Mijn oudste dochter is de enige niet moslim/blank kindje in haar klas ( ze zit op een internationale school) en weet je wat? Die kinderen zijn exact hetzelfde als blanke kindjes, je merkt geen verschil.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:49 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Ja, met het gevaar dat ze mij bannen.
W?at vind jij eigenlijk van blanke schoolkinderen die gepest worden door allochtonen?
Ik zou jou alleen maar zeiken op elk topic.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, leuk, maar je benadert het niet neutraal (door slechts te vragen naar ervaringen) en geef je daarmee al aan welke richting je op wil.
Hij vraagt naar je slechte ervaringen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:47 schreef Robin0342 het volgende:
[..]
Ik zou jou alleen maar zeiken op elk topic.
Hij vraagt enkel naar onze ervaringen.
Als ik kijk naar het 1e bericht in dit topic vraagt hij , ik citeer 'Wat zijn jouw ervaringen met allochtonen ? 'quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij vraagt naar je slechte ervaringen.
Misschien moet je eerst de titel even lezen en vervolgens de rest van zijn reacties waarin hij duidelijk heeft aangegeven dat hij zich inhoudt om geen ban op te lopen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:49 schreef Robin0342 het volgende:
[..]
Als ik kijk naar het 1e bericht in dit topic vraagt hij , ik citeer 'Wat zijn jouw ervaringen met allochtonen ? '
Mijn ervaringen zijn verschillend. Ik ken een aantal allochtonen waar ik goed mee om kan gaan , die mij ook mogen. Overigens weet ik wel dat die jongens niet altijd even lief zijn en ook niet altijd even legaal. Maar goed ik kan prima met ze opschieten.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst de titel even lezen en vervolgens de rest van zijn reacties waarin hij duidelijk heeft aangegeven dat hij zich inhoudt om geen ban op te lopen.
Enige wat dit topic mist zijn verwijzingen naar een bepaalde religie, dan is het cirkeltje weer rond.
Maar goed, deel jij vooral je ervaringen maar..
Hier 1 van mijn ervaringen, altijd weten ze het beter.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst de titel even lezen en vervolgens de rest van zijn reacties waarin hij duidelijk heeft aangegeven dat hij zich inhoudt om geen ban op te lopen.
Enige wat dit topic mist zijn verwijzingen naar een bepaalde religie, dan is het cirkeltje weer rond.
En dat dus ook..quote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:07 schreef Helsinki het volgende:
Eigenlijk zoals met elk mens: soms kom je iemand tegen die je best aardig vindt en soms kom je iemand tegen die je het liefst van een hoog gebouw zou willen duwen.
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:07 schreef Helsinki het volgende:
Eigenlijk zoals met elk mens: soms kom je iemand tegen die je best aardig vindt en soms kom je iemand tegen die je het liefst van een hoog gebouw zou willen duwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duitsers ja. Arrogant zijn zequote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:44 schreef Inspireme het volgende:
Neuh niet echt.
Alhoewel die Duitsers er bij mij er toch uitspringen op mijn werk. Helemaal eisen dat je Duits moet spreken en dan nors/boos lopen doen en schreeuwen. Ik ben bereid om Engels te spreken of in gebaren maar nee hoorviel mijn andere collega's ook op.
Ik heb een hekel aan elke vorm van religie. Of het nou joods, christelijk of islamitisch is.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat iemand positieve ervaringen heeft met allochtonen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:01 schreef Maanvis het volgende:
ben je op zoek naar positieve of negatieve ervaringen over allochtonen?
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:18 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat iemand positieve ervaringen heeft met allochtonen.
Amal, een Marokkaans meisje uit mijn buurt van vroeger, had verpleegkunde gestudeerd en hielp mijn vader ontzettend goed toen ie een hartinfarct had gehad. Ik herkende haar niet meer want ze sprak zo goed Nederlands en vroeger nietquote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:18 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat iemand positieve ervaringen heeft met allochtonen.
Ja.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:20 schreef Yasmin23 het volgende:
Intenties van TS zijn wel duidelijk toch?
That's the spirit!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:30 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Ja.
Het begon bij mij al op de basisschool/. We hadden een Turks klasgenootje die stelselmatig te laat kwam. Op een gegeven moment zei de meester er wat van en stond binnen 1 dag zijn oudere broer voor de deur met alle bedreigingen van dien.
En er wat een negerin in onze klas waarvan haar moeder een hoer was (serieus). Elke dag vechten met dat meisje, kwam altijd thuis met blauwe plekken.
Als dit topic gesloten word en ik mijn zorgen over allochtonen niet mag uitspreken vind ik dat prima hoor. Maar ik laat me e mond niet snoeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |