Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:02 schreef Maanvis het volgende:
mmm je bent ook fan van Edith Piaf zie ik. Zij is ook allochtoon!
Nee, in die gehuchten stemmen ze liever op chriselijke partijen met alle gevolgen van dien. En dan klagen dat het zo'n puinhoop is geworden.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:00 schreef fathank het volgende:
[ afbeelding ]
NVU
Blij toe dat ze het hier al jaren proberen om in de gemeenteraad te komen en dat het ze nog nooit gelukt is.
Ja want de NVU heeft zoveel ervaring op het gebied van Openbaar Bestuur en de Arnhemse gemeenteraad bestaat uit bijna alleen maar Christelijke fracties.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:05 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Nee, in die gehuchten stemmen ze liever op chriselijke partijen met alle gevolgen van dien. En dan klagen dat het zo'n puinhoop is geworden.
Ik weet alleen van Arnhem en nog wat andere gemeentes in het oosten van het land.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja want de NVU heeft zoveel ervaring op het gebied van Openbaar Bestuur en de Arnhemse gemeenteraad bestaat uit bijna alleen maar Christelijke fracties.
Je weet in welke gemeentes de NVU nog meer heeft meegedaan? Dat zij nou niet bepaald traditioneel christelijk gezinde gemeentes
ik ken je hele geschiedenis.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:03 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?ik ben idd fan van Edith Piaf.
Misschien moet je je er wat beter in verdiepen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:11 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Ik weet alleen van Arnhem en nog wat andere gemeentes in het oosten van het land.
Wat een onzin praat je, in Arnhem zijn helemaal geen christelijke partijen aan de macht.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:11 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Ik weet alleen van Arnhem en nog wat andere gemeentes in het oosten van het land.
Als jij een link heb waarin 1 en ander uitgelegd staat hoor ik het graag.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Misschien moet je je er wat beter in verdiepen.
Mijn fout.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat een onzin praat je, in Arnhem zijn helemaal geen christelijke partijen aan de macht.
Nee, dat klopt. Je haat wat je niet kent.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:19 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Als jij een link heb waarin 1 en ander uitgelegd staat hoor ik het graag.
[..]
Mijn fout.
Ik ben geen allesweter.
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_3_gemeenten__.htmlquote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:19 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Als jij een link heb waarin 1 en ander uitgelegd staat hoor ik het graag.
[..]
Mijn fout.
Ik ben geen allesweter.
Lool maak je geen zorgen, ik ben geen kaalkop.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:20 schreef fathank het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_3_gemeenten__.html
De rest zoek je zelf maar uit. Ik ga hier geen compleet essay schrijven over een of andere neo-fascist z'n kale koppen niet te stoppen roodwitblauw zijn de kleuren waar ik van hou-clubje.
Ik ken allochtonen beter dan ik zou willen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Je haat wat je niet kent.
je weet niet eens of je favoriete bands allochtoon zijn.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:26 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Ik ken allochtonen beter dan ik zou willen.
Geen flauw idee waar je het nu over hebt... Edith Piaf was een Franse vrouw en in mijn ogen een autochtoon (in haar land).quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je weet niet eens of je favoriete bands allochtoon zijn.
Nee hoor, haar vader is half Noord-afrikaans, half Italiaans. Dus geen autochtoon in haar land.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:30 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Geen flauw idee waar je het nu over hebt... Edith Piaf was een Franse vrouw en in mijn ogen een autochtoon (in haar land).
Ik zou maar wat extra geschiedenislessen volgen en eerst de feiten op een rijtje krijgen. Bijvoorbeeld Zuid-Afrika, zuid-afrikanen hebben ook niet gevraagd om Nederlanders en toch wonen ze daar.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:51 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Er is niemand (in mijn familie in ieder geval) die gevraagd heeft om die gelukszoekers.
enige die wat minder is ben jijquote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:20 schreef aanstootgevende het volgende:
Ligt een beetje aan het type allochtoon. Westerse allochtonen zijn over het algemeen erg leuk. Zandbakallochtonen of Afrika allochtonen wat minder. Oosblokallochtonen weer wat minder, maar niet zo erg als zandbak of afrika allochtonen
Kan begrijpen dat je dat denkt, gezien je walgelijke profielfoto. (moest dat even kwijt)quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:37 schreef Grunn-81 het volgende:
[..]
Ik stel dat 80 tot 90 % zo over allochtonen denkt, alleen durven weinig er wat van te zeggen.
Grappig dat je dat zegt. Heb namelijk het zelfde gevoel bij jou.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:18 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat iemand positieve ervaringen heeft met allochtonen.
Hoezo?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:13 schreef justmesel het volgende:
[..]
enige die wat minder is ben jij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop