abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 augustus 2015 @ 08:33:10 #101
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_155372707
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:49 schreef Rodulf het volgende:

[..]

Ja, met het gevaar dat ze mij bannen.

W?at vind jij eigenlijk van blanke schoolkinderen die gepest worden door allochtonen?
Mijn oudste dochter is de enige niet moslim/blank kindje in haar klas ( ze zit op een internationale school) en weet je wat? Die kinderen zijn exact hetzelfde als blanke kindjes, je merkt geen verschil.
Het enige is dat wanneer ze koken het halal moet zijn.

En ja, net als in iedere klas wordt er wel eens gepest, dat is op iedere school en in iedere klas zo, of het nu blanke kindjes of donkere kindjes zijn. gelukkig wordt mijn dochter niet gepest, ze is juist vrij populair in haar klas.
Het belangrijkste is dat de school hier goed mee om gaat.

[ Bericht 3% gewijzigd door snakelady op 20-08-2015 08:38:17 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_155372819
In Rotterdam 6 jaar geleden liep een lichtbruin kroezig jongetje met zijn flink gedoekte moeder richting supermarkt, ik fietste erlangs, keilt ie een steen richting mij. Ik was perplex door de brutaliteit en het gebrek aan opvoeding.
Anderhalf jaar geleden tijdens vlak na nieuwjaar m'n auto uitgebrand in een serie van 15 ofzo. Allemaal in een bepaalde straal rond een beruchte sishalounge.

Verder kan ik de boel goed relativeren hoor, lagere SES enzo.

Oh en als je veel complimentjes wil als vrouw, moet je naar Rotterdam zuid, al die negers flirten de ganse dag :P
  donderdag 20 augustus 2015 @ 09:47:08 #103
446713 Robin0342
Ik haat het als mensen hun zin
pi_155373845
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:16 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ja, leuk, maar je benadert het niet neutraal (door slechts te vragen naar ervaringen) en geef je daarmee al aan welke richting je op wil.
Ik zou jou alleen maar zeiken op elk topic.
Hij vraagt enkel naar onze ervaringen.
pi_155373859
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 09:47 schreef Robin0342 het volgende:

[..]

Ik zou jou alleen maar zeiken op elk topic.
Hij vraagt enkel naar onze ervaringen.
Hij vraagt naar je slechte ervaringen.
  donderdag 20 augustus 2015 @ 09:49:24 #105
446713 Robin0342
pi_155373888
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 09:48 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hij vraagt naar je slechte ervaringen.
Als ik kijk naar het 1e bericht in dit topic vraagt hij , ik citeer 'Wat zijn jouw ervaringen met allochtonen ? '
pi_155373959
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 09:49 schreef Robin0342 het volgende:

[..]

Als ik kijk naar het 1e bericht in dit topic vraagt hij , ik citeer 'Wat zijn jouw ervaringen met allochtonen ? '
Misschien moet je eerst de titel even lezen en vervolgens de rest van zijn reacties waarin hij duidelijk heeft aangegeven dat hij zich inhoudt om geen ban op te lopen.

Enige wat dit topic mist zijn verwijzingen naar een bepaalde religie, dan is het cirkeltje weer rond.

Maar goed, deel jij vooral je ervaringen maar. :).
  donderdag 20 augustus 2015 @ 09:55:22 #107
446713 Robin0342
pi_155374032
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 09:52 schreef zarGon het volgende:

[..]

Misschien moet je eerst de titel even lezen en vervolgens de rest van zijn reacties waarin hij duidelijk heeft aangegeven dat hij zich inhoudt om geen ban op te lopen.

Enige wat dit topic mist zijn verwijzingen naar een bepaalde religie, dan is het cirkeltje weer rond.

Mijn ervaringen zijn verschillend. Ik ken een aantal allochtonen waar ik goed mee om kan gaan , die mij ook mogen. Overigens weet ik wel dat die jongens niet altijd even lief zijn en ook niet altijd even legaal. Maar goed ik kan prima met ze opschieten.

Daarnaast heb ik een paar allochtonen in mijn klas waarover ik geen positief woord over heb. Continue turks praten in de klas tegen elkaar en andere klasgenoten uitschelden in het turks. ( en zodra ik er wat van zeg moet ik bijvoorbeeld 'mijn kk bek houden ')of dan is het geen scheldwoord volgens hun. gelukkig is er dan ook een andere turk wat in mijn ogen wel een goede jongen is die dan wel eerlijk zegt wat de rest gezegd heeft.

