Omdat ze daar zichzelf in zien. Keihard André Hazes aan is prima, maar als het iets is wat ze niet kennen is het overlast.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:10 schreef Sgas het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is wat ik bedoel. Helaas wordt er weinig over de mede-Tokkies gezegd.
quote:Welkom bij de Jumbo in Amersfoort...
quote:Nederland mijn Vaderland Wij vinden dit gewoon echt te ver gaan?
quote:Nederland mijn Vaderland Turkse producten zijn hartstikke lekker! Maar de tekst? Nee dat gaat echt weer te ver!
Maar het is de schuld van de allochtonenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:12 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Omdat ze daar zichzelf in zien. Keihard André Hazes aan is prima, maar als het iets is wat ze niet kennen is het overlast.
En van de rabobank, die subsidieert de allochtonen!quote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:18 schreef Sgas het volgende:
[..]
Maar het is de schuld van de allochtonen
Hier kan ik mij vrij goed in vinden.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:39 schreef royzegthoi het volgende:
Daar waar ik ronddwaal kom ik alleen maar kut Turken & Marokkanen tegen. Hier en daar een Molukse, wat Polen en Chinezen maar het gaat echt om de Turken en Marokkanen die een voor een allemaal even kut zijn.
Loop ik door de straat en kijk ik er een aan, hoor ik meteen "Wolla sahbi wat kijk je ah zemmel, loop door loop door (en dan wat Turks of Marokkans gebrabbel)", dit terwijl ik gewoon door loop en interessant om me heen loop te kijken, vind voor me uit staren zo saai...
Opstap aan het dansen met een meisje, wordt lastiggevallen door een Marokkaan, ik vragen of die haar met rust wilt laten en weg wilt gaan, uurtje later staat die met z'n matties buiten te wachten... Gelukkig ben ik sportief aangelegd (en heb een aantal jaar MMA en Krav Maga les gevolgd), en een aantal vrienden die werken voor Defensie en uitsmijters die meteen kwamen. Het grappige is dat ik hem een aantal jaar later tegenkwam (herkende 'm aan z'n lelijke neus) en hij herkende mij, alleen toen had ik mijn arm op 3 plaatsen gebroken. Hij kwam rennend op me af en probeerde een paar hoeken te geven wat 'm niet lukte, en vervolgens hielden twee van zijn buitenlandse vrienden hem tegen: "Zijn arm is gebroken matti laat laat pak hem wanneer hij goed is" - Dit is toch wel een positieve ervaring geweest omdat ik in mijn hoofd ik al KO op de grond lag en nog wat kopschoppen kreeg.
Verder moet je ook nooit op de kermis lopen en daar naar de botsauto's of boksbal gaan, want bij een verkeerde beweging komen ze je pakken.
Nee, ik ben alles behalve fan van Marokkanen en Turken. Dit komt allemaal door persoonlijke ervaringen en ik ken er serieus maar een handje vol waar ik wel respect voor heb. Verder vind ik Negers hele relaxen gasten altijd. Ik ben zelf een Nederlander en ook daar heb je er mongolische typetjes tussen zitten, maar voor mijn gevoel percentueel een stuk lager dan bovenstaande bevolkingsgroepen.
In Turkije kom ik trouwens graag, en ben het eens met wat veel mensen zeggen: Alle relaxe Turken zijn in Turkije geblevenJust my 5 cents
Nog steeds durf je niet te reageren, vieze racistquote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Eigenlijk wacht je dus eigenlijk totdat iemand komt kankeren en klagen, en ga je daarna meeklagen?
[..]
Suggestieve vragen... Juist.
Waar wil je eigenlijk heen met dit topic? Beetje morren, beetje klagen, beetje eensgezind zijn?
Deze Faceboek-groep zal je goed bevallen: https://nl-nl.facebook.com/nlvaderland.
[..]
Het is toch echt de Nederlandse overheid/regering geweest die een wervingsovereenkomst sloot met Turkije. Makkelijk om te zeggen dat men niets aan jou of je familie heeft gevraagd, trouwens.
Racistquote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:12 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Omdat ze daar zichzelf in zien. Keihard André Hazes aan is prima, maar als het iets is wat ze niet kennen is het overlast.
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 18:09 schreef inmylfe het volgende:
[..]
Nog steeds durf je niet te reageren, vieze racist
Je moet is kijken naar de ervaring met Polen en Chinezen. Er wonen vrij veel Polen bij mij in de buurt, in mijn huis wonen er 4. Elke dag aan het werk, houden het huis schoon en heb nooit last van ze.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:39 schreef royzegthoi het volgende:
Daar waar ik ronddwaal kom ik alleen maar kut Turken & Marokkanen tegen. Hier en daar een Molukse, wat Polen en Chinezen maar het gaat echt om de Turken en Marokkanen die een voor een allemaal even kut zijn.
Loop ik door de straat en kijk ik er een aan, hoor ik meteen "Wolla sahbi wat kijk je ah zemmel, loop door loop door (en dan wat Turks of Marokkans gebrabbel)", dit terwijl ik gewoon door loop en interessant om me heen loop te kijken, vind voor me uit staren zo saai...
Opstap aan het dansen met een meisje, wordt lastiggevallen door een Marokkaan, ik vragen of die haar met rust wilt laten en weg wilt gaan, uurtje later staat die met z'n matties buiten te wachten... Gelukkig ben ik sportief aangelegd (en heb een aantal jaar MMA en Krav Maga les gevolgd), en een aantal vrienden die werken voor Defensie en uitsmijters die meteen kwamen. Het grappige is dat ik hem een aantal jaar later tegenkwam (herkende 'm aan z'n lelijke neus) en hij herkende mij, alleen toen had ik mijn arm op 3 plaatsen gebroken. Hij kwam rennend op me af en probeerde een paar hoeken te geven wat 'm niet lukte, en vervolgens hielden twee van zijn buitenlandse vrienden hem tegen: "Zijn arm is gebroken matti laat laat pak hem wanneer hij goed is" - Dit is toch wel een positieve ervaring geweest omdat ik in mijn hoofd ik al KO op de grond lag en nog wat kopschoppen kreeg.
Verder moet je ook nooit op de kermis lopen en daar naar de botsauto's of boksbal gaan, want bij een verkeerde beweging komen ze je pakken.
Nee, ik ben alles behalve fan van Marokkanen en Turken. Dit komt allemaal door persoonlijke ervaringen en ik ken er serieus maar een handje vol waar ik wel respect voor heb. Verder vind ik Negers hele relaxen gasten altijd. Ik ben zelf een Nederlander en ook daar heb je er mongolische typetjes tussen zitten, maar voor mijn gevoel percentueel een stuk lager dan bovenstaande bevolkingsgroepen.
In Turkije kom ik trouwens graag, en ben het eens met wat veel mensen zeggen: Alle relaxe Turken zijn in Turkije geblevenJust my 5 cents
Had je er eentje tegen zijn jassie aan getikt?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:21 schreef bruinwerker het volgende:
Ik kwam van het station af. Er zaten 5 toevallig Marrokaanse jongeren te hangen op het station. Maakt mij geen fuck uit, al zijn ze paars. Komen ze naar me toe. Mij uitschelden en het meisje waarmee ik was ook. Wij lopen door zonder er aandacht aan te geven. Ze bleven achter ons aanlopen en schreeuwen, Maar na een paar minuten dropen ze gelukkig af.
De pagina Nederland Mijn Vaderland bren ik meer dan bekend mee, was al betrokken bij hun pagina in 2009.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Eigenlijk wacht je dus eigenlijk totdat iemand komt kankeren en klagen, en ga je daarna meeklagen?
[..]
Suggestieve vragen... Juist.
Waar wil je eigenlijk heen met dit topic? Beetje morren, beetje klagen, beetje eensgezind zijn?
Deze Faceboek-groep zal je goed bevallen: https://nl-nl.facebook.com/nlvaderland.
[..]
Het is toch echt de Nederlandse overheid/regering geweest die een wervingsovereenkomst sloot met Turkije. Makkelijk om te zeggen dat men niets aan jou of je familie heeft gevraagd, trouwens.
Dat is niet echt iets om trots op te zijn, wat een poep komt daar voorbij zegquote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:56 schreef Rodulf het volgende:
[..]
De pagina Nederland Mijn Vaderland bren ik meer dan bekend mee, was al betrokken bij hun pagina in 2009.
Als dit echt waar is is dat natuurlijk te gek voor woordenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 18:59 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Hier tegenover kwam eind vorig jaar een huurhuis vrij, en er werd besloten dat daar Syrische asielzoekers in zouden komen. Een man met twee dochters van 4 en 6. We moesten allemaal medelijden hebben, want die arme mensen hadden helemaal niks zeiden ze bij de gemeente.
Daags voordat ze kwamen kwam de vrachtwagen van een bekende electrozaak een nieuwe koelkast, vriezer, wasmachine en droger brengen. Een week later stond er opeens een Volvo S40 voor de deur.
Ze hebben er anderhalve maand gewoond. Toen kon meneer zijn handjes niet thuishouden, en greep in de speeltuin om de hoek zijn buurmeisje van 13 bij haar tietjes. En haar vriendinnetje van 10 tussen de benen. Politie er bij, niemand in de buurt die zijn kinderen nog buiten durfde te laten spelen. Toen heeft de gemeente besloten dat het beter was om ze maar een dorp verderop een huis aan te bieden. Flink groter dan het huis dat ze hadden, en met garage. Want dat had de beste man wel verdiend natuurlijk
Ik stel dat 80 tot 90 % zo over allochtonen denkt, alleen durven weinig er wat van te zeggen.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik lok niets uit; ik vraag je alleen om nou eens eerlijk te zijn en te posten wat je daadwerkelijk wil posten. Deze gemaakte interesse prik ik zo doorheen, dus doe jezelf niet beter voor dan je bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |