lkkr boeie wat jouw ervaringen zijn. Van mijn part ben je gegangbanged door n mix van Marokkanen, Turken, Antilianen,Surinamers,en n grote Congolees. hihi

Er gebeuren ergere dingen op de wereld. Ik leef mijn leven. En fa k de rest. w/
Dit gedeelte is te koop
pi_155412262
Maar ik vind het wel erg voor mensen die ECHT niks hebben gedaan en zinloos slachtoffer zijn geworden van n groepje mensen/jongeren.

Jullie moeten gewoon aangifte doen. Sorteert meer effect.

Ciao.
Dit gedeelte is te koop
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 17:35:05 #252
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_155412353
Maar niemand heeft dus leuke ervaringen met een marokaanse/turkse tiet/kut/bil?
Ik ben geil
pi_155412651
Ben net mijn Marokkaanse buurman tegengekomen toen ik terugkwam van de supermarkt. Eerlijk is eerlijk, het is een goeie gozah.
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 18:00:53 #254
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_155412847
Ik heb slechte ervaring met slechte ervaring.
Sisco Certified
pi_155562408
Was een keer een allochtoon bij mij op bezoek. Had niet door dat we hem al lang beu waren, ging ook niet weg toen duidelijk werd dat we ieder moment gingen eten (was al 5 uur geweest). Toen de tafel gedekt was en het eten geserveerd kon worden hebben we hem toch maar verteld dat ie moest oprotten.
pi_155562437
Geen opzienbarend negatieve ervaringen mee gehad. Het ligt dus aan de TS.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_155581927
Hmm, heb een tijdje bij een autoverzekeraar gewerkt tijdens mijn studie, en wat mij daar wel opviel is dat je absoluut nooit in botsing moet komen met een Marokkaan, want die erkennen gewoon nooit aansprakelijkheid :')

Schadeformulieren van Nederlanders, Westerse allochtonen waren slechts ca. 1 op de 10 leugenachtig, terwijl die schadeformulieren die niet westerse allochtonen 9 op de 10 de waarheid verdraaiden, hun halve familie als getuige oproepen, etc...

Elke dag bellen dat ze het er niet mee eens zijn als je schade aan de tegenpartij gaat uitkeren, willen ze je gaan aanklagen, want onrecht etc...

Ook hun auto weer laten repareren bij vriendjes die hun autogarage dan '' Autogarage de zonnebloem'' noemen, maar waar ondertussen een of andere Mehmet bedrijfslijder is, en dan vervolgens een nota voor 2000 euro voor ruitvervanging indienen voor een volkswagen polo oid. En dan nog boos zijn als je de nota naar beneden bijstelt of er een expert op afstuurt :')
pi_155582127
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 15:32 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Nee hoor, haar vader is half Noord-afrikaans, half Italiaans. Dus geen autochtoon in haar land.
Kun je niet gewoon als ware ariër even wat research doen voordat je fan van iemand wordt? Wikipedia is zo makkelijk!
Wat doe je met Rodulf's wereldbeeld :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')