En heb hier nog wel veel meer verhalen over allochtonen.

Om het dus samen te vatten : gemixte ervaringen zowel positief als negatief.
  donderdag 20 augustus 2015 @ 11:07:35 #108
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_155375309
Eigenlijk zoals met elk mens: soms kom je iemand tegen die je best aardig vindt en soms kom je iemand tegen die je het liefst van een hoog gebouw zou willen duwen.
  donderdag 20 augustus 2015 @ 11:14:21 #109
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_155375425
quote:

[..]

Hier 1 van mijn ervaringen, altijd weten ze het beter.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_155375501
Als kind had ik een paar Indonesische vrienden. Toen ze in de puberteit kwamen en mee gingen lopen met hun oudere en stoerdere familieleden was ik opeens die 'blanda' in negatieve zin van het woord.

Ik liep met een meisje over straat. Rijden er een paar Marokkanen voorbij die haar voor hoer uitmaken, omdat ze wat opvallend was gekleed (fel blond haar, bleek gezicht met vuurrode lippenstift en knalrode mantel).

Ik had een Antilliaanse huisgenoot. Werkte niet, ging niet naar school, kreeg geen uitkering, maar had wel geld om een nieuwe scooter te kopen, een nieuwe televisie en een nieuwe geluidsinstallatie. Iedere dag keiharde muziek. Luid gespreksniveau. Iedere dag moeten luisteren hoe een ander meisje keihard genomen wordt. Iedere dag de hele familie- en kennissenkring tot 's avonds laat over de vloer. Voor de medewerker van een re-integratie traject deed hij niet open.

Mijn huisbaas is van Indiase afkomst en een frauderende klootzak.

In mijn eigen woning moet ik meegenieten van de sterk gekruide cuisine van de buren die eveneens van buitenlandse komaf zijn.
pi_155375534
Eigenlijk weinig slechte ervaringen met "allochtonen"...
Degene die ik ken zijn allemaal even vriendelijk en behulpzaam, en ook hun famile.
Ze gaan respectvol met andere mensen om, en zien anderen gewoon ook als mensen.

En ja, het zijn meerdere geloven door elkaar heen, omdat ze verschillende afkomsten hebben..

quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 11:07 schreef Helsinki het volgende:
Eigenlijk zoals met elk mens: soms kom je iemand tegen die je best aardig vindt en soms kom je iemand tegen die je het liefst van een hoog gebouw zou willen duwen.
En dat dus ook.. :)
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
  donderdag 20 augustus 2015 @ 11:32:27 #112
219405 Sgas
In vino veritas
pi_155375763
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 11:07 schreef Helsinki het volgende:
Helemaal mee eens
Progress happens when oppression becomes inconvenient for the ruling class
It used to be illegal for women to remarry when their husbands died. And then one day, a really hot woman's husband died.
And there was progress
pi_155377115
Zigeuners
Geboren en getogen onder de rook van Utrecht ben ik opgegroeid in een van de eerste projecten in Nederland om zigeuners te integreren in de samenleving. 20 jaar later kunnen we concluderen dat het niet echt geslaagd is met een 100% (!) uitkeringsscore aldus een documentaire van een paar jaar geleden.

De gipsys waren verspreid door het hele 'dorp' waardoor je ze overal wel tegenkwam. De vrouwen gingen op roverspad in de winkels en de kinderen in de wijk. De mannen zag je weinig maar als je ze zag waren ze kortaf en/of agressief, met een bedreiging hier en daar. Eens in de zoveel tijd kwam er een politiewagen met aanhanger al het gejatte spul opladen waarna de mensen hun spullen bij het politiebureau weer op konden halen.

De kinderen gingen alleen naar school als ze zin hadden. Huisdieren werden niet al te best behandeld.

Marokkanen
Een tijdje in kanaleneiland gewoond en daar ben ik als knulletje regelmatig bedreigd en twee keer beroofd. Verder veel 'incidenten' met roedels mokers die vriendinnen voor alles uitmaakten en bespuugden en kleine kinderen die een bijzonder grote bek hadden. Momenteel veel vernielingen en overlast in de wijk waar mijn vriendin woont (met o.a. een bomaanslag op het theehuis/shishalounge van waaruit gedeald wordt).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_155377374
Neuh niet echt.

Alhoewel die Duitsers er bij mij er toch uitspringen op mijn werk. Helemaal eisen dat je Duits moet spreken en dan nors/boos lopen doen en schreeuwen. Ik ben bereid om Engels te spreken of in gebaren maar nee hoor :{ viel mijn andere collega's ook op.
pi_155377431
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 12:44 schreef Inspireme het volgende:
Neuh niet echt.

Alhoewel die Duitsers er bij mij er toch uitspringen op mijn werk. Helemaal eisen dat je Duits moet spreken en dan nors/boos lopen doen en schreeuwen. Ik ben bereid om Engels te spreken of in gebaren maar nee hoor :{ viel mijn andere collega's ook op.
Duitsers ja. Arrogant zijn ze :{w
  donderdag 20 augustus 2015 @ 13:01:01 #116
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_155377765
ben je op zoek naar positieve of negatieve ervaringen over allochtonen?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_155379629
quote:

[..]

Ik heb een hekel aan elke vorm van religie. Of het nou joods, christelijk of islamitisch is.
pi_155379641
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 13:01 schreef Maanvis het volgende:
ben je op zoek naar positieve of negatieve ervaringen over allochtonen?
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat iemand positieve ervaringen heeft met allochtonen.
pi_155379654
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 14:18 schreef Rodulf het volgende:

[..]

Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat iemand positieve ervaringen heeft met allochtonen.
:|W
pi_155379672
Intenties van TS zijn wel duidelijk toch?
  donderdag 20 augustus 2015 @ 14:24:25 #121
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_155379745
Ze maken goeie kebap en babi pangang.

Ik kan wel een heel relaas gaan houden over negatieve ervaringen met allochtonen, maar de lijst negatieve ervaringen met autochtonen is minstens zo lang. Ik snap dus niet echt wat je met dit topic wil.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_155379808
laatst een allochtoon die een topic aanmaakte op FOK! genaamd: slechte ervaringen met autochtonen.
''and those who were seen dancing, were thought to be insane by those who couldn't hear the music''
  donderdag 20 augustus 2015 @ 14:29:17 #123
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_155379841
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 14:18 schreef Rodulf het volgende:

[..]

Amal, een Marokkaans meisje uit mijn buurt van vroeger, had verpleegkunde gestudeerd en hielp mijn vader ontzettend goed toen ie een hartinfarct had gehad. Ik herkende haar niet meer want ze sprak zo goed Nederlands en vroeger niet :).
O en afgelopen weekend heeft een griekse maat van me heel lekker gekookt. Was heerlijk!
En verder heb ik best wel wat allochtone collega's die bijv. aan de TU gestudeerd hebben en hun werk perfect doen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_155379862
quote:
7s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 14:20 schreef Yasmin23 het volgende:
Intenties van TS zijn wel duidelijk toch?
Ja.

Het begon bij mij al op de basisschool/. We hadden een Turks klasgenootje die stelselmatig te laat kwam. Op een gegeven moment zei de meester er wat van en stond binnen 1 dag zijn oudere broer voor de deur met alle bedreigingen van dien.

En er wat een negerin in onze klas waarvan haar moeder een hoer was (serieus). Elke dag vechten met dat meisje, kwam altijd thuis met blauwe plekken.

Als dit topic gesloten word en ik mijn zorgen over allochtonen niet mag uitspreken vind ik dat prima hoor. Maar ik laat me e mond niet snoeren.
pi_155379873
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 14:30 schreef Rodulf het volgende:

[..]

Ja.

Het begon bij mij al op de basisschool/. We hadden een Turks klasgenootje die stelselmatig te laat kwam. Op een gegeven moment zei de meester er wat van en stond binnen 1 dag zijn oudere broer voor de deur met alle bedreigingen van dien.

En er wat een negerin in onze klas waarvan haar moeder een hoer was (serieus). Elke dag vechten met dat meisje, kwam altijd thuis met blauwe plekken.

Als dit topic gesloten word en ik mijn zorgen over allochtonen niet mag uitspreken vind ik dat prima hoor. Maar ik laat me e mond niet snoeren.
That's the spirit! *O* *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')