Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:02 schreef Maanvis het volgende:
mmm je bent ook fan van Edith Piaf zie ik. Zij is ook allochtoon!
Nee, in die gehuchten stemmen ze liever op chriselijke partijen met alle gevolgen van dien. En dan klagen dat het zo'n puinhoop is geworden.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:00 schreef fathank het volgende:
[ afbeelding ]
NVU
Blij toe dat ze het hier al jaren proberen om in de gemeenteraad te komen en dat het ze nog nooit gelukt is.
Ja want de NVU heeft zoveel ervaring op het gebied van Openbaar Bestuur en de Arnhemse gemeenteraad bestaat uit bijna alleen maar Christelijke fracties.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:05 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Nee, in die gehuchten stemmen ze liever op chriselijke partijen met alle gevolgen van dien. En dan klagen dat het zo'n puinhoop is geworden.
Ik weet alleen van Arnhem en nog wat andere gemeentes in het oosten van het land.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja want de NVU heeft zoveel ervaring op het gebied van Openbaar Bestuur en de Arnhemse gemeenteraad bestaat uit bijna alleen maar Christelijke fracties.
Je weet in welke gemeentes de NVU nog meer heeft meegedaan? Dat zij nou niet bepaald traditioneel christelijk gezinde gemeentes
ik ken je hele geschiedenis.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:03 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?ik ben idd fan van Edith Piaf.
Misschien moet je je er wat beter in verdiepen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:11 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Ik weet alleen van Arnhem en nog wat andere gemeentes in het oosten van het land.
Wat een onzin praat je, in Arnhem zijn helemaal geen christelijke partijen aan de macht.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:11 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Ik weet alleen van Arnhem en nog wat andere gemeentes in het oosten van het land.
Als jij een link heb waarin 1 en ander uitgelegd staat hoor ik het graag.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Misschien moet je je er wat beter in verdiepen.
Mijn fout.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat een onzin praat je, in Arnhem zijn helemaal geen christelijke partijen aan de macht.
Nee, dat klopt. Je haat wat je niet kent.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:19 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Als jij een link heb waarin 1 en ander uitgelegd staat hoor ik het graag.
[..]
Mijn fout.
Ik ben geen allesweter.
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_3_gemeenten__.htmlquote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:19 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Als jij een link heb waarin 1 en ander uitgelegd staat hoor ik het graag.
[..]
Mijn fout.
Ik ben geen allesweter.
Lool maak je geen zorgen, ik ben geen kaalkop.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:20 schreef fathank het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_3_gemeenten__.html
De rest zoek je zelf maar uit. Ik ga hier geen compleet essay schrijven over een of andere neo-fascist z'n kale koppen niet te stoppen roodwitblauw zijn de kleuren waar ik van hou-clubje.
Ik ken allochtonen beter dan ik zou willen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Je haat wat je niet kent.
je weet niet eens of je favoriete bands allochtoon zijn.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:26 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Ik ken allochtonen beter dan ik zou willen.
Geen flauw idee waar je het nu over hebt... Edith Piaf was een Franse vrouw en in mijn ogen een autochtoon (in haar land).quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je weet niet eens of je favoriete bands allochtoon zijn.
Nee hoor, haar vader is half Noord-afrikaans, half Italiaans. Dus geen autochtoon in haar land.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:30 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Geen flauw idee waar je het nu over hebt... Edith Piaf was een Franse vrouw en in mijn ogen een autochtoon (in haar land).
Ik zou maar wat extra geschiedenislessen volgen en eerst de feiten op een rijtje krijgen. Bijvoorbeeld Zuid-Afrika, zuid-afrikanen hebben ook niet gevraagd om Nederlanders en toch wonen ze daar.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:51 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Er is niemand (in mijn familie in ieder geval) die gevraagd heeft om die gelukszoekers.
enige die wat minder is ben jijquote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:20 schreef aanstootgevende het volgende:
Ligt een beetje aan het type allochtoon. Westerse allochtonen zijn over het algemeen erg leuk. Zandbakallochtonen of Afrika allochtonen wat minder. Oosblokallochtonen weer wat minder, maar niet zo erg als zandbak of afrika allochtonen
Kan begrijpen dat je dat denkt, gezien je walgelijke profielfoto. (moest dat even kwijt)quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:37 schreef Grunn-81 het volgende:
[..]
Ik stel dat 80 tot 90 % zo over allochtonen denkt, alleen durven weinig er wat van te zeggen.
Grappig dat je dat zegt. Heb namelijk het zelfde gevoel bij jou.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:18 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat iemand positieve ervaringen heeft met allochtonen.
Hoezo?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:13 schreef justmesel het volgende:
[..]
enige die wat minder is ben jij
Lijkt me wel duidelijk toch. Je vindt allochtonen minder. Als mensen zich beter voelen dan anderenquote:
Allochtonen uit een bepaald gebied ja. Hoezo mag dat niet? Moet ik ze allemaal aardig vinden?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:59 schreef justmesel het volgende:
[..]
Lijkt me wel duidelijk toch. Je vindt allochtonen minder. Als mensen zich beter voelen dan anderen
op basis van hun ras, dan heb ik atlijd een lagere dunk over die persoon.
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:20 schreef aanstootgevende het volgende:
Ligt een beetje aan het type allochtoon. Westerse allochtonen zijn over het algemeen erg leuk. Zandbakallochtonen of Afrika allochtonen wat minder. Oosblokallochtonen weer wat minder, maar niet zo erg als zandbak of afrika allochtonen
Je hebt inderdaad duidelijk aangeven dat je allochtonen uit een bepaald gebied minder vindt, dus niet westerse allochtonen. M.a.w. de type 'niet westerse-allochtoon' mag je niet, op basis van hun komaf/ras vind je ze allemaal wat 'minder'.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:20 schreef aanstootgevende het volgende:
Allochtonen uit een bepaald gebied ja. Hoezo mag dat niet? Moet ik ze allemaal aardig vinden?
Niemand vind dat je elke allochtoon (of autochtoon) aardig moet vinden, en ook al zou je het proberen dan gaat dat natuurlijk ook niet, je vindt nu eenmaal wat je vindt. In jou reactie ging het over de gehele groep terwijl je wrs niet zoveel allochtonen kent/of open stelt om te leren kennen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:28 schreef aanstootgevende het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk. Ik word meer moe van mensen die vinden dat je elke allochtoon maar aardig moet vinden. Daar gaan we pas kapot aan. Veel verdienen het niet eens om aardig gevonden te worden.
Maar allochtonen uit een bepaald gebied zijn in veel gevallen gewoon naar omdat ze bijna altijd moslim zijn en islam past niet in Nederland. Onder geen enkele omstandigheden. Daarom heb ik niks met Allochtonen uit bijvoorbeeld België, Duitsland, Noorwegen of andere landen die net zoals wij christelijke normen en waarden hebben maar wel moeilijkheden met Allochtonen uit Turkije, Marokko, Afghanistan, Irak en al die ellende landen. Je ziet gewoon dat een multiculturele samenleving niet werkt en hoe meer we van dat soort mensen hierbinnen krijgen hoe onomkeerbaar kapot we gaan.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:07 schreef justmesel het volgende:
[..]
Niemand vind dat je elke allochtoon (of autochtoon) aardig moet vinden, en ook al zou je het proberen dan gaat dat natuurlijk ook niet, je vindt nu eenmaal wat je vindt. In jou reactie ging het over de gehele groep terwijl je wrs niet zoveel allochtonen kent/of open stelt om te leren kennen.
Maar wat wel vaak is dat , sommige allochtonen/autochtonen op voorhand al een allochtoon/autochtoon geen kans geven/niet mogen door de verschillen die er zijn of vooroordelen/haat/ etc. dat ze hebben tegenover de andere groep/.
Ik begrijp je boodschap moslims zijn naar. Dus omdat ze niet zoals jij zijn, hebben niet dezelfde geloof, zijn daardoor anders en dus naar. Jouw boodschap is duidelijk.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:10 schreef aanstootgevende het volgende:
[..]
Maar allochtonen uit een bepaald gebied zijn in veel gevallen gewoon naar omdat ze bijna altijd moslim zijn en islam past niet in Nederland. Onder geen enkele omstandigheden. Daarom heb ik niks met Allochtonen uit bijvoorbeeld België, Duitsland, Noorwegen of andere landen die net zoals wij christelijke normen en waarden hebben maar wel moeilijkheden met Allochtonen uit Turkije, Marokko, Afghanistan, Irak en al die ellende landen. Je ziet gewoon dat een multiculturele samenleving niet werkt en hoe meer we van dat soort mensen hierbinnen krijgen hoe onomkeerbaar kapot we gaan.
Ik word kotsmisselijk van zulke berichtenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:35 schreef justmesel het volgende:
[..]
Ik begrijp je boodschap moslims zijn naar. Dus omdat ze niet zoals jij zijn, hebben niet dezelfde geloof, zijn daardoor anders en dus naar. Jouw boodschap is duidelijk.
Eén feit is dat er veel moslims in NL wonen, een ander feit is dat NL al een multiculturele samenleving is. Nog een andere feit dat moslims even sterk achter hun islamitische normen en waarden staan als jij achter je christelijke normen en waarden. Nog een feit veel moslims wonen en werken hier generaties lang, ze hebben hier een leven opgebouwd en het bevalt hun goed,ze kunnen goed samenleven met hun mede collega's/buren/vrienden van autochtoonse komaf. En vele kennen niet eens iets anders dan NL. Kortom ik zie ze niet zo gauw vertrekken.
Wat er dan overblijft zijn gefrustreerde,zeurende types als jou. Het beste lijkt me dat je wat genuanceerder/met een open houding, minder bekrompen tegen de werkelijkheid aankijkt. En een beetje meer tevreden wordt met je leven, ik bedoel maar heb je wel eens om je heen gekeken naar de rest van de wereld. 'Als het niet krijgen van een hand van een vrouw/of een kleding stuk als een hoofddoek' jouw grootste problemen zijn, dan heb je echt niks te klagen.
En anders kun je nog altijd op de PVV (blijven) stemmen, echter denk ik niet dat ze hun doel kunnen bereiken aangezien er maar weinig mensen achter hun achterlijke ideeën staan en zullen staan. Good luck tho
Ik zie je nu in een aantal berichten achter elkaar mensen beledigen/op de man spelen. Het is ook zo verdomd moeilijk om normaal te reageren he?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:48 schreef justmesel het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zegt. Heb namelijk het zelfde gevoel bij jou.
Waarheid kan soms pijnlijk zijn ik begrijp het. Maar het is wat het is.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:41 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Ik word kotsmisselijk van zulke berichten![]()
Een Islamverbod in Europa, dat is de enige oplossing.
Helaas gaat die er nooit komen..
Oh.. Ik ben een racist
Dat klopt inderdaad.. Helaas..quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:51 schreef justmesel het volgende:
[..]
Waarheid kan soms pijnlijk zijn ik begrijp het. Maar het is wat het is.
Is gewoonste zaak van de wereld trouwens, 'racist zijn'. So who cares.
Na jouquote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:47 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Ik zie je nu in een aantal berichten achter elkaar mensen beledigen/op de man spelen. Het is ook zo verdomd moeilijk om normaal te reageren he?
Ja, het ligt aan mij... Ik heb net nog effe dit topic doorgelezen en ik geloof dat ik niks verkeerds heb gezegd.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:20 schreef justmesel het volgende:
[..]
Na jou
Ik reageer op hun berichten, en als ik daardoor 'op de man speel' (in jou ogen) so be it.
For you information, I am not the only one (maar dat wist je vast al)
In de eerste instantie hebben moslims misschien een slechte naam in jou ogen of jou vrienden/familiekring. Dat beteken niet dat ze een slechte naam in Nl hebben of in mijn ogen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:05 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad.. Helaas..
Maar schaam jij je niet voor de slechte naam die moslims hebben in Nederland?
En als je eerlijk bent, snap je dan ook waarom?
Geen aanval, gewoon nieuwsgierig
Oh nu beginnen we over slavernij.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:36 schreef justmesel het volgende:
[..]
In de eerste instantie hebben moslims misschien een slechte naam in jou ogen of jou vrienden/familiekring. Dat beteken niet dat ze een slechte naam in Nl hebben of in mijn ogen.
Verder is het wel zo dat, sommige moslims zich misdragen/crimineel en totaal niet leven volgens de islamitische levenswijze. Kan ik me daaraan irriteren ,ja. Vind ik zulk gedrag ok,nee. Schaam ik me daarvoor, misschien een beetje. Maar aan de andere kant, ik heb ze niet groot gebracht en het zijn niet mijn broers/neven etc. Dus ik schaam me er niet echt veel voor.
Als we toch op dei toer gaan, vraag ik mezelf ook uit niewsgierigheid af , wat je van je voorouders vindt, degene die bijvoorbeeld aan slavernij deden. (oprechte nieuwsgierige vraag)
ik ben een beschaafd mens en ga niet zomaar mensen slaan.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:41 schreef jodelahity het volgende:
Je kan ook gewoon mensen slaan die ruzie met je zoeken. Dan heb je ook niet de drang om een topic erover te openen
Nee maar je hebt toch een hekel aan hen vanwege een reden. Dus het is sowieso niet zomaar. Maar leuk dat je dus zo'n reactie op deze manier wil counteren xd top man, daarom krijgen mensen zoals jij ook wat ze verdienen uiteindelijkquote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:46 schreef Rodulf het volgende:
[..]
ik ben een beschaafd mens en ga niet zomaar mensen slaan.
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:36 schreef justmesel het volgende:
[..]
Als we toch op dei toer gaan, vraag ik mezelf ook uit niewsgierigheid af , wat je van je voorouders vindt, degene die bijvoorbeeld aan slavernij deden. (oprechte nieuwsgierige vraag)
Wat verdien ik dan??quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:47 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Nee maar je hebt toch een hekel aan hen vanwege een reden. Dus het is sowieso niet zomaar. Maar leuk dat je dus zo'n reactie op deze manier wil counteren xd top man, daarom krijgen mensen zoals jij ook wat ze verdienen uiteindelijk
Nou je verdient het dus dat je leven minder fijn is dan het had kunnen zijn.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:50 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Wat verdien ik dan??![]()
Ik zie het hierheen halen van allochtonen als een historische fout. Mijn leven was ongetwijfeld veel leuker geweest als die mensen hier niet naartoe waren gekomen. En dan kan ik wel een verschrikkelijke nazi zijn maar dat interesseert me geen reet.
Mietje.... je hebt echt geen idee wat ik meegemaakt heb met dat volk (en dat ga ik ook niet vertellen vanwege strafbaarheid).quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:52 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Nou je verdient het dus dat je leven minder fijn is dan het had kunnen zijn.
En ik denk op sommige punten hetzelfde als jij doet. Maar je bent gewoon een beetje een mietje en dan krijg je wat je verdient
quote:[quote]Op donderdag 20 augustus 2015 23:46 schreef Rodulf het volgende:
ik ben een beschaafd mens en ga niet zomaar mensen slaan.
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:41 schreef jodelahity het volgende:
Je kan ook gewoon mensen slaan die ruzie met je zoeken. Dan heb je ook niet de drang om een topic erover te openen
Ik had niet gedacht dat jij zo simpel was. Ik probeer conflicten te vermijden en ga absoluut geen mensen slaan.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:54 schreef jodelahity het volgende:
En voor het geval je het echt niet begrijpt, wat ik me niet kan voorstellen
[..]
[..]
Gast ik gun je helemaal geen kutverleden of leed. Maar denk na voordat je bepaalde dingen post. Je topic begint juist met het idee van 'nou wat hebben hen jou aangedaan' maar vervolgens zit je tegen mij je te gedragen als een persoon die iets helemaal uit context haalt en over iets wat niet eens met racisme te maken heeft alsof je 'een beschaafd mens bent' xdquote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:53 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Mietje.... je hebt echt geen idee wat ik meegemaakt heb met dat volk (en dat ga ik ook niet vertellen vanwege strafbaarheid).
Is gewoon een vraag, maarja blijkbaar is het moeilijk te beantwoorden voor jou. Jammer hoorquote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:43 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Oh nu beginnen we over slavernij.![]()
![]()
![]()
Godver dat is echt honderden jaren geleden.
Dan ook niet klagen als je wordt geslagenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:56 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Ik had niet gedacht dat jij zo simpel was. Ik probeer conflicten te vermijden en ga absoluut geen mensen slaan.
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:48 schreef Mubassie het volgende:
[..]![]()
Dit bedoel ik dus..
Hier stopt het voor mij
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:57 schreef justmesel het volgende:
[..]
Is gewoon een vraag, maarja blijkbaar is het moeilijk te beantwoorden voor jou. Jammer hoor
jij mag alles vragen, maar zelf één vraagje beantwoorden ho maar.
Ik vraag me gewoon af, gezien de sinterklaas-zwarte piet cultuur hier.
loop maar weg joh, als het te heet onder je voeten wordt.
Hier is geen touw aan vast te knopen, met alle respect.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:56 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Gast ik gun je helemaal geen kutverleden of leed. Maar denk na voordat je bepaalde dingen post. Je topic begint juist met het idee van 'nou wat hebben hen jou aangedaan' maar vervolgens zit je tegen mij je te gedragen als een persoon die iets helemaal uit context haalt en over iets wat niet eens met racisme te maken heeft alsof je 'een beschaafd mens bent' xd
Je zit gewoon maar wat dom te lullen voor zover ik kan inzien en dit is 1 iets ervan, waarvan ik niet eens verwacht dat je het kan zien zelfs na mijn uitleg hoe kut dat ook is voor mij
Ik heb een hekel aan Sinterklaas dus daar ga je al.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:57 schreef justmesel het volgende:
[..]
Is gewoon een vraag, maarja blijkbaar is het moeilijk te beantwoorden voor jou. Jammer hoor
jij mag alles vragen, maar zelf één vraagje beantwoorden ho maar.
Oke dan laten we het hierbijquote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:59 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Hier is geen touw aan vast te knopen, met alle respect.
Ow sorry hoor, maar die vraag was niet voor jou bedoeld. My badquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:00 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan Sinterklaas dus daar ga je al.
whehe vrouwenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:02 schreef justmesel het volgende:
[..]
Ow sorry hoor, maar die vraag was niet voor jou bedoeld. My bad
Is wel te verwachten. Het is gewoon een vraag, maarja blijkbaar is het moeilijk te beantwoorden voor jou. Jammer hoor jij stelt allerlei soorten vragen, maar zelf één vraagje beantwoorden ho maar.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:48 schreef Mubassie het volgende:
[..]![]()
Dit bedoel ik dus..
Hier stopt het voor mij
Zwarte piet/ sinterklaas cultuur heeft niks, maar dan ook helemaal niks te maken met dit topic.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:05 schreef justmesel het volgende:
[..]
Is wel te verwachten. Het is gewoon een vraag, maarja blijkbaar is het moeilijk te beantwoorden voor jou. Jammer hoor jij stelt allerlei soorten vragen, maar zelf één vraagje beantwoorden ho maar.
een andere historische fout van je voorouders, andere landen koloniseren, just sayingquote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:50 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Wat verdien ik dan??![]()
Ik zie het hierheen halen van allochtonen als een historische fout. Mijn leven was ongetwijfeld veel leuker geweest als die mensen hier niet naartoe waren gekomen. En dan kan ik wel een verschrikkelijke nazi zijn maar dat interesseert me geen reet.
Heerlijk dit soort valse opmerkingen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:09 schreef justmesel het volgende:
[..]
een andere historische fout van je voorouders, andere landen koloniseren, just saying
Ik deel mijn ervaringen wel even, heel veel Turken zijn opgefokte mannetjes, zoals jij. Ego trippend door het levend, verzot op alles wat bling bling is en de meesten zijn vrij relax, al heb je er een paar bij die een chromosoom missen en een grote bek geven over dingen waar ze beter hun mond kunnen houden. Soms doen ze dat ook digitaal, waar ze andere mensen uit de tent proberen te lokken als ze zich vervelen waarna ze gaan huilen als je ze vraagt wanneer ze met hun nicht gaan trouwen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst de titel even lezen en vervolgens de rest van zijn reacties waarin hij duidelijk heeft aangegeven dat hij zich inhoudt om geen ban op te lopen.
Enige wat dit topic mist zijn verwijzingen naar een bepaalde religie, dan is het cirkeltje weer rond.
Maar goed, deel jij vooral je ervaringen maar..
Had je de verkeerde gequote?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:05 schreef justmesel het volgende:
[..]
Is wel te verwachten. Het is gewoon een vraag, maarja blijkbaar is het moeilijk te beantwoorden voor jou. Jammer hoor jij stelt allerlei soorten vragen, maar zelf één vraagje beantwoorden ho maar.
Oh god, weer zo'n blaatschaap.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:05 schreef justmesel het volgende:
[..]
haat is aangeleerd...quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:21 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Had je de verkeerde gequote?
Helaas was de tijd van de slavernij al ver ver voor mijn geboorte. Ik kan hier dus geen oordeel over vellen, en ga dat ook niet doen.
Wat de zwarte piet discussie *kots* betreft.. Iedere Nederlander die tegen zwarte piet is moet zich dood schamen.
Elke allochtoon die hier tegen is moeten ze keihard uitlachen.
Helaas heeft de media dit veels te groot gemaakt, hier had nooit aandacht aan besteed mogen worden.
Trouwens mensen zoals Quinsy mogen ze van mij wel pertinent opruimen.
Hee dit alles is wel mijn mening he
haha, grappig hoor je durft er zelf geen een uitspraak over te doen, jou opmerkingenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:21 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Had je de verkeerde gequote?
Helaas was de tijd van de slavernij al ver ver voor mijn geboorte. Ik kan hier dus geen oordeel over vellen, en ga dat ook niet doen.
Wat de zwarte piet discussie *kots* betreft.. Iedere Nederlander die tegen zwarte piet is moet zich dood schamen.
Elke allochtoon die hier tegen is moeten ze keihard uitlachen.
Helaas heeft de media dit veels te groot gemaakt, hier had nooit aandacht aan besteed mogen worden.
Trouwens mensen zoals Quinsy mogen ze van mij wel pertinent opruimen.
Hee dit alles is wel mijn mening he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |