abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155395582
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 23:54 schreef jodelahity het volgende:
En voor het geval je het echt niet begrijpt, wat ik me niet kan voorstellen

[..]

[..]

Ik had niet gedacht dat jij zo simpel was. Ik probeer conflicten te vermijden en ga absoluut geen mensen slaan.
pi_155395591
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 23:53 schreef Rodulf het volgende:

[..]

Mietje.... je hebt echt geen idee wat ik meegemaakt heb met dat volk (en dat ga ik ook niet vertellen vanwege strafbaarheid).
Gast ik gun je helemaal geen kutverleden of leed. Maar denk na voordat je bepaalde dingen post. Je topic begint juist met het idee van 'nou wat hebben hen jou aangedaan' maar vervolgens zit je tegen mij je te gedragen als een persoon die iets helemaal uit context haalt en over iets wat niet eens met racisme te maken heeft alsof je 'een beschaafd mens bent' xd

Je zit gewoon maar wat dom te lullen voor zover ik kan inzien en dit is 1 iets ervan, waarvan ik niet eens verwacht dat je het kan zien zelfs na mijn uitleg hoe kut dat ook is voor mij
Fylax is op televisie geweest
pi_155395601
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 23:43 schreef Rodulf het volgende:

[..]

Oh nu beginnen we over slavernij. _O- _O- _O-

Godver dat is echt honderden jaren geleden.
Is gewoon een vraag, maarja blijkbaar is het moeilijk te beantwoorden voor jou. Jammer hoor
jij mag alles vragen, maar zelf één vraagje beantwoorden ho maar.
Ik vraag me gewoon af, gezien de sinterklaas-zwarte piet cultuur hier.
pi_155395604
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 23:56 schreef Rodulf het volgende:

[..]

Ik had niet gedacht dat jij zo simpel was. Ik probeer conflicten te vermijden en ga absoluut geen mensen slaan.
Dan ook niet klagen als je wordt geslagen
pi_155395644
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 23:48 schreef Mubassie het volgende:

[..]

:')

Dit bedoel ik dus..

Hier stopt het voor mij :D
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 23:57 schreef justmesel het volgende:

[..]

Is gewoon een vraag, maarja blijkbaar is het moeilijk te beantwoorden voor jou. Jammer hoor
loop maar weg joh, als het te heet onder je voeten wordt.
pi_155395664
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 23:56 schreef jodelahity het volgende:

[..]

Gast ik gun je helemaal geen kutverleden of leed. Maar denk na voordat je bepaalde dingen post. Je topic begint juist met het idee van 'nou wat hebben hen jou aangedaan' maar vervolgens zit je tegen mij je te gedragen als een persoon die iets helemaal uit context haalt en over iets wat niet eens met racisme te maken heeft alsof je 'een beschaafd mens bent' xd

Je zit gewoon maar wat dom te lullen voor zover ik kan inzien en dit is 1 iets ervan, waarvan ik niet eens verwacht dat je het kan zien zelfs na mijn uitleg hoe kut dat ook is voor mij
Hier is geen touw aan vast te knopen, met alle respect.
pi_155395680
Ik wil er morgen wel op reageren. Ben nu in een discussie met iemand die zichzelf graag laat slaan en er trots op is dat ie niet terugslaat
pi_155395687
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 23:57 schreef justmesel het volgende:

[..]

Ik heb een hekel aan Sinterklaas dus daar ga je al.
pi_155395699
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 23:59 schreef Rodulf het volgende:

[..]

Hier is geen touw aan vast te knopen, met alle respect.
Oke dan laten we het hierbij
pi_155395727
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 00:00 schreef jodelahity het volgende:

[..]

Oke dan laten we het hierbij
Oke. :) Ik duik straks sowieso mijn bed in, zit al vel te lang op internet.
pi_155395748
Je hebt niet het vermoeden dat ik het beter kan weten dan jou omdat ik geen stoornis heb of wel
pi_155395752
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 00:00 schreef Rodulf het volgende:

[..]

Ik heb een hekel aan Sinterklaas dus daar ga je al.
Ow sorry hoor, maar die vraag was niet voor jou bedoeld. My bad
pi_155395762
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 00:02 schreef justmesel het volgende:

[..]

Ow sorry hoor, maar die vraag was niet voor jou bedoeld. My bad
whehe vrouwen
pi_155395800
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 23:48 schreef Mubassie het volgende:

[..]

:')

Dit bedoel ik dus..

Hier stopt het voor mij :D
Is wel te verwachten. Het is gewoon een vraag, maarja blijkbaar is het moeilijk te beantwoorden voor jou. Jammer hoor jij stelt allerlei soorten vragen, maar zelf één vraagje beantwoorden ho maar.
pi_155395926
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 00:05 schreef justmesel het volgende:

[..]

Is wel te verwachten. Het is gewoon een vraag, maarja blijkbaar is het moeilijk te beantwoorden voor jou. Jammer hoor jij stelt allerlei soorten vragen, maar zelf één vraagje beantwoorden ho maar.
Zwarte piet/ sinterklaas cultuur heeft niks, maar dan ook helemaal niks te maken met dit topic.
pi_155395929
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 23:50 schreef Rodulf het volgende:

[..]

Wat verdien ik dan?? :?

Ik zie het hierheen halen van allochtonen als een historische fout. Mijn leven was ongetwijfeld veel leuker geweest als die mensen hier niet naartoe waren gekomen. En dan kan ik wel een verschrikkelijke nazi zijn maar dat interesseert me geen reet.
een andere historische fout van je voorouders, andere landen koloniseren, just saying :)
pi_155395956
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 00:09 schreef justmesel het volgende:

[..]

een andere historische fout van je voorouders, andere landen koloniseren, just saying :)
Heerlijk dit soort valse opmerkingen.
pi_155395983
.

[ Bericht 97% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2015 07:50:19 ]
pi_155396210
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 09:52 schreef zarGon het volgende:

[..]

Misschien moet je eerst de titel even lezen en vervolgens de rest van zijn reacties waarin hij duidelijk heeft aangegeven dat hij zich inhoudt om geen ban op te lopen.

Enige wat dit topic mist zijn verwijzingen naar een bepaalde religie, dan is het cirkeltje weer rond.

Maar goed, deel jij vooral je ervaringen maar. :).
Ik deel mijn ervaringen wel even, heel veel Turken zijn opgefokte mannetjes, zoals jij. Ego trippend door het levend, verzot op alles wat bling bling is en de meesten zijn vrij relax, al heb je er een paar bij die een chromosoom missen en een grote bek geven over dingen waar ze beter hun mond kunnen houden. Soms doen ze dat ook digitaal, waar ze andere mensen uit de tent proberen te lokken als ze zich vervelen waarna ze gaan huilen als je ze vraagt wanneer ze met hun nicht gaan trouwen.
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 00:21:10 #220
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_155396240
quote:

[..]

Had je de verkeerde gequote?

Helaas was de tijd van de slavernij al ver ver voor mijn geboorte. Ik kan hier dus geen oordeel over vellen, en ga dat ook niet doen.

Wat de zwarte piet discussie *kots* betreft.. Iedere Nederlander die tegen zwarte piet is moet zich dood schamen.

Elke allochtoon die hier tegen is moeten ze keihard uitlachen.

Helaas heeft de media dit veels te groot gemaakt, hier had nooit aandacht aan besteed mogen worden.

Trouwens mensen zoals Quinsy mogen ze van mij wel pertinent opruimen.

Hee dit alles is wel mijn mening he
;)
pi_155396241
quote:

[..]

Oh god, weer zo'n blaatschaap.
pi_155396296
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 00:21 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Oh god, weer zo'n blaatschaap.
aaah, dankjewel heb nog nooit zoiets liefs gehoord :)
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 00:26:16 #223
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_155396354
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 00:21 schreef Mubassie het volgende:

[..]

Helaas was de tijd van de slavernij al ver ver voor mijn geboorte. Ik kan hier dus geen oordeel over vellen, en ga dat ook niet doen.

Wat de zwarte piet discussie *kots* betreft.. Iedere Nederlander die tegen zwarte piet is moet zich dood schamen.

Helaas heeft de media dit veels te groot gemaakt, hier had nooit aandacht aan besteed mogen worden.

;)
haat is aangeleerd...
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 00:29:17 #224
395200 deadprez
One more rail
pi_155396416
Ik dacht dat je het extreemrechtse gedachtegoed achter je had gelaten, Rodulf.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_155396451
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 00:21 schreef Mubassie het volgende:

[..]

;)
haha, grappig hoor je durft er zelf geen een uitspraak over te doen, jou opmerkingen
die volgende en die bassie of adriaan foto spreken boekdelen.

Je bent een duidelijke voorbeeld van een hypocriet,
'Quincy mogen ze opruimen' en elk NL moet zich blabla , en allochtonen blablabla
Kortom 'ik woon in NL en heb recht op vrijdheids van menings uiting ' maar een ander niet.
Wees een keer origineel zeg.
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 00:36:39 #226
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_155396592
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 00:30 schreef justmesel het volgende:

[..]

haha, grappig hoor je durft er zelf geen een uitspraak over te doen, jou opmerkingen
die volgende en die bassie of adriaan foto spreken boekdelen.

Je bent een duidelijke voorbeeld van een hypocriet,
'Quincy mogen ze opruimen' en elk NL moet zich blabla , en allochtonen blablabla
Kortom 'ik woon in NL en heb recht op vrijdheids van menings uiting ' maar een ander niet.
Wees een keer origineel zeg.
Misschien moet je eens leren om de juiste leestekens te kiezen en ze fatsoenlijk te gebruiken.

Jouw reactie op mijn bericht raakt kant noch wal.

Trouwens, het is Bassie op mijn avatar. Een goed ingeburgerd persoon zou dat moeten weten.

/Trouwens, mijn laatste zin in mijn vorige bericht zegt.. Dat is mijn mening. Denk daar nog eens over..

[ Bericht 5% gewijzigd door Mubassie op 21-08-2015 00:42:13 ]
pi_155396827
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 00:36 schreef Mubassie het volgende:

[..]

Misschien moet je eens leren om de juiste leestekens te kiezen en ze fatsoenlijk te gebruiken.

Jouw reactie op mijn bericht raakt kant noch wal.

Trouwens, het is Bassie op mijn avatar. Een goed ingeburgerd persoon zou dat moeten weten.
Wat maakt het uit, ik denk dat je mijn boodschap goed begrepen hebt.
En bovendien ik nooit aangeven dat ik aan jouw definitie van 'goed ingeburgerd persoon'
voldoe.
Vervolgens praat je over fatsoen, terwijl je Quinsy de dood wenst vanwege zijn mening, lekker 'fatsoenlijk' zijn we weer hoor.
Hypocrisie is written all over you, just saying
Dat is mijn mening, wees niet boos.
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 00:55:19 #228
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_155396951
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 00:48 schreef justmesel het volgende:

[..]

Wat maakt het uit, ik denk dat je mijn boodschap goed begrepen hebt.
En bovendien ik nooit aangeven dat ik aan jouw definitie van 'goed ingeburgerd persoon'
voldoe.
Vervolgens praat je over fatsoen, terwijl je Quinsy de dood wenst vanwege zijn mening, lekker 'fatsoenlijk' zijn we weer hoor.
Hypocrisie is written all over you, just saying
Dat is mijn mening, wees niet boos.
Dat mag jij zeggen.
Je snapt dat dit een eindeloze discussie gaat worden? Zo gaat ie namelijk al tientallen jaren.

Laten we gaan slapen, ik neem aan dat we morgen beiden weer vroeg aan het werk moeten, toch?

Welterusten :9
pi_155396990
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 00:10 schreef Rodulf het volgende:

[..]

Heerlijk dit soort valse opmerkingen.
Gast jij begint over historische fouten, en ik mag weer er niet op ingaan van jou. Je probeert me te beperken in mijn doen en laten. Ik mag niet 'op de man spelen' en ik mag niet jou rijtje waar je aan begonnen bent niet afmaken. En was overigens niet vals aangezien ik jou opmerking alleen maar bekrachtigde met andere voorbeelden.

Historische fouten zijn er gemaakt, in het verleden hebben sommige mensen ook misschien fouten gemaakt bij jou. Maar waarom denk je daar steeds aan generaliseer je het op de rest. Je klinkt/bent echt bekrompen en racistisch daardoor. Dit is alleen jammer voor jezelf.

Als ik in jou schoenen had gestaan, zou ik wrs een mep terugverkocht hebben. Hooguit krijg je paar klappen terug, maar daarmee houdt het ook op. Je vindt dit 'niet beschaafd' (kan hetzelfde zeggen over jou video's die je geplaatst heb). Wat is beschaafd? Kinderen en tieners kunnen in sommige situaties wegkomen met vechten, dat hoort een beetje bij die leeftijd vind ik.
Het is nu verleden tijd. Je had destijds wat aan kunnen doen, maar die tijd is nu voorbij. Een mooie Engelse gezegde: 'What doesn't kill only makes you stronger'.

[ Bericht 0% gewijzigd door justmesel op 21-08-2015 09:27:10 ]
pi_155397294
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 00:55 schreef Mubassie het volgende:

[..]

Dat mag jij zeggen.
Je snapt dat dit een eindeloze discussie gaat worden? Zo gaat ie namelijk al tientallen jaren.

Laten we gaan slapen, ik neem aan dat we morgen beiden weer vroeg aan het werk moeten, toch?

Welterusten :9
haha je moet morgen vroeg op, pechvogel. Don't be jealous, had je maar
niet te lang moeten opblijven om een paar valse opmerkingen erin te gooien.

F.Y.I. Niet te vroeg juichen met je vooroordelen, heb vakantie van werk en uni. Hoorde jou al hardop denken.
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 04:14:37 #231
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_155399434
Turkse pizza en donor _O_ _O_

Altijd een leuk praatje met hun, goedkoop groente kopen bij de turk _O_ _O_

Marokkaanse/turkse chicks :9~ :9~
Die kontjes van hun zijn exht zoo lekker om te bestuderen... Daar blijft het vaak ook bij :(

Verder gwn een kopje thee met ze drinken, komt alles weer goed.
Ik ben geil
pi_155399967
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 00:56 schreef justmesel het volgende:

[..]

Gast jij begint over historische fouten, en ik mag weer er niet op ingaan van jou. Je probeert me te beperken in mijn doen en laten. Ik mag niet 'op de man spelen' en ik mag niet jou rijtje waar je aan begonnen bent niet afmaken. En was overigens niet vals aangezien ik jou opmerking alleen maar bekrachtigde met andere voorbeelden.

Historische fouten zijn er gemaakt, in het verleden hebben sommige mensen ook misschien fouten gemaakt bij jou. Maar waarom denk je daar steeds aan generaliseer je het op de rest. Je klinkt/bent echt bekrompen en racistisch daardoor. Dit is alleen jammer voor jezelf.

Als ik in jou schoenen had gestaan, zou ik wrs een mep terugverkocht. Hooguit krijg je paar klappen terug, maar daarmee houdt het ook op. Je vindt dit 'niet beschaafd' (kan hetzelfde zeggen over jou video's die je geplaatst heb). Wat is beschaafd? Als kinderen en tieners kunnen in sommige situaties wegkomen met vechten, dat hoort een beetje bij die leeftijd vind ik.
Het is nu verleden tijd. Je had destijds wat aan kunnen doen, maar die tijd is nu voorbij. Een mooie Engelse gezegde: 'What doesn't kill only makes you stronger'.
Dit klinkt al een stuk vriendelijker. Ik probeer je overigens niet te beperken in je doen en laten, gooi alles eruit wat je vind.

Ja, achteraf had ik gewoon een keer een flinke klap moeten uitdelen. Maar ja, achteraf.

In ieder geval excuses aan de mensen die zich beledigd voelden door 1 van mijn uitspraken.
pi_155399970
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 00:29 schreef deadprez het volgende:
Ik dacht dat je het extreemrechtse gedachtegoed achter je had gelaten, Rodulf.
Het komt door de muziek van Frank Rennicke. ;(
pi_155400014
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:19 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Nee. het vragen om slechte ervaringen met andere rassen dan de 'onze' is inderdaad totaal niet racistisch.
Dit.
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 09:04:57 #235
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_155400675
Ik werk sinds kort in een hotel en er is een zwarte lijst van gasten die niet meer mogen komen omdat men gestolen heeft.

Rara wat is de afkomst van 100% van deze gasten/dames?
pi_155400688
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 09:04 schreef MisterCe het volgende:
Rara wat is de afkomst van 100% van deze gasten/dames?
Deens? :?
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 09:20:27 #237
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_155400830
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 09:05 schreef Godtje het volgende:

[..]

Fout, ja dit is een moeilijk raadsel want het is nl. een incident.
pi_155401079
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 07:49 schreef Rodulf het volgende:

[..]

Dit klinkt al een stuk vriendelijker. Ik probeer je overigens niet te beperken in je doen en laten, gooi alles eruit wat je vind.

Ja, achteraf had ik gewoon een keer een flinke klap moeten uitdelen. Maar ja, achteraf.

In ieder geval excuses aan de mensen die zich beledigd voelden door 1 van mijn uitspraken.
Achteraf praten is inderdaad altijd makkelijker voor iedereen. Enige wat je kunt doen is ervan leren.
Vind echt, tof dat je zo reageerd,:) ik moet zeggen dat ik verbaasd was toen ik het las. Nu voel ik me best schuldig, was gisteren ook wel beetje overdreven fel bezig dus mijn excuses is ook wel op zijn plaats.
pi_155401136

[ Bericht 100% gewijzigd door justmesel op 21-08-2015 09:43:46 ]
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 10:08:21 #240
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_155401543
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 09:05 schreef Godtje het volgende:

[..]

Overigens vind ik het wel grappig om te zien hoe mensen uit de linkse hoek altijd proberen net te doen alsof zij geen enkele kennis hebben van de statistieken wanneer het om criminaliteit gaat.
pi_155404749
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 10:08 schreef MisterCe het volgende:

[..]

Overigens vind ik het wel grappig om te zien hoe mensen uit de linkse hoek altijd proberen net te doen alsof zij geen enkele kennis hebben van de statistieken wanneer het om criminaliteit gaat.
Je conclusie trekking is compleet verkeerd. Het is vooral tenenkrommend dat jij (als we toch met politieke kleuren gaan gooien) te laf bent om dan de naam van het beestje te noemen maar het moet verpakken in een raadsel.

Wees dan ook een vent en zeg het gewoon. Slappe hap.
pi_155406762
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:32 schreef Rodulf het volgende:

[..]

. Denk dat jij precies weet hoe ik over allochtonen denk.
Om eerlijk te zijn zal het mij een worst wezen hoe jij en je landgenootjes denken over marokkanen en niet westerse allochtonen. Ik veeg daar mijn reet mee af. Ik ben en blijf hier.

lkkr boeie allemaal. Al ben je door een bende Marokkanen aangevallen. Veel mensen en topicstarter dus ook " vergeten" voor het gemak even de helft te vermelden,en de andere helft te verzinnen. Wie zegt dat het waar is wat sommige mensen hier zeggen? Ik geloof er geen reet van. Ervaring. Uitdagen,klappen krijgen en dan huilen. Ik ken dat.

Doe aangifte ipv te huilen op een forum. Krijg je meer voor elkaar dan dat je als n gefrustreerd machteloos,jochie te gedragen wiens lunch-geld is gepikt door boze niet-westerse allochtonen.
Dit gedeelte is te koop
pi_155407240
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 09:38 schreef justmesel het volgende:

[..]

Achteraf praten is inderdaad altijd makkelijker voor iedereen. Enige wat je kunt doen is ervan leren.
Vind echt, tof dat je zo reageerd,:) ik moet zeggen dat ik verbaasd was toen ik het las. Nu voel ik me best schuldig, was gisteren ook wel beetje overdreven fel bezig dus mijn excuses is ook wel op zijn plaats.
Jullie zouden moeten daten.
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 14:41:56 #244
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_155407273
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 14:18 schreef Rodulf het volgende:

[..]

Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat iemand positieve ervaringen heeft met allochtonen.
Niet? Je kan er met je hoofd niet bij dat er binnen elke bevolkingsgroep naast tuig ook vele fijne en nette mensen zijn?

Dat is best ernstig.
pi_155410411
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 14:24 schreef Unreachable_ het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn zal het mij een worst wezen hoe jij en je landgenootjes denken over marokkanen en niet westerse allochtonen. Ik veeg daar mijn reet mee af. Ik ben en blijf hier.

lkkr boeie allemaal. Al ben je door een bende Marokkanen aangevallen. Veel mensen en topicstarter dus ook " vergeten" voor het gemak even de helft te vermelden,en de andere helft te verzinnen. Wie zegt dat het waar is wat sommige mensen hier zeggen? Ik geloof er geen reet van. Ervaring. Uitdagen,klappen krijgen en dan huilen. Ik ken dat.

Doe aangifte ipv te huilen op een forum. Krijg je meer voor elkaar dan dat je als n gefrustreerd machteloos,jochie te gedragen wiens lunch-geld is gepikt door boze niet-westerse allochtonen.
Ik ben gestopt met lezen bij "landgenootjes".
pi_155410433
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 09:38 schreef justmesel het volgende:

[..]

Danke.

Ook excuses van mijn kant vanwege de felle reacties (en omdat ik al de hele week dronke ben)
pi_155410443
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 14:41 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Niet? Je kan er met je hoofd niet bij dat er binnen elke bevolkingsgroep naast tuig ook vele fijne en nette mensen zijn?

Dat is best ernstig.
Ik bven ook een ernstig geval...
pi_155410559
Zat slechte ervaringen met allochtonen, maar ik heb me er wel mee vermaakt ook. Altijd leuk om op Utrecht CS te worden bedreigd omdat ik geen sigaret wilde geven 8-)
Conscience do cost.
pi_155410900
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 21:35 schreef justmesel het volgende:

[..]

Ik begrijp je boodschap moslims zijn naar. Dus omdat ze niet zoals jij zijn, hebben niet dezelfde geloof, zijn daardoor anders en dus naar. Jouw boodschap is duidelijk.

Eén feit is dat er veel moslims in NL wonen, een ander feit is dat NL al een multiculturele samenleving is. Nog een andere feit dat moslims even sterk achter hun islamitische normen en waarden staan als jij achter je christelijke normen en waarden. Nog een feit veel moslims wonen en werken hier generaties lang, ze hebben hier een leven opgebouwd en het bevalt hun goed,ze kunnen goed samenleven met hun mede collega's/buren/vrienden van autochtoonse komaf. En vele kennen niet eens iets anders dan NL. Kortom ik zie ze niet zo gauw vertrekken.

Wat er dan overblijft zijn gefrustreerde,zeurende types als jou. Het beste lijkt me dat je wat genuanceerder/met een open houding, minder bekrompen tegen de werkelijkheid aankijkt. En een beetje meer tevreden wordt met je leven, ik bedoel maar heb je wel eens om je heen gekeken naar de rest van de wereld. 'Als het niet krijgen van een hand van een vrouw/of een kleding stuk als een hoofddoek' jouw grootste problemen zijn, dan heb je echt niks te klagen.

En anders kun je nog altijd op de PVV (blijven) stemmen, echter denk ik niet dat ze hun doel kunnen bereiken aangezien er maar weinig mensen achter hun achterlijke ideeën staan en zullen staan. Good luck tho ;)
Jij weet niks van de ware islam en kap eens met dat "als jou" please
pi_155412221
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 16:18 schreef Rodulf het volgende:

[..]

Ik ben gestopt met lezen bij "landgenootjes".
En toch heb je m helemaal gelezen ;) . Lkkr boeie wat jouw ervaringen zijn. Van mijn part ben je gegangbanged door n mix van Marokkanen, Turken, Antilianen,Surinamers,en n grote Congolees. hihi

Er gebeuren ergere dingen op de wereld. Ik leef mijn leven. En fa k de rest. w/
Dit gedeelte is te koop
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')