abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155357237
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 17:10 schreef Sgas het volgende:

[..]

Inderdaad, dat is wat ik bedoel. Helaas wordt er weinig over de mede-Tokkies gezegd.
Omdat ze daar zichzelf in zien. Keihard André Hazes aan is prima, maar als het iets is wat ze niet kennen is het overlast.
pi_155357351

https://www.facebook.com/(...)7613/?type=1&theater.

quote:
Welkom bij de Jumbo in Amersfoort...
quote:
Nederland mijn Vaderland Wij vinden dit gewoon echt te ver gaan?
quote:
Nederland mijn Vaderland Turkse producten zijn hartstikke lekker! Maar de tekst? Nee dat gaat echt weer te ver!
_O-.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2015 17:17:49 ]
  woensdag 19 augustus 2015 @ 17:18:38 #78
219405 Sgas
In vino veritas
pi_155357384
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 17:12 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Omdat ze daar zichzelf in zien. Keihard André Hazes aan is prima, maar als het iets is wat ze niet kennen is het overlast.
Maar het is de schuld van de allochtonen
Progress happens when oppression becomes inconvenient for the ruling class
It used to be illegal for women to remarry when their husbands died. And then one day, a really hot woman's husband died.
And there was progress
pi_155357440
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 17:18 schreef Sgas het volgende:

[..]

Maar het is de schuld van de allochtonen
En van de rabobank, die subsidieert de allochtonen!
  woensdag 19 augustus 2015 @ 17:39:12 #80
447181 royzegthoi
my point of view
pi_155357795
Daar waar ik ronddwaal kom ik alleen maar kut Turken & Marokkanen tegen. Hier en daar een Molukse, wat Polen en Chinezen maar het gaat echt om de Turken en Marokkanen die een voor een allemaal even kut zijn.

Loop ik door de straat en kijk ik er een aan, hoor ik meteen "Wolla sahbi wat kijk je ah zemmel, loop door loop door (en dan wat Turks of Marokkans gebrabbel)", dit terwijl ik gewoon door loop en interessant om me heen loop te kijken, vind voor me uit staren zo saai...

Opstap aan het dansen met een meisje, wordt lastiggevallen door een Marokkaan, ik vragen of die haar met rust wilt laten en weg wilt gaan, uurtje later staat die met z'n matties buiten te wachten... Gelukkig ben ik sportief aangelegd (en heb een aantal jaar MMA en Krav Maga les gevolgd), en een aantal vrienden die werken voor Defensie en uitsmijters die meteen kwamen. Het grappige is dat ik hem een aantal jaar later tegenkwam (herkende 'm aan z'n lelijke neus) en hij herkende mij, alleen toen had ik mijn arm op 3 plaatsen gebroken. Hij kwam rennend op me af en probeerde een paar hoeken te geven wat 'm niet lukte, en vervolgens hielden twee van zijn buitenlandse vrienden hem tegen: "Zijn arm is gebroken matti laat laat pak hem wanneer hij goed is" - Dit is toch wel een positieve ervaring geweest omdat ik in mijn hoofd ik al KO op de grond lag en nog wat kopschoppen kreeg.

Verder moet je ook nooit op de kermis lopen en daar naar de botsauto's of boksbal gaan, want bij een verkeerde beweging komen ze je pakken.

Nee, ik ben alles behalve fan van Marokkanen en Turken. Dit komt allemaal door persoonlijke ervaringen en ik ken er serieus maar een handje vol waar ik wel respect voor heb. Verder vind ik Negers hele relaxen gasten altijd. Ik ben zelf een Nederlander en ook daar heb je er mongolische typetjes tussen zitten, maar voor mijn gevoel percentueel een stuk lager dan bovenstaande bevolkingsgroepen.

In Turkije kom ik trouwens graag, en ben het eens met wat veel mensen zeggen: Alle relaxe Turken zijn in Turkije gebleven :) Just my 5 cents
pi_155358334
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 17:39 schreef royzegthoi het volgende:
Daar waar ik ronddwaal kom ik alleen maar kut Turken & Marokkanen tegen. Hier en daar een Molukse, wat Polen en Chinezen maar het gaat echt om de Turken en Marokkanen die een voor een allemaal even kut zijn.

Loop ik door de straat en kijk ik er een aan, hoor ik meteen "Wolla sahbi wat kijk je ah zemmel, loop door loop door (en dan wat Turks of Marokkans gebrabbel)", dit terwijl ik gewoon door loop en interessant om me heen loop te kijken, vind voor me uit staren zo saai...

Opstap aan het dansen met een meisje, wordt lastiggevallen door een Marokkaan, ik vragen of die haar met rust wilt laten en weg wilt gaan, uurtje later staat die met z'n matties buiten te wachten... Gelukkig ben ik sportief aangelegd (en heb een aantal jaar MMA en Krav Maga les gevolgd), en een aantal vrienden die werken voor Defensie en uitsmijters die meteen kwamen. Het grappige is dat ik hem een aantal jaar later tegenkwam (herkende 'm aan z'n lelijke neus) en hij herkende mij, alleen toen had ik mijn arm op 3 plaatsen gebroken. Hij kwam rennend op me af en probeerde een paar hoeken te geven wat 'm niet lukte, en vervolgens hielden twee van zijn buitenlandse vrienden hem tegen: "Zijn arm is gebroken matti laat laat pak hem wanneer hij goed is" - Dit is toch wel een positieve ervaring geweest omdat ik in mijn hoofd ik al KO op de grond lag en nog wat kopschoppen kreeg.

Verder moet je ook nooit op de kermis lopen en daar naar de botsauto's of boksbal gaan, want bij een verkeerde beweging komen ze je pakken.

Nee, ik ben alles behalve fan van Marokkanen en Turken. Dit komt allemaal door persoonlijke ervaringen en ik ken er serieus maar een handje vol waar ik wel respect voor heb. Verder vind ik Negers hele relaxen gasten altijd. Ik ben zelf een Nederlander en ook daar heb je er mongolische typetjes tussen zitten, maar voor mijn gevoel percentueel een stuk lager dan bovenstaande bevolkingsgroepen.

In Turkije kom ik trouwens graag, en ben het eens met wat veel mensen zeggen: Alle relaxe Turken zijn in Turkije gebleven :) Just my 5 cents
Hier kan ik mij vrij goed in vinden.
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_155358407
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 17:09 schreef zarGon het volgende:

[..]

Eigenlijk wacht je dus eigenlijk totdat iemand komt kankeren en klagen, en ga je daarna meeklagen?

[..]

Suggestieve vragen... Juist.

Waar wil je eigenlijk heen met dit topic? Beetje morren, beetje klagen, beetje eensgezind zijn?

Deze Faceboek-groep zal je goed bevallen: https://nl-nl.facebook.com/nlvaderland.

[..]

Het is toch echt de Nederlandse overheid/regering geweest die een wervingsovereenkomst sloot met Turkije. Makkelijk om te zeggen dat men niets aan jou of je familie heeft gevraagd, trouwens.
Nog steeds durf je niet te reageren, vieze racist
pi_155358452
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 17:12 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Racist
pi_155358465
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 18:11 schreef inmylfe het volgende:

[..]

Racist
Nee hoor, ik heb het niet over een ras. Tokkie is geen ras.
pi_155358493
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 18:09 schreef inmylfe het volgende:

[..]

Nog steeds durf je niet te reageren, vieze racist
:).
pi_155358504
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 17:39 schreef royzegthoi het volgende:

Je moet is kijken naar de ervaring met Polen en Chinezen. Er wonen vrij veel Polen bij mij in de buurt, in mijn huis wonen er 4. Elke dag aan het werk, houden het huis schoon en heb nooit last van ze.

Heb wel andere verhalen over Polen gehoord overigens, maar nooit zo erg als Marokkanen die de hele dag mensen lastig vallen als hobby. En moet erbij zeggen dat Turken zich in mijn mening een stuk beter kunnen aanpassen dan me Marokkanen in het algemeen.

Chinezen/Aziaten heb ik er de ervaring mee dat ze overal patatkramen van Nederlanders overnemen en loempia's op de markt verkopen. Kan ik alleen maar toejuichen. (je ziet ze ook op hun kinderfietsjes vaak bij de uni fietsen)
  woensdag 19 augustus 2015 @ 18:35:24 #87
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_155358877
Ik werk in een winkel maar kan niet zeggen dat er nou zoveel verschil zit tussen allochtoon/autochtoon, niet qua klanten maar ook niet qua personeel. Wel last gehad van aggressieve nutrilonopkopers (alleen afrikaanse, aziaten zijn wat dat betreft niet zo ruziezoekend hier). Woon overigens in de randstad. Natuurlijk wel asociale allochtonen, maar net zoveel asociale autochtonen.
Vind wel dat ze de taal moeten kennen, anders is het zo lastig om mee te draaien in de maatschappij.
  woensdag 19 augustus 2015 @ 18:36:57 #88
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_155358914
Nee totaal niet, ik heb veel allochtone vrienden en daar kan ik beter op bouwen dan op mijn autochtone vrienden.
  woensdag 19 augustus 2015 @ 18:39:20 #89
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_155358954
Ik heb slechte en ik heb goede ervaring, dus eigenlijk hetzelfde als met autochtonen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  woensdag 19 augustus 2015 @ 18:55:09 #90
446472 Nozick
Onbegrepen genie
pi_155359236
Allochtoon is als term erg ruim. Heb eigenlijk alleen last van Marokkanen. Ze zijn vaak nadrukkelijk aanwezig en proberen je aandacht te lokken. Meestal negeer ik ze aangezien er toch alleen ellende van komt. Een enkele keer lopen ze je zo op te naaien dat je wel moet reageren, en dan hebben ze je waar ze je hebben willen. Natuurlijk moet ik ook hier de opmerking maken dat het niet om elke Marokkaan gaat, maar mijn negatieve ervaringen zijn telkens wel met Marokkanen. Zeker nu ze in de zomer nutteloos rondhangen.
Red de democratie: https://teken.geenpeil.nl/
pi_155359336
Hier tegenover kwam eind vorig jaar een huurhuis vrij, en er werd besloten dat daar Syrische asielzoekers in zouden komen. Een man met twee dochters van 4 en 6. We moesten allemaal medelijden hebben, want die arme mensen hadden helemaal niks zeiden ze bij de gemeente.

Daags voordat ze kwamen kwam de vrachtwagen van een bekende electrozaak een nieuwe koelkast, vriezer, wasmachine en droger brengen. Een week later stond er opeens een Volvo S40 voor de deur.

Ze hebben er anderhalve maand gewoond. Toen kon meneer zijn handjes niet thuishouden, en greep in de speeltuin om de hoek zijn buurmeisje van 13 bij haar tietjes. En haar vriendinnetje van 10 tussen de benen. Politie er bij, niemand in de buurt die zijn kinderen nog buiten durfde te laten spelen. Toen heeft de gemeente besloten dat het beter was om ze maar een dorp verderop een huis aan te bieden. Flink groter dan het huis dat ze hadden, en met garage. Want dat had de beste man wel verdiend natuurlijk :r
pi_155359518
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:21 schreef bruinwerker het volgende:
Ik kwam van het station af. Er zaten 5 toevallig Marrokaanse jongeren te hangen op het station. Maakt mij geen fuck uit, al zijn ze paars. Komen ze naar me toe. Mij uitschelden en het meisje waarmee ik was ook. Wij lopen door zonder er aandacht aan te geven. Ze bleven achter ons aanlopen en schreeuwen, Maar na een paar minuten dropen ze gelukkig af.
Had je er eentje tegen zijn jassie aan getikt?
pi_155359826
Ligt een beetje aan het type allochtoon. Westerse allochtonen zijn over het algemeen erg leuk. Zandbakallochtonen of Afrika allochtonen wat minder. Oosblokallochtonen weer wat minder, maar niet zo erg als zandbak of afrika allochtonen
pi_155360827
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 17:09 schreef zarGon het volgende:

[..]

Eigenlijk wacht je dus eigenlijk totdat iemand komt kankeren en klagen, en ga je daarna meeklagen?

[..]

Suggestieve vragen... Juist.

Waar wil je eigenlijk heen met dit topic? Beetje morren, beetje klagen, beetje eensgezind zijn?

Deze Faceboek-groep zal je goed bevallen: https://nl-nl.facebook.com/nlvaderland.

[..]

Het is toch echt de Nederlandse overheid/regering geweest die een wervingsovereenkomst sloot met Turkije. Makkelijk om te zeggen dat men niets aan jou of je familie heeft gevraagd, trouwens.
De pagina Nederland Mijn Vaderland bren ik meer dan bekend mee, was al betrokken bij hun pagina in 2009.

Maar niemand heeft toch wat aan mijn familie gevraagd of zie ik dat verkeerd? Net zoals zoveel andere mensen in NL. Het was een kleine elite die die mensen hier naartoe heeft gehaald.
pi_155361885
Mijn vrienden en ik wonen in een dorp onder de rook van Amsterdam..

Toen we allemaal nog op kamers in Amsterdam zaten, gingen we soms wel eens in het weekend, als we allemaal bij onze ouders waren, op zaterdagavond een biertje drinken in ons oude dorpscafe, waar we ook kwamen toen we nog op de middelbare school zaten om voetbal te kijken of biertjes te drinken voor we op de fiets 10 km naar ''de stad'' gingen om uit te gaan.

Opeens zat er op zo'n avond een totaal doorgesnoven marokkaan in zijn eentje op het terras. Die zag ons echt aan voor van die brave dorpspikkies die nog nooit het dorp uit waren geweest. Wij zaten gewoon wat te ouwehoeren, en hij zat drie tafels verderop in zijn eentje, ons aan te horen.

Op een gegeven moment komt hij op ons af, met een enorm eng/agressief hoofd, en begint te praten over ''ik ben een gekke Marokkaan, jullie hebben nog nooit een Marokkaan gesproken, ik maak jullie af''.. ''Hier, zien jullie mijn telefoon, ik bel zo mijn neven op, en we slachten jullie echt''..

Toen hij doorhad dat hij eerder een beetje werd uitgelachen dan serieus genomen ging hij al helemaal lopen tieren, schreeuwen, maar omdat we zelf een ex - cokeverslaafde in de groep hadden, wisten we dat het eigenlijk maar een hele zielige, onzekere doorgesnoven eenzame marokkaan was... Figuur een week later nog eens tegen gekomen, toen bleef hij naar de grond staren :')

Moet overigens zeggen dat ik in mijn leven zelden problemen met allochtonen heb gehad. Komt misschien ook omdat ik over de 2 meter en ruim 100 kilo ben, maar het valt me wel op dat ik me tussen noord-afrikaanse allochtonen toch minder prettig voel dan tussen surinamers / antillianen / afrikanen en dergelijke.

Reis in amsterdam veel met de metro, en in de metro richting isolatorweg ( nieuw west) zitten veel meer marokkanen, en in die lijn is wel veel geschreeuw / uitdagen / gezeik. De lijn richting bijlmer ( gaasperplas ) zitten veel meer surinamers/ afrikanen in, en die zitten allemaal gewoon rustig, heb je totaal geen last van, geen opgefokte sfeer ook..
pi_155362587
Bij ons op de middelbare schoolt zaten 2 Marokkanen die stelselmatig de boel aan het verzieken waren. Was er 1 x bij dat ze met 20 man 1 gozer in ellkaar probeerde te trappen. Gelukkig (voor die gozer) was hij aardig ateletisch en heeft hij kunnen ontsnappen. Sommige Marokkanen hebben ze toen van school afgegooid.

Daarna zijn die Marokkanen nog meerdere keren naar onze school gekomen om ruzie te zoeken.
  woensdag 19 augustus 2015 @ 21:19:29 #97
346653 Ceviche
pi_155363570
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 19:56 schreef Rodulf het volgende:

[..]

De pagina Nederland Mijn Vaderland bren ik meer dan bekend mee, was al betrokken bij hun pagina in 2009.

Dat is niet echt iets om trots op te zijn, wat een poep komt daar voorbij zeg :')
  woensdag 19 augustus 2015 @ 21:25:56 #98
346653 Ceviche
pi_155363807
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 18:59 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Hier tegenover kwam eind vorig jaar een huurhuis vrij, en er werd besloten dat daar Syrische asielzoekers in zouden komen. Een man met twee dochters van 4 en 6. We moesten allemaal medelijden hebben, want die arme mensen hadden helemaal niks zeiden ze bij de gemeente.

Daags voordat ze kwamen kwam de vrachtwagen van een bekende electrozaak een nieuwe koelkast, vriezer, wasmachine en droger brengen. Een week later stond er opeens een Volvo S40 voor de deur.

Ze hebben er anderhalve maand gewoond. Toen kon meneer zijn handjes niet thuishouden, en greep in de speeltuin om de hoek zijn buurmeisje van 13 bij haar tietjes. En haar vriendinnetje van 10 tussen de benen. Politie er bij, niemand in de buurt die zijn kinderen nog buiten durfde te laten spelen. Toen heeft de gemeente besloten dat het beter was om ze maar een dorp verderop een huis aan te bieden. Flink groter dan het huis dat ze hadden, en met garage. Want dat had de beste man wel verdiend natuurlijk :r
Als dit echt waar is is dat natuurlijk te gek voor woorden :N

Maar vaak heeft niemand in zo'n wijk uberhaupt contact met die mensen en zijn het allemaal gewoon geruchten. Die meisjes kunnen bijvoorbeeld wel van alles zeggen, wat de hele wijk dan te horen krijgt, maar als blijkt dat het gelogen is, dan hoor je er nooit meer wat over want dat bereikt veel minder mensen. Het kan allemaal waar zijn, maar ik zou toch een slag om de arm houden als je dit niet rechtstreeks van politie o.i.d. gehoord hebt. Ik bedoel: het zou allemaal gewoon poep kunnen zijn en die man kan dat nooit tegenspreken.
pi_155368055
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:34 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik lok niets uit; ik vraag je alleen om nou eens eerlijk te zijn en te posten wat je daadwerkelijk wil posten. Deze gemaakte interesse prik ik zo doorheen, dus doe jezelf niet beter voor dan je bent.
Ik stel dat 80 tot 90 % zo over allochtonen denkt, alleen durven weinig er wat van te zeggen.
  donderdag 20 augustus 2015 @ 07:28:39 #100
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_155372145
Haben Sie eine Stunde? :')

Als ik vanmiddag terug ben maak ik wel een beginnetje.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